
Navštíveno 6536x

Dneska jsem na stánku prolistoval nový Speed a narazil jsem na tohle:
[ Link ] Je to fakt nářez a ani v nejmenším si nedokážu představit co to musí být za zážitek se v tom svézt. Navíc výkon sériového motoru zvýšit 4násobně a zároveň ručit zákazníkovi nějakou spolehlivost to se jen tak nevidí.


22.06.2009, 18:12 |
Kesam Pročetl jsem nějaké hodnoty a jdu pokračovat v broušení přítlakového nárazníku ten potřebuji jelikož 0/100 to mám za 17sec.A tohle hovado to má na 4kilech :-D
Jinak to sním bude jezdit asi cisterna ne?
cisterna by nestíhala, bude tankovat za jízdy z letadla, jak to dělají stíhačky :-D
"V plném tempu se tak nádrž vyprázdní za čtyři minuty (podobně jako u BMW X6 xDrive50i)" dobrý no :DDD
k cemu takovy auto kdyz to nikam nedojede :-/ nechapu proc nedaji vetsi nadrz??
Kesam: To tě předjede i sériový Fa ne? :-D
Lukasino: Větší nádrž by byla hmotnost nahoru a už třeba když testovali Lamborghini Diablo v Nardo, tak mělo při maximálce 100 litrů na 100km. To ale v běžném provozu a ani na běžném okruhu nedosáhneš. Při maximální rychlosti totiž auto překonává obrovský odpor.
Tu hmotnost samozrejme chapu, sice to je maximalka, ale preci to auto musi byt schopny to jet i maximalkou bez toho, aby jsi potom musel cekat na cisternu, ne? :)
doufam ze je tady na ahc nejaky zbohatlik a fanda rychlich aut, treba marauder :o) a tuhle raketku si koupi a pak usporada tymovou akci ahc a všechny sveze :)))))

22.06.2009, 22:14 |
Kesam Tuner: na těch 8palcovej bačkorách asi jo :-)
Perfekt:skvělej nápad :-)
Kesam: Já mám sedmičky a mám lehce přes 11s se 105tkou :-D ale tak zas se budeš kochat krajinkou a nebudou Tě ubejvat body. Ono všechno "zlé" je na něco dobré jak říká starej Tuner#2 :-)

23.06.2009, 08:55 |
nome no nevim kdyz se divam na ty rychlosti zrychleni a nasledne brzdy tak to snad nemuze normalni clovek ve zdravi udejchat
aspon ze jdou spravnym smerem a odlehcuji, sice to je papirovej projekt ale pokud by tohle nekdo dokazal asi to bude masakr.

23.06.2009, 10:22 |
zazaa sama teorie a papirove plany ....
VW hlasilo taky x let dopredu jak vejron bude dokonalej a nez se jim povedlo aspon to co se povedlo tak to trvalo ponekud dyl a stalo je to asi penez ze by se v pr**li videli :)
No co jsem včera vygooglil a svou lámanou angličtinou pochopil, tak 8.srpna se mají pokusit o max. speed na jezeru Bonneville.
zaprvý teda nuda když teorie a zadruhý upravenejch aut 1000hp+ nejezdí po světě málo na silnici (nepočítám veyron to je dmnc)
tohle taky už je docela starý a 400m to dá rychlejc než tenhle mosler :)
[ Link ]
jeden poctivej atmosferickej kus zeleza byl k videni v sobotu na letisti v Hoskovicich.
[ Link ]
tapp : to je fakt atmosféra ? :)
nismo: to ano ale je to seriove vyrabene auto pro normalni provoz na pozemnich komunikacich?
tapp: to uz sme presli trochu od serioveho auta k dragstrum..
Jo sorry, to nebyla reakce na ten supersport, jako spis na tu anglickou bestii.
Nicmene u tohodle supersportu mi uz vazne unika smysl, proc by se to melo vyrabet.
Nismo.Power,tappaja: trochu mimo, ne?
Nismo.Power zase a opět úplně mimo. Tohle bude sériově vyráběné auto, které by mělo mít 2500HP což pokud je mě známo zatím nikdo neudělal byť malosériově... To že si někdo postaví grag auto a schválí si ho i pro běžný provoz, tak proč ne pokud to legislativa v té dané zemi dovolí, ale to není ten případ o kterém se bavíme...
Tohle auto má 2500HP a výrobce musí dát min. 1 nebo 2 roky(dle země)a nebo počet km záruku na to, že to bude fungovat a že se motor který má 4 násobný výkon co v sériovém stavu nerozletí po prvním vyjetí od prodejce což se u těchdle dragových aut stává celkem dost často.
Opět srovnání jablka a hrušky, ale jak jinak v Tvém podání...

23.06.2009, 14:11 |
Nismo.Power | Upraveno: 2009-06-23 14:14:08
a opět narážky v tvym podání vid :)
kdyby jsi alespon něco věděl tak neřeknu ale záruka se dá velice lehce obejít, např. konkrétní modely hennessy maj plnou záruku jako sériový auto, vylepšení v jejich dílně na to dávaj záruku podle toho o co se jedná a něco maj i "na vlastní nebezpečí", modely s obr výkonem maj záruku velice ale velice omezenou a hlídanou ze všech směrů tzn můžeš tam mít vklidu napsáno 2yr/8000miles a víš co si pak můžeš, sou tam i nový vozy kde máš ve smlouvě že sice záruku budou držet 2yr/36000miles ale budeš to platit ty a jak ty tohle podepíšeš tak legislativa se může jít bodnout a hlavně když máš na takový auto tak máš i na případnej servis......... jestli čekáš že tady to bude něco jinýho tak to si fakt bláhovej to neni oktávka v tdi je to prostě taky jen upravený auto takže nevim proč se tu někdo diví držení záruky když to je na tomhle asi tak poslední věc co by mohla někoho zaskočit.....
co se týče 0-300 tak tam snad dodnes drží rekord asi 13s skyline r32 od veilside ....to snad zatim nikdo nepřekonal a i tenhle skyline může na silnice
zatim to je jen na papíře tak neni důvod nějak dělat vlny..... bůhví jakej to bude mít výkon pokud to postavěj, tim nemyslim že ten motor z vetty to nezvládne s timhle výkonem jicj sou mraky v dragsterech .... ale dělá se novej veyron, novej venom a sposta dalších nesmyslů s nesmyslnym výkonem :)
Skyline R 32 má 0 - 300km/h za 13s? Kde by to se svýma 276HP/1430kg vzal?
Pořád Tě uníká že se tady bavíme o sériově vyráběném autě. Pokud vím, tak veilside není automobilka jako Mosler, ale pouze úpravce... Víc nemám co bych dodal.

23.06.2009, 14:47 |
Nismo.Power | Upraveno: 2009-06-23 14:47:33
ne ty se tady divíš záruce nebo sérii, já se bavim pouze na úrovni auta který jezdí po silnici.....
že mosler vždycky čerpal od GM ať už podvozek corvette nebo LS motory nechám stranou to tě asi moc nebere ale máš pravdu že ten mosler co vidíš nahoře už nemá podvozek corvette ale modifikovanej podvozek corvette + to že je z karbonu....
uprava jako úprava takže mosler jako hennessey nevidim v tom žádnej rozdíl ......
asi jako by si řek že RUF neni porsche přitom to je od základu překopaný porsche....
věc druhá..... ať mosler dělal auta na základu rámu a motoru corvette dělal je na okruh....
jak ty řikáš sériovejch tak těch sou celý 3 (slovy ..tři..) kusy..... tomu bych se bál řikat i malosérie :)
jinak tak pro zajímavost hennessy (malosériová automobilka/úpravce) venom s novejma 1450hp bude asi bez záruky aneb zaplať si sám, nicméně to auto taky ještě neni v prodeji ale očekává se to co u starýho venomu
vs.
dodge viper ACR kterej má klasickou 3roky/60tis auto km a 5let/100000km převodovka

23.06.2009, 15:10 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-06-23 15:15:00
Bože Ty jsi natvrdlej... Já se nedivím záruce jen říkám, že to bude první "sériově" vyráběné auto s takovým výkonem a to znamená, že na to záruka musí být (jaká to se dozvíme až to bude).
To nejjde srovnávat s hennessy, což je upravený Viper, s RUF, což je upravené Porsche, s veilside což je úpravce tebou zmíněného sériového Skyline a dalších japončíků. Pořád srovnáváš hrušky s jablkama.
Mosler je něco jako Pagani, Koenigsegg atd. což jsou prostě "sériové" automobilky (říkejme tomu teda malosériové ať je to úplně přesně). To že Pagani použije motor z AMG z něj ale nedělá úpravce, neb auto má jeho design, šasi, interiér atd.. To že Mosler používá něco z vette to je jasné, ale je to jako celek jeho auto, jeho výmysl...
Doufám že teď už i Nismo pochopí co je to úpravce sériových aut a nebo výrobce (byť v malých sériích - Koenisegg se taky neprodává jako koncernové TDI).
když to chceš takhle škatulkovat tak RUF je stejná automobilka jako Mosler :) protože RUF je automobilka (né úpravce jak si myslíš) a vyrábí auta z neoznačenejch šasí porsche , akorát to nemění nic na tom že to je porsche pořád
a okruhovej mosler je corvette s jinou kastlí a upravenym podvozkem ale bez VIN neb ho tam netřeba, motor z corvette ale taky překopanej a přeplnovanej....
hennesey taky nikdy nebyla automobilka ale jen úpravce ale vzhledem k tomu že ted už prodávaj přímo od nich upravaný kusy (ač malosériově) tak se dá už považovat za automobilku ač to prostě je jen viper ale má svoje číslo a svuj znáček
Alpina je jako hennessy, dřív to byl úpravce BMW pak automobilka kde každý auto má svuj identifikační štítek a je to taky od základu postavený bmw
Je vidět, že ani přes veškerou snahu jsi to nepochopil... ale řešit to dál nehodlám :-D
tobě prostě vadí že to moc nepřipomíná corvette vid :) sice to má její podvozek, rozšířenej upravený ramena a kdeco, její motor sice přeplnovanej ale aspon je na tom jiný šasi co nepřipomíná původce proto teda řikáš že mosler je automobilka a ruf je úpravce ? mě z toho vychází že čim víc upravíš nějaký auto tim víc si automobilovej výrobce ....
ruf pro tebe udělal tu chybu že to pořád vypadá jako porsche takže to je jen úpravce ačkoliv to je regulérní automobilka :)

23.06.2009, 15:48 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-06-23 15:56:20
Ještě aby nedošlo k mýlce a chytání za slovo. Ano RUF CTR3 se dá považovat za auto RUFa (má jiné šasi, motor na jiném místě) a tím pádem ano RUF je malosériový výrobce tohoto typu, který nejde považovat za Porsche.
Vše ostatní od RUFa jsou ale opravdu jen upravené Porsche a jestli to staví od holé kasle a nebo z nového auta které odstrojí je úplně jedno. Nezmění koncepci auta a nijak do ní nezasahuje. Pořád to má motor na stejném míste, podár to má stejný rozvor a uspořádání šasi. To samé hennsey není zásah do konceppce Vipera, ale tvrdit že Mosler je převelčená vette je fakt k smíchu.
Nemá náhodou vette motor v předu a Mosler před zadní nápravou?
To je ten rozdíl mezi úpravcem sériového auta a mezi výrobce úplně nového auta s jinou koncepcí...
Teď už to musí pochopit i magor :-D
já tě chápu jak to myslíš jen nechápu proč tam teda nechceš zahrnout hennessy apod :) je to taky auto na silnici a taky maloseriový :)
RUF :
Ruf Automobile GmbH is a German automobile manufacturer. Rufs are built from unmarked Porsche bodies and chassis. When a chassis arrives, Ruf builds their own independent work into the car. Because Ruf installs many of their own-made parts, the company is recognized as a manufacturer by the German government

23.06.2009, 15:58 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-06-23 16:00:16
Protože to prostě není výrobce auta od "nuly" s vlatním nápadem jak uspořádat šasi, ale jen úpravce sériového auta. Je to sice slovíčkaření, ale začli jsme od Tvého videa a to prostě byl nesmysl sem vkládat, protože to s tématem vůbec nesouvisí...
Co je RUF jsem snad vysvětlil o dva příspěvky nad Tvou citací...
máš pravdu, necháme toho slovíčkaření protože všechny tyhle auta na silncici můžou a je jedno kdo nebo jak je vyrobil a jestli je neni neni napsanej v obchodnim rejstříku pod firmou či ne a musí či nemusí dávat záruku......
ono je totiž jedno jestli potkáš na silnici ferrari enzo nebo maserati mc12 když to je jedno a to samý auto akorát od dvou automobilek :)

24.06.2009, 16:07 |
Kesam A už jsou zase v sobě Tuner2 vs NP :-)
to dá rozum, nás to baví :)

24.06.2009, 20:12 |
Kesam Tak to pardon :-)
ja nechapu ty kydy v tom clanku... jak muze nekdo psat o autech kdyz o nich nic nevi.... bmwX6 s nejvetsim motorem na plnej plyn vyjede nadrz za cas srovnatelnej se 4ma minutama? z toho kolik dokaze dat palivove cerpadlo litru za minutu urcit spotrebu? hodnoty vykonu a hmotnost mi teda prijdou jako nerealne ale budiz... rychlost 400 a pri pouziti kridla 600? odkdy aerodynamicke prvky zvysujici pritlak zvetsuji maximalku? vzdyt kdyz nekde zvetsim vztlak cy tak soucasne s tim roste odpor cx ..... takze clanek nekoho absolutne technicky nevzdelaneho o aute ktere neexistuje.. super..
ad nismo a tuner spor... ac teda obcas je nismo total mimo tak tady se k nemu spis priklanim... 2-3auta neni seriova vyroba a prijde mi to taky jako "prebouchana" korveta... ono je neco jinyho svarit par CrMo trubek a naplacat na to ramena, odpruzeni, motor,prevodovku od firem co to produkuji v seriich a posunout to dal nakym brutalnim preplnovanim.... a neco jinyho je udelat svuj vyvoj... vypocty, prototypy atd...
ad zaruka... jo tyhle stroje mivaj beznou zaruku... ale resi se to tak ze jsou v serii "zaskrcene" na nejakej "beznej" vykon... a pokud se otevre onech reklamnich 1000ps zaruka pada... pripadne je zaruka podminena "garancnimi" prohlidkami... ktere taky muzou bejt po 5tis km a pri kterejch se meni preventivne pul auta... za odpovidajici poplatek....