
Navštíveno 5799x

nemam sice moc cas na tom delat, tak alespon skladam dily dokupy, dneska teda dorazila
Tilton 2 disková spojka, pouziva se v tomto ci 3diskovem provedeni v Nascar serii, mela by dat minimalne 500Nm a rozumnou zaberovou charakteristiku, tak jsem zvedavej :-)

a do čehože to budeš dávat? do M3?
Ta uz ma ale neco odspojkovano :-)
A nebudou te srat ty kopance, kdyz nema tlumici pruziny?
-pocitam s tim k projektu motoru, kam vse prijde neni jeste jasne :-)
-no, nejsme odbornik na rozpoznani stavu spojky podle fotky na netu, ale v realu ma minimalni vule, oblozeni je taky v norme, stredy prijdou vymenit podle mrkve
-jinak "tlumici pruziny" slouzi k zachyceni kmitu (zabraneni rachotu kol v prevodovce), nikoliv k mekkemu zaberu spojky... nicmene mam 1hmotovy i 2hmotovy setrvak, uvidim jak to bude vychazet rozmerove kvuli vypinani (na delku)
Ja to myslel spis jako joke :-)
Covece, nevim treba se pletu, ale pruziny slouzi k utlumeni razu motoru. Ne jako k mekkemu zaberu spojky, ale kdyz treba preradis a pustis rychle spojku nebo tak podobne tak aby to nekopalo.
Ale jak rikam, treba se pletu. V autech se hrabu dlouho a vzdy jsem mel za to, ze slouzi k tomu jak pisu. A pokud se pletu tak jsem rad za vysvetleni.
je pravda, ze bude ostrejsi nez obycejna spojka, ale to je dane konstrukci lamely, kde u klasicke mas zvlneny podkladovy plech a postupnym dosedanim prenasi vykon plynule, tato je rovna, proto on/off zaber... co se tyce kmitu nevim, uvidim, u R6 to nebude tak tragicke
