
Navštíveno 10143x


26.06.2009, 22:01 |
Pluto Sice už to mělo být v pondělí, ale kdo si počká, ten se dočká a dneska jsem si byl u klempíře pro Fabču. Tak jsem zase malinko pokročil:
1.) Klempíra mi udělal rozšíření předků prahů:


26.06.2009, 22:01 |
Pluto 2.) Jsou hotovy zadní podběhy, už je jen dotmelit k laminu a je to:


26.06.2009, 22:02 |
Pluto 3.) Nasadil jsem si křidélko na správné auto :-) :


26.06.2009, 22:03 |
Pluto
supr,supr ale porad mi na tom neco nesedi, nevis co by to mohlo bejt? :-))))

27.06.2009, 19:28 |
Kesam pořád vysoko :-)
Kesam: myslím, že má šoto podvozek :) Jinak zatím moc pěkný, jsem zvědavej na výsledek, jen škoda, že se nebude dělat i závodní interier...

27.06.2009, 23:18 |
Pluto perfekt: Sakra, nějak nevím .-)))))))))))
kesam, mk VII: Přesně, jak píše mr.brain :-)
mr.brain: nikdy neříkej nikdy. Interiér bych časem taky chtěl překopat, ale potom pěkně postupně, až bude hotový exteriér :-)
jak pak vypada zavodni interier?az na to ze misto rs sedáku budou skořápky a interier bude kompletne vykuchanej se závodní nádrží za sedackou řidiče

28.06.2009, 23:37 |
Pluto asi tak nějak:


28.06.2009, 23:38 |
Pluto

28.06.2009, 23:39 |
Pluto

28.06.2009, 23:41 |
Pluto
Pokud se dostaneš někdy i k napodobení interiéru, tak to bude pecka. Už teď to vypadá moc hezky a krásně si hraješ s detailama.
Úplně se mi vybavuje propojení čajíčkovo Fábie s tvojí to už by fakt bylo skoro WRCo.. :-)
rikam jen vykuchanej :)) jinak jo spojit to s čajdovo interierem tak mate dohrmady WRC akorat od cajdy bych ti tam jeste dal tech cca 250 koní a pohon 4x4 aby to bylo dokonaly :)) dneska sem ho po dlouhy dobe potkal na silnici a moh se zase podívat na toho šneka vyčnívajícího z pod kapoty :)


01.07.2009, 00:26 |
Pluto JJ, propojení Čajdovo Fabule a mojí by bylo zajímavé, jen škoda, že k němu nikdy nedojde. Finance jsou proti mě :-(((

01.07.2009, 00:28 |
Pluto Tak dnes jsem lehce něco zase udělal. Laminoval jsem pár posledních detailů, které už ani nejsou vidět, takže prostě ne moc záživná práce. No a dál jsem si udělal pojistky kapoty a pátých dveří.
1.) Pojistky na kapotě + rozměření umístění rámečků výdechů:


01.07.2009, 00:28 |
Pluto 2.) Pojistka na zadních dvěřích:


01.07.2009, 00:29 |
Pluto 3.) Kdo že říkal, že mám auto vysoké? Na zdviži je to ještě zajímavější :-) :-) :-) :
Více foto opět na
[ Link ] 
to nesmyslný tunění TDiček mi příjde fakt už jako demence a ekologická katastrofa..... bejt polda a potkat čajdu tak zabavim auto a pošlu ho na technickou oni by mu to vysvětlili už neb emise neudělá a zespoda je vohnilá BMW náprava na prasáka ...... nevidim v tom nic zajímavýho rozhodně

02.07.2009, 01:12 |
Pluto Nismo: Proč nesmyslné, když budu tunit 1,8T tak je to smyslné? Nebo jak? Každej snad muže ladit co chce, ne? Já taky stavím WRC s TDi motorem a nevidím v tom nic špatnýho, ty taky děláš nějaký auto a taky ti neříkám, že děláš nesmysly, nebo jo?
tdi má svoje kouzlo ten dým:-)
spíš je to takový úsměvný,potkáš na parkovišti takovýho závoďáka a když to majitel nadrbne,zakouří se a zvuk ala Zetor...
Plutak : nemyslim tebe přímo, jen mi nějak uniká česká mánie že tdi je nejlepší motor na světě a v čipu je to lepší než raketovej pohon od nasa..... proti decentním naftám nic nemám (krom toho že bílá na kredenc a nafta do kamen) ale musí se s citem ..... měl sem na mysli čajíčka a zbytek těch kterym to hulí jak chladící věže temelína to je prostě demence ..... ano dostat výkon z TDi je velice jednoduchý pokud se turbo řídí od ecu ale ten motor se rozpadne raz dva pak .......
nehledně na to že kdyby ted začly jezdit WRC s naftou tak by na to taky asi sposta fanoušků nechápavě koukala a kroutila hlavou asi tak jako kdybys šel kolem lamborghini a najednou by mu tam začla cvakat nafta :)
tudíž z nafty lehce dostat výkon a krouták takže na tah to srovnatelnýmu benzínu ujede ale nakonec to stejně benzín předjede a když bude na plyn tak bude mít nižší maximálně stejnou spotřebu ale spolehlivost uplně jinde :) neberu to že dostat z TDi nějakej kloudnej zvuk je skoro mision imposible ač už sem slyšel nějaký docela hezký ale pořád to je proti benzínu těžká bída :)

02.07.2009, 15:27 |
mourl se to tu pěkně zvrhlo :-) Nejsem sice ani tak nějak zastánce nafty ale když to tak vezmeš, tak Audi v Le Mans má TDI, WRC jezdí na plyn(konkrétně přímo Enge)
Jinak musím souhlasit s tím, že koncernový Tdi zní jak traktor :-)
Jinak se mi moc líbí, co tady staví Pluto.A myslím, že je to určitě lepší takhle,než kdyby to stavěl na 1.2HTP.
skodovkar me rozsekal :o)))
Jinak pro Fabii l je to nej motorizace a vybava co kdy byla k dostani, rozhodne si s tim Plutak uzije nejvic srandy. To je bez debat.

03.07.2009, 00:10 |
Pluto Nismo: Tak takto potom ano. Taky netvrdím, že TDI je je best motor, ale pro Fabii nejsilnější možnost (v serii)
Mourl: jj, přesně tak, i SEAT jezdí TDI v WTCC
tappaja: přesně tak a doufám, že si tu zábavu snad užiju. Ted jsem ve stádiu čekání na finance na lak :-((
Jen drobnej detajl k tem zavodnim ropakum: samozrejme tezi z toho, ze je na nich hozeny turbo, takze benziny se muzou jit zahrabat. Povolit mensi benziny ale s turbem, tek jde cela TDI manie nekam. Jinak at si tuni kdo chce, co chce.

04.07.2009, 22:08 |
cila recenzie motorov nechame na odbornikov nech kazdy kritizuje to comu "trocha" rozumie. Idem k stylingu lebo to je moja dlhodoba vasen a konicek. Ruku na srdce clovek nemusi byt "skodovkar" ale Fabia WRC patrila vyzorovo medzi klenot v sutaziach, to si myslim vacsina budeme suhlasit (teraz nebudem spominat BRISK ktory je podla mna este o kusok v stylingu vpredu) a Fabia 2, ktora je myslim nedotiahnuta. Prestavba to je vecou vasne a vecou penazi to prve mam to druhe bohuzial nie ale neznamena to, ze budem niekoho kritizovat za par veci o ktorych v konecnom dosledku rozhodne on sam. Sledujem tuto prestavbu cez web a fakt PLUTO, klobuk dole pred tvojou trpezlivostou (viem o com pisem). V konecnom dosledku prave tie detaily ktore nie je prilis vidiet nakoniec rozhodnu ako prestavba dopadne. Z vlastnej skusenosti ti chcem poradit, ze tie posledne dni prestavby su najhorsie, clovek to chce urychlit ale nepodlahni tomuto tlaku. Ked si vydrzal takuto trnistu cestu par dni hore dole. Vela stastia ...

05.07.2009, 03:05 |
Pluto cila: Děkuji za kladný a pěkně napsaný ohlas. Nyní, jak jsem psal, jsem ve stadiu, že čekám na finance na lak, tak mám dost času si ještě pohrát s těm detailama :-) Snad se mi podaří doladit všechny a na bějaký nezapomenu.

05.07.2009, 03:15 |
Pluto cila: Děkuji za kladný a pěkně napsaný ohlas. Nyní, jak jsem psal, jsem ve stadiu, že čekám na finance na lak, tak mám dost času si ještě pohrát s těm detailama :-) Snad se mi podaří doladit všechny a na bějaký nezapomenu.

05.07.2009, 03:20 |
Pluto cila: Děkuji za kladný a pěkně napsaný ohlas. Nyní, jak jsem psal, jsem ve stadiu, že čekám na finance na lak, tak mám dost času si ještě pohrát s těm detailama :-) Snad se mi podaří doladit všechny a na bějaký nezapomenu.

05.07.2009, 03:25 |
Pluto cila: Děkuji za kladný a pěkně napsaný ohlas. Nyní, jak jsem psal, jsem ve stadiu, že čekám na finance na lak, tak mám dost času si ještě pohrát s těm detailama :-) Snad se mi podaří doladit všechny a na bějaký nezapomenu.
Teda takovej skolackej refresh, ze ty ses vozral?... :o))))
Nismo: jo, no, všichni jsou strašni tukani...rači si koupí naftu, nejlíp OI TDi, bo s tím jezdí za 5-6l i zemědělec, než aby si koupili něco v benzínu a jezdili se stejnou dynamikou za skoro dvojnásobek, bo ty gandalfské teorie (čím větší obsah v benzinu, tím menší spotřeba) jaxi fungují možná tak při porovnání "celková spotřeba/dm3 objemu". Jinak kdo pobral to "na tah to srovnatelnýmu benzínu ujede ale nakonec to stejně benzín předjede", tak bych řekl, že právě pro tuhle vlastnost rači zvolí naftu.
A k tomu, že lidi začnou kroutit hlavou...jo, asi budou, stejně jako kroutili někdy v 80s, kdy začli houfně cpát naftu do osobáků, nebo stejně když se začly nafty objevovat na závodech apod. Rok, dva a každý to začne brát jako samozřejmost
Ale vzdyt uz to samozrejmost je...

05.07.2009, 14:53 |
Pluto tappaja: neee, to není moje chyba. Ten čas je tedy zajímavý, že se mi to dařilo po 5ti minutách, ale dal jsem odeslat a čekám. Forum se mnou nemluvilo, tak jsem to zkusil ještě jednou, zase tejden a nic. říkám si dopr.ele, tak ještě jednou. Zase nic. Tak jsem se na to vyprdnul s tím, že odpovím někdy jindy, až se mnou bude forum mluvit. Rano sem přijdu a ono je to tu 4x :-(( Asi nějaký vir, Daryle :-))))
a ten čajdovo introš už vypadá jinak