
Navštíveno 6098x

rano zazvonil balíček a zboží dorazilo, příprva ihned začala

cca 2 hodky práce

a po 2h výsledek zde, pokud někdo budete mít zájem o thermo-tec, speciálně izolační material na svody, zde je kontakt přimo na výhradní zastoupeni pro ČR
www.autohificlub.cz/partner

Pěkný, jen nechápu jak jsi to dokázal dělat v těch rukavicích? Já je sundal po první otočce :-)

22.05.2009, 14:49 |
Kesam To je termopáska s nějakema vláknama.
Co je to ten SNAP STRAP vedle pásky?
Kesam: JJ něco jako skelné vlákno, ale když jsem to máčel ve vodě, tak to ani moc "nekousalo"
snap strap - jsou specialní stahovací pasky co jsou určené k termopáskám, speciální materiál který vydrží velké teploty
jinde se chlubí s lesknoucíma se svodama a ty to zabalíš do hadru ...
jen by mi bylo líto takove pekne lestene svody takhle schovat :))) jinak thumbs up
xenonman: No pokud to bude stejně speciální jako ty jejich spreje, tak potěš koště. Kolik to stojí? Já použil pásky na Š 130 co jsou na manžety polooos, zaplatil jsem drobnýma a ještě zbylo na zmrzku a drží to dva roky bez problému a nevidím důvod proč by to nevydrželo déle.
Ale díky za info.
Nevim kde sem to slysel,ale zrovna to zabaleni do termo tec nekde nedelalo dobrotu,jen si nemuzu vzpomenout u ceho to bylo

22.05.2009, 16:00 |
xenonman | Upraveno: 2009-05-22 16:01:56
naopak prudké ochlazování nedělá svodům dobře a praskaji, znamej na s2000 má nerez také a oni zas tak dlouho leštěné a čisté nejsou, jak se honda hodně hřeje, vypalujou se a mení barvu :-),
petura: mas recht, ja spíš nez design volím rači funkčnost, i když těd hondu hodně vylepšuji spiše z venku
tuner: 700,- :-), jsou přimo na to šlo špíše u ukázku a testování
jen pro zajimavost a spíše pobavení - nárust výkonu dle deklarováného vypisu z brzdy - 4 ps, na to, že cena někde na ebay je třeba i 500-800EUR pěkně drahé koně
cupra.165: Nedělá to dobře litinovým svodům, které pak rádi praskají a znám případ i popraskaných ocelových. Tam je to otázka kvality použitého materiálu na svody.
xenonman: No potěš :-)
OT - na e90post jsem se docetl ze pry sport. svody setri turbo u preplnovanych aut, je to tak? Taky nad nema spekuluju, prece jen u me delaj svody overeny narust 15-20PS.. a pokud by to i setrilo turbo tak by nebylo o cem.
Martyn: a kde má e90 usazený ty turba?
no laděný svody u turba to teoreticky turbo setři - nejsou takový tlakový rázy na turbínu vlivem nestejnejch délek větví... turbo se tak i lépe točí, nehledě na lepší výplach válce
jinak problém praskajících svodů je v případě trubkovejch svodů otázka materiálu - jak mi řekl zkušený vejfukář p. Grabiec..
a prudký ochlazovánívs. praskání - na coupe mam v serii trubkový svody, když trefím louži, tak jsou pěkně omytý a popraskaný nejsou...
praskání je spíš problém vibrací výfuku - píše se o tom v úpravách Š.Favorit (nebo návodu na stavbu výfuku..), kde se montovali opěrný "nohy" svodu na blok, aby netrpěli seriový litinový...hodně turbomotorů co nemá podporu downpipe atd.. má dost často popraskaný litinový svody...
za prve jsem to motal ja, za druhe to trvalo tri a pul hodiny, za treti jsem byl cernej az za usima a za ctvrty to bylo naposled, co jsem motal tak debilni svody :-)
Tuner: co se Ti nezda na sprejich? jinak se snap straps mas pravdu, je to zbytcene predrazeny, sam to zakosum rikam, ze at radeji pouziji stahovaci pasky na hadice nebo jeste je varianta nekonecny pas se zamkem, on je spis problem, ze pokud to neni vylozene nerez matros, zacne to oxidovat a nesvedci to moc te pasce
Rajdlos :o))))
to říkám, že neomotaný by byly hezčí :o)
Xenonman: nahoď foto celýho auta
Rajdlos: Za tu cenu mě to žádnej zázrak nepříjde. Když naředím černou silikonovou barvu a jen tak to popráším, tak to "zalepí" úplně stejně. Navíc to jemné třepení tam pořád zůstalo, páska se "nezatáhla"