
Navštíveno 8513x

Tak dokonano jest, JB3 nainstalovan.. Vysledky vic nez prekvapily, seriovych 217 odbrzdenych kW "trosku" vyskocilo:) hlavne 520 Nm, masoxxxx:D jede to jak prase, spokojenost:o) snad se dostanu o vikendu do Tynce, jsem zvedavy na cas 1/4M:)

a video z mereni - po uprave jsme museli zatizit zadek pac auto litalo na brzde ze strany na stranu:)))
[ Link ]

18.05.2009, 16:51 |
Kesam Střelba :-)Tam je asi pěknej kravál co u té brzdy.

18.05.2009, 16:55 |
PAULI Martyn
Nádhernej bawoooráček...:-)Vídám tě na PB a fakt je super.Přemýšlím, že vyměním svou pětku za trojku coupé, neno raději M3? :-)

18.05.2009, 16:59 |
Nevřis | Upraveno: 2009-05-18 16:59:31
hezký :)
kde si dělal tu brzdu ??? taky bych potřeboval :)
Kraval to je obrovskej, na tom tele-videu to moc neprijde:)
Pauli jj diky, jakou mas ty peticku? Jezdi jich tady hafo uz.. Coupe muzu doporucit, 335i je opravdu parada a uz se nechaji sehnat za rozumne.. ale Mko je Mko samo, o tom zadna:) vykon neni vsechno..
Nevris - www.mereni-vykonu.cz
ty si pošuk :o)))
minulý víken jsem viděl v PB (ses mihnul jiráskama)
jak je to presny? kamos se tam objednal, ale pak si tak gugloval a preobjednal se snad na Jarov...

18.05.2009, 20:38 |
PAULI Martyn
535D E61, stříbrný kombi...
moc pekny :-) konecne nekdo s grafem, misto "presvedceni" .-) ma ta N54 chladic oleje? pri tom narustu by stal za zvazeni...

18.05.2009, 21:57 |
chudy moc pekny! Jeste chvili a zacnu uvazovat o bmw namisto audi :-)
já si myslim že pokud to to auto jako celek dokáže ustát aniž by se něco v motoru rozpadlo tak velice zajímavá a finančně velice výhodná úprava :)
Heh,husty,pekne si se do toho auta oprel,to musi jet neskutecne
Heh,husty,pekne si se do toho auta oprel,to musi jet neskutecne
Můžu vědět co to je za potvoru to JB3? Něco málo jsem vygůglil, ale nemám čas to studovat. Jinak brzda je mazec, je to jak rozjetá lokomotiva v obýváku - hučelo mě v uších ještě půl dne :-)

19.05.2009, 07:23 |
TUNER Mě by jen zajímalo proč je tam navýšený výkon o 4,5% ??
Co jsem byl na brzdě asi se 4 ma autama,tak vždy bylo navýšení jen kolem 1-2%..... Je to jakoby korigování/kalibrování brzdy?
Jinak výkon hezkej a krouťák stejnej jak naše 525d ))))
Jen se mi na ní nelíbí ten propad kolem 2300 :-(


19.05.2009, 07:41 |
Martyn | Upraveno: 2009-05-19 07:47:38
tappe ja myslim ze vcelku jo, v serii mi to namerilo 217kW misto udavanych 225kW, ale zase kroutak o zdibek vetsi.. Jarov bude urco asi lepsi, jenze ja to potreboval zmerit min. 2-3x a davat za to 7 litru se mi fakt nechtelo:o) slo mi hlavne o ten narust..
CV ano tahle N54 uz ma chladic oleje, tusim ze od 03/07 prosly 335ky mensim "faceliftem" odstranujici nejvetsi neduhy prvnich aut (prehrivani oleje a interieru, nejake drobnost v elektrice, upravene plasty vevnitr..).
chudy jen do toho:)
NP&T#2 na e90post je tohle (nebo konkurencni Procede skoro "must have" pro 335kare a to od r "06 a verze JB1:) tahle 3ka ma posledni soft 1,38D opravdu vymakana na maximum, perfektni system voleni map, moznost vytvareni svych vlastnich, moznost vypnout JB uplne a vratit auto do serie, dokonce je i mozne koupit "vypalovacku" chipu a zdarma stahovat a vypalovat dalsi aktualizace lol:)) mapy jsou krasne plynule, auto zrychluje prakticky od volnobeho az do omezovace presne jak jsem si pral:) kluci tam na to maj najeto 10ky tisic mil bez problemu (par pripadu rozpadlych turb samo bylo, ale to jsou jednotky, oproti stovkam prodanych JB..). A to to povetsinou krmi tim jejich blaznivym 91 a jezi az na 6-8 mapu, tohle tady na grafu je mapa 5 (hotter performance, jeste jsou dve vyssi lol:) ale tam uz to tlaci moc a trosku obavy jsou..
Tuner mno tak to ja opravdu netusim..
fakt parada...zavidim se svejma ubohejma 142kW....o))))
Martyn: Takže je to něco jako přídavná řídící jednotka s předprogramovanýma mapama pro ten danej motor. Díky za info.
Je to fakt masakr, jsem zvedavej na zitra az to protahnem a bude taky mapa 8? =o) Akorat nevim v kolik, dneska mi delali spojku, zejtra dopoledne bych si to mel vyzvednout a potom budu v garazi, prisly sportovni pruziny, tak je chci zkusit nahodit co to bude delat, co nejak navecer?
Jasna, navecer ideal, alespon nebude takovej provoz.
Tohle na grafu je mapa 5, na 6&7 uz doporucuji alespon sani a svody, 8ka uz musi byt strasnej masakr:D
Moc moc pekny ;)
Pro neznalky, co je JB3? :)
Jak psal Tuner - externi ridici jednotka..

20.05.2009, 10:43 |
Daryl (A)
ty vado .. to chces rict, ze jen plastovou krabickou nahanis kone pod kapotu ?
Jako ne zebych tomu neveril. Ta mrcha ma 2 turba (ze jo?), takze hodne pude takhle poladit.
Nebejt to tak nesmyslne drahy ... dela se i 535i ? :)
Presne tak, biturbo, v serii tezce poddimenzovane (v nove sedme ma ten motor tusim o 40koni vic v serii..). Do petky se dava taky, go ahead:))
JB3 neni jediny osvedceny tuning N54 motoru - jsou i jine - ale v pomeru cena / vykon / spolehlivost mi vychazi zdaleka nejlepe - viz tady srovnani..

Martyn: tunera jsem prehlid, diky, tak to je hodne zajimavy a super vysledek :)
Daryl : proč ne :) stejně jako vopičuješ tédííčko tak tohle je to samý akorát v plastu zavřený a modifikuje ti to výstupní informace z originální řj a posílá to jiný takže tim změní mapu, šoupne si max plnící tlak a ladí si předstih .... a přece jen to vychází určo ze starýho 3.0i akorát tam daj 2 turba a přepížou 30i na 35i :) a když už 5 nebo 7 brambora kterejma jsem obouma jel a je to těžkej shit tak jedině 50i to je velice dobrej motor ale ve špatnym autě :)
každopádně mě jen udivuje ta cena ale to bude asi tim assembled in USA :)))
to už s tou trojkou možná bude i zábava :-D konečně zase příspěvek kterej je o tuningu a ne o věšení píčovin na auto...
N54 ma s N/A 3,0i spolecny tak logo na krytu a podobny obsah motoru jinak je to novej motor (btw asi 3x za sebou motor roku..).
Ze by byla 5/7 spatna o tom opravdu nic nevim, tezkej shit jsou hodne silny slova a hodne nesmyslny. Vyhravaj vetsinu srovnavacek ve svy tride tak nevim kdes to vzal. Samo 5ka uz ma par krizku, ale nastupce je za bukem. Spatna muze byt designove (vec nazoru, me se treba E60 taky nelibi), ale techniku kritizovat nemozno.. A 7cka je spicka maximalni po vsech smerech..
Cena je odvozena od prodeju, tady by tahle hracka stala treba 30K aby se zaplatil vyvoj, v US je bouchaj po tisicich ks takze nepotrebuji takove rabaty.. N54 se vsem od BMW je tam velmi, velmi popularni..
tak to je luxusní hračka, to by se mi taky líbilo ;-)
ze bych jel taky na sprint? :-)
Martyn: Nisma neřeš, já už se musím jen smát :-))
martyn: moc pekny auto. celkem zajimavy jaky tlaky to jeste zkousne se seriovejma internals.
PAULI: jeste mas motorku? na m.cz uz asi moc nchodis co?
nismo: jaky je vyrazne lehci a vykonejsi auto v tride petkovyho bawa a ve tride 7my? v evrope me nic nenapada, tak predpokladam ze za vodou delaj nakou 400PS 1200kg luxusni limuzinu....
Kislik pojed urcite, cos poridil?:)
Tuner ja se snazim, ale nejde mi to moc:o)
assassin na tuhle mapu tlak neni zvedlej o tolik (tusim ze ca o polovinu), na ty dalsi dve je to horsi:o) proto to radsi nepokousim, nechci aby se turba odporoucely (i kdyz v US stoji zanovni sada origo turbin 250-500USD coz neni tak strasne)..
For TUNER 2:Kde si byl na brzde ty?nekde tady u plzne??
Davi-RS: Přímo v Plzni. Domlouval mě to kamarád.
A jak se jmenuje ta firma co to meri? jestli to neni tajny?
Davi-RS: Jo to kdybych věděl :-) ale ten graf co sem dával TUNER je taky od něj a TUNER bude vědět název firmy. Až něco na měříš, tak to sem dej, rád se mrknu.
Tuner 2 ok napisu mu,prave ze bych chtel taky vedet kolik to bude mit:)

21.05.2009, 17:36 |
PAULI assassin
Ne ne.Motorku jsem pustil zatím k vodě a rajtuju na čtyřkolce...A na motorkáře, už fakt moc nechodím.Fakt je to tam o ničem...
jedes teda do toho tynce? mam tam nastoupit a zajet 11,5? :-)
Ty kravo:o) tak to vubec nejezdi:D ja myslel zes poridil nejake oooo tdi?:) to jsi musel hodne tuuunit:D
M3 killer doslova a dopismene:)) ten bilej flek je "08 M3 DCT ci jak tomu rikaji..
[ Link ]

23.05.2009, 19:32 |
Martyn | Upraveno: 2009-05-23 19:34:11
Tak to je hukot:)) ten Chevrolet o polickou prede mnou je Z06:))
ale Kislik loool nam to docela ukazal:D :D :D
[ Link ]