
Navštíveno 6643x

po dlouhé době jsem se dostal k hondě sehnalo se pár nových dílů a tady je zatím hotová zadní část, jeětě mě čeká předek
co je vlastne nového
- zadní led lampy
- zadní nárazník nový model USA verze
- originál křídlo
nerez svody - k tomuhle bych rád podotkl, že je to pomorně znát hlavně v točkách i mě to celkem mile překvapilo
- nový interier face lift model
- brzdy 6 pistky
- dorazila uz nová zavodní spojka do 400nm
uz jen predelat predek, kompresor a je to hotove :-)¨
a tady foto na zacatku

ješte dorazil i sportovní podvozek stelovaci vejska + tuhost


28.05.2009, 15:24 |
Alííí Brzdy XYZ ? Tam si má každej doplnit co chce? :-)
ja myslim ze neni treba se vyjadrovat na tohle tema stejny vyrobce jako D2, ale kralik nejak rikal ze tech tvejch 260ps jede o hodne mit nez tech mej 240 ps :-)
me se ten US naraznik moc neliby vypada to jako by to svydralo
jinak hezky
ja jsem zvolil prave ten zadni USA naraznik ze je to z jednoho kusu a pak dulezity fakt je funkcnost bohuzel AP1 naraznik za moc nestal a jak se parkrat sundal uz nesel napasovat tohle vyresil facefift model dobre...
Zadni naraznik zmena k lepsimu,svetla dle me puvodni jsou hezci a to kridlo bych tam nedaval :-)

28.05.2009, 15:38 |
Alííí Ptám se, abych věděl. Já znám jen Brembo, a to je na 6 písmen...
A mejch 260 PS je uplně mrtvejch, myslim si, že jsi nikdy nejel v línějšim autě. ;-) Navíc ty umíš řídit, já ne. 8-)
Facelift se mi líbí, světla jsou o dost hezčí (vyfoť je za tmy), křídlo je taky gut, ale nárazník EEE - ty hranatý SPZ prostě nemusim.
alii si delam legraci jsem te musel trochu popichnout :-), krom bremaba, tu máme - D2, XYZ, Tarrox, GS racing, stop tech, ap racing a tahkle bych mohl pokracovat ....

28.05.2009, 15:42 |
Alííí Jen si píchni, já Ti někdy zamávám na jižní spojce do zpětnýho zrcátka... ;-)))))))
Prodáváme vlastně Hondu ještě pořád?
jj jen az tam budou nové fotky až bude celá překopaná bude tam jina cena 399000,- znaš to za každou cenu ji prodat nemusím...ale mavni nekdy vyzkousime jestli bude cas
pěkný až na to křídlo, to se mě nelíbí

28.05.2009, 15:51 |
Kmoda Tak za mě,na první fotce vypadá líp,nemusím křídla ani oranžové blinkry

28.05.2009, 15:55 |
DaveX Mi se zas líbí křídlo i ty světla. Pecka.
ty led lampy tomu fakt slušej :)
xenonman: Nemáš fotku těch brzdičů i zezadu? Jak jsou vlastně ty dvě půlky spojené? protože spáru vidím, ale šrouby ne :-)
Jinak světla a nárazník a křídlo pecka - sedí to k tomu perfektně.
... jak jsi docílil změnu rozměru značky se stejnýma číslama? :-))
za mě teda je na první fotce nej.
Pěkné,moooc pěkné,i když křídla nemusím,tak tady je perfektní a značka by mě zajímala jako Bart 007.
xenak: nebo se mene bojis a proto Ti to jede vic :-D
mne se promena libi, videl jsme to na zivo a i kridlo je pekny
foto vnitrku brzdicu nemam, bohuzel
znacka nechal jsem si ji udelat nic tezkeho...
xenonman: A to má teda hlavy šroubů z druhé strany? Kolik jich tam je?
xenonman - jenom se chci zeptat, jak se zbavit škrábanců na plastovejch světlech??
Něco jsem zkoušel, ale moc to nepomohlo.

28.05.2009, 20:19 |
xenonman | Upraveno: 2009-05-28 20:19:43
tuner: srouby jsou tam celkem 4, 2x do tehlice a 2x do brzdice
stanli rs: otazka jak moc je plast narusen, treba tahle lampa mela poskrabane plexi a takhle dopadla po oprave, pouzivam brusne pasty 3m
mimo jine facelift lampicka na hodici, budu je mozna jeste predelavat na bixenon jestli snad nekdy najdu cas


28.05.2009, 21:13 |
Edems Vypada pekne, i to kridlo mi tam sedi
Za mě super. Nový lampy opticky rozšiřujou zadek(už tak širokej:) Křídla moc nemusim,ale tady sedí.
svetla good, naraznik mi sedne k autu vic ten starej, kola cool, kridlo dle nazoru... ty svody v serii jsou spatny? prijde mi, ze u motoru 240PS z 2,0 musi byt tip top

29.05.2009, 11:45 |
Rudi světla se mi líběj, jen to křídlo by mi tam vadilo
konečně máš pořádnou značku auta ..
né jak ty španělský ptáčky - nebo mušky? :o))))

29.05.2009, 13:13 |
xenonman | Upraveno: 2009-05-29 13:14:27
cervin: svody urcite funguji, ale tyhle jsou lestene a dle vypisu z brzdy pridavaj 4ps a malinko kroutaku, jak jsem psal prijde mi ze to jedele lepe v tockach, ale můze to bejt pocitova zalazitost a pak se jeste rovnou potahly termotecem

xenonman: Na to že i "blbá Š 130" má 4 šrouby co drží brzdič pohromadě pevnostníma šroubama se mě to zdá sakra málo... To jsou ty ony nuance co mě právě na té "číně" vadí.
Tuner: LOL myslim, ze xenonman mluvi o koze a ty o voze :-))))
28.05.2009, 20:19 | xenonman (P) | Upraveno: 2009-05-28 20:19:43
tuner: srouby jsou tam celkem 4, 2x do tehlice a 2x do brzdice
Rajdlos: A ty dva do těhlice snad drží ty dvě odlité půlky brzdiče u sebe? Pokud to z obrázku dobře tak ne :-)

30.05.2009, 10:31 |
xenonman | Upraveno: 2009-05-30 10:34:03
tuner: je ti nevim co mas specialniho na "blbe" 130, ale bmw a vsechny koncernova auta maji 2 srouby co ti drzi brzdic a 2 co ti drzi mezikus do tehlice, ze by u 130 davali 4 srouby na drzeni brzdice o tom dost pochybuji pac i felda to ma takto a stejne tak je u tehle brzd uplne identicky jako original
celou dobu pisu o upevnění brzdice, pokud tvoje otazka zni kolika srouby je bzrdic pridelan k sobe myslim tim ty 2 odlitky brzdice tak cca 6 na to jsem se nekoukal

30.05.2009, 15:40 |
Kesam Parádička co dodat.
Když jsem se ptal kde to má hlavy šroubů, tak se asi neptám na ty co tady vidím a jsou do těhlice(případně držáku brzdiče), ale ptal jsem se jak drží ty dvě půlky brzdiče pohromadě. (nejsem blbej ani slepej) Proto mě zarazila Tvá odpověď, že dva jsou do těhlice a dva do brzdiče. Z toho jsem vyvodil, že brzdič je šešroubován jen dvoumama šroubama, ale pokud říkáš 6ti, tak je to OK.
Myslim, ze tu resis zbytecny blbosti, zase jenom kvuli tomu, ze je to z Asie, a mimochodem to neni Cina, ale Taiwan (zemepisne trochu dal na vychod). Funguje to obstojne, tak nevim proc resit blbosti typu, kolika srouby je uchycenej k sobe brzdic. Aha, jo je to Asie, tak hloupej Asiat jich tam dal minimalne o polovinu min a jeste je urcite ani nedotahnul a v prvni zatacce to upadne :-)
Rajdlos: Nic tu neřeším - jen mě to zajímalo a můj názor na výrobky těchdle firem jsem už napsal v jiném postu, nebudu se opakovat.
Prijde mi to od Tebe jen zbytecna zaujatost, myslis si, ze kvuli temhle brzdam se uz nekdo zabil? Resis tu nejakou bezpecnost a sam jezdis v jednom nejnebezpecnejsim aute na trhu, neprijde Ti to zavadejici? ted to neber jako nejakou urazku. Myslim si, ze Tvoje auto je skvost mezi Skudkama. Ale co si budeme povidat, o bezpecnosti nemuze byt bohuzel rec.
Mohu jen vedet s kolika "takovyma" vyrobkama si mel co do cineni? Osobni zkusenosti? Mozna by ses divil, kolil mas na aute vyrobku z Asie a ani o tom nemas poneti :-)

30.05.2009, 21:18 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-05-30 21:19:10
Rajdlos: Naštěstí už žádný, kupuju díly výhradně ze starých zásob. Měl jsem čínské kuláky a po 2000km měli stejnou vůli jako staré české po 120tkm, tak kde to jsme? A na čínu mě upozorňuje sám můj dvorní prodejce dílů a schovává pro mě origo. To samé polské díly na škodovku stojí za ho*no. Bohužel tohle je jen o lidech (a rádoby servismanech), 99% dementů jde jen po ceně a za chvíli nic jiného než šmejd si nekoupíme :-/
Když vidím, že k tomu známému přijede maník v montérkách a chce nějaký díl, tak vždy bere ten nejlevnější, původ zajímá snad jen mizivé procento těhdle "opravářů" a podle toho to tak ale taky vypadá.
K čemu je mě čep co se vymlátí za pár tisíc km protože je z bláta?
K čemu je mě manžeta na poloosu, když ta půl roku buď prolíná mazivo a nebo je manžeta popraskaná?
A všechny tyhle díly jsou čína - když je koupím z Rubeny Náchod, tak mě manžety na autě přežijou.
Ano souhlasim, ale srovnavas tu dve naprosto rozdilne veci, a to racingovy dil a bezny autodil, kde jeho minimalni cena odpovida plne kvalite. Z Asie je plno kvalitnich autodilu i plno sracek, zalezi jen na porizovaci cene (tudiz kvalite) jako kdekoliv jinde na svete. Vse je dano pouze poptavkou. Doufam, ze nezijes v presvedceni, ze Cina (jeden z nejmocnejsich prumyslovych statu) neumi vytvorit kvalitni autodil? Je to jen otazka vyrobnich nakladu a ceny. Protoze po tehle autodilech je bohuzel neskutecna P a Cinani se tomu jen prizpusobuji jako kdekoliv na svete (viz Polsko o kterem jsem si sam psal).
Rajdlos: To že i v číně jsou vyjímky jsem psal už minule. I z toho důvodu jsem chtěl foto brzdiče z druhé strany, jak je to opracované, kolik to drží šroubů, jak to má řešené pístky a prachovky, ale nikdy víc fotek krom zepředu jsem nenašel. Teda ne že bych tomu věnoval víc jak minutu na googlu. Takže asi na tak. Nebudem to tady zasírat, pouze jsem se zeptal a tohle je už silně OT debata.
tuner: evidentne kazdej mluvite o jinejch sroubech, zkousel jsem vygooglit foto z druhe strany ale nepodarilo se... ael taky je moznost ze trmeny nejsou sroubovane ze dvou casti ale vyfrezovane z jedoho bloku, pak by mi skoro i sedelo to "venkovni" propojeni pistku... tohle by se kazdopadne poznalo z pohledu na tu vnitrni stranu no... jinak vyrobce se vychlouba ze brzdice jsou kovane, tzn ne obyc odlitek.. jestli je to pravda tak to nebude takovej smejd....
tuner: evidentne kazdej mluvite o jinejch sroubech, zkousel jsem vygooglit foto z druhe strany ale nepodarilo se... ael taky je moznost ze trmeny nejsou sroubovane ze dvou casti ale vyfrezovane z jedoho bloku, pak by mi skoro i sedelo to "venkovni" propojeni pistku... tohle by se kazdopadne poznalo z pohledu na tu vnitrni stranu no... jinak vyrobce se vychlouba ze brzdice jsou kovane, tzn ne obyc odlitek.. jestli je to pravda tak to nebude takovej smejd....