Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Oil catch can, jak zapojit?

 o Navštíveno 5838x o
o 13.05.2009, 19:48 | tappaja | Upraveno: 2009-05-13 19:51:25
Spekuluju o prehadicovani stavajiciho zapojeni OCC, situace je nasledujici:

do vika motoru vedou dve hadice, jedna nad klapku, silnejsi a jedna tenka pod klapku-na ni je ted bypass s OCC (protoze si myslim, ze kdyz je klapka zavrena, pod ni vznika velkej podtlak a saje to vsechno tam, prakticky pri volnobehu)

Situace se obraci, jakmile se klapka otevre, tak to vsechno prebere ta velka hadice a leti tam asi spousta sajrajtu (jak muzu videt podle cistoty klapky)

Tu silnejsi hadici jsem ted v tydnu zaslepil, ale nevim, jestli je to dobry reseni, tou silnejsi hadici se sajou sracky pri jizde a otevreny klapce. Asi by bylo nejlepsi mit dva OCC, ale to mi prijde zhovadilost a nemam to stejne kam dat.

Jak byste to poresili vy?


o 13.05.2009, 20:08 | radek.613
Já bych OCC vyhodil, překroužkoval motor, případně zgenerálkoval pístní skupinu a pak se těšil z toho, že ta spousta sajrajtu přestala existovat, ale to jsi asi slyšet nechtěl, viď......
o 13.05.2009, 20:44 | tappaja
Mno to mas pravdu, to jsem slyset nechtel, k prekrouzkovani se stavim skepticky, pokud to neni spojeny s vybrusem, tak je to vyhaneni certa dablem. A generalkovat pistni skupinu se v dohledny dobe nechystam.

Jeste jeden potreh, nadobku OCC kontroluju a je sucha, takze je otazka, jestli to nenapojit na tu vetsi hadici, ktera zacne sat, az kdyz je klapka otevrena, otacky jinde nez na volnobeh.
o 13.05.2009, 20:58 | Tuner#2
Velkou hadicí to jde až když jsou velké otáčky a pokud motor netěsní, tak tam lítaj sr*čky, malá hadice pod klapkou je jen pomocná na odvětrání právě při volnoběhu. Malou mám stále pod klapky karburátoru a velko jsem napřed jen filtr, jezdilo to tak 4 roky (filtr byl zevnitř čistý, ale taky ten můj motor měl 20, dnes už ke 40tkm), ale letos jsem to vyřešil tak jak to jezdí všichni na závodech a dle mě to je plně funkční řešení viz. to jak si se na to ptal.
o 13.05.2009, 21:20 | tappaja
Jojo, predelam to na tu velkou. A malou mozna zkusim zrusit.
o 13.05.2009, 21:28 | Tuner#2
tappaja: Malou bych nerušil, když jsem jí vypojil a na karbecu zaslepil ten vstup pod klapkama (aby tam nešel bordel z venku), tak zneklidněl volnoběh. Takhle je to vyrovnaný a funguje to. Alespoň mě na té malorážce :-D
o 13.05.2009, 21:33 | Tuner#2 | Upraveno: 2009-05-13 21:33:51
2x :-/
o 13.05.2009, 21:35 | tappaja
Kdyz jsem to mel ze zacatku zaslepeny vsechno, problem s volnobehem nebyl, vse to odreguloval volnobeznej ventil. Ale uvidim, vzhledem k tomu, ze OCC je suchej, tak tam asi fakt nic neleze.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3014 sekund.