
Navštíveno 9088x

čus,tak jsem se po dlouhé době odhodlal zapojít budík tlaku turba na voze audi A3 1,8turbo..a při nastartování mi jde až od -8 je to normalní?A taky se chci zeptat kolik tlačí sériové vozy s motorem 1,8t 20v díky moc

06.05.2009, 21:52 |
dddd málo tlačí, ale nevím 0,8 až 1.2 atm?
dpč,tak to mám špatně zapojený bo já se snad nedostanu nad 0,5:( ale ještě jsem tomu nedal pořádnej kouř!:(ale i tak to přes 0,5 rozhodně nepůjde!
seriovy 1.8T ca kolem 0.7b, 0.5 je nouzovy rezim vetsinou.
Budik napojis jednoduse na podtlakovou hadicku co vede do BOV ventilu.
...bez uprav by mělo tlačit max 0,8.. po upravě klidně i 1,3 ale na ukor životnosti turba ...dále čím větší tlak a chudá směs může mít za škodu např. propálení pístu...
tak zapojený to mám dobře...kurwa,čím to může bejt,že tlačí tak na piču?jiný sériový turbo mi neujede,takže turbo šlape dobře...chystám se chipovat na necelých 190koní bude po chipu tlačit víc?
Rajdlos: jak se dostanu z noouzovýho režimu?:D
když bude všechno ok :))... možná by mělo stačit jen vypnout motor ...ale pokud tam je problém, tak ti to háže hned po startu do nouzáku. Diagnostika ruelzz :)
...jestli nemáš v pasti ventil N75.. nech is to napichnout!
ale kdybych byl v nouzáku,tak by to ani nejelo ne?jako jen max povolenou rychlostí v nouzovým režimu ne?dpč,budu muset na diagnostiku:D
napichnutý jsem to měl tak 14dní zpět a nenapsalo to žádnou chybu..ale zkusím tam znova zajet!a je třeba možný že je někde sříplá hadička?
v nouzáku to jede ale na poloviční výkon... zkontroluj všechny podtlakový hadičky!! ...
nouzak poznas tak ze to nejede proste :o) NR by se mel vypnutim resetovat dokud ho zase neaktivuje nejaka chyba
hm,takže v pátek diagnostika...:(
a co ten chip?zvedne i tlak turba?
pri nouzaku taky sviti vetsinou diagnostika motoru (oranzova kontorlka). Chip samo zvedne tlak turba.
...to že ti to ukazuje na volnoběh -0,8 je naprosto v pořádku
nic nesvítí,řekl bych,že v nouzáku nejsem..dneska to zahřeju a zkusím tomu naložit =) pak napíšu.
jal měl na ibizce problem, že mi tlak padal..a tlačilo to max 0,5 ...vyměnilo se snad všechno, podtlakové hadice, novej N75, turbo tlačilo, olej to nežralo, axiální a radiální vule OK ale pořád dokola ...pak se přišlo na to, že ten novej ventil kterej sem pořídil byl vlastně špatnej (výrobní zmetek či co) a chybu to nehlasilo. Dal se druhej ..překopala se mapa a vše fungovalo jak má ..tlačilo mi to 1,3bar. Důležitý je nastavit správnou bohatost ...pokud si to chceš nechat čipnout tak bacha at ti to nenarvou pouze vzduchem ...(tlak)
nechám to udělat u bitpoweru tam by to neměli dojebat =)
nevřis: v zapojení do toho téčka od bovu do podtlaku a budíku je jedno ne v jakým pořádí to tam bude?a mám zkusit hodit tam tu originální pičovinu místo ventilu a zkusit to co to bude ukazovat?

08.05.2009, 13:51 |
Pajk Nebuď tak sprostý kluku ušatá! :D Bitpower je dobrý, ale není nejlepší. Dieselpower je třeba lepší a levnější. Bitpower Ti nakecá, jak Ti to udělá na míru a podobný srance, dojedeš a hodí tam uloženou mapu a za 3minuty jedeš dom. Nevím no. I v Přerově je jeden, co čipuje. A luxusně jako prase. Živí se tím hodně let a zaplatil bys 6tisíc myslím. Jednou jsem u něj byl a byl jsem nadšenej, ukázka jako prase.