
Navštíveno 18091x

Nejak se prede mnou dnes otevrela prazdna dalnice, tak jsem to v rychlosti zkusil:) uplne spatnej rozjezd (prach - problemy s trakci) a jeste k tomu silnice krapet do kopce, kazdopadne stejne by me zajimalo jestli by z toho nekdo dokazal rozlustit presny cas 0-100 a 0-200?
[ Link ]

25.11.2009, 17:17 |
fredh 5-6s, ale ta muzika je des :)
16s na 200... Asi to jede no.... :)
hezký,třeba mě to jednou taky tak pojede
tohle hovádko stejně poměrem výkon / spotřeba fakt stojí za to co :o)
5-6 lol no stopkama si to umim stopnout taky:) ja myslel spis jestli to nekdo neumi zpomalit a pridat primo k videu stopky nebo tak.. Muzika je E2 flashback:)
ty vole tak to he trošku jiné zrychlení než u Felicie 1.3 MPi :D:D

25.11.2009, 17:45 |
Kesam Kupinka já měl na velkejch kolech na fiestě 16s/100km/h :D
Martyn: A k čemu ta přesnost, když tacho stejně kecá a může to bý klidně i 5% navrch? Ale jinak jede to hezky.
Jinak mě vychází lehce přes 5s, někde kolem 5,1 - 5,2s když měřím že reálná 100km/h je přes 100 na budíku.
To je na prd, jak mam zmerit 0-100 presne?:(
Melo by to mit ted pod 4,5s..

25.11.2009, 19:19 |
Kamil Martyn - natoč to znovu a dej vedle sebe zapnutý stopky a GPS, která ti bude ukazovat rychlost. Z videa se to pak pozná celkem snadno.

25.11.2009, 20:29 |
mishan | Upraveno: 2009-11-25 20:30:49
mě vyšlo 5,26 a 15,42
Tak s mishanem nemohu souhlasit, me vyslo 5,28, ale 0-200 na 15,40 rovnych...
Ale ne, i s GPSkou to nebude az tak presny, zalezi na obnovovaci frekvenci. Sam sem zkousel 0-100 a skace to tam jak se tomu chce. Nejlip zmerit cas mezi dvema pevnyma bodama, to bude asi nejpresnejsi.
tappaja: punťo..... :-)))))
gps je na nejakych 5 sekundach k nicemu

25.11.2009, 23:57 |
zipp a co zkusit nějakej program, kterej to pomocí gps změří? například na symbian Tempes GTx. Můj výpis:
14.09.2009 21:10
0-100 km/h: 7,1 s
0-10 km/h: 0,4 s
0-20 km/h: 0,9 s
0-30 km/h: 1,4 s
0-40 km/h: 2,0 s
0-50 km/h: 2,6 s
0-60 km/h: 3,2 s
0-70 km/h: 4,0 s
0-80 km/h: 5,0 s
0-90 km/h: 6,0 s
0-100 km/h: 7,1 s
0-110 km/h: 8,5 s
0-120 km/h: 10,0 s
0-130 km/h: 11,9 s
0-140 km/h: 14,4 s
0-100 m: 6,0 s
0-200 m: 9,3 s
0-300 m: 12,2 s
0-10 km/h: 1 m
0-20 km/h: 5 m
0-30 km/h: 9 m
0-40 km/h: 17 m
0-50 km/h: 25 m
0-60 km/h: 36 m
0-70 km/h: 52 m
0-80 km/h: 74 m
0-90 km/h: 100 m
0-100 km/h: 131 m
0-110 km/h: 172 m
0-120 km/h: 223 m
0-130 km/h: 291 m
0-140 km/h: 384 m
0-100 m: 90,0 km/h
0-200 m: 115,7 km/h
0-300 m: 131,3 km/h
Peak: 140 km/h
0-60 mph: 6,8 s
no jo pekny, ale co naplat, cadillac to porad neni... :O))))))))))))
tssss, našel jsem hezčí :o))
2 Escudo: lol :o) mne je jedno že existujú krajšie, RaceLogic je o niečom inom :oD
Martyn: Pod 4,5s to na tomhle videu opravdu není. Co napsat do časopisu Automobil revue, ty mají to přesné měřící kolo co se upne na auto, třeba by s nima byla řeč pokud to chceš mít naprosto přesně a na přesnou 100km/h.
Martyn: tak trochu se to hejbe, no :-)
koukam na radio: to je ta lepsi hudba? jak to hraje?
to mas nejaky liny ne ??? ja mel R19 16V za 7s
[ Link ] :D
martyn: vas ve skole neucili, ze stupnice se odecita vzdu kolmo k jejimu povrchu?
zrejme nejaky humanitni obor... :-D
wow ty accelometry nevypadaj zle:) napad s gps taky, zkusim.. Jeste kouknu jestli neexistuje nejaka app na iphone a jeho superpresnou gps:))
Vlastah jj hudba tam je jen zlehoucka, radio se menilo za vyssi radu originalu.. Hraje to fajn, zadny masakr, ale prijemne..
Ludo mno, musim se naucit to poradne odpalit, nejak jsem to z leta ze sprintu zapomel uz lol:)) a tenhle koukam ma vyplou stabilizaci uplne, sikula:o)
Dam dalsi pokus, v noci v klidku na poradne silnici, tohle byl fakt hura napad s telefonem..

26.11.2009, 14:56 |
Timbo no upaluje to slusne skoro jako Pagosovo boudicka :-D
jinak vypni stabil pokd byla zapla :D a řad presne na nejvysim vykonu motoru :D
ludo mno neboj, stabilizaci mam vzdy pri "rychlejsi" jizde vyplou - ale jen "na pul", na sprintech jsem s tim mel takhle idealni casy a ani jsem si nikdy nerozbil hubu:o)) i na okreskach a takhle to funguje paradne, necha to zlehka uskocit zadek a hned se to rovna, driftovani pro blbce:))
ale prave koukam ze na tomhle vidku to ma vyple uplne, asi slusnej oddil:) vubec neni prdel odpalit 400HP RWD natvrdo..
tak takhle by to moje zrychlovalo leda zvedlý na špalkáh:-)
Tak kde je sakra (ten)někdo kdo napíše jak to jede na h*vno a ? :-D
ten Gtech z linku co dal escudo funguje docela dobre... kdyz je dobre nakalibrovanej a slusny podminky tak se da i celkem verit vypocitanymu vykonu.. plus minus podobna presnost jako dynamicka zkouska na brzde...
martyn: na ifouna samo sezenes neco podobnyho.. treba od innovate:
[ Link ] projdi to na foru na jejich strankach, ja mel zajem o jejich LM2 a to jim na rozdil od LM1 celkem blbne - nic moc reference ve foru...
co pořád čekáte že napíšu ? jasný že tenhle post je hlavně koncipovanej proti mě aby dokázal že sportovní bmw s krutě vyhoněnym motorem umí zajet v reálu 0-100 o 1s rychlejc než těžká limuzína...... ale to je buřt nemá cenu sem tahat ani muj cadillac ani ty co jedou líp....
mě jen pořád vrtá hlavou proč jsou z toho motoru všichni tak odvařený ? všichni v tom viděj lehce upravitelnou modlu BMW..... já v tom pořád vidim neskutečnou podobnost s nějakym asi tak 14 let staršim motorem....
2JZ-GTE
3.0L R6 TT 320hp
35i
3.0L R6 TT 300hp
ty motory se tak podobaj že kdybych ho neviděl naživo tak si budu myslet že ho prostě ukradli z toyoty....
každopádně jede to hezky o tom žádná.... resp. konečně hodně dobrej motor v bmw místo těch lenochodů se stokilovym setrvačníkem.......
ale.... dle mě to auto má s odřenejma ušima na to aby zvládno 0-100 lehce pod 5 ale na 4,5 natož pod na to nemá dostatečný koule.... bude se to motat kolem těch 5ti podle podmínek
každopádně gratulace ....řek bych že ti to s JB3 jede asi tak stejně možná o chlup hůř než sériová MK4 který stačí taky jen zvednout tlak (rozhodně ne tak brutálně jako u tebe) aby měla 400RWHP a s těma už by si dostal asi solidní klepec.....
toť muj názor v porovnání porovnatelnýho aneb více jak 10let starýho japonce ...... nehledim na to že MK4 je schopná i v sérii udělat větší trakci a dokonce i 1g na boční o čem si všechny generace M3 necháváj zdát stále :)
každopádně jede to hezky ale o dost víc proti sérii díky jakýmusi usa čipu kterej mi ale příjde zbytečně brutální vůči motoru........
pokud to je jako u všech těhle upravovačů jednotky, tak tam bude x přednastavenejch map od economy až po největší záhul, takže si podle mě může klasicky vybrat a pokud ty mapy s výkonem 400PS dává jen občas když si chce zablbnout, tak to zas tak strašný nebude. Pokud bude dodržovat klasický podmínky pro motor jako počkat na zahřátí a nechcípat po záhulu... Četl jsem cestovní spotřeby toho motoru a jsou na úrovni dvoulitru, když na to šlápneš, jede to jak z praku, co víc si přát? :o) Snad jenom dospělejší podovozek
no vida, uz neporovname BMW 3 s kadylakem, ale se Suprou
:-)
Nismo tenhle post vyjimecne neni proti tobe, pred nedavnem jsi sem daval 0-160 ty, to bylo proti me nebo jak?:) kdyby to melo byt proti tobe tak sem hodim az posledni video, az se mi povede dostat na tech 4,5s, pac uz ted na to to auto ma bez problemu, jen ten ridic je trosku levej:o))
a prosim nesrovnavej tohle auto s japoncema, podobnost tam konci u 6ti valcu a 2 turb to je tak vsechno co maji ty auta spolecneho ok.. Prubeh vykonu a kroutaku, spotreba a hlavne spolehlivost jsou trosku jinde u bmw:)
2 Martyn: ajajajajajaj, tak to zas pozor, "hlavne spolehlivost jsou trosku jinde u bmw" je tak trochu sršní hnízdo... ;o)
ja jsem daval moje 0-220 kazdopadne jasny ze ti to pojede lip,na 4,5 pochybuju mozna s odrenejma usima
nevim proc nesrovnavat tohle s japoncem,motor identickej ,3dv sportovni kupe obdobny parametry ... akorat rozdil v tom ze u bmw na tohle vse prisli o skoro 15let pozdejc....nebo nevim rekni teda jedinej padnej duvod proc by tyhle dve auta nemely hodne spolecnyho vyjma toho ze supra je starsi a jeji nazev pusobi proste nabusene ac to je vlastne puvodem celica
spolehlivose bych neresil mk4 je citliva pouze na kvalitni olej jinak hlava konci jak u 2.5tdi ale jinak je to naprosto bezproblemovy auto ktery taky jako bmw ma velice dobrou spotrebu ktera s vetsim vykonem klesa a treba takovej violator se s 550hp nedostal pres 18ani kdyby se rozkrajel a beznou mel kolem 12 coz je super,35i bude samo ekonomictejsi neb dneska jsou proste novejsi technologie.....
a vubec celkove rikat ze bmw ze spolehlivejsi nez toyota je hodne troufaly ,cokoliv jinyho jpn ale proti toyote zrovna to je fakt troufaly a to si myslim uzna vic lidi....rek bych osobne ze to bude tak nejak podobny ale toyota asi mela odjakziva navrch proto je z ni momemtalne nejvetsi svetova automobilka:)
kroutak a jeho prubeh necham na tobe az se nekdy svezes v mk4 ale myslim ze sam dobrovolne zmenis nazor,ja jel v obojim ale 335 bez jb konkretne
kazdopadne zaverm ano jede to hezky ac rozlozeni tacho to opticky zpomaluje nebo pusobi to na me pomalejac ac casove to je ok:)
Kolik tlaci turba u Supry? V serii? Jeste tam bude asi trosku rozdil v lagu, ktery u BMW je dost potlacenej (resp. dost tam zalezi na verzi SW, auta s novejsim "FW" maji uz lag znatelnej - nechapu proc:), kazdopadne JB ma jeste extra featurku "lag fix"..
jj no urco to jede hezky, o tom zadna, ale jeste je rozhodne prostor pro zlepseni:)
btw nezna nekdo znacku "Raceland"? Dost se ted resi na e90post, maji svody za super ceny, ale jeste si nikdo netroufl otestovat:) ale mela by to byt prave slusna belgicka znacka, zadna china..

27.11.2009, 12:57 |
muSlim | Upraveno: 2009-11-27 12:58:49
2 Martyn: Supra mkIV má 0.5bar v sérii ak si dobre pamätám... akurát neviem či to bolo u singlu alebo twin :o)
Raceland je docela velký low-end mezi tuning značkami a čína jasná.
jj je to někde kolem 0,5b pro TT každopádně TT nemá žádnej lag, nábeh TT je tam neskutečně rychlej..... T je na tom hůř, to měl violator jenom T a ještě s těma 550hp takže lag tam lehkej byl ale pak to jelo asi tak že bys u 335i musel mít asi 600+ hp aby jsi se ho držel..... samo violatorova tam měla víc investicí než jedna ECU ale jak z T tak TT MK4 neni problém dostat cca 450hp za minimální investici a samo stačí ti bohatě EBC a můeš si měnit dle potřeby stejně jako u JB....
raceland nebrat , konkrétně svody když se podíváš dovnitř tak nemaj vůbec zabroušený hrany u svárů resp. vklidu tam čumí kus trubky dovnitř :) čína jasná ale tam se dělá většina :)
každopádně ty s tim uděláš novou M3 nebo ne ?? já bych řek že bys pomalu moh ne ? přece jen TT s takovejma koněma by mohlo tu atmosférickou V8 udolat ne ?
jinak porovnání
[ Link ]
NP: heeey, to neplati, M3 ridi zenska :-))))

28.11.2009, 17:08 |
Nismo.Power | Upraveno: 2009-11-28 17:09:37
aha já myslel že M3 je jenom pro ženský :)
...seš teda pěknej antifeminista :))
NP: Ja mam zensky rad...
...ale zenska za volantem...?? :-D
;o))))
2 Lukasino: Sabine nie je ženská, na to pozor :o)))
2 Lukasino: je to hustý závodník v ženskom tele :oD
jaj, tak v tom pripade ok ok ok ;o)))) neni to ta co byla minuly tyden v topgearu, jak zavodila s transitem?
Nn, toto je Sabine Schmitz, dvorná racedriver od BMW :o)
A keď už sa sem dáva to video, tak celé prosím, aj s koncom :o)
[ Link ]
Joo, supra paradni o tom zadna:)
jj M3 e92 jsem dal "jen" s chipem.. (kvalita videa famoozni, ja jsem ten cervenej flek lol:)
[ Link ]
2 Martyn: nakrúcané hriankovačom Sencor, že? :o))))

29.11.2009, 14:44 |
zipp jáááj, dobře mu to tam ustřelilo :-) njn, to jsou ty zadohraby :-)
no vidíš že to jde se slabšim TT motorem pokosit silnější atmosféru.... turbo je prostě jiná liga no a jinej průběh no....
každopádně nic to nezmění na tom že se to rovná 10-15let starou japonskou technikou proto mi to příjde tak trochu vtipný že z toho motoru dělaj všichni takovou vědu.....samo japonci jsou dnes opět uplně jinde ... supra se sice nevyrábí ale skyline pokračuje a konečně aspon už i s LHD .... pak věci jako ač USA auto tak IS-F ..... a pak vlastně i supra by se ted měla znovuzrodit :)
slim : sencor... :))))
zipp..... jj očividně trochu přepáli drifta no to se stane, jinak supra zrovna patřila mezi japonskou elitu která zvládala 1g boční a vynikala bezvadnou trakcí :)

29.11.2009, 15:57 |
zipp nismo: to možná jo, ale celkově se mi to auto ve videu zdálo takový dost neklidný a nestabilní....neustále mu to ustřelovalo a škubalo. Třeba měl blbý gumy :-)
hosi driftbox a ja nevim za kolik to mam asi sem pomalej :-))

29.11.2009, 18:27 |
zipp kislik: wtf??
NP lol nikdo zadnou vedu nedela, mozna ty?
Kazdopadne IS-F je dobrej vysmech, s jeho 420?HP, F1 prevodovkou, launch controlem a hlavne falesnyma koncovkama v narazniku:))) ode me dostal min. 4-5 aut:) tohle auto absolutne neni konkurence pro M3.. Vypada hezky, parametry vypadaj hezky, ale nejede to:)

30.11.2009, 00:18 |
Nismo.Power | Upraveno: 2009-11-30 00:21:51
IS-F je hlavně na parádu samo.... lepší budou jeho bratříčkové aka nástupci ae82 a supry.... budou s tim mít hodně společnýho..... supra nevim kdy bude a jaká bude ale když bude tak to rozsekne tenhle segment zase na dalších 5-10 let napřed :)
jediná konkurence v tomhle segmentu stejně bude CTS-V na který si stejně nikdo neškrtne ani v sérii protože pod 4s na sto a 309 max je na sérii hodně dobrý :)cena nějakejch 1,6 za new myslim neni o čem diskutovat... BTW zajímalo by mě teda za kolik ho měl na prodej FBS v Brně :) .....
a jinak samo CTS-V na těch svejch hp pouze začíná, dá se flashnout ecu a hurá hned je výkon motoru stejnej jako v ZR1 a pak samo kity od hennessyho na hafec koní :)
ani V700 nevýjde tak draho :)
BTW onstar je stejně velice cool věc.... tady na videu mu hned volala operátorka zdali je posádka vpořádku že auto zaznamenalo velký přetížení ( 0.99g) ...tzn myslelo si že ho někdo naboural zezadu asi ... :) škoda že u nás takhle vymakaný sysémy nemáme :)
[ Link ]
nismo: tak kde ze jsou ti japonci? ISF nema sanci... GTR je tak trosku jina liga ne? a co tam mas dal jako konkurenci pro 335i? ono ostatne v tomhle segmentu 10let vyvoje nemusi znamenat dvakrat tolik koni atd.. moje e36 328 jede v podstate jako kamosova e92 325(trilitr) ale jemu zere pri stejne jizde o 2-3litry min, komfort atd je taky nekde jinde...
tzn supra vs 335i - ano opravdu jsou to oba preplnovane sestivalce:) valvetronic atd dela tech 10let evoluce...
kde že jsou ?? počkat bavíme se tu o sérii nebo o čem teda ? :)) dále no comment...
evoluci nezastavíš to je jasný ale snad tim nemyslíš že mk4 je rozežraný auto ? :) samo pro bmw hovoří evoluce a proto lehce menší spotřeba ale supra zase má lepší cx a je lehčí a výkonnější takže asi plichta :)
tak prece se skoncilo u CTS :-))
tohle auto ma jeden pro dost lidi zasadni problem:
vypada jako papundeklova vystrihovacka z ABC
Kua asi zase začnu odebírat ábíčko....
28.11.2009, 19:53 | Lukasino
jaj, tak v tom pripade ok ok ok ;o)))) neni to ta co byla minuly tyden v topgearu, jak zavodila s transitem?
28.11.2009, 20:21 | Slim
Nn, toto je Sabine Schmitz, dvorná racedriver od BMW :o)
SAMOZŘEJMĚ, ŽE JE TO SABINE SCHMITZ, která jezdí na Nürburgring Nordschleife s BMW Ring Taxi a účinkovala i v Top Gearu s Transitem a ve spoustě dalších reportáží o autech.
u CTS se skončilo.... klidně i u V700 což neni série teda ale ani proti sérii se přetuněný 335i nemůže rovnat....
jinak bych to bral vklidu jen proti sériim autum takže ISF neni zavrhnutelný když v sérii pojede líp..... XFR jede taky super ale má cenu jaguaru no....
abíčko je super časák :)

03.12.2009, 12:37 |
muSlim | Upraveno: 2009-12-03 12:38:09
2 RB: však ja viem, nekrič na mňa :o))) prehliadol som toho Tranzita jak písal :o)))
Martyn: Od kdy ma IS-F launch control? pouč mě prosím.
a k těm koncovkám - prohlížel jsi si už výfuk u Audi R8, Ferrari California atd. ? Dál se mi k tomu ani nechce vyjadřovat, to auto směřuje díky bohu trochu někam jinam než BMW.

03.12.2009, 16:56 |
Martyn | Upraveno: 2009-12-03 16:59:56
yarisku netusim, tim me krmil pan majitel:o) jakoze F1 prevodovka co radi za milisekundy, launch control apod, prodavam jak jsem koupil fakt nevim:) kazdopadne auto je to krasny, interier naprosto kulervouci, ale ty koncovky jsou fakt mooooc, jsme se s Pavlem528 zasmali:)
Jen v rychlosti prvni fotku co jsem nasel.. Na votuneny facko dobry, ale na premiovy sportovni auto v serii?:o))
[ Link ] 
Pokud tě majitel informoval takhle , tak se ani nedivím že jsi mu tolik ujel.. :-)
Ale s převodovkou měl pravdu přeřazení za 100 milisekund bylo do nedávna nejrychlejší co se vyrábělo, teď je lepší Ferrari s 75 mil. s. (F1 to ma za 50 mil. s. .
Tak kouknem na prémiové značky a bmw. Bohužel nemám tak hezky nasvícenou fotku ale videt to bude.


03.12.2009, 17:30 |
yarisek | Upraveno: 2009-12-03 17:35:52
BMW má u 7 řady něco podobného
Audi R8

tyhle koncovky dneska najdeš ka každym druhym autě..... je to prostě móda neni to nic proti funkčnosti auta a na první pohled to nepoznáš stejně :)
rychlost převodovky neni tak podstatná.... na tom se zase tolik neztratí ač samo čim rychlejc tim líp ale všechno jde ruku v ruce s životností a námahou dílů.... u těhle rychlejch jsou zařazený dva kvalty naráz......
btw : cts-v má zase nejrychlejší podvozek na světě..... chápat to tak že má nejkratší reakční a nastavovací doby........ ale z toho se taky nestřílí :)
ta supra mela z 3.0l biturbo 330ps a trebas rs4 ma z 2.7biturba 380ps.A to bmw ze ma z 3.0l 304ps? Zase je tam krasnej prubeh vykonu,plni soucasne emisni normy a nema takovou turbodiru jak trebas moje auto.Nedivim se ze to byl motor roku,opravdu je dobrej.
rs4 je totálně přefoukaná daleko za životnost motoru..... a neni na R6 ... véčko je divný...