
Navštíveno 5838x


13.05.2009, 19:48 |
tappaja | Upraveno: 2009-05-13 19:51:25
Spekuluju o prehadicovani stavajiciho zapojeni OCC, situace je nasledujici:
do vika motoru vedou dve hadice, jedna nad klapku, silnejsi a jedna tenka pod klapku-na ni je ted bypass s OCC (protoze si myslim, ze kdyz je klapka zavrena, pod ni vznika velkej podtlak a saje to vsechno tam, prakticky pri volnobehu)
Situace se obraci, jakmile se klapka otevre, tak to vsechno prebere ta velka hadice a leti tam asi spousta sajrajtu (jak muzu videt podle cistoty klapky)
Tu silnejsi hadici jsem ted v tydnu zaslepil, ale nevim, jestli je to dobry reseni, tou silnejsi hadici se sajou sracky pri jizde a otevreny klapce. Asi by bylo nejlepsi mit dva OCC, ale to mi prijde zhovadilost a nemam to stejne kam dat.
Jak byste to poresili vy?
Já bych OCC vyhodil, překroužkoval motor, případně zgenerálkoval pístní skupinu a pak se těšil z toho, že ta spousta sajrajtu přestala existovat, ale to jsi asi slyšet nechtěl, viď......
Mno to mas pravdu, to jsem slyset nechtel, k prekrouzkovani se stavim skepticky, pokud to neni spojeny s vybrusem, tak je to vyhaneni certa dablem. A generalkovat pistni skupinu se v dohledny dobe nechystam.
Jeste jeden potreh, nadobku OCC kontroluju a je sucha, takze je otazka, jestli to nenapojit na tu vetsi hadici, ktera zacne sat, az kdyz je klapka otevrena, otacky jinde nez na volnobeh.
Velkou hadicí to jde až když jsou velké otáčky a pokud motor netěsní, tak tam lítaj sr*čky, malá hadice pod klapkou je jen pomocná na odvětrání právě při volnoběhu. Malou mám stále pod klapky karburátoru a velko jsem napřed jen filtr, jezdilo to tak 4 roky (filtr byl zevnitř čistý, ale taky ten můj motor měl 20, dnes už ke 40tkm), ale letos jsem to vyřešil tak jak to jezdí všichni na závodech a dle mě to je plně funkční řešení viz. to jak si se na to ptal.
Jojo, predelam to na tu velkou. A malou mozna zkusim zrusit.
tappaja: Malou bych nerušil, když jsem jí vypojil a na karbecu zaslepil ten vstup pod klapkama (aby tam nešel bordel z venku), tak zneklidněl volnoběh. Takhle je to vyrovnaný a funguje to. Alespoň mě na té malorážce :-D

13.05.2009, 21:33 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-05-13 21:33:51
2x :-/
Kdyz jsem to mel ze zacatku zaslepeny vsechno, problem s volnobehem nebyl, vse to odreguloval volnobeznej ventil. Ale uvidim, vzhledem k tomu, ze OCC je suchej, tak tam asi fakt nic neleze.