Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > kde keramickou lamelu

 o Navštíveno 9847x o
o 28.12.2009, 15:37 | thepyroman
shanim na fiata coupe 2,0 20VT 162KW keramickou spojkovou lamelu neco sem nasel, ale jestli mate nejake zkusenosti at primo z vyrobcema nebo dodavatelame tak se podelte diky...


o 28.12.2009, 15:43 | Nismo.Power
k čemu na 162kw keramickou ??? nech si od feroda předělat tvojí origo na zátěžovou ,výjde tě to do litru a tenhle motorek jí jen tak neurve :)
o 28.12.2009, 15:50 | thepyroman
vis proc? tohle je seriovy vykon to sem sem napsal kdyby nekdo vedel kde je maji aby mel podle ceho hledat. nechci zustat na tomhle vykonu tak proto a nehodlam pak tahat ven motor kvuli lamele ze klouze , kdyz to ted budu mit venku tak to chci uz udelat.
o 28.12.2009, 15:55 | Tuner#2
Jenže klouzat může i keramika pokud bude sériový přítlačák.

Nismo má pravdu, tady bych to řešil v Renovaku/Ferodu jen nalepením lepšího obložení a nechal to být pokud má jít o nějaký CHIPS tuning :-) Pokud tam budeš rvát turbo z náklaďáku a budeš to mít na sprinty, tak se neobejdeš ani bez lepšího přítlačáku.
o 28.12.2009, 15:57 | thepyroman
pritlacaka drzeji to je odzkousene jen se trosku upravi povrch, takze potrebuju jen tu lamelu, a nebude se jednat opravdu jen o cip to bych nakou lamelu vubec neresil
o 28.12.2009, 16:17 | Tuner#2
Tak pokud to má někdo odzkoušené, tak proč se ho nezeptáš i na lamelu jakou jezdí, když podle něj upravíš povrch přítlačáku? Navíc co chceš na povrchu přítlačáku upravovat? To slyším prvně, ale rád se přiučím.
o 28.12.2009, 16:35 | Nismo.Power
keramická spojka = zátěžovej přítlačák i setrvák takže komplet..... samotná keramická lamela ti do něj sedře díru ani nevíš jak rychle.....
ta zátěžová od feroda ti to udrží toho se neboj, pochybuju že se bude jednat o takovej výkon že by byla potřeba lepší....
o 28.12.2009, 16:45 | .mycTD
co jsem koukal, tak montaz keramiky vetsinou spustila kolotoc sundavani prevodovky, takze pokud mas jen tenhle duvod...
o 28.12.2009, 16:49 | thepyroman
no povrch setrvaku ne pritlacaku to sem se upsal, projedou na magnetce nebo na cem to sem moc zatim nezkoumal a bojim se ze tech 300hp by ta serie opravdu neudrzela nebo kdyz jo tak na jak dlouho...
o 28.12.2009, 17:03 | Tuner#2
Nismo: Název tématu je kde keramickou lamelu, takže proto jsem začal řešit i změnu přítlačáku.

Známej jezdí ve Škodovce keramickou lamelu, ale na sériovém přítlačáku a jezdí to tak 5 let a nikde nic vydřeného nemá. Je to Š 130 1,8T, přítlačák tuším z Feldy 1,6.
o 28.12.2009, 17:06 | Tuner#2 | Upraveno: 2009-12-28 17:07:31
thepyroman: Na magnetce se jen srovná povrch aby byl rovný, to je jako když lízneš hlavu to v ničem nepomůže z hlediska přilnavosti a nebo zušlechtění povrchu setrváku eventuelně přítlačáku. Takže v tom případě chce opravdu jen lamelu na sériový zbytek? Neříkám že to nemůže fungovat, ale ten přítlak to chce zvýšit viz. kamarád se Škodovkou. Se sériovým 1,3 přítlačákem by asi byl problém. Navíc v tomhle případě klidně nechat udělat jen lepší obložení a vyjde to na 1/4 ceny a bude to taky fungovat.
o 28.12.2009, 17:14 | Kesam
Otázka lajka jo: V čem je to chlapy lepší?
o 28.12.2009, 17:16 | Nismo.Power
300hp toho bych se ani trochu nebál a šel do feroda.... nejlevnější varianta a fungovat to bude

prostě samostatná lamela je nesmysl a nedělá se to takhle, prodává se to v sadě kde povrch přítlačáku a setrváku jsou dimenzovaný na to aby vydržely tu keramickou lamelu..... s originálem to párkrát rozjedeš přes spojku a přítlačák i setrvák bude modrej a začně ti to klouzat protože ti ta keramika která v tomhle případě bude odolnější než setrvák a přítlačák (origo to samo je opačně) ... klouza to bude díky tomu že tai lamela vyjede kolejnici do toho kovu a nebude ti stačit (obávám se že už od originálu) síla přítlačáku proto se to dělá v sadě kde je na to dimenzovanej jak materiál tak síla přítlačáku tudíž tvrdá spojka a ještě to většinou bejvá sport či semi-sport takže lamela je s minimálníma či žádnejma pružinkama takže to neni použitelný ani v normálnim provozu neb se s tim nedá jet bez cukání a neudržel bys to nohou v zácpě :)
prostě ferodo , dokáže to udržet neskutečně vočiptuzingovaný tédéíčka co maj krouták kterýho ty nikdy nedosáhneš tak proč by to neudrželo malej 2litr s turbem kterej stejně bude mít krouták někde u 3tis a výkon kdesi v pr....
o 28.12.2009, 17:25 | Tuner#2
Nismo: Tak kamarád to měl nedávno rozhozený, protože odešlo spojkový ložisko a žádné vyjeté stopy jak v přítlačáku, tak v setrváku a to má najeto už určitě přes 20tkm. Lamelu má tu čtyřpacku bez odpružení a když si na to zvykneš, tak se s tím dá jezdit i v provozu. Jezdíme spolu na srazy a žádné poskakování/chcípnutí jsem nezažil.
o 28.12.2009, 19:30 | Honza2.016v
něco pro nisma...

lepší obložení od feroda na seriovým 20VT...chlap tvrdil, že to udrží i tatru plnou šutru..

[ Link ]

[ Link ]

ad úpravy..

mam upravenej setrvák a přítlačák (z 55kg na necelých 70kg), jezdím seriovou lamelu a drží to... zmodrlaej setrák je u keramiky záležitost špatnýho povrchu...
o 28.12.2009, 23:21 | Rajdlos
na co cpat na auto keramiku, a odm*dat si rychleji prevodovku, kdyz stejny kroutak jsou schopny udrzet i trochu lepsi odpruzena organicka nebo kevlarova lamela

pokud to mas do bezneho provozu tak urcite odpruzenou, protoze rozjizdeni bez prokluzu neni zrovna uplne koser
o 28.12.2009, 23:22 | Rajdlos
koukni treba na OMP nebo Sandtler, umim kdyztak dodat
o 29.12.2009, 17:54 | pov
Zkus:

# Martin Krejsa
# Renovak Kostelec nad Orlicí s.r.o.
# tel.+420 494 321 321
# fax.+420 494 323 578
# martinkrejsa@renovak.cz
# www.renovak.cz

tohle je třeba na koncern, ceny začínaj na cca 3500, odpružená, neodpružená, slevy při vrácení origo lamely atd...

foto k příspěvku  od pov

o 29.12.2009, 17:55 | pov

foto k příspěvku  od pov

o 29.12.2009, 17:56 | pov

foto k příspěvku  od pov

o 29.12.2009, 20:46 | nocarret
OMP 6500.-CZK k dodání ihned vyzkoušeno prodal jsem jich už mrak reference www.fiatcoupe.cz
o 30.12.2009, 08:19 | Honza2.016v
rensport (viz ten renovak) - poměr cena/výkon neuvěřitelnej...
o 30.12.2009, 09:12 | Nismo.Power
Tuner : tak to asi nemá uplně keramiku ale jen směs ne ? :) a bez pružinek jezdit to bych se na to ani nevysral teda.... na denní jízdu to rozhodně neni, měl jsem jen jednou semi-sport spojku což je něco jako lepší lamela a tvrdý pružinky a byl jsem z toho nasranej dost rychle....

Honza2.016v : to co ukazuješ rozhodně neni chyba feroda ale :))) muj názor je stejně ten že tenhle pidi motor klidně s 300hp by udržela nová sériová spojka bez problémů pokud by uživatel nebyl trotl a uměl se rozjet.... na S13 jsem nikdy spojku nedělal protože by mi klouzala a lamela v půlce života mi vklidu udržela nějakejch 250hp při kterejch se coupé stejně nechytalo už takže prostě keramika je zbytečnost proto řikám bud ferodo který opravdu tatru s šutrama udrží nebo renovak je to obojí nastejno....
o 30.12.2009, 09:21 | Honza2.016v
u spojky není rozhodující výkon, ale MK...

ta spojka takhle dopadla po pouhých 2 sprintech a cca 150km jízdy... bohužel to chyba feroda byla - nekvalitní nejty...
o 30.12.2009, 09:55 | Nismo.Power
jasně přesně to jsem si myslel že jí něco roztrhalo co tam nemělo bejt.... ale i tak to nemění nic na tom že to ferodo udrží bezproblému ten výkon, že se ti urve nejt to máš jedna ku hodně a může se ti to stát i u jakýhokoliv novýho originálu :)
o 30.12.2009, 22:09 | Tuner#2
Nismo: Má tam tohle: [ Link ]

Je to produkt Renovaku.
o 01.01.2010, 21:33 | nocarret
neudrží neudrží je to vyzkoušený, s tim OMP se dá v pohodě jezdit
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.327 sekund.