Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Scuderia live

 o Navštíveno 9949x o
o 22.05.2009, 11:25 | Daryl (A)
Chapu, ze to neni takovej slagr, nicmene pri cekani na jizni spojce je pohled na prdylku scuderie rozhodne prijemnejsi nez treba novej superb :)

Tak jen takove povzdechnuti :)

foto k příspěvku  od Daryl



o 22.05.2009, 11:25 | Daryl (A)

foto k příspěvku  od Daryl

o 22.05.2009, 11:41 | Nismo.Power | Upraveno: 2009-05-22 11:43:48
nevim , mě to asi fakt nic neřiká tyhle auta.....když sem viděl challengera novýho tak okamžitý nadšení a když kolem mě včera projela scuderie na flóře v garážích tak sem si jí pomalu nevšim jen sem čuměl kde jede nějakej kokot s děravym vejfukem :)))

BTW : vsadim se že jel na motorkáry do radotína :) je tam často :)
o 22.05.2009, 11:46 | Kesam
Hm pěknej povoz
o 22.05.2009, 11:49 | Lukasino
Jo pekny :), ikdyz ja tady ve Vrsovicich potkavam bilou 348ku (alespon myslim ze je to 348) a to mi rika vic, tyhle novy jsou pro me (neznalka) vicemene vsechny stejny...
o 22.05.2009, 11:58 | Kotass
Yep, ta Scuderia lítala o weekendu v Brně na okruhu ..

foto k příspěvku  od Kotass

o 22.05.2009, 11:59 | Kotass
.. leč souhlasím s Nismoněm, že Challenger je (alespoň pro mě) jiná liga ..

foto k příspěvku  od Kotass

o 22.05.2009, 12:00 | Roman889
JJ ale co jsem videl dostávala dobrou sadu od těch poršátek na rovinkách
o 22.05.2009, 12:01 | Kotass

foto k příspěvku  od Kotass

o 22.05.2009, 12:03 | Daryl (A)
Nismo: ty vole, fakt uz radeji mlc :))))))

Vsadim se, ze kdybych ti prinesl kufr s 10 mil EUR a byl na nem znak NEamericky, tak to odmitnes ze te to vubec nerajcuje a naopak kdyz ti podam hovno se znakem DODGE nebo cadillac, tak ho vystavis dome ve vitrine jako unikat.


Fakt to neprehanej ... :-D
o 22.05.2009, 12:04 | Tuner#2
Kotass: A kde nechala ta scuderie pruhy? Tohle je obyč 430 co jsi fotil. To že dostávala na prdel, ale asi nebylo od sériového Porsche?

Nismo = ahc.bavič :-)

Mě se scuderie moc líbí, to bych doma směl a zvuk má naprosto fantastickej.
o 22.05.2009, 12:06 | Luke-Jeep
DAryl: nemáš náhodou to hovno i s porsche znakem? :-)))
o 22.05.2009, 12:06 | Midnite
také líbí
o 22.05.2009, 12:10 | Martyn | Upraveno: 2009-05-22 12:13:01
Nismo loool Dodge vs. Ferrari neeeee:D :D :D jako Challenger muze byt v poho, vsechno, me se moc libi, ale je to opravdu trochu jina liga:)
Slint 430 jako joo, nadhera. Btw jak jsem nikdy nechapal jak si nekdo muze koupit jiny Ferrari nez cerveny, tak ted bych mozna hodne uvazoval:)
[ Link ]

foto k příspěvku  od Martyn

o 22.05.2009, 12:20 | Kotass
Tady je kalcium. :-P
Tuner # 2 : dobrej postřeh, jsem lama .. tenhle už sedí i s SPZ .. :)

foto k příspěvku  od Kotass

o 22.05.2009, 12:39 | Nismo.Power
já jen konstatuju že prostě m ferrari nijak nerejcuje...... mě všechny příjdou jak těžkej aušuš s děravym vejfukem :) je to muj názor tak nevim proč se čertit
mě se líbí Dino a F40 to jsou opravdový ferrari a né nějaký F430 který je naprosto nepoužitelný na běžnou jízdu třeba oproti 911T která je v praze naprosto vklidu nehledně na to že 911T má na norinbergu o sekundu lepší čas a to neni okruhovej speciál zato scuderia vpodstatě ano :)
o 22.05.2009, 12:41 | Nismo.Power
BTW : daryl šup sem s tim hovnem , máš tu objednávku jednou porsche a jednou cadillac :) budenám ctí ho mít vystavený :))
o 22.05.2009, 12:48 | TROY
3E1 - tušim,kde to parkuje ;)
o 22.05.2009, 12:51 | Tuner#2
Kotass: Jo to už je Scuderia. Nemáš odkaz na fotky z Brna někde? Udělaj galerii rád se kouknu co tam bylo.

Nismo: No nevím od kdy je Ferrari těžké a navíc má děravý výfuk. F430 je narozdíl od F40 atmosféra a zvuk má naprosto dokonalý hlavně v horní polovině otáčkového spektra. Co se týče severní smyčky, tak 1s je skoro na 21km fakt těžký průser :-) Tam se dá udělal podstatně víc sekund jen řidičem, nebo obutím/geometrií auta.
o 22.05.2009, 13:18 | Nismo.Power
těžký sem nemyslel jako těžký ;-)
zvuk u F mě nikdy nic neřikal, jak když za sebou táhne plechovky a hrnce pánve :) jasný že to k těm autum patří ale popojíždějící 360 zní jak děravej vejfuk, scuderii co sem potkal včera v garážích tak to samý akorát mě překvapilo že to je hodně tichý teda :)
nordšlajf nevim nevim, beru ofiko časy a řízený zrovna nej profíkama v oboru :)
911GT2 má 7:32 , 911T série 7:38, 430Scuderia 7:39 ...... u 911T a 430 nevim zdali jely plnej okruh nebo zkrácenej ale GT2 jelo plnej..... i ta sekunda je dost natož kdyby Porche jelo plnej a F jelo krátkej, Enzo udelá plnej za 7:25 a ZR1 corvette za 7:26..... každá sekunda dobrá no, mě jen příjde trapný že Scuderia je naprosto holomrd bez čehokoliv zbytečnýho, okruhovej podvozek, keramika brzdy a nakonec to veme sériová 911T ....
neřikám že to je špatný nebo to špatně jede ale prostě nový F sou všechny stejný, všechno to je auto nepoužitelný a jezděj s tim jen vaťáci na večírky a zpátky zatimco 911 je v praze tuctový auto a je to schopný přejet příčnej práh ... :) prostě pro mě existuje Dino, F40 a ještě pár jich tam je ale nic z těhle novejch atrap :) takže u tohohle stojim na straně Luke-Jeep ;-)

[ Link ]
o 22.05.2009, 13:19 | Escudo
tady je dole galerka z Brna [ Link ]
o 22.05.2009, 13:32 | Nismo.Powerová | Upraveno: 2009-05-22 13:35:45
ja teda taky slintam nad chalengerem :o))) krasny auto prostě :)
o 22.05.2009, 13:35 | Nismo.Power
ty pomlč, tobě se líbí i R8 čímž si u mě skončila ;-)))
o 22.05.2009, 13:39 | Tuner#2
Nismo.Power: A slyšel jsi to auto někdy vytočené nad 5000rpm? Mě teda ani sériové F430 nepřišla jako tiché auto. O zbytku se s Tebou fakt dohadovat při pátku nebudu, je to Tvůj boj, my se dobře bavíme :-)
o 22.05.2009, 13:42 | Lucni.konik
Teda, taky by mě víc hycoval ten CHallenger než ital.
o 22.05.2009, 13:51 | Midnite
ty voe... tak taky jsou řádné sra*ky...
o 22.05.2009, 13:54 | Dragster
Nismo: tak teď s tebou souhlasím, přesně jak píšeš Porsche je "tuctový" auto a s Ferrari se jezdí jen na večírky. Pravda je že není Porsche jako Porsche, ale Ferrari je prostě Ferrari. Nejel jsem sice ani v jednom, ale když projede kolem mě Porsche, tak se podívám, ale Ferrari je něco jiného a dělá to právě jeho nezaměnitelný zvuk.
Za mě FERRARI.
o 22.05.2009, 14:16 | Nismo.Power
Tuner : ano slyšel, nelíbí resp. hnusí se mi to.....
prostě vůbecto neni muj soudek, co jsem ted jezdil s new RS6 tak tam je prostě proti jakýmukoliv F pro mě zvuk nebe a dudy..... plechovky ve vejfuku mě prostě nerajcujou :)

o 22.05.2009, 14:17 | Nismo.Power
tady třeba od 2:50 je zvuk kterej mám cca nejradši..... hned po něm jsou starý ameriky a po nich určitý přeplňovaný JPN motory :)

[ Link ]
o 22.05.2009, 14:24 | clown
Daryle ma to jednu chybu ..
do Scuderie se nevejdes :o)))
o 22.05.2009, 14:32 | Tuner#2
Chtěl jsi napsat že do 2:50 jsou nelepší zvuky ne? Teda hned po Zondě :-)

To je prostě o názoru, ale psát tady hned takové silné slova jako jsou v prvním příspěvku mě přijde silně zcestné...
o 22.05.2009, 15:06 | Daryl (A)
clown: to nevim ..nezkousel jsem. Ale vim, ze do lamba se urcite nevejdu :) Coz mne neskutecne sere :) asi fakt nasadim diet :-P
o 22.05.2009, 15:10 | Luke-Jeep
do 911Turbo se vlezes v poho :-)
o 22.05.2009, 15:20 | Daryl (A)
Kdyz uz tak GT2
o 22.05.2009, 15:28 | Kotass
Tady jsem si dovolil pár švestiček .. ze zahrádky :

[ Link ]

Ferrari vs. Porsche vs. Dodge
něco jako dohadovat se komu se víc líbí
bílá x černá x červená ..

Každýmu něco a je to tak OK. ;)
o 22.05.2009, 15:38 | zipp
mně osobně se vůbec nelíbí zvuky osmiválců... ani M5, ani A6 4.2, ani ty AMG mercedesy,....

zvuk ferrari miluju... ale na denní ježdění to asi není, no..spíš tak na parádu
o 22.05.2009, 15:45 | Dragster
Nismo: Pěkné video.

FERRARI a Zonda, paráááda
o 22.05.2009, 17:40 | basstard
taky přidám fotku z měho archivu, mimoň 05.

foto k příspěvku  od basstard

o 22.05.2009, 17:42 | basstard
a tady kolega ze sprintů ve žluté barvě (toho chybějícího zrcátka sem si všiml až ted)

foto k příspěvku  od basstard

o 22.05.2009, 17:44 | aphex
To první eFko jsem potkal dneska ráno kousek za Vysokým Mýtem...
o 22.05.2009, 19:50 | JP | Upraveno: 2009-05-22 19:56:20
jj, Nismo má jako vždy pravdu. Sporťák se kupuje zásadně podle 4 nejdůležištějších kritérií:

1. čas na Nordschleife
2. země původu - čim dál od ČR, tim lepší
3. schopnost přejet příčnej práh
4. jak moc zvuk připomíná kompresor na dofukování pneumatik

Každý kritérium má váhu 25% (v případě, že vyhrává neUS kár, bodu číslo 2. se zdvojnásobuje hodnota). Auto, který zvítězí byť o 1% je nejlepší a to co o 1% prohraje je totální, ale totální plečka.
o 23.05.2009, 21:34 | hifim@ni@k
Video super. Ta Zonda se mi líbí nejvíc. Jako když startuje letadlo.
o 23.05.2009, 21:52 | Rajdlos
Ferrari maji dle me nejhezci zvuk, co se aut tyce, kdyz vedle me nejaky projede, mam z toho husi kuzi
o 24.05.2009, 09:34 | KubasWCS
Porsche je dneska uz podle me tuctovka,ktera kdyz projede na zadna husi kuze,vsechny jsou stejny..Ferrari,Lambo pecka zvuk,plechovky mam rad :o]]
o 24.05.2009, 10:26 | Tuner#2
Luke-Jeep: Od kdy je v Porsche víc místa než ve Ferrari, Lambu apod? V těchdle autech lidi +190cm a +120kg mají obvykle problém.

JP: Přesně :-)
o 24.05.2009, 12:41 | TROY
:-) heh a zrovna dneska jsem tu potkal ferrari targu nějakou - mohu potvrdit ten nehoráznej zvuk
o 24.05.2009, 14:35 | Luke-Jeep
Tuner2: cca od roku 1975 od te doby kdyz porsche prislo s 928 :-D, pak tu mame nakladak - o tom se snad bavit nemusime, co se tyce 911 tak cca od r.v. 1992 (konec) - modelova rada 993.
o 24.05.2009, 15:47 | Drtič
No nevím, co tu řešíte...někomu se líbí zvuk motorové pily a někomu traktoru. Jaksi to nejde porovnávat.

Každopádně...nejbrutálnější zvuk, co jsem kdy slyšel, tak byl Ford GT minulý rok na srazu homosexuálních vozů v Brně na Masarykáču....to se mi ježily chlupy na zádech.
Do té doby u mě vedlo Diablo, které brutálně vystartovalo z parkoviště kousek od hotelu na dovči. Ale Ford ho o kousíček překonal ;-)
o 24.05.2009, 15:54 | Paczqo
Souhlasím s Drtičem ten zvuk forda GT je masakr a u mě taky o kousiček vede nad Lambem video trochu nic moc ale chvilema je ten zvuk hezky slyšet. [ Link ]
o 24.05.2009, 16:02 | bombardo
taky jsem se byl nedávno podívat měli v uh sraz.....jako fakt mazané hračky
[ Link ]
o 25.05.2009, 10:31 | Nismo.Power
JP : hezky řečeno :)))

Rajdlos : no, pokud máš z F husáka tak kdyby kolem tebe projel marauder s impalou tak by sis musel měnit trencle :))
o 25.05.2009, 13:54 | mrazik
Nismo novy Challenger je moc hezkej, ale srovnavat to s ferrari muzou leda deti na pisku.
Mimochodem, doporucuji shlednout Top Gear USA Muscle Car Challenge, kde se ten tvuj Challenger SRT8 moc neukazal.
o 25.05.2009, 14:02 | Nismo.Power
zajímavý že tu nikdo nesrovnával ferrari a dodge akorát tu někdo řek že se mu nový ferrari nelíběj a nepůsoběj na silnici respekt zatimco třeba novej challenger když vidim tak mi padá čelist :)
o 25.05.2009, 14:27 | Escudo
to je zase keců že vám někdo šáhnul na Fiaty :o)))
o 25.05.2009, 15:08 | Vencaf
Escudo to rozsek :-D
minulej tejden mě předjížděl černej Challenger a musím říct,že vzhledově má u mě 100%
o 25.05.2009, 18:43 | Martyn
...neboli zvenci huj, zevntr fuj?:)
o 25.05.2009, 18:57 | Rajdlos
Nismo: slysel jsem a prislo mi to takovy mnoho povyku pro nic :-)
o 25.05.2009, 23:18 | Nismo.Power
mrazik : když jsme u toho ten topgear už byl na primě nebo ne ? docela by mě zajímal česky neb tam semtma něčemu nerozumim :)) jinak ten challenger je tam uplně mimo mísu s tou ZR1 a CTS-V ... .challenger je naprosto megalevná retro kára na úrovni oktávky a uznej když ti někdo dá za cenu oktávky tuhle SRT8 která fakt budí respekt tak vzal by sis oktávku v tdi ?? ono má sice 425hp ale neni to dělaný ani trochu jako závodní auto je to pristě bublající retro a mě se to neskutečně líbí nehledně na to že u nás za to chtěj 1,1mega což mi i na naše poměry oktávky RS příjde dobrý :)


Rajdlos : no to máš pravdu ale neřikej že se ti trochu na bránici v břiše nezachvělo :)) zvukově dobrý ale je závodník to neni i když na dvoutunovou a 5,5metru dlouhou rakev taky neni 6,5 na sto blbý ne ? :)
o 26.05.2009, 10:36 | JP
Mě se teda některý Ameriky relativně líběj, ale že by auto typu Mustang vzbuzovalo větší "respekt" než všechny ty placatý věci, to se mi teda rozhodně nezdá:)). Přecejen za Lambem se otočí i průvod důchodců, už jenom proto, že má úplně jiný proporce než všechno ostatní na silnici. Když okolo projede Challenger SRT, tak na něj budou maximálně mávat holema, že jede s děravym vejfukem.

Ale každopádně ti Nismo bez ironie závidim, že jsou pro tebe vrcholem světa tak levný auta. Já bych potřeboval na naplnění garáže snů tak 100 mega:-))
o 26.05.2009, 10:59 | Nismo.Power
auto nemusí bejt drahý aby bylo dobrý, když je drahý tak to už bejvá zpravidla otázka image a toho že zákazníci jsou ochotný za image platit.... když ti na večírek přijede vatař v GT-R tak bude za sociála neb sice to jede líp než F430 ale stojí to polovic a neni to červený....

a ono definuj levný :)
v tom videu od topgearu jsou zrovna 3 moje nej auta v současnosti, samo mám i pár jinejch aut ale tyhle 3 fakt žeru :)
Corvette ZR1 - 100 000USD , u nás 3,5mega ... nejlepší supersport auto v současnosti cena/výkon, jedno z nej sériovek na brzdy a keramika v základu, dobrej výkon

Cadillac CTS-V : 60000USD / 1,7M u nás ..... pro mě oproti M3/M5, C63AMG , IS-F naprosto jasná volba jak cenová tak jízdníma vlastnostma

Challenger SRT8 : 22000USD / 1,1m u nás ...... ideální bublajíci sportáček, jede to hezky nějakejch 5s na sto a 285 max což neni tak hrozný

ale když to vezmu abych si naplnil garáž snů tak by byla kurva veliká a určitě by tam byl ford GT což by byla nejdražší položka , CTS-V , ZR1 a pak by se tam hemžily starší kousky jako Hemi-CUDA , challenger 1969, Polara apod ;-)
o 26.05.2009, 11:04 | Escudo
jenže to krásný na tom je, že tyhle sny se daji splnit :o) a to všechno díky nátuře evropanů, nedokážu si představit to, že si někdy koupim Ferčo nebo Lambo, ale sem si skoro jistej, že do dvou let bude Vette
o 26.05.2009, 11:32 | JP
Že auto nemusí bejt drahý, aby bylo na silnici dobrý je naprosto jasný. Ale abych ho bral JÁ(!) jako auto snů, tak to především musí bejt legenda, musí mě fascinovat a nesmí to bejt už od pohledu sterilní velkosériová věc pro gelíky jako třeba GT-R, nebo R8. Zároveň nesmí bejt vidět, že se na něčem šetřilo (šidítko nemůžu považovat za auto snů), což eliminuje většinu US maslkárů. Jestli dá to auto nějakej okruh v prdelákově o půl minuty (natož o vteřinu) dřív, nebo pozdějš je mi úplně fuk, kdyby šlo o rychlost, tak lítám letadlem. Už jenom proto, že jezdit po normálních silnicích tak, abys pocejtil výkonovej rozdíl mezi F430 a Corvette ZR1 je sebevražda. V mojí garáži snů je McLaren F1, Ferrari F50, Murciélago, TVR Sagaris, Ferrari 550 Maranello a ještě nejmíň 10 dalších aut... Je mi jasný, že by je všechny předjelo STS s kompresorem, nebo čipnutý 200SX a je mi to úplně fuk:-)
o 26.05.2009, 12:05 | tykeev
to JP:

konečně rozumnej názor

akorát u mě by v takový garáži leželo Diablo, Countach, bezpodmínečně F40, Mercedes C-111 a pár dalších drobečků :-)
o 26.05.2009, 12:29 | Nismo.Power
šetřilo na Muscle Cars ??? máš ty vůbec představu od ceně vybranejch kousků v tý době ? očividně nemáš jinak bys tohle neřek :) to i cadillac vyráběl modely který byla dražší než nejdražší RR :)

u mě by taky třeba takový F40 nechybělo, ale rozhodně žádný novější F by mi do garáže ani nepáchlo, stejně tak lambo to bych tam dal Coutnach jedině..... stejně tak by mi ale v garáži asi nechyběla XJ220 :)
o 26.05.2009, 12:39 | JP
Představu mam, i když mě ty auta nezajímaj, protože mě Amerika až na pár vyjímek (Corvette, Viper) fakt vůbec nebere. Ale řeč byla především o současnejch autech typu Mustang, Challenger apod.

BTW jestli tohle neni interiér auta, na kterym se šetřilo kde to šlo, tak pak nevim jak si takovej interiér představit:-)). Tim samo nechci říct, že mi to přijde divný, prostě je to auto za cenu dobře vybavený Fabie a z hovna ani amík bič neuplete...

foto k příspěvku  od JP

o 26.05.2009, 12:58 | Nismo.Power
ty si klasikckej čecháček co prostě o tom nic neví :))

Mustang byl odjakživa vyráběnej jako nejvíc low cost sportovně laděný auto co amerika měla, bylo to auto pro lid nebyla to ukázka toho co uměj výjma GT500 ..... a to je mustang do dnes je to prostě pouze cenově velice dostupnej sportak a pořád to je prostě jen lowcost nic víc ......
hlavně že každej čech když slyší amerika a sport tak řekne mustang přitom je to holá kravina :)
o 26.05.2009, 13:02 | Lukasino
Nismo: XJ220 schvaluju :o))))
o 26.05.2009, 13:09 | Nismo.Power
Lukasino : vid.... :) asi mě spíš táhnou ty turbomotory proto by tam byla i ta F40 :))
ani nějak nevim ale eleanor by v mojí garáži klidně mohla chybět ..... to spíš takovej chrysler turbine ač to je nedostižnej kousek :)
o 26.05.2009, 16:00 | Dragster
Tak to by si chtěl vlastně do své garáže i RS :-))))))
o 26.05.2009, 17:09 | JP | Upraveno: 2009-05-26 17:10:59
Já jsem snad někde napsal, že je Mustang nějakej drahej supersport, nebo co? Je jasný, že auto co se dá koupit snad od 20k USD nebude zázrak. Mustang jsem vzal jako příklad, protože je na něm vidět nejvíc to, proč US auto až na pár vyjímek nemůžu považovat za auto snů.

Prostě mi přijde vtipný, že do příspěvku s názvem Scuderia live přijdeš vyzdvihovat Challenger, což je při srovnání s F430 ve všech ohledech kromě ceny totální shit úplně jiný kategorie (což vůbec neznamená, že to neni dobrý auto). Na závěr ještě napíšeš "když kolem mě včera projela scuderie na flóře v garážích tak sem si jí pomalu nevšim", přičemž ten slint o přehlédnutelnosti Ferrari o řádek níž potvrdíš větou "vsadim se že jel na motorkáry do radotína :) je tam často :)" :-))
o 27.05.2009, 09:36 | Nismo.Power
to co koupíš za 20k USD je dobrý auto který u nás koupíš kolem 600-700 :)) mustang je známej jen kvůli tomu že za tu cenu to byl neskutečnej trhák a bylo to vyprodaný naprosto okamžitě a od tý doby to vedlo prodeje :)

že napíšu že se mi nový F nelíbí nevim co ti na tom pořád vadí, je to muj názor a moje věc ale aspon když potkám challengera tak ho nefotim live a nedávám sem neb k tomu nemám důvod...... kdybych chtěl srovnávat tak srovnám s GT-R který stojí o víc jak polovinu min a je to uplně to samý akorát s rozdílem že to je komfortní , tichý auto denně použitelný :)
tudíž už mě s timhle moc ne*** protože když sem cokoliv podobnýho napíše někdo jinej tak si toho ani nevšimneš ale když já tak hned to překroutíš a začnejš psát nesmysle o kterejch tu nikdo nic nepsal takže si uvědom že jsem napsal "nevim , mě to asi fakt nic neřiká tyhle auta....." s tim že tohle je diskuzní forum a neni na tom nic špatnýho a přestan se do mě laskavě navážet !
o 27.05.2009, 13:22 | JP
Já jsem se teda nevšim, že by někdo kromě tebe do příspěvku o Ferrari přišel (jako první) prosazovat Ameriky:). GT-R stojí o polovinu míň mmj. právě proto, že je to komfortní, tichý, denně použitelný přehlédnutelný auto. S Ferrari bych ho nesrovnával:-).

Jestli Tě seru, tak je to problém, protože Tě budu srát tak dlouho, dokud tady budu číst u každýho příspěvku o Italskym autě, jakej je to šrot a jak jsou proti tomu US auta úchvatný:-). Tvůj striktně názor striktně omezenej na Ameriky a Japonce tady asi každej zná, neni nutný dělat další reklamní kampaně.

Uvědomuju si, že jsi hned za tim napsal "když sem viděl challengera novýho tak okamžitý nadšení a když kolem mě včera projela scuderie na flóře v garážích tak sem si jí pomalu nevšim jen sem čuměl kde jede nějakej kokot s děravym vejfukem :)))".

Dál nereaguju, jedině že bys zase nějak typicky rejpnul do Itálie:-).
o 27.05.2009, 15:19 | Nismo.Power
nebylo myšleno v tomhle příspěvku ale všeobecně, když napíše teda dolej lukasino že tyhle nový mu nic neřikaj, pod tim kotass že challenger je pro něj jiná liga tak je to přesně to jako když já napíšu že mě tyhle nový nic neřikaj tak nevim proč se nasíráš do mě ? to ti vadí že jsem do příspěvku o potkanym vozidle na silnici napsal já že mě se líbí když potkám dodge ? hned příjdou známý rejpalové a řeknou že srovnávám ferrari s dodgem :)
striktní názor nevim nevim, všim sis že jsem napsal vůbec že se mi líbí dino a F40 ? očividně ne....

nicméně F. Coupé je sypačka a nezatáčí (to jen abys reagoval)
:)
o 27.05.2009, 17:34 | SilverGhost
Já kdybych stál v zácpě, tak mě ani fiat nedonutí vzít foťák (mobil) a slintat a nebejt nasranej. Ale když má někdo tu potřebu .....
o 27.05.2009, 20:18 | JP
Ano, Lukasino a Kotass se přidali potom, co jsi se sem vecpal ty:-). Nejde o to, že jsi potkal Dodge, mě se to auto taky líbí, ale jde o to, že ses hned v zápětí typicky otřel o Ferrari jako o největší šrot (kokot s děravym vejfukem apod.).

N F. Coupé se mi za 4 roky co jsem měl 2 kusy nevysypalo vůbec nic (dobře, praskly 2 pojistky a nějaký žárovky, došla náplň v klimatizaci a začalo pískat ložisko), co si myslíš ty neni důležitý a názor Coupé = sypačka je na naprosto stejný úrovni, jako Amerika = rozežraný auto co nezatáčí a jsou na něj drahý díly:-). Pro mě je Coupé z reálný zkušenosti přinejmenším stejně spolehlivý, jako Tvůj posvátnej Cadillac. Nicméně že to nezatáčí stejně jako prakticky kterákoliv jiná podobná předokolka z tý doby je samozřejmě pravda, jediný řešení pro některý zatáčky je scandinavian flick, ale to je prasárna a hlavně se to musí umět, což já na úzký silnici neumim a nemam ani odvahu to zkoušet:).

Že se ti líběj dvě Ferrari ze sta na věci nic nemění, já jsem zase zaujatej proti francouzum a přesto bych třeba 306 nebo 406 snesl. Že nejsi striktní ameriko/japoncofil, to ti tady uvěří maximálně Nismo.Power:)
o 27.05.2009, 22:45 | Luke_288
nech toho, nebo tě Nismo dá na svůj osobní black list stejně jako mě...
:)
o 27.05.2009, 22:57 | Nismo.Power
Luke_288 : vklidu ten tam byl dřív než ty :)))

ono všechny nový F sou naprosto stejný, zvuk prostě pro moje uši naprosto odpornej :) nejsem vůbec jediněj člověk co to vidí uplně stejně takovejch lidí znám vícero je to prostě o vkusu.... že třeba coutnach má zvuk podobnej je pěkný ale příjde mi trochu jinej přece jen a to auto má charakter proto se mi líbí :)

no a s coupé FLICK to bych nazval leda tak pojmem "náhlá smrt" :))))

SG : to je taky pravda..... tam je člověk tak nasranej že se mu nechce nic , v zácpě bud kvetu a prasim neb pospíchám nebo prostě sem jen nasranej, a v jedný ruce pití a v druhý jídlo a vychutnávám si výhody automatu :)
o 27.05.2009, 23:23 | JP
Nismo: Takže už mi neporadíš, když se Tě třeba zeptám co s tim P3RF3KTovo Acerem? (byl ohromnej chuchvalec prachu ve větráku, fakt hardcore "oprava"). To mě mrzí...:'-(

Mě zase přijdou víceméně stejný všechny US auta, to je prostě věc názoru a nemam pocit, že bysme se kvůli tomu měli vraždit. Stejně jako že Countach má charakter - to je nějaká příplatková výbava, nebo jak se to pozná? Podle mě má charakter každý Ferrari:)

BTW řídil jsi vůbec Coupé někdy?:)
o 27.05.2009, 23:46 | JP
Tak jo, radši už fakt končim, koukám že dneska trávim na AHC nějak moc času. Klidně napiš, že je Peugeot 3008 hezčí, než Ferrari F50, mě už je to jedno:-)
o 28.05.2009, 01:13 | party_boy
Abych se přiznal, tak tohle mi nic neřiká. Snad jen 550 Maranello mě oslovilo. Lambo, Porsche prostě nic.
o 28.05.2009, 09:20 | Nismo.Power
JP : já ti nevim ale 3008 má charakter vid :)))) né F40/50 sou fakt pěkný auta, to nový je prostě jen peněžní mísírka pro Leoše :))
Co ten acer ? nechápu ? jako že nešel do 3D díky nějakýmu prachu když jsem ho měl do posledního šroubku rozebranej a pročištěnej ? :))
ale s tou příplatkovou výbavou je to velice dobrej nápad a možná by si to tam VW/Škoda měli dodat do toho 5ti stránkovýho seznamu příplatkový výbavy :))
o 28.05.2009, 10:16 | RedBaron
Stejně tak jako je pro někoho vožižlanej, zaprášenej a ofouknutej chleba zpod postele lepší dobrota než mistrně naložený a připravený steak, tak je pro někoho americká Fabie s V8smičkou a vzhledem maslkáru lepší než dokonale sladěná polozávodní pilka F430 Scuderia. Tak už mu to nechte ať má klid :o)
o 28.05.2009, 10:38 | Nismo.Power
když to tak vezmu tak třeba Enzo se mi nelíbí ani trochu zatimco MC12 aneb stejný auto se mi fakt líbí.... neřešim cenu která je u obou out ale tak nějak design, jak enzo tak mc12 jsou nepoužitelný auta o tom žádná ale jsou to prostě drahý supersporty se kterejma se sem tam někdo přikodrcá na večírek :)
430 já osobně těžko poznám od 360 a scuderia mi příjde tak nějak jednoúčelový zatimco prokazatelně stejně jedoucí 911t a GTR jsou i použitelný auta..... to že 911 jsou taky tak nějak stejný taky moc nemusim ale ten design se mi opravdu líbí ač opět nový Porsche výjma předělávky RUF taky nemusim a opět u mě vedou starý turba slopatou na zádi :)
a aby jste věděli tak GTR se mi taky nelíbí zrovna nejvíc, ano je pěkný, ale R34 se mi líbí mnohem víc..... ale musim teda říct že GTR jede naprosto neskutečně a pocit prohlý sedačky za zádama při akceleraci je nepopsatelnej :)
o 28.05.2009, 18:01 | Tuner#2
RedBaron: Krásné a trefné přirovnání :-))
o 29.05.2009, 03:26 | JP
Nismo: Nevim jestli se ke mě dostal ve stejnym stavu jako k tobě - 3D šlo, ale musel jsem vyhrabat nějakou starou nenáročnou hru a tam běželo pár vteřin, pak se to kouslo. Do posledního šroubku jsi ho skoro určitě rozebranej neměl (resp. jsi asi neotevřel chladič, ono na něm taky na první pohled vůbec nic špatně nebylo), protože přímo v těle chladiče byl u konce nacpanej neprostupnej chuchvalec prachu. Ten jsem vyhodil a notes běhá i ve 3D naprosto bez problémů... Přitom jsem to kupoval s tim, že budu muset vyměnit desku:-)
o 29.05.2009, 03:54 | Proffesor_W
enjoy:

[ Link ]
o 29.05.2009, 04:15 | Proffesor_W
pro rypaly: je to novitec 2x preplnovany, 700+ PS
o 29.05.2009, 09:22 | Nismo.Power
JP : heled už sem rozebral možná kolem 1000 notesů takže neboj, vim moc dobře za jak dlouho se dokáže v axiálnim chladiči vytvořit filc z prachu...... já ten notes viděl tak rok před tim než si ho koupil a když je v prašnym prostředí a třeba pes do toho tak do půl roku tam můžeš mít filc :)
o 29.05.2009, 09:31 | Nismo.Power | Upraveno: 2009-05-29 09:40:20
Proffesor_W : tak stejně tak si můžu rejpnout že to co si ukázal je o fous rychlejší na 1/4m než sériová ZR1 ...... když vemu že si dal novitec tak já můžu dát henessey zr700 která o dva fousy na 1/4m veme novitec :) dva fousy je docela dost protože rozdíl mezi 11s a 10,6s je na 1/4 docela znatelnej už a neboj ZR700 pokračuje vesele dál v rychlosti :)
a tak pro info ted
série scuderia 1/4m za 11,5 , série Z06 vette 11,6 , série ZR1 vette 11,2..... všechny auta maj bezva výkon ale radši nechci vědět kolik bude ten novitec stát korunek :)
o 29.05.2009, 09:48 | Martyn
Je zvlastni ze v reale byla Z06 "trosku" horsi..:)
[ Link ]
o 29.05.2009, 10:07 | Zephyr
mamlasi................. ještě jste neviděli pořádné auto?????
[ Link ]
tohle bych strpěl v garáži zase já
o 29.05.2009, 10:57 | Nismo.Power
Martyn : bůhví jakej trotl tim jel vid :) 11,5 je top co umí sériová Z06 a pod těch 12 to za ideálních podmínek jde vklidu :)

Zephyr : to mě taky napadlo ale nechtěl jsem to sem dávat radši :)))
o 29.05.2009, 11:01 | Daryl (A)
tak CCX slusny a CCXR nakope prdel i veyronu nebo zonde.

Co men ale zaujalo, je reseni letmych startu. Radiova signalizace a zadnej burnout. Setrime gumy i spojku a vysledek je mnohem vice o aute, nez o reflexech ridice na startu.
o 29.05.2009, 11:10 | Nismo.Power
Daryl : přesně taky, proto jsem taky shlídnul už celej GTboard a docela slušně si tam dává MB S65AMG BE skoro všechny auta ;-)
o 29.05.2009, 16:21 | Dragster
A co třeba takové SSC ULTIMATE AERO, myslím že také není špatné.
o 29.05.2009, 17:02 | CervinVega
ten zvuk Zondy s tim sport vyfukem je jednim slovem PERVERZNI :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4066 sekund.