
Navštíveno 6168x

Tak mam ocipnuto a spokojenost, ale chtelo by to jeste nejakou kobylku, ty audiny prede mnou me stvou hehe:o)) takze cim pokracovat, vsechno je v ca podobne cene - bud kit primeho sani, pripadne catless racing svody, nebo vetsi intercooler? Co bude nejlepsi pomer cena / vykon..?

Jo a nebo taky zkracene razeni by mohlo pomoct na 400m?
lehci kola, lepivejsi pneu, kratsi diferak

15.06.2009, 15:40 |
Honza2.016v | Upraveno: 2009-06-15 15:41:35
nejlepší poměr cena/výkon
zahodit zbytečný kila,svody a IC pro začátek, + to co nahoře...
ale kratší diferák může být i na škodu -pokud tě donutí zařadit ještě jednou...pokud ale budeš dojíždět do cíle na stejnej kvalt bude v něm výhoda i několika desetinek
já bych začal s pořádnym IC, pak řešil sání.... potom až někdy vejfuk.....
nicméně hodně solidní čas

15.06.2009, 15:58 |
Kapka (M)
co to je za tu S3? ze porazil i RS6,RS4 atd...myslim jestli je to serie nebo upravena atd..

15.06.2009, 16:04 |
petis Kapka: S2 ne S3:-) a myslím že tam má hodně přes 500koní. Klásek by věděl víc.

15.06.2009, 16:12 |
Lucass | Upraveno: 2009-06-15 16:14:36
Martyn, a co ty úpravy jak si řikal, aby se nechala použít 8 mapa?
Kapka, serie určitě ne, myslim že má kolem 600k =o)
Kola mam good, jeden 19" rafek vazi 11kg, myslim ze lepsi to moc nebude:) Pneu taky nevim, leda nejake semi/full slicky, nad tima bych mohl pospekulnout ale zase takovej magor do sprintu nejsem:) diferak nevim nevim, jedine LSD ale to je 40K+ na to prdim prozatim:(
Kila pryc by nebyly spatny, pozjistuju co by se nechalo delat:)
jj sani je nejvaznejsi kandidat, asi do nej skocim a co ty svody? Opravdu je to takovy rozdil?
Kapka mno neznam seriovou audi ktera udela 10,5 :)) tohle je 4x4 brutalne prekopana ca 750 kobyl, kdyz jsem videl jak to odlitlo ze startu tak jsem zustal stat s otevrenou hubou, fakt bestie, na tu se nechystam lol:D
Lucass mno to je prave to co jsem napsal, jen nevim cim zacit:D sani, svody, IC..
Tak to bych začal od IC (tam by to teď bylo potřeba asi nejvíc) - svody - saní, nejlíp všechno najednou =o)
to Martyn: pěknej čas
pomatuju jak Béďa na loňský Příbrami (neměl to myslim ještě takhle moc našláplý i když to jelo jako sviňa)vyhrál nad nějakou Corvettou tak z toho byl v šoku :-) a koukam že ještě pořádně poladil :-O

15.06.2009, 20:59 |
Dušan jestli to myslíš z BMW vážně tak jediná možná další úprava je
[ Link ] !!!
delej jak myslis... R17 s vahou pod 8kg, sliky, vyhazet vse nepotrebne... = zcela vratna uprava... nejake svody nebo sani je imho o nicem, jedine vetsi IC, ale to by musel byt fakt dobrej...
CV vim ze to myslis dobre a chces poradit, ale zase az tak vazne do toho nejdu, kola mam svoje vysneny a tech se nevzdam:) vyhazet vse nepotrebne myslis co treba?
Dusan ty jo, masakr, chudak bafik:(
Lucass nee to neni, tohle byla ta modra bestie..
CV mysli treba zadni sedacky..tusim ze by to mohlo srazit vahu kolem 40-50kg ? Jinak vahu na kole o 3kg uz poznat je,vlastni zkusenost.

15.06.2009, 23:16 |
Pluto Tady máte tu S2 i s Kláskem :-)
[ Link ]
presne tak, myslim tim mod jen na sprinty, tzn. zadni sicny, vybaveni kufru a pod "nesmysly"... a ty kola by byly fakt poznat, realne to max 3kg na disku a min 3 kg na pneu, coz je -6kg rotujici hmoty na jednom kole, tedy 24kg! mene velikych "setrvacniku" na roztoceni

16.06.2009, 08:02 |
TUNER Jj,Béďovo i Kláskovo stroje jsou špica autíka...poladěno mají oba slušně :
[ Link ]
na sprinty to holt budeš přezouvat na menší kola no ...
to Lucass: koukam že nedorozumění, on má vlastně červenou S2 :-) tak to beru zpět
jj ty kola má recht, nějaký echt lehký 17" by tomu pomohly ač to nebude zrovna levný na to že ti pude jen o to aby si s nima najel 400m :)
pokud to chceš na běžný ježdění tak bych šel po výkonu než po snižování váhy..... ačkoliv nevim ale řek bych že už neni důvod to hrotit nějak dál aby se to třeba nerozpadlo.... už takhle máš 400m rychlejší než sériová supra z roku 93 o půl sekundy :)))