
 Navštíveno 5626x 

 
Renovuji starou škodovku ve které byla hlavní světla na H4 spínána přímo vypínačem pod volantem (bez relé). Chtěl bych H4 vyměnit za bixenon s měnitelnou ohniskovou vzdáleností ale potřeboval bych vědět jaká proud odebírají při startu a po zahřátí. mám strach aby nedošlo k vyhřátí spínače.
 

 20.05.2009, 08:44 | 
Augi není na xenonech obvykle 35A nebo 40A pojistka? To by mohlo jako odpověď stačit, ne?
 
to Augi:
no jo kouknu na to. Jinak jsem nemohl zabalit a poslat ti ty kabely neboť je má půjčené kamoš na test. pošlu jakmile vrátí. prý tento týden. 
 

 20.05.2009, 11:03 | 
Augi texmur0: Paráda ;-) Díky!
 
Rek bych, ze vypinac nevyhrejes. Pri startu tam bude nejaka spicka na 100%, ale urcite ne takova, aby ti vypalila spinac.
 

 20.05.2009, 15:08 | 
clown | Upraveno: 2009-05-20 15:09:13
 menily se pojistky z 10A pro H4 na 15A ..
 
Texmur : poslal sem ti mail s udaji, co jsou uvedene starterech, to by melo stacit.
 
johanik:
Dík ale nic mi nepřišlo. prosím pošli ještě jedmou
 

 20.05.2009, 16:28 | 
mourl Proč tam rovnou nepřidáš relé?? nejbezpečnější možnost.Pak ti nějaké vyhřátí nehrozí.A relé určitě je levnější jak lukasy.
 
texmur : posilal sem to z prace - info@tuning-centrum.cz 
Jinak myslim ze startovni proud 10A a potom 3,2A
 
mam to presne zmerene, Klasicka VW D2R sada se starterem a trafem pri startu kolem 8A, do pul minuty to spadne na cca 3,6A