Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > opel omega b

 o Navštíveno 10501x o
o 07.12.2009, 20:01 | Luboš1
Ahojda chcel bych se zeptat co by se dalo udelat na aute jiz zminene na motoru???mam tam chip ale je to nic moc....je to 3,0 MV6 jen neco lehciho a ne moc draheho diky moc


o 07.12.2009, 21:05 | Pajk
Co třeba výfuk a sání? :D
o 07.12.2009, 21:20 | Luboš1
nad tim premyslim.....ale to neudela nejakej vykon ale zvuk a pujde to od spoda....ted tam mam 234kobyl ale mohlo by byt vice:-)
o 07.12.2009, 21:20 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
prodat a koupit Lotus Omega
o 07.12.2009, 21:23 | Fox_cali
chip je malo takze neco vic ale frajere tohle neni lego, kdyz chces neco vic tak to i vice nez malo bude stat, da se tam udelat kupa veci vcetne kompresoru, kdyz nejsou penize neni vykon ;)
o 07.12.2009, 21:23 | Pajk
Jasný kral007 :D :D
No pak jedině poladit motor. Poleštit co se dá, snížit hlavu atd. To přidá hodně, ale taky to bude cosi stát. Řekl bych tak 20 000 když dobře.
o 07.12.2009, 21:27 | Luboš1
lotus by byl dobrej....mno jinak se chystam na kanaly,hlavu, presneji bych se chtel dostat aspon 280kobyl.....plus odlehcit komplet auto:-)
o 07.12.2009, 21:43 | Timbo
no tak na tech 280 se bez preplnovani asi budes dostavat hooodne tezko a nebude to za babku.
o 07.12.2009, 22:07 | Fox_cali
ze 155 kw plus cipu a neceho lehciho 280 koni :D :D :D natahni si trubicku ze sani k volantu a zkus foukat, radsi napis kolik je u tebe malo penez at se tady nevalim smichy ;)
o 07.12.2009, 22:08 | Luboš1
tak do tech 70tis
o 07.12.2009, 22:10 | Freerider
Na motor X30XE existoval kompresor kit. Asi by se dal koupit, ale bude to stát víc, než je hodnota Omegy. :o)
Lotus Omega - jedině koupit celý auto, motor je nesehnatelný - Lotus byl jen Omega A, takže docela problém.

Další možnost je sehnat přesný popis úpravy na 4.0 - tohle dělal tuším Steinmetz nebo Irmscher - byl to převrtaný třílitr, ale jde o to, kdo to zvládne a hlavně, jak je na tom ten motor po kondiční stránce.

Odlehčení auta je řešení částečné, tah do 2000 otáček tam nebude, ale pocitově to alespoň pojede lépe.
Myslím, že dostat se na 280 koní s tím, aby to auto bylo plně funkční a nestálo to ránu je nereálný.
220 koní má 3,2 V6, ale je to téměř to samý.

Ptal jsem se kdysi jednoho němce, který měl a má upravenou Omegu, kde byl právě 4.0 V6 kompresor - měl na tom snad 330 PS a stálo ho to krásných 15 tisíc - ovšem Euro. :o)) Dnes je ta Omega znovuzrozená, protože ta úprava prostě byla opravdu jen na chvíli, než odešel motor do věčných lovišť. Dnes v tom autě je motor 4,4 V8 BMW. Možná bych ještě našel někde ty maily, ale to nebude hned...

Další dotaz je, na co to auto budeš používat, protože z Omegy nikdy sprinter nebude. To auto je stavěné na úplně jiný účel a veškeré úpravy budou problematické a drahé.

K tvé úpravě - leštění kanálů - OK, úprava hlav (jsou 2, to jen tak pro pořádek) - záleží na tom, co za úpravu by to mělo být. Repase hlavy při generální opravě, kdy se motor potkal díky chycené kladce vyšla na cca 25 tisíc kus - mno to jsi v tom za 50 a ještě jsi ani nezačal nakupovat motorové díly pro nějakou race úpravu :o))
Jestli máš chip, udělej ještě ty kanály, výfuk, svíčky a dej raději ten motor do cajku co se týče těsnění a buď spokojenej, protože jakákoliv úprava na 250 PS+ je prostě všechno, jen ne levná a jednoduchá.

Mám Omegy rád, jsem hrdým majitelem 3 kousků (2.5 V6, 3,0V6, 3,2 V6), ale do toho bych se nepustil, opravdu to nestojí za to.
o 07.12.2009, 22:21 | Fox_cali
tak ze 70 litry se uz neco da delat, vzhledem k cenam beckove omegy dnes jsem te s tou investici podcenil a tak teda sorry ale neni to jen o tom koupit treba sani nebo lepsi vyfuk ale taky to je o tom dat ten motor do kupy, kdyz uz poradna uprava tak prvne GO a pak se neco muze zacit tvorit, nejschudnejsi cesta je opravdu to preplnovani ;)
o 07.12.2009, 22:29 | Freerider | Upraveno: 2009-12-07 22:32:00
Fox_cali: Jenže problém není ani tak v tom, dát tam turbo nebo kompresor. To ho vyjde, když dobře na 40K, pokud nebude pořizovat kit od Irmschera (ten stojí cca 200) S tím bude spojená úprava vršku motoru, za předpokladu, že bude muset řešit jen jiný komplet těsnění, bude v tom za 10K. Pak bude muset totálně překopat chlazení motoru, je to řešený podtlakově, v okruhu proudí voda, která jen díky podtlaku nevaří, jinak má cca 110 stupňů a u omegy není příliš možností, jak ten motor chladit jinak a se sériovým chlazením bude mít problém. Pak musí ten výkon přenést, takže spojka a diferák. No a pak taky musí nějak brzdit, takže brzdy. Na úpravu na 280 PS mu nebude 70 stačit ani náhodou.
EDIT: pokud by to byl střelec, ještě se dá taky pořešit Holden s 4,6 turbo - má cca 460 PS - jednoho jsem viděl snad na mobile.de kdysi - pak jen přeházet na levostranný řízení a dát do kabátku Omegy :o))
o 07.12.2009, 22:42 | Freerider
Edit2: [ Link ]
o 07.12.2009, 23:31 | Fox_cali
tak s tim chlazenim cece nvm nvm, rekl bych ze to nebude tak "horky" jako je jasny ze tam je podtlak, to je na vice autech, ale nvm nehadam se ale omega s mv6 ma pri obvykle telplote 110 stupnu?? nejak moc ne?? spojku bych zatim neresil preci jen to neni 4x4 a origo musi vydrzet neco navic a pak ok tady nikdo nemluvil o ostatnich upravach jako jsou brzdy, samosvor a jine, slo ciste o motor a to si myslim ze za tech 70 je realne a navic kdyz na to jsou primo kity tak neni co resit
o 08.12.2009, 00:51 | Freerider | Upraveno: 2009-12-08 00:53:52
Ač tomu nevěřím, tak každopádně fandím. Pokud se do toho pustí, chtěl bych to vidět naživo :o)

o 08.12.2009, 00:58 | Freerider
Tak jsem pohledal, není to Irmscher, ale Steinmetz :o)

[ Link ]

o 08.12.2009, 15:51 | Luboš1
Freerider to vypada moc pekne....jen kdyby tam byla cena:-)
o 08.12.2009, 22:42 | Nismo.Power
vyhozený peníze se z tohohle auta snažit dolovat koně, pokud tě sere že to nejede kup si něco jinýho tenhle motor neni stavěnej na závody ale na pohodovou jízdu....
280hp z něj nedostaneš ani kdyby jsi se rozkrájel a můžu tě ujistit že když pudeš ted na brzdu po čipu což je u benzínu zbztečná věc tak budeš rád pokud na kolech uvidíš cokoliv většího než je udávanej sériovej výkon a že bych řek že tam bude menší výkón ještě....
každý zvětšní výkonu tě budou provázet problémy s tim že MV6 se špatně maže a chladí tzn postupně ti začnou rachtat hydra v hlavě pokud se dřív nevylágruje tzn budeš potřebouvat v lepší variantě zvednout tlak mazání a zchladit vodu, v ideální variantě budeš potřebovat rozebrat komplet motor a vyčistit olejový kanálky který právě bejvaj často zarostlý a proto se špatně mažou , pak koupit novou olejovou pumpu a vypodložit jí přepouštěcí ventil , pořídit si budík na tlak mazání..... potom pokud chceš výkon tak pořídit jiný vačky pokud vůbec pro tenhle motor existujou nebo si je nechat vyrobit, ..... podle toho udělat custom mapu motoru na nějakej čip zapomen protože ten je uni a v každym motoru se chová jinak..... potřeboval by si prostě ostřejší vačky a k tomu naladit mapu motoru, tim by si to moh nahodit o nějakejch 50hp ale 50hp chápej tak že tyhle hp budou kdesi nahoře tudíž motor se bude chovat cca stejně jen bude víc točit a pude lehce rychlejc za otáčkama..... samo s tim souvisí kvalitní sání , dobrej odvod vejfukovejch plyznů, zaslepení veškerý ekologie aka egr, vyházení zbytečnejch podtlaků apod.... nakonec z rodinnýho auta který je stavěný na dálnice vznikne pila s uřvanym motorem kterej bude žrát 20/100 a omotáš to o nejbližší strom co najdeš protože ti bude scházet dalších 50tis na podvozek a brzdy.... omega prostě neni na závody, je to těžkej křáp pokud chceš silnější auto tak než házet cenu celýho auta do auta kde ti to nikdo nikdy nevrátí a nebudeš mít jistotu že to vůbec motor vydrží a nepodat si písty s ventilama ruce po prvnim vytočení naladěnýho motoru....tak prostě kup si jiný auto....
o 08.12.2009, 23:34 | bigmat
dal bych na kral007 Lotus Omega to uz asi poleti:D
o 09.12.2009, 11:31 | Luboš1
lotus si drzel prvenstvi mezi nejrychlejsim sedanem.... v te dobe
o 09.12.2009, 11:32 | Luboš1 | Upraveno: 2009-12-09 11:34:08
lotus si drzel prvenstvi mezi nejrychlejsim sedanem.... v te dobe presneji deset let si drzel prvenstvi mezi nejrychlejsiho sedana sveta....
o 09.12.2009, 14:25 | Nismo.Power
jó jenže sehnat vůbec omegu lotus je porod, zaprvý je to drahý neskutečně, zadruhý to neni auto na to aby si ho někdo koupil a kurvil nebo nedej bože s nim denně jezdil....
zadalší je na to problém jakejkoliv díl sehnat protože to je mix omegy , věcí od lotusu , dílů holdenu a vauxhallu , převodovky od ZR-1 corvette ...doferáků holden... prostě mix všeho možnýho a všechno v tom je totální atyp...
celkově to je prostě jen auto na sběratelství nic jinýho.... vyrobylo se jich asi 900 a z toho ještě je třetina vauxhall takže oplů zbylo 600 a nějaký skončily bouračkou, nějaký se rozpadli díky používání a proto z toho dneska je nedostižnej sběratelskej kousek ....ale nedávno jsem jednu viděl a měla najeto asi 30tis a je to hezký :)
nejrychlejší sedan z toho byl proto protože to jako jediný nemělo omezovač :)
10 let si to rozhodně nedržela omega protože tak nějak 3 roky na to už bylo víc takovejch aut.... např. Alpina B10 .....
o 09.12.2009, 14:30 | Akordýsek
Napiš členovi caraudio..Roman o tomhle autě a motoru ví hodně:-)
o 09.12.2009, 14:36 | bigmat
Ale asi to musi mazat neskutecne.. Tudis jen s respektem na tokove auto prihlizet na svuj rok to bylo asi strasny delo..
o 09.12.2009, 14:36 | Luboš1
NISMO:opravdu drzela 10 let nejrychlejsi sedan..cetl jsem to v x casopisech a na netu....mami spoluzacka ma kamosku a ta bydli v deustch a jeji manzel jednu omegu lotus vlastnil...je to asi 3 roky co ji prodal myslim ze za 800tis na ceske....nejakemu zberaleti do anglie ale nejsem si jist
o 09.12.2009, 14:38 | bigmat
Dotaz to se delalo jen v A omeze nebo i B
o 09.12.2009, 14:44 | Luboš1
A
o 09.12.2009, 14:56 | Nismo.Power
Luboš1 : stejně tak jako veyron v roce 2004 nejrychlejší auto světa a malosériová corvette v roce 1989 jezdila 408....

Opel Omega 3.6i Lotu
hmotnost 1663 kg, maximální rychlost 283 km/h, zrychlení na stovku za 5,4 s.

Alpina B10 Biturbo, Německo 1993
hmotnost 1695 kg, maximální rychlost 291 km/h a zrychlení na stovku za 5,2 s,

Lotus byl ale pružnější než B10
o 09.12.2009, 18:15 | Freerider
Sice mě Nismo nasral s tím křápem teda :o)))))), ale jinak je to v podstatě to, co jsem psal.

Jinak Omega bude mít pořád celkovou 2 tuny a není toho příliš, co odtud vyhodit v rámci snížení váhy, protože Tě pak zase začne srát, že nefunguje to a to.

Jestli máš MV6, tak je to do roku 1999, pak byl chvíli 3,0 V6 ve faceliftu a pak 3,2 V6, takže minimálně 10 let starý auto.
To auto nijak zvlášť nejede ani s tím 3,2, je to prostě těžký a navíc na podvozku laděným na pohodlí, takže s úpravou motoru bude stejně spojené to, co jsem říkal.

Nismo: dělá se na to v podstatě všechno, problém je v ceně a do Omegy bych to nedal, i když pro mě jsou zrovna tyhle vozy srdeční záležitost, mimochodem je to i Caddy Catera :o)
Pokud by chtěl ten třílitr opravdu vyladit se vším včetně brzd, spojky, samosvoru a další spoustou věcí, teoreticky by za tu cenu měl něco z řady OPC...

Luboš: Omega Steinmetz stále někde okolo 1,4 milionu nová, dneska je to nesehnatelný auto, protože se jich udělalo pár kousků, stejně tak úpravy na 4,0 V6, těch je na světě myslím tak 50 ks.
o 09.12.2009, 18:39 | Nismo.Power
caddy catera je neskutečně hnusný auto který sice nemá s caddy společnýho nic výjma znaku.... nechápu že se caddy moh propůjčit k něčemu takovýmu :)
o 09.12.2009, 18:40 | bigmat
o 09.12.2009, 18:40 | bigmat
tad mate lotus z nemecka
o 09.12.2009, 18:44 | bigmat
to bych se vysral na omegu ktera je tezka jako svine a kdyz chces honit kone tak kup poradnou karu [ Link ]
o 09.12.2009, 20:12 | Freerider
Nismo: to je pravda :o), btw., našel jsem u nás v bazaru STS, ale nějak se mi to nepozdává, týpek tvrdí, že je to nebouraný, ale nějak mi nesedí mezera mezi předními dveřmi a blatíkem. Je tam takový, jak kdyby přesah, nelícuje to, tak jsem se chtěl zeptat jestli je to normální nebo ten borec kecá. Jinak to auto je docela pěkný, ale tohle by mě zajímalo. Nemáš třeba někde fotku téhle části auta? [ Link ]
bigmat: no Clio V6 není taky zrovna standardní auto, na který by bylo všechno v pohodě k sehnání. Ono je to o tom, kdo jaký chce auto. u mě je třeba problém, že cokoliv, co je menší než Omega se mi zdá malý, když to srovnám Třeba s passatem, tak hlavně vnitřní prostor je nesrovnatelný. A osobně bych do Clia právě kvůli tomu nešel :o)

o 09.12.2009, 20:57 | Luboš1
nemam rad male auta napr felicie clio civic a pod...necitim se v tom bezpecne....
o 09.12.2009, 21:29 | Freerider
Luboš1: koukal jsem na galerii, máš značku s E, ty jsi někde z pardubickýho kraje?
o 09.12.2009, 22:31 | Nismo.Power
free : těžko říct na dálku, fotku bych moh najít .....na to auto jsme se chteli jet podívat asi tak před půl rokem takže už tam nějakej pátek asi stojí...... mě se hlavně nezdá těch 90kkm .... ale zase na druhou stranu tohle se nedá stočit takže těžko říct :)) když se to nabourá poznáš to spíš na šroubech nahoře na blatníkách apod.... pokud by se to valilo až ke dveřim tak by to musela bejt obr šlupa už tzn pravděpodobně by se pumpla pojistovna a auto by se neopravovalo........ ale za tu cenu to nevypadá zle samo, jen teda ted na lcd jsem to nějak nepoznal ale myslim že to auto má ten avantgardní modrej interiér a to fakt člověk musí bejt maximální teploš si tohle koupit resp. mě se to vlbec nelíbí ta barva vevnitř :))
každopádně v případě zájmu neni problém se domluvit a může se na to sjet podívat .... o tom autě vim cca všechno :)

clio V6 je těžkej exot, nebrat.......
o 09.12.2009, 22:46 | kozlustechnykus
Za cenu toho clia se uz podivat na Supru mkIV [ Link ] nebo [ Link ] kdyz se budeme bavit o aute ktery ma smysl ladit a ktery pojede.
o 09.12.2009, 23:34 | bigmat
Ja kdyz jsem naboural megana co jsme mel tak jsem jezdil omegou A a je pravda ze je pohodlna zadny dalka v tom aute neni nejak unavna a i vzadu se maji lidi pohodlne.
o 10.12.2009, 13:19 | Luboš1
Freerider: nn jsem z jicina v ceskym raji......je to foceno jeste na starejch spz
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4019 sekund.