
Navštíveno 5762x

s vyssim bodem varu? Mela by byt cervena/ruzova. Diky za tipy.
bacha na ty barvy, ta růžová je normovaná třeba pro VW koncern, v jinejch autech může žrát těsnění(jestli to teda máš do auta:-))
No ono je to jako s olejema, musi splnovat nejaky normy.
Ja mam spis problem s koncentraci, potrebuju 50%, nejak naredit. To co se asi da bezne sehnat je predredeny na 33%. Psal jsem uz na par kapalin, tak uvidim, potrebuju cistej koncentrat nebo min tech 50%.
zkus kontaktovat marketing@velvana.cz - třeba ti poradí
Tak to vypada, ze jsem nasel co potrebuju, podle technickyho listu je to to co potrebuju a cena neni az tak silena
[ Link ]
já nevím, ale koncentrát kupuju všude normálně a pak ředím dle sebe. Ty naředěný jsem viděl snad jen jednou:-) Jinak pokud je to do opelu, tak bych zvolil nějakou "magna-tickou" kapalinu:-)))))
Tapp : kolik má bod varu ta co si našel ? taky budu potřebovat něco "odolnějšího" : )
Do opelnice to neni :o) Chci se drzet doporuceni vyrobce, ktery je v tomhle pripade dost striktni a tohle auto na to dost trpi. Ale uz je tam jinej termostat, kterej by mel otevirat o asi 15 stupnu driv, tak uvidime.
Podle technickyho listu ma neredenej bod varu 180, pri doporucenym redeni 1:1 je 129. (50%)
Da se lehce zvysit naredenim na 60%, Texaco doporucuje neprekracovat 67% koncentraci a nejit pod 50%.
Ona by se dala pouzit i skodovacka G12+ urcite, jenze nikde nemuzu najit nejakej technickej list, kterej mi potvrdi ty koncentrace.
tak tech 180 je dobrý do toho pudu taky :)
Dulezita je ta hodnota po naredeni 50%, 129stupnu.
Jak pisu, vyrobce nedoporucuje vyssi koncentraci nez 67%, takze bych to fakt neriskoval.
Spis mi nekdo ze skodovackejch kruhu a haju reknete, jak je to s tou jejich G12+ nebo ++, jestli se da naredit na tech 129 stupnu bodu varu.
tappaja, stejne tak Castrol Antifreeze NF
[ Link ]

04.06.2009, 12:37 |
Eidy Chce to skutečně oněch 50/50. Když je víc nemrzky, klesá schopnost přenášet teplo, když je víc vody, klesá teplota varu a snižuje se obsah inhibitorů koroze. Ideální je pohybovat se v rozmezí 40% chladivky / 60% vody až 50/50.
Tak texaco objednano, high flow termostat namontovanej, byla tam jeste jedna HW chyba, nebyl namontovanej deflektor pod prednim naraznikem, takze vzduch nesel uplne presne tam, kam mel jit. Snad to bude ted OK.
Zeptam se kdyz uz jsme u toho,ruzova G1ě mi trochu pokapala na kastli,je to hodne agresivni vuci laku?
Mno chladici by mela byt v pohode, horsi je brzdovka.

09.06.2009, 19:44 |
Eidy 2: cupra.165 Nevím jak růžová, ale modrá mi po několikerém polití bez následného umytí nadělala matné fleky. Takže raději hned opláchnout vodou.