
Navštíveno 6109x

čus,mám ted zbytecnych par tisíc(asi 20tis) na tuning motoru! co by jste doporucili jako první?(krom chipu)a jedná se o A3 1,8t
za 20?:o) to nema ani cenu s necim poradnym zacinat:o)
djufík: proč by to nemělo cenu začínat, chtěl poradit a ne hned zkritizovat. určitě nebude vyhazovat 11 tis za volant s bagem do twinga jako ty :-)
co třeba začít: sání, svody+další části výfuku, lepší svíčky a kabely ke svíčkám atd.
to jsou ale jen detaily vykonu nejvic narust vykonu poznas asi po tom čipu..
jinak ufík je úchyl to bych nekomentoval :))))

04.06.2009, 12:56 |
mourl taky bych dal radši čip + třeba nějakej filtřík na sání + třeba ty svíčky a kabely.
urco nejdrive chpi pak nejaky filtr atd...

04.06.2009, 13:17 |
Kesam Tak jestli ti přebejvaj tak já bych je bral :-)
čip aby sis zkurvil motor je jako první věc :)
takže pokud chceš nejlepší nárust výkonu tak čip/vejfuk (pokud možno komplet a vyvařit kat) a filtr do origo airboxu
pokud chceš výkon a efekt tak čip/koncovej tlumič výfuku/vyvařit kat a přidat otevřenej BOV, filtr klidně konus z globusu ;-)
pokud chceš mít rozum tak lehčí čip, nový kabely nový svíčky, novej filtr na palivo, vzduch a za zbytek si dokup nějakej spotřebák potřebnej
pokud chceš tuning motoru kterej stejně má hranici výkonu tak nízko že jakákoliv investice do něj sou vyhozený peníze tak kovaný písty, odlehčený ojnice,setrvák, vstřiky, jiný vačky, jiný turbo, komplet repas všeho co tam najdeš, lepší palivovou pumpu, čip na míru nebo učící ECU, komplet vejfuk, s tim příjde komplet brzdy a podvozeka hurá jsme na 200tis a budeš mít možná 250koní :)
asi nejak tak otevreny sani, otevreny vyfuk, chip. Vic bych s tim asi nedelal.
a samo vyhodit IC z podbehu a hezky pekne dopredu :-)
IC pravda, vyhodit originál kostku a dát tam něco pořádnýho to tě výjde cca 2-3 za IC a nějaká ta trubka a práce ale rozdíl aspon poznáš :)
Nismo.Power....jo v turbo díře :)
Hoši,nepsal jsem chip..protože na ten jdu už zítra ráno!takže ze 150ps bude necelych 200 + ty věci který si nechám od vás poradit!
sorry za ot , ale jaký máš motor , AGU nebo novější ?
no 200ps vlastně ne:D jen 140kw...sání bohužel otevřít nemůžu kvůli konektoru na airboxu a prej ho nemůžu sundat!Pokud mi pomůže IC tak ho pořídím,ale jestli je to jen na parádu tak to je zbytečný!
jura.j: tak to z hlavy netuším!
no já mám taky AGU ( 99 ) s tym konektorem a vyřešit to ide v pohodě , esi budeš chtět , hodím podrobnější foto přes víkend.
jináč u keho čipuješ a za kolik ? , néni moc firem , co by dělali škrobáka v jednotce.

juraj:Byl bych moc rád!!kdyžtak bych se stavil i osobně..a dělám to u Jaroše,zabývá se tím už 14let,tak snad to bude OK!
jaroš ? to ně nic neříká , foto skusím zejtra aj s popisem , ju ?
aha , už to mám , ACE servis , a cena ?
chce za to 6tis,ale já u něj dělám vše tak možná jiná cenovka =)
..tak řeš vložku do airboxu ....kužel na pi*u když to saje teplej vzduch
hod chipa do CD mechaniky a budeš mít přečipováno až až :)

nevřis: vložku tam mám =) a na to jezdí tvůj žluťas?:D pokud jo tak tam chipa s dalem?D: hnedka šupnu:d:d
..jak nebude Dale, tak ti to nepojede :)
..vložku máš ? ale jakou :)))
takze aby byl vysledek opravdu znat budes v tom pres 20 a aby to melo opravdu smysl,jak jsem myslel ja, tak to rekl nismo:o) jinak ten volantik byl za vic:o)
Nevřis:K&N přeci =) tak jsem to chipnul,ale nakonec jen na 180koní,přece jen aby to něco vydrželo..dál pořeším s rajdlosem sání a IC a svody asik..a na dlouho prcat:D
...hlavně si pořeš komplet vejfuck!!
a celkově platit za čipování :) ono kdybys věděl co to vlastně obnáší a co je k tomu třeba tak by sis to udělal sám doma neb vše potřebný se dá sehnat za pár kaček nebo i najít na netu :) pak by sis moh experimentovat s mapama tak aby ti to vyhovovalo :)
ale když už to teda máš tak zaprvý počítej že se ti co nevidět posere něco co už ted mělo na mále, a sco se týče pokračování tak je to turbomotor tudíž mu dopřej pořádnej vejfuk, co nejrovnější a co nejmin tlumičů :) pak bych řešil IC, svody nejsou zase tak potřeba to už bys šel moc do extrémů spíš bych řešil IC
Výfuk teda oukej,a můžete mi nějakej doporučit?Bo otom vím hovno:D jen doufám,že to nebude kravál :D
jedině supersprint.....tady platíš za výkon né za tuzing, jako u ostatních značek.....
tady je to sání , já sem to bohužel dneskaj nestíhal
[ Link ]
Na 1.8T bych doporucoval Miltek, neni problem sehnat :-) Je to jedna z mala firem co dela kvalitni vyfuky na tyhle motory a s tim rozdilem, ze poznas i nejakej prinos vykonu navic. A myslim si, ze bude i za lepsi cenu nez Supersprint
kolem 15t. ale je to kompletni catback system a zarucena kvalita
Supersprint Te vyjde tak na 20 minimalne ve stejnem provedeni, protoze ho musis kupovat po castech
filtr,IC,výfuk
obecně..nový olej,zabrousit ventily v hlavě a vše co ho uvede do co nejlepší kondice