
Navštíveno 5691x

Sháním nějaký lepší přední kotouče na Opel Corsa B. Někde mi někdo psal, že na to moje vrtaný za 1000,-...
určitě se budou dát sehnat za ty peníze co ti někdo psal ale nebudou v odpovídající kvalitě tudiž enbude ani velká životnost...Ale pořešit se to dá...pokud dáš na kvalitu a radši připlatíš tak se taky určitě dá sehnat... Ps: záleží jak máš velký prasátko :-)
od ATE budou určitě PowerDisc za přijatelný peníz
za chvilku ti to smáznou s komentářem, že jde o inzerát a ten patří do sekce bazar-ostatní :o)))
jáse taky ptal na opravu a cenu N 6300 ...
co řešíš, když s tím nejezdíš tak nepotřebuješ brzdit a navíc tu tvojí hraču dobrzdíš nohou ze dveří :o)))
Adam by neuměl? přece taky někam jezdí pro díly
Vrtaný jsou lepší? A od kdy?

22.07.2009, 08:33 |
Muff odjakživa!:-).kamoš měl taky corsu a sehnal na to vrtané kotouče za cca1000.nevim sice co to byla za značka ale poroti tem co tam měl to bylo 100 a 1.
Možná proto, že byly nové. Vrtané kotouče ti tak možná způsobí menší třecí plochu, rychlejší tepelné nasycení díky menšímu množství materiálu a v neposlední řadě ubytek destiček.

22.07.2009, 11:40 |
Muff a tos vyčetl z toho že vrtané a drážkované kotouče(ted nemluvým o tech za 1000kč,ale od nake pořádné značky) jsou mnohdy o proti originálum několikrát dražší?!sory ale to je trochu blbost..nebo my potom chceš říct že takové poršátka a ferari to mají jen na okrasu?:-D

22.07.2009, 11:41 |
Muff mají to snad proto aby se tolik nezahřívala a tudíš aby měly lepší brzdnou učinost...

22.07.2009, 11:48 |
Kesam Vasekkch:Pokud vím tak ty vrtané a drážkované kotouče slouží k odvodu brzdového prachu z destíček takže máš brzdnou plochu čistou tím pádem lepší brzdnou sílu.
Mám kotouče ATE drážkované za 2200kč a spokojenost.
Mladas asi trošku přitlač za litra tak atrapy originálu a na brzdách by se moc šetřit nemělo.
Muff: mysli si co chceš a žij v bludu dál :)
Muff: poršátka a ferari používají vrtání ke snížení váhy, protože vělikost kotoučů je dostatečná k tepelnému nasycení.

22.07.2009, 13:55 |
Muff no v bludech možná žiješ ty;-)nemyslel sem tím jen poršátka a ferari.Tak jak píše Kesam....vrtané a drážkované kotouče slouží k odvodu brzdového prachu z destíček takže máš brzdnou plochu čistou tím pádem lepší brzdnou sílu.Takže to není jen muj názor.neco z váhou do dočinění určite má,ale proto se snad delaj pro takové auta brzdy z jiných surovyn.
muff: kopirovani ti teda jde dobre :)

22.07.2009, 14:01 |
Muff no ješte aby ne:-)

22.07.2009, 14:10 |
Muff mladas:
[ Link ] Ale myslím že je to zbytečný;-)

22.07.2009, 14:13 |
Muff tech drážek je tam vzhledem k velikosti kotouče tolik že mužeš rovnou brzdit nohama:-)
Muff: a k cemu ti bude vypucovana desticka, kdyz mas nasycenej rudej kotouc? K nicemu. Myslis ze pomuze lepsi smes desticek? Nepomuze. Jedina moznost nedostacujicich brzd je vetsi kotouc, cimz se zlepsi jak brzdny ucinek, tak se prodlouzi doba zacatku vadnuti. Drazkovane kotouce maji svoje opodstatneni, ale rec tu je o vrtanych. A ty jsou pri zachovani stejneho rozmeru k nicemu. Ale at si kazdy da na auto co chce, pak muze machrovat pred kamosema , ze ma vrtany kotouce jak supersport.