
Navštíveno 6961x

Mel sem koupene kopie SSQ od rajdlose ale bohuzel se mi tam nevejdou.Je nejakej typ na neco mensiho a co v tom bude dobre fungovat?Jsem spokojenej se seriovejma ale ten zvuk odfouknuti mne proste chybi:((

kua musí to tam nějak vlízt ne ?
OT: a k čemu že ten ventil je dobrej?
aby mu to za jizdy delalo tssss a psalo chybovy hlasky na BC :O)))))))))
Forge dela kvalitni a maly ventily...
[ Link ]
BOV je dobrá věc na turbomotoru ale když už tam je série tak si nijak nepomůžeš jen ten zvuk no :)
Bidrin má takhle skladný taky..... u toho forge nevim, kde jsem čet tak ze začátku dobrý po roce kaput, tady na ahc už byl taky na nějakym renckovi zadřenej, u SSQ ani jeho kopie sem nikdy problém neviděl ani nečet a mám už 3tí a pohoda a řek bych že tam máš tolik místa že se tam vejde taky vklidu....
každopádně tam vidim zajímavej nápis žádný audi kruhy :)
BTW když to tady tak vidim tak přece jen už to máš tak přes rok tak kolik si najel a jaká spokojenost zatim ? ač sem o ní chvilku přemejšlel tak když mi majitelé řekli že dokud to jede tak dobrý ale jak se ozve udržba tak je zle a začli sázet částky tak mi padala čim dál víc čelist takže sem si nechal zajít chut ale tak ze zvědavosti se zeptám znova :)
No jezdim s tim autem denne a vzhledem k tomu ze se na tom podepsala spatna udrzba predchoziho majitele tak sem na tom musel udelat par oprav:(. Zaprve mi asi po trech mesicich odeslo turbodmychadlo-ustipl se kousek lopatky takze motor ven a obe turba na repas.Pri jednom se jeste udelaly komplet rozvody,vse origo audi.Repas mi udelal kamos na slovensku co se specializuje na rs4.Stalo to 800euro+spotrebni material(olej 10w60atd).Pak klasika vaha vzduchu za 2300,- no a zase sem jezdil.Ted se mi objevila zavada na cidlu teploty vyfukovych plynu(auto ma dve pro kazde turbo zvlast) a zjistil sem ze nekdo prede mnou nechtel menit jedno z tech cidel tak je sproste propojil kablikem aby oblbnul ř.j.(viz foto) No proste parada(zajimavy ze bylo spatne to cidlo na kterem odeslo to turbo).No jinak to jezdi bez problemu,spotreba oleje na 10000km nulova,nehreje se to,jede to opravdu neskutecne(plnici tlak je 2.54bar)a je v tom velice pekne svezeni.Spotreba kolem 14-15l prumer a to se vubec nehlidam.Dneska uz se na to da sehnat plno dilu jak v polsku tak u nas takze bych se toho tak nebal.
Jinak ten Bov ventil tam chci opravdu jenom kvuli tomu zvuku,ty seriove fungujou perfektne ale to tsss tomu autu proste chybi,obzvlaste kdyz tam mam ted sportec vyfuk a sound co to vyluzuje je naprosto perfektni.

mno 2.5b to je kurva tlak teda :) jinak ono takhle dojebanejch tu bohůžel hodně resp. asi většina..... ono to odchází samovolně tim jak je to všechno hrozne předimenzovaný a podvozek na to taky doplácí ale když sem koukal na jednu za 399 tak mi majitel řikal co ho stály brzdy a co vydržely, pak se vysral diferák tak z cenovky sem taky málem upad a pak klasika řikal že turbo občas klekne, váha asi jako všude na koncernech ale to už se dá relativně levně, spojka docela krutá prej a pak co 100tis co chce kompletně zrepasovat nápravy neb to je utrhaný :) ale nejede to vůbec blbě to je pravda :)
ad ten drátek to je klasika oprava na prasáka když se toho někdo chce zbavit :)
ten ventil tam je opravdu jen kvůli zvuku? a co je na nich teda tak drahýho? to bym šlo na hadičku nabastlit ventilek z papiňáku ne? a bude to stejný ...
papiňák :))))) lol :))) ale dobrej nápad .....
jinak je to tam kvůlu tomu aby si při přeřazení neztrácel tlak na turbu, tzn jedeš na plnej, při přeřazení sundáš nohu s plynu tzn zavře se škrtící klapka takže vzduch se ti začně tlakovat mezi turbem a klapkou tudíž ten tlak kterej to dotáčející turbo vyrobí ti to turbo okamžitě "zastaví a při přeřezení bys ten tlak zase musel získat...... ventil udělá jen to že sundáš nohu z plynu zavře se klapka ale jak sundášnohu tak máš v hadičkách podtlak kterej ti otevře ventil a ten přebytečnej tlak mezi turbem a klapkou vypustí ven tudíž turbo se nezbrzdí a zařadíš a máš zase skoro hned k dispozici plnej tlak :)
ale ten zvuk samo na tom nejlepší :)
N.P. děkuji za vysvětlení a omlouvám se za OT
tak tady je foto autí:)) Jeste se mi na to delaji nalepky mtm tak se pak pochlubim jak to dopadlo.

Jinak ty brzdy se daj sehnat levneji sportovni protoze u audi vyjde predni kotouc 11t a zadni 9t.


15.07.2009, 17:08 |
mamut krasne auto.toho golfa sem videl parkrat stat v senove kousek od rondlu
sorr za OT
Nismo.Power- chci se optat na ten BOV. Možná je to blbá otázka, ale dává se to i na disel? např. TDI? díky
diesel nema skrtici klapku, takze to tam postrada vyznam
btw. BOV samozrejme smysl ma, neni to jen na efekt, ale je to prepousteci ventil, ktery odpousti zbytecny tlak ze saciho traktu pred klapkou, ktery zpusobuje zbytecne zpomaleni lopatek turba
akorat u vetsiny aut to postrada smysl uplne, protoze to ma smysl spise u HC uprav, kazdej modernejsi turbo motor uz ma uzavreny BOV v serii
jj, valná většina aut to má akorát nepřepouští do atmosféry se zvukovym efektem ale pouští se to rovnou mezi afm a turbo zpátky.....
smysl to fakt docela má a nemusí to bejt HC... třeba když sem jezdil s S13 ještě tak tam je to fakt pěkně poznat že při přeřazení to auto vypálí rychlejc :)
ted jak si jezdim suprou tak sem přemejšlel a přemejšlel ale na automatu to nemá žádnej význam takže tam to mám opravdu jen pro zvuk :)

16.07.2009, 10:11 |
mikevr6 | Upraveno: 2009-07-16 10:13:51
jj golfika mam uz strasne dlouho,je to takova moje hracka.Ikdyz mi ho porad krade pritelkine:))

černá metalíza ? :)
jo ještě jak si psal že jezdíš každej den s audinou..... já nevim, když sem s ní jel tak sem málem umřel neb ta spojka je totálně na hovno dle mě :))) s timhle zůstat v praze v zácpě tak normálně vystoupim a du pěšky :))
nikde nic nevidím :) to bude černá pastelová :)

16.07.2009, 13:34 |
mikevr6 | Upraveno: 2009-07-16 13:38:39
nejak se to nechce zobrazit,skusim to znovu:)


16.07.2009, 19:34 |
zipp audinka krásná, ale dle mě ji kazí kola :-( ale je to jen věc názoru

16.07.2009, 20:00 |
dolph krasavci oba.. potkávám často
Ja vim ze ty kola nejsou uplne ideal na tohle auto ale chtel sem neco lehkeho a pevneho a s dostatecnou sirkou protoze na tomhle aute jsou vsecky kola zastrcena v blatnicich.Pokud nekde najdu trebas rial daytona race tak neni co resit:)).Prozatim sem ale nic lepsiho nenasel.
Jinak vcera sem si udelal obrovskou radost kdyz se mi podarilo koupit zpatky moje byvale auto.Je to jeden z 5000 kusu vyrobenych golfu g60 rallye syncro.Musim ho dat do kupy takze ted prijde odstrojit,nalakovat,udelat kompresor atd.Akorat vaham pri vyberu barvy a kol takze veskere rady a inspirace vitany.


17.07.2009, 17:01 |
fredy to už smrdí bazarem :) na golfa bych asi použil origo verzi
to je nejhorší kupovat svoje starý auta člověk je pak nasranej jak sou dojebaný :)))