Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Líbí?

 o Navštíveno 10412x o
o 09.06.2009, 00:42 | Faňas
Rád bych Vám představil moji práci :

foto k příspěvku  od Faňas



o 09.06.2009, 00:42 | Faňas

foto k příspěvku  od Faňas

o 09.06.2009, 00:43 | Faňas

foto k příspěvku  od Faňas

o 09.06.2009, 00:44 | Faňas

foto k příspěvku  od Faňas

o 09.06.2009, 00:44 | Faňas
starsí fota

foto k příspěvku  od Faňas

o 09.06.2009, 00:46 | Faňas
Koho by zajímalo, tak muže nahlednout do popisu , určitě zde není vše...
karoserie:
zavařené sloupky; nádech zadní kapoty; vytažené lemy blatníků; barva černo oranžová metalíza- velmi kvalitní práce; spodek auta nastříkán černou hmotou na podvozky (pěkný vzhled); důkladně vystříkané dutiny; vnitřek karosérie (kapoty + dveře) - černý mat; skla – zatmavená – folie, čelní sklo decentni pruh – tmavá folie

podvozek:
- nápravy
předek: M náprava – vyztužená spodní, horní ramena, nápravnice, držák řízení,
převařená miska dorazu (cca 2cm); nové svilé, kulové čepy; tvrdé pružiny, přitvrzené tlumiče; stabilizátor ø 18mm uložen do tvrdších gum

zadek: vlečná náprava – nová vyztužená podélná ramena; vyztužená příčná ramena;
tvrdé silentbloky podélných ramen; trvrdé pružiny; přitvrzené sériové tlumiče
- brzdy
předek 4 pístové brzdiče; 130 kotouče brembo; zadek klasika buben

- kola
brněnská ARC – lomený střed (zlatá barva , přeleštěné límce) pneu předek
toyo 185/55/13; zadek dunlop 205/50/13

Auto je snížené v rámci možností a vše je děláno tak, aby podvozek fungoval jak má.
Auto perfektně sedí, nikde se nic neopíra a nebouchá.Je to děláno s maximální pečlivostí.

pohonná jednotka:
- motor
fábie 1.4 (z dílny p. Srnského); lehce upravená hlava felicie 50kW; ostřejší vačka (něco kolem 300°); výfukové svody 4-1 (Hlušička); výfuk – leštěný nerez tlumič nebo roura; karburace – dvojité horizontální karburátory weber 40 DCOM; duralové trumpetky; rovné sací potrubí (podle p. Hlušičky); benzínová pumpa FACET; vzduchový filtr ITG; olej CASTROL EDGE SPORT 10W-60 (dříve formula RS 10W-60); upravený rozdělovač; svíčky brisk nebo bosh platinum na teplý motor; motor jede velice pěkně výkon nebyl měřen, tak nebudu uvádět (odhad přes 100k určitě)

- převodovka
pětistupňová š 130 – upravená (vrchy) – SP 4,22; krácený 3,4,5 převodový stupeň; rychlost při 7000 ot./min na 5. převodový stupeň je 156km/h na pneu 205/50/13;

interiér:
palubka škoda 120; sportovní sedačky; 3 bodové pásy; černý strop a tapece; nový koberec;
o 09.06.2009, 00:48 | Faňas

foto k příspěvku  od Faňas

o 09.06.2009, 06:35 | slimsterD
Krása.. :-)... Nechápu lidi co na šádu nacpou laminátový nárazníky až po zem... takhle to je uplně sweet :-)
o 09.06.2009, 07:57 | Tuner#2
Jak už jsem Tě psal, moc hezká práce, škoda že jí chceš prodat nebo už Tě to přešlo? :-)
o 09.06.2009, 08:28 | The-KOZZY
Tuning jak ma byt. Spravnej styl pro tyhle auta!!! Zadny laminatovy radlice
o 09.06.2009, 08:37 | Skury
Akorát by to dle mě nemuselo být dvoubarevný, ale jinak paráda... :)
o 09.06.2009, 08:41 | Honza2.016v | Upraveno: 2009-06-09 08:44:32
hm konečně motor od zručnýho motoráře...

naprosto stejnej motor (od stejnýho člověka) na weberech 45 a s "lepším" zapalováním jede líp a je o několik řádů spolehlivější než nějaká převrtaná favo mrdka, nebo motor s Tčkama...(momentálně na to dáváme hlavu s velkejma ventilama a vačku od p. Krejbicha, tak v sosnový už nějakej skalp lancera bude) těch pokusů jsme si užily víc než dost, a myslím že František taktéž...

no konečně pořádný kola, ale ta barevná kombinace mi stále nějak nesedí, čistě černá by možná byla zajímavější..
o 09.06.2009, 08:46 | Cossie
Pěkná práce, jen mně se nelíbí ten nádech ...
o 09.06.2009, 08:47 | Tuner#2 | Upraveno: 2009-06-09 08:49:27
Honza2.016v: Ono pokud to převrtání udělá někdo kdo tomu rozumí, tak věř tomu, že to jede podstatně lépe než 1,3 a nebo 1,4 z Fábie. Ale musí se rozvrtat blok, udělat vložky z pořádného materiálu aby to nesoudkovatělo a takové motory tady moc lidí nestaví. Spodek v podstatě snad jen Čepek, který koneckonců stavěl freestyle pick-upy 1490ccm. Viděl jsem od něj jak jede takový motor včetně grafu z brzdy a byl to nářez. Ale je pravda, že v domácích podmínkách je pravda to co říkáš, proto mám spodek taky sériový.
o 09.06.2009, 09:32 | HIGHTOWER
líbí :-)
o 09.06.2009, 09:33 | Faňas
Tuner#2: Ne ne nepřešlo, prodávám ji holku...Auto jsem dodělal podle svých představ, svezl jsem se s ni (sice asi jenom 300 ostrých km) a ted pujde do světa
o 09.06.2009, 09:38 | Faňas
Honza2.016v: Po dlouhe laboraci se vsemi různými motory se toto zdá byt nejlepší volba , motor funguje perfektně, má to spodek i vršek a jde nadherně za plynem...Asi víš sám..Škoda že už se nestihnu svést na nějakým kopci aby ses mrknul jak to funguje.
o 09.06.2009, 10:03 | Skury
A proč něco doděláš a hned prodáš? Neřekl bych, že je to o penězích... :-/
o 09.06.2009, 10:33 | TROY
jako skury - ta dvoubarevnost není to pravý vořechový :)
o 09.06.2009, 10:35 | Nismo.Power
motor aspon něco tam dobrý ale ty dvě barvy nevim nevim to prostě neni ono, a předchozí vejfuk mnohem hezčí
o 09.06.2009, 10:58 | Thomas987
mě se to docela líbí.... hlavně ty kola jsou bomba
o 09.06.2009, 11:52 | Faňas
Nismo.Power: Výfuky se mění...tohle je roura, se kterou se motor více necha vytočit a jde lépe do otáček (čili má lepší výkon)Změna je zcela jednoduchá 2 šrouby na silenbloku + 2 pružinky které pritlačují převlečení výfuku na konec svodů...
o 09.06.2009, 11:55 | Faňas
Na tu dvouberevnost je to věc vkusu.. každému se líbí něco jiného..jinak myslím si, že lak se nám opravdu povedl :-)
o 09.06.2009, 12:00 | Faňas
Thomas987: Kola jsou originál závodní okruhový
(brněnská ARC)šroubovaná ze 3 dílů - vnější límec , střed, vnitřní límec.Nevýhodou je, že při změně pneumatik se musí kolo rozebrat a to je opravdu piplačka ( hlavně když se nepovede pořádne utěsnit střed a po 5 h skladání se kolo nafoukne a uniká vzduch :-))) Kvůli ušetření hmotnosti jsem tam nedával duši.Přední jsou tuším 7,5 " a zadní 9 " ..Hmotnost předního kola s pneu je cca 11 kg a zadního cca 12kg
o 09.06.2009, 12:06 | Thomas987
já si to myslel že jsou to klasický škodovácký okruhovky...takový jsem tenkrát scháněl na 130 RS. Kolik tě stály?
o 09.06.2009, 12:08 | Faňas
Thomas987: když bych počítal kola + obutí tak cca 30 000
o 09.06.2009, 12:15 | MiniMike
Fanas: nahodou sirsi limce na ty ARCecka nemas co? :)
o 09.06.2009, 12:19 | TROY
minimike - snad nestavíš škodovku :D
o 09.06.2009, 12:21 | Skury
Troy: Kdybys věděl, tak stejně neuvěříš... :-D Ne, jen se schání límce na ARCčka... ;-)
o 09.06.2009, 12:21 | Skury
BTW... ARCčka se dalaly taky 4x100, např. na fágo.
o 09.06.2009, 12:21 | TROY
vetší brácha menšího bráchy
;) já moc dobře vim :P
o 09.06.2009, 12:24 | Skury
Tak se blbě neptej, prcku. :-D A sorry za OT.
o 09.06.2009, 12:31 | Lucni.konik
jen k tomu dvoulaku. Ten přechod mezi barvama je dost tvrdý. Možná si zkusit virtual, jak by to třebas vypadalo s liknou - zlatou, stříbrnou, možná zkusit těch barev víc.
Jinak co se týče techniky, tak 1A*
o 09.06.2009, 12:35 | Faňas
MiniMike: širší bohužel nemám...
o 09.06.2009, 12:42 | Faňas
Lucni.konik: jj ten přechod je ostrý do hrany..tak to bylo v planu a povedlo se to .. neni citit zádny prechod a hrana je ostra a plynula, zádny zub nebo neco...Byla to práce s oblepováním..každý si asi dokáže představit pokud něco podobného dělal, ale výsledek stojí za to... Jinak linku do hrany si bude moct dát nový majitel pokud bude chtít..mě se to líbí tak jak to je...
o 09.06.2009, 12:48 | MiniMike | Upraveno: 2009-06-09 12:48:50
Fanas: a uzsi? :-)

TROY: tobe neni pomoci :-D :-D :-D
o 09.06.2009, 12:49 | Skury
A pořád jsi mi neodpověděl na důvod prodeje... Nebo je to tajný?
o 09.06.2009, 12:58 | Faňas
MiniMike: neco doma mam, ale nebudu se toho zbavovat....
o 09.06.2009, 13:03 | Faňas
Skury: nevím co bys chtěl slyšet...Důvod už jsem psal, auto jsem si postavil podle svého, svezl jsem se s ním a to byl můj cíl, tak teď ho prodávám...Chtěl jsem jezdit hobby vrchy, ale na to kašlu, protože to je velmi náročné, jak časově, tak i finančně ( náklad na jeden závod je cca 5000kč včetně startovného a 3 dny v pr.. - samozdřejně se to liší podle toho kde se závod jede)..
o 09.06.2009, 13:11 | Jeld@
Vkusný podle mě pořádná práce - konečně žádná přeplácaná oplastovaná s bůh vý jakou lavičkou
o 09.06.2009, 13:18 | Kesam
Tak tohle je parádička to se fakt povedlo palec hodně nahoru.
o 09.06.2009, 13:18 | MiniMike
Fanas: skoda :-D
o 09.06.2009, 14:57 | Skury
Faňas: No, mě to postrádá logiku, zainvestovat do auta peníze a čas a prodat to za zlomek ceny... Postavit a hned prodat a najezdit 300km...
o 09.06.2009, 15:12 | Faňas
Skury: No možná to postrádá logiku, ale prostě jsem se rozhodnul, že ho prodám...Auto jsem si otestoval, všechno perfektně funguje a jsem spokojený...Nepotřebuji, aby me stalo doma v garáži a prášilo se na něj, když s ním stejně závody jezdit nebudu a do běžného provozu tohle auto není...
o 09.06.2009, 15:44 | Skury
Tak proč něco nepostavíš, co bude k něčemu? Buď na závody nebo ježdění? Sorry, já právě nesnášim tuning, kdy auto jezdí na platu nebo jen čistě na srazy... A ty postavíš auto, o kterým víš, že je k ničemu. :)
o 09.06.2009, 15:50 | ruffrider
konečně normální šádina, pěkná
o 09.06.2009, 17:23 | No Respect
moc pěkná šáde! Jen mě tam osobně ty zlatý kola k té barevné kombinaci nesednou :-), i když vím, že to je klasika - ale o tom je vkus každýho. Jinak vážně super a hlavně to není žádná laminátová kosmická loď co člověk na našich silnicích vidí "plout" :-)
o 09.06.2009, 17:42 | Faňas
Skury : Nejak nechapu co tady řešíš...??Ale to je jedno..nech to plavat a ber věci tak, jak jsou :-)
o 09.06.2009, 17:43 | Dragster
Pěkné, motor podle popisu bude slušnej a asi to to hodně hezky pojede, ale jak píše majitel je to na závody v běžném provozu podle popisu hodně nepraktické.
Jinak vážně hezká práce.
o 09.06.2009, 19:34 | Hanys73 | Upraveno: 2009-06-09 19:34:44
Pěkná škodofka ;-)
Jen škoda té dvojbarvy, jedna by byla lepší. Se to tu něják množí ty pěkné škodárny, ale to je dobře, lepší než laminátový radlice!
Stejně vás trumfne škodovkář se svým šou kár rapidem :-)
o 09.06.2009, 20:10 | KubasWCS
Moc pekna skodovka,vyfuk pred byl hezci,jako ostatni dual lak uz je mimo ale jinak paradni prace,hlavne na motoru.....
o 09.06.2009, 20:17 | P.E.T.R
moc povedená, akorát jako ostatní nechal bych jenom jednu barvu a ten vejfuk, cos tam měl předtim, jinak paráda
o 09.06.2009, 20:44 | u-geen
pekny... odkad ses, ja mam na skodny taky SMC (snad, uz mi chvili stoji v garazi :-)
o 09.06.2009, 21:16 | Faňas
--- Jak říkam ten nerez výfuk tam nasazen porád a roura se dává pouze na závod, nejlepší výkon to má s nasazeným filtrem a s rourou....
o 09.06.2009, 21:17 | Faňas
u-geen: jsem ze Studence ( u Jilemnice , Vrchlabí)
o 11.06.2009, 20:55 | luba
teda, to si někdo vyhrál, ale nádhera!
o 11.06.2009, 21:05 | luba
teda, to si někdo vyhrál, ale nádhera!
o 11.06.2009, 22:39 | CervinVega
trochu OT, ale 300st vacka je jeste v pohode na bezny jezdeni? jen me to zajima...
o 12.06.2009, 06:24 | Honza2.016v
záleží na profilu vačky...

klidně může mít 300°, ale pokud má zdvih do 2mm v HU, tak s es tím ještě jezdit, dá..i když už to má charakteristickej volnoběh..jak to má přes 2, spíš 3mm v HU, tak už se s tím jezdí hůř -využitelný pásmo se zvedá nad 3000ot/min..a 5mm zdvih v HU už je strašná sekačka, mající využitelný pásmo od 4-5 tisíc do nějakej 8mi a více...
o 20.06.2009, 22:13 | Collin
Nevypadá vubec zle. Ale u mě je to jen pořád stará škodárna! Když tě to baví proč ne.. Je Pěkně udělaná..
o 19.08.2009, 11:17 | Veva
povedené!
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3475 sekund.