
Navštíveno 6932x

před nedávnem jsem vkádal na frum VT zadního nárazníku a padla otázka jestli bych auto nepředstavil takže proč ne. asi bude hodně OT ale co nadělám :)
něco o autě:
Vnitřní a vnější ochranné rámy barva Mecleren, křížové výztuhy podlahy, tažné zařízení, dvojitá koncovka výfuku na obou stranách, 5ti stupňová převodovka wv Polo, metalíza Honda supersonic blau s příměsí stříbrného zrna, zalaminovaná odtoková korýtka kolem okna, zakitované obtoky motorového prostoru, pokovená okna,originál čelní okno se zeleným pruhem, 2x střešní okno Trabant, elektrony, červené brzdiče, kotouče i bubny, lakované nápravy, barvené nízkoprofilové pneu 185/50 R14, posilovač brzd Suzuki Swift, zesílený alternátor Audi 100 - 90A, 6 trysek ostřikovače napojených na dva motůrky, přední nárazník vlastní výroby, zadní nárazník vlastní výroby, přední čiré světlomety s "angel eyes", přídavné čiré dálkové světlomety namodralé, přídavné přední mlhovky namodralé, čiré přední blkače wv golf II,obrysová světla BMW E36, zadní čirá sětla Opel Corsa C, melodické fanfáry, 3 sady profi stroboskopů ve světlech, pneumatická vzpěra přední kapoty, hliníkem krytovaný motor, nabarvený podvozek, vykloněné zadní nápravy, dvouzónové podsvícení 7 barev, sportovní sedačky - vlastní design, sportovní volant, DW řadící páka, tříbodové pásy Schroth, kompletně přestavěná flockovaná přístrojová deska, DVD přehrávač s rádiem a TV tunerem, zesilovač, vestavěný subwofer, hliníkové a nerezové koberečky , hliníkové tapec. dveří, el. stahování oken, el. otevírání kufru, sametky kolem oken :), znásobená el. výbava, dálkové startování a ovládání mnoha funkcí vozu.

wow :) z venku peknej trabos :) vevnitr by si to chtelo jeste pohrat ale celkove krasnej.
díkes, zevnitř chci spáchat ještě trošku plexi d odkládací desky ale nedaří se sehnat 10 plexi takže zatim shánim:(

11.05.2009, 06:36 |
sotek Pěkný.
Co v tom máš za motor? předpokládám 1.1 4-takt. Nějaké úpravy na něm? A koukám že máš i přední kotoučovky.
motůrek je 1.3 s pětikvaltem. úpravy na motoru nijak výrazný,jen filtr a svíce.tahá to pěkně tak nějak neni potřeba honit se za výkonem

11.05.2009, 06:49 |
existencex | Upraveno: 2009-05-11 06:49:53
takhle je to snad komplet ze všech stran:)

Nektery prvky "hypernova" tuningu bych vynechal a jako dalsi stage bych zvolil navrat k originalu.
S timhle motorem by si to zaslouzil.
safra, tolik knofliků v interiéru neměl ani night rider! :)
ale pěknej trabošek...
na karavanu hezci kola jak na trabantu, volil bych vymenu

11.05.2009, 09:33 |
Lefi hrozně přeplácané...
jééééééé moc se mi líbí.Super práce chlape!:-))

11.05.2009, 09:56 |
Kapka (M)
je hele trabantik z nasich končin..nepredaval jsem ti nahodou pohar za nocni tuning na Tynci? :-)

11.05.2009, 10:14 |
Kesam přeplácané něco ubrat a peckovice.
přeplácaný až po střechu, trochu bych ubral, nechal přívěs a pecka trábi :)
Je to fešák, lak nádhernej, ale chtělo by to jiný kola, méně světel...i možná origo nárazníky.
Každej má, ale jinej vkus, takže to respektuji.
Límcový cultový 14tky, posadit na břicho a origo chrom nárazníky, sundat ten rám a byla by to petelice neskutečná (teda podle mého vkusu) :)
kola na karavan mam jen dvě zbytek je rozsekanej na cucky takže přehodit by to bohužel nešlo:) na břicho by tomu slušelo ale bejvalo to ještě vejš a bylo to taky dobrý takže bude muset zůstat aspoň tato výška protože pak to nikde neprojede když je to nižší. Chrom nárazníčky jsem zkoušel ale tenhle typ auta má motor nízko, nápravy nízko, výfuky a tak a všechno je to zboku pak vidět a je to fakt hnus takže jsem to všechno schoval právě těma nárazníkama a podle reakcí okolí se nárazníčky povedly:)
kapka: jj předával ale nějak se to nedotáhlo do konce tak to zrovna začínám shánět, jen se nějak nemůžu dostat do mostu do prodejny:)málo času

11.05.2009, 15:04 |
m-t-s hmhm jako jo --- ale proc tolik blinkru a svetýlek? a co je to na tý kapotě?? to je funkční nebo fejk? moc moderno na traboša:) ale co clovek to nazor
Jako pěkný,ale opravdu to trošku připomíná OBI tuning,za mě moc přeplácané,někdy méně znamená...však to znáš :-)
světýlek je opravdu dost a dalo i celkem práci je zadělat do nárazníků aby nebyly jak pěst na oko a přesně seděly s hranama. ve dne jsou pro mě ty světýlka na hranici únosnosti ale v noci se mi to prostě líbí:) to na kapotě neni funkční a pořád ne a ne přijít impuls abych to sundal. co říkáte?nechat sání nebo shodit a nechat hladkou kapotu?

12.05.2009, 01:31 |
Rajny To sání každopádně pryč.....
Trochu ubrat a bude to krasavec. Udělat to víš "čistý".
jj čistý je hezký už nějakou chvíli sundavám věci co jsem kdysi namontoval a v tý době to frčelo i u nejlepších aut ale dneska se spousta z těch věcí stává tuzingem:) dobrá asi to půjde dolu nějak jsem to potřeboval slyšet i od okolí:)

15.05.2009, 23:10 |
m1tv Chtělo by to hodne odstrojit :D jak malo stači k tomu aby byl trabik krasnej


15.05.2009, 23:11 |
m1tv
moc přeplácaný pár věcí z toho shod
m1tv:to je real?

15.05.2009, 23:26 |
m1tv jj je to real někde najdu video jak stim jezdi
[ Link ]
snížený auta jo ale tomuhle trabimu nějak nemůžu přijít na chuť, prostě nízko položená bedýnka. asi je to tim že nemusim limuzinky
jo, hezky to vypadá, ale jezdit se s tím nedá:-///
U modrého trabiho sundat ty cingrlákta......trochu ubrat prostě na těch venkových ozdobách.

20.05.2009, 11:45 |
Thomas | Upraveno: 2009-05-20 12:06:17
Chtělo by to vzducháč aby to nemusel šoupat po zemi ale je libovej na vzhled pecka.... Jinak modraj se mě moc nelíbí hlavně jak sedí prdel a čumák je ve vzduchu to je pro mě fujky ale práce je na tom odvedeno slušně a i precizně a to taky zaslouží poklonu.
ten trabin na zemi je mazec....to se mi hoodně líbí..vypadá vostře
je to docela přeplácaný, jinak palec nahoru

20.05.2009, 16:45 |
Alííí Takovej břichoplaz, to je HUKOT ! :-) Možná by mu slušel jinej motor, ale jako retro je to bomba.
Modrej je přeflusanej, ale každýmu se líbí něco. Pokud s tim nemusim jezdit, tak mi to nevadí.
nevim co je za hukot, na votriskanym trabantu bez podvozku...
jinak souhlas s ostatnima, trochu oklestit modraska a je super, kor s timhle motorem:-)