
Navštíveno 16669x


12.01.2010, 17:10 |
Tom 156 | Upraveno: 2010-01-12 17:12:02
cau .... budu davat starsi trmeny ze silnejsi motoryzace a chtel bych je trosku hodit vzhledove do kupy . cim se ten "bordel,usazeniny" daji nejlepe odstranit ? myslim treba jestli to ponorit na nejakou dobu do nejake kyseliny nebo neco v tom smyslu aby byli ciste na kov a daly se pekne nalakovat a pripadne jeste jaky pouzit postup ? dik .

12.01.2010, 18:09 |
Thomas | Upraveno: 2010-01-12 18:12:51
Já osobně jsem nechával opískovat...


12.01.2010, 18:16 |
zazaa pripadne louh sodnej nebo jak se to jmenuje ... ale muzou se tam dat pouze zelezne veci (hlinik cerna)
maj to v drogerce za par kacek a staci dat do kyble s vodou a nechat odlezet treba tejden a vetsina bordelu a barvy sleze
a na kolik to opiskovani cca vyjde ? nevite nekdo kde to nechat udelat v Brne ?

13.01.2010, 08:17 |
Hanes Nebo pak možnost nechat je obrokovat-je to jako pískování, ale nezůstane tak hrubý povrch a nechat je pozinkovat, buď zlatou, nebo stříbrnou vtstvou, je to jak originál, vypadají pak jak nové.Případně mohu zařídit, včetně nových gumiček.

Hans - no vypadaji krasne ale ja je chci pak lakovat na červeno . a na kolik by vyslo to obrokovani ?

13.01.2010, 09:35 |
Hanes tak to nemusíš nechávat brokovat, ale normálně opískovat-barva na tom drží lépe, je to od písku hrubé takže se do toho barva jakoby zakousne :-) po brokování je povrch litiny-to je materiál třmenů vyhlazený. Jinak doporučuju dát opravnou sadu gumiček do třmenu a vyčistit popřípadě vyměnit pístky.

13.01.2010, 11:24 |
fredh nejjednodušeji to uděláš, že starý třmeny očistís od bahna a odlupující se rzi- nesmíš až na holý železo a natřeš je hameritem (jinak tahle barva nedrží).
Pak samozřejmě new gumičky, popřípadě pístky, pokud je to z hodně starýho auta a nikdo to nedělal před tebou. Až tam ty gumičky budeš dávat, tak je to pěknej vojeb.


13.01.2010, 11:24 |
fredh
citace k Hameritu:
3) Barva známá jako "Hamerit". Nenechte se zmást reklamou. Sice možná ušetříte za základní nátěr, ale jakmile tuto barvu nanesete na rez, tak je ouvej. Ale to vy už nepoznáte, protože tato barva umí udělat ochranný "krunýř". A ten, jak jsem se dopátral, má strukturu mřížky, tudíž je porézní. A tak vám to pod nátěrem hnije a vy o tom nevíte, protože tato barva vypadá i po 3 letech jako nový nátěr. Proto pokud "Hamerit", tak dodržujte stejného postupu, jako kdybyste měli "klasickou základovku". Druhá věc je, jestli se vám to za ty prachy vyplatí
[ Link ]

13.01.2010, 15:21 |
fredh bych to nehrotil. Mě ty brzdiče hnily na autě přes 15let a až minulej rok sem na ně ten hammerite dal. Pokud nějak zásadně neovlivňuje rychlost reznutí, tak pude i ta barva s autem do šrotu.

13.01.2010, 17:30 |
Kesam Odstran z toho ty humusi vem hrncák dej ho do rozbrusu sjed to až na kov a natři to Alkytonem.
Takhle jsem to dělal já.
before

after

opiskovat, antikorozni zaklad, barva, lak
a je to na veky. Pri piskovani znicite pistky - nutna vymena, nove gumicky jsou samozrejmost.


24.01.2010, 11:25 |
zazaa Newman> co je to za auto ?

24.01.2010, 13:11 |
mourl | Upraveno: 2010-01-24 13:13:11
Jakto že se při pískování zničí pístky? když se tam přes prachovky (pokud tam jsou a těsní) nedostane písek?? Plánuju taky repasi zadních na Hondici.Tak sháním info.Opískování mám možnost v práci.Takže plánuju opískovat komplet, jen zasunu pístek, opískuju,odmastit, dočistit a pak asi alkytonem to natřít, dát nové prachovky a těsnění.A musí to být jak nové.
Co vy na to? bude to ok ne? :-)

24.01.2010, 16:46 |
zazaa sem si rikal ze je me to trochu povedome :)
jen pro zajimavost jak je to se sehnatelnosti dilu a cca cenou ?
potreboval bych repasnout dva naboje z cortiny s brzdama (loziska, kotouce, desky, manzety, pistky ...)
vse skladem - pisni na email
Ted sem se chystalrepasovat Bzrdy na Opel Omega MV6 ale nastal prvni zadrhel nemuzu sehant nove pistky zadni :( jsou tam dvoupistkove brzdice na zadni naprave nevite nnekdo nejaky specializovany shop nebo kram na sehanni pistku dekuji
Jako kesam, akorát já jsem ty třmeny komplet rozebral, opral v benzínu od zbytků všech sajrajtů a obrousil jsem to normálním kartáčem do rozbrusu případně doladil ručně. A pak alkyton primer a alkyton barva :) Obojí dvě vrstvy a paráda.
ja mel problem stim ze ten jeden pistek byl ustipnuty kus te dosedaci plochy nevim jak jeto mozny ale pistek je proste na odpis ten druhy jde ale i tak jeden musim nekde sehnat

16.12.2010, 10:03 |
mourl => Mišan26: tady nic z toho by nepasovalo?
[ Link ]
Jo ty prvni za tech 8eur nebo o toje protze maji prumer 40 a vyska je 10 to je uplne idelani ale jak to dostat do cech :(
Mám dotaz, co všechno je schopný odstranit ten louh sodný? poradí si i s komaxitem?

17.12.2010, 10:08 |
mourl => Mišan26: už jsem od nich objednával a vše proběhlo v pohodě, do týdne to bylo doma.Jinak jsou to libry :-) dva pístky vycházejí na cca 760kč i s poštou do Čech. Průměr je 40mm ale těch 10mm co tam píšou tak to je síla kotouče.
Jo a ještě jeden dotaz, v jaké koncentraci by ten louh měl být? aby to bylo účinné?
Jo a ještě mě napadá, poškodí louh, když bych do něj vrazil nalakovaný plast? nebo to plastu neublíží?

17.12.2010, 19:06 |
zazaa tweety: komaxit dolu nesunda, daval sem to asi kilo na kybl (asi 8l), plast tezko rict spis bych to neriskoval :)
prave jsem namocil rozdelane trmeny do louhu cca 1kilo louhu v granulatu do cca 4litru vody za 2hodiny z trmenu barva temer slezla byla natom nejeka obyc barva z plechovky uvidim rano co a jak
tož se sem trochu přifařím. Pro ty co již repasovali třmeny! Kde jste scháněli pístky do těch třmenů? Mám poněkud starší auto, stavím to na veterána a mám tak trochu problem sehnat pístky, samozřejmě v nejhorším případě budu muset do originál BMW, jeslti budou mít, ale tam jsou za pálku...
jo jo ja je kupoval origo aspon nemam obavu z toho ze to tam nepujde byli kapanek mastny ale oproti celim trmenum za pusu
Může se ten louh rozdělat v plastovém kyblu, nebo to děláte do plechového?
plastovy ... ocelovy ti zrezne, hlinikovy se casem rozpusti :-)
na komaxit se mi osvedcila horkovzdusna pistol, pomalu sem nahrival zebrik na auto a spachtli loupal dolu, slo to krasne
ja to mel namoceny v normalnim plech kyblu cca 4dny barva komlet dole jen trmeny a ostatni namoceny veci zustali trochu mastny redidlo to vylecilo raz dva,, ted uz jsou komplet v zakladu nachystane na lak
tak a je hotovo
