
Navštíveno 11998x


27.12.2009, 08:23 |
Octan Nevíte kde sehnat levně oil catch tank tak do 1.000,-?
Hledal jsem na netu a vše tak od 1.500,-, kdyby někdo o nějakem věděl či sám měl doma na nic, tak dejte vědět.
Díky Octan
ono taky není oil catch tank jako oil catch tank, ty levné jsou jen obyč nádoby, které nemají žádnou účinnost ;-),tak pozor na to
nejlevnějc a nejkvalitnějc tě výjde vyrobit si jí sám

27.12.2009, 17:34 |
Kesam co to je hele chlapy?
Nismo: nemáš nějaký postup, nebo doporučení jak na to, nebo spíš hlavně co použít?
P.E.T.R.K : prosím, můžeš mi ho rozebrat a vyfotit, děkuji
nechapu co tam chcete fotit....
mel jsem podobnej jako ze Mugen (taiwan replica) a vevnitr bylo asi 5 dratenek, a pod nima zachytavaci vanicka s vypoustecim sroubem nic vic...
H-Honza : no oni i ty drátěnky. tam být nemusí :-D
jj dratenky byt nemusi, nema je ani muj Cusco. jinak skladem mam asi 4 druhy
Kesam: separuje to olej z mlhoviny, co jde z kliky nebo ventil. vika, nezasira Ti to sani motoru a netvori se karbonizace vne motoru
jinak ucinnost neucinnost, kazdy OCT je temer stejny, je to jen prepadova nadoba s merkou, spise zalezi aby dobre tesnil
cendler: rozebirat nic nemusi, je prazdny ;-)

28.12.2009, 08:06 |
Octan To Rajdlos: Na ICQ mě to nešlo tak jsem ti poslal meila.
Díky
Rajdlos : no a to si myslím, že je chyba, kde jaké sportovní aut co to má, tak je tam něco jako drátěnka v trubce, podle mě to pak strácí účinnost, když se tam ta pára pouze prožene
Tweety_xx : jak píšou ostatní.... všechny jsou na jedno brdo tzn přepadová nádobka prostě.... lepší než koupit taiwan kterej po půl roce přestane bejt těsnej a smrdět ti pod kapotou tak si to vyrobit sám a máš to stejný kvality jako drahý a výjde tě to levno.....
marauder sem dával tak 2 roky zpátky jak vyrábel ale neni to problém udělat na koleni, měrku nepotřebuješ ani to je jen o designu skoro , stačí to párkrát do roka odpojit, vylejt a prolejt nějakym odmaštovadlem a jedeš dál...., hranatý to bejt nemusí stačí ti kus kulatiny z hliníku třeba a na to si uděláš víčka..... a drátěnka je cca jedno ale dle mě je to lepší když tam je resp. neztratí se a tlakum to nijak nevadí ten větší odpor...
cendler: ee proto to ma vyvody nahore, protoze mas to stejny jako s parou, ktera v uzavrene nadobe kondenzuje, steka to pak po stenach, tohle je stejny princip, dratenka bude mozna o neco lepsi, ale bez ni to funguje take
Máte někdo foto v motorovém prostoru ?
Já ho udělal za 100,- z nádobky na ostřikovače a taky to jezdí a nesmrdí. Je pravda, že mě to olej neházelo nikdy a pokud jsou dobré kroužky, tak by ani nemělo. na obrázku v levo dole po sezóně pořád čistý.

taky dobrej nápad ta nádobka z ostřikovačů
tak rozebírat ho určitě nebudu, už je v autě :D ale stejně tam nebude nic k vidění :DD
a fotka v motoráku, ten filtřík ještě dořešim, neni to úplně hotový a ta druhá hadice jde do víka ventilů, na fotce je to zrovna vypojený

Nejúčinnější OCT je seriovou výbavou každého spalovacího motoru už od výrobce. Ale chápu, že když se nějaká věc hyper důležitě englicky pojmenuje, naleští a výrobce slíbí přidat její instalací "100HP", tunerstvo celého světa se seběhne a začne jak smyslů zbavené vyhazovat peníze za další naprosto zbytečnou a nepotřebnou krávovinu. Zlatá doba dneska, stačí vymyslet sebevětší hovadinu, řádně ji pojmenovat a opříst legendou a úspěch je zaručen. Proč já jen nemám na takové jednání žaludek, kdybych neměl svědomí, budu ve vatě jak drogovej dealer a zapalovat si cigára stočenenejma tisícovkama.....

31.12.2009, 12:43 |
kucik No tak já bych řekl, že separátor oleje má v sérii hodně málo aut,protože u většiny je jen pcv ventil, který ti zpět do sání stejně olej pustí.V serii se oct nedává už jen třeba proto, že je to další věc o kterou by s emajitel musel starat a hlavně to zvyšuje životnost motoru, což taky asi není cílem automobilek.O názvu to určitě není, protože jak vidíš,tak český ekvivalent to má.
radek613: vypůjčím si frázi:
Brečíš dobře, ale na špatném hrobě

31.12.2009, 16:09 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-12-31 16:12:11
redek.613: Viděl jsi jak vypadá karburátor po tom co do něj hrneš ty skondenzovaný sračky z ventil deklu a nebo bloku motoru? Asi ne jinak by jsi nemlel takový hovadiny. Já mám karbec čistý i po 20tkm což v sériovém stavu je nemožné.
To není o "hrobě", to je o logice :-D :-D :-D
Tak abychom se z úrovně "chrom a plameny" přesunuli do drobet techničtější roviny:
1/ olejové páry shromažďované v prostoru klikové skříně motoru, kam se dostávají primárně ze dvou zdrojů - z netěsnosti pístní skupiny a z odparu horkého cirkulujícího oleje jsou odsávány z tohoto prostoru zpět do sání motoru, kde proběhnou následným spalovacím procesem. Toto řešení zajišťuje nemožnost úniku těchto uhlovodíků do volné atmosféry mimo vozidlo, což je jednak předepsáno legislativou, druhak se tím brání vzniku enormního přetlaku v motorové skříni. Toto seriové řešení mají všechny spalovací motory již od výrobce, nic se za to nepřiplácí a nevyžaduje to absolutně žádnou nadúdržbu či sledování ze strany řidiče-uživatele.
2/ při korektní těsnosti pístní skupiny a používání správného motorového oleje nemá tento systém negativní vliv na sací trakt X set tisíc km. Samozřejmě u mechanicky opotřebených motorů, u kterých je buď opotřebením, nebo použitím nesprávných dílů při opravě nadměrný profuk kolem pístních kroužků do motorové skříně, je procento kalů, sazí a nečistot pochodujících sacím traktem řádově vyšší až velké, mnohdy po pár desitkách tisíc km už na chodu motoru patrné či obtěžující. Tuto věc ovšem nevyřeší instalace "bájného zachycovače", ale řádná oprava motoru.....
3/ Než tu někdo začne namítat, že závodní auta mají taky kus zahradní hadice a plastový kanystr v podběhu, tak ať si laskavě uvědomí, že obor a oblast motorsportu se od běžného provozu diametrálně liší, čemuž odpovídají předpisy i způsoby řešení dílčích věcí, mezi které patří i zachytávání oleje. Navíc závodní motory z důvodu snížení tření, mechanického odporu a tím podání lepších výkonů mají při podstatě své konstrunkce velký profuk kolem kroužků schválně, čemuž pak odpovídá i zvýšená produkce olejových par z bloku motoru. Dokonce jezdí motory, zejména vytrvalostní závody, kterým se na pístech nechává jen stěrací kroužek, případně jsou písty s vůlí ve válcích úplně bez kroužků. To vše v duchu konkrétních potřeb motorů pro čistě soutěžní účely, které ovšem na silnici v běžném provozu nemají co dělat.
4/Tunere, viděl jsem spoustu karburátorů i škrtících klapek a vždycky jsou zadělané karbonem a humusem u motorů, co X krát objely zeměkouli a olej do nich majitelé kupují v Lidlu. U motorů pravidelně servisovaných, s dobrou kondicí pístní skupiny, se úsady v karbech či na klapkách řeší tak po ujetí 250-300 tis.km, toliko 12 let denních zkušeností....

31.12.2009, 21:02 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-12-31 21:03:28
radek.613: Na sériovém Favoritu to mám sériově, na upraveném motoru co v podstatě nesmí na silnici to mám upravené po vzoru závodních vozů - klidně mě za to upalte...
Mimochodem třeba motory 1,6 koncernu PSA trpí na ucpávání těch hadic do sání a pak vylítává víčko na olej a motor je celej oblitej obzvlášť v zimě když to zamrzne. Známej to měl a docela si s tím užil než vyčetl, že je to výrobní vada a pravidelně to pak čistil.
Ne vždy to výrobce navrhne optimálně...