
Navštíveno 8434x

čus hoši chci se zeptat =) audi a3 1,8t a začalo mi to nějak blbnout:D při nastartovani mi jde vse normalne vzduch z turba do bov ale po chvíli se to proste utne a vzduch se vraci do sani a z bov ani hlaska:D může to bejt tím ventilem?

22.06.2009, 11:13 |
Pajk Čusek, hledal jsem po fóru včera a může to být ním, ale taky podtlakovýma hadičkama. Je tam toho mraky s tímto problémem...
N75 je tam snad hlavně kvůli šletung lopatkám v turbu ne ? sice pravda že je řízenej podtlakama takže kdyby tam podtlak neprocházel a ty si zrovna měl na tý větvi připojenej někde BOV tak by śe ti logicky neotevřel ale řek bych že budeš mít problém uplně jinde ..... ted teprv příjdeš na to jaká může bejt s koncernovym autem sranda když diag neví nic a tobě to pořád nejde..... nejlepší je si sehnat zapojení podtlaků a vyhodit všechno co je nepotřebný :)
Jak mě to nasere,tak to prodám a koupím si motorku a bude klid:D
ahhaaa to neni o nokii N75 tak nic:o)
no ještě aby nokie měly nějakej ventil :)))
nevřis: myslíš že by to tím mohlo bejt?
N75 by mel vyplivnout normlane VAG
Rajdlosku ..nemáš pravdu ..já ho měl v pasti a VAG nic nepsal :/
chlapi , koncern je mrdka , já sem zasej laboroval s tym , že sem měl BOV otevřený furt , VAG hlásil hovno , mohl sem krávit jak sem chtěl a bylo to furt v prdeli. nakonec sem odpójil podtlak co k temu ide ze sání , trochu protřídil hadice a v pohodě , ono už si to turbo přetlačí. mám teda membránový , dělaný " na koleně " , ale snáď je to jedno esi pístek nebo membrána.
skusil bych ty hadičky , většinů to bývá tým.

wimpyyy..jako je fakt, že VAG by to měl ukázat ale mě to třeba chybu nehodilo a měl sem ho v pasti ..jj mohlo by to tím být ..u této motorizaci tenhle ventil dělá bordel!
mě se to projevovalo tak, že mi padal tlak a samozřejmě to netlačilo co mělo a tím pádem nefoukalo jak by mělo :D
jj a zkontrolovat všechny podlakový hadičky !
njn,zavezu to Jarošovi at na to koukne! nic jinýho mi nezbývá!