
Navštíveno 12665x

Umí někdo lepší ceny na D2 racing podvozky či XYZ?
A méte někdo zkušenosti?
osobně pokud si mysliš, že jen kupiš na auto a budeš jezdit nebudeš spokojen,
po menších upravách a investicích do tohoto podvozku to bude šlapat...
když to necháš tak jak to je bude to odskakovat, nebude prostě fungovat tak jak má...
ja ho mám na hondě, musel jsem nechat předělat na zakázku pružiny a snad to těd pošlape...
Hm to jsi musel opravdu ještě upravovat jo? tak to je docela nahov.. když koupíš podvozek za takový balík a nešlape jak má...
balíK?
pořádnej a kvalitní podvozek je za 40tis a vejš...
za tyhle panize aby to mělo tuhost a vejšku nic levnějšího neseženeš nevím jakou máš cenovou nabídku tedy...
no nevím jestli je dobrý srovnávat podvozek D2 s XYZ
na jaké auto to je?
tak oni ty podvozky jsou primarne urcene na okruh/rally/drift a ne do provozu, z Nemecka jsou na XYZ celkem slusne reference, ono to neni o tom, ze to normalne odskakuje, ale neni to sranda naladit, aby to "fungovalo"
Rajdlos: Jak jsi myslel primární určení okruh/rally/drift? Jako, že jeden podvozek D2 a XYZ je určen na to co jsi vypsal a nebo mají více variant?
maji vicero variant, prodaval jsem to ted posledne na Lancii Deltu Integrale, clovickovi na zavody, bral jsi verzi Tarmac, dostal na to prej slusny reference z Nemecka od lidi co jezdi asfalt

19.01.2010, 10:04 |
Bingi Nedavno jsem se bavil se znamym o d2 racing na mx-5 a potvrdil mi to co tu pisou ostatni. Rikal na okruh supr, ale na normalni jezdeni to nejde nastavit. Tvrdil na normalni jezdeni je lepsi seriovy podvozek. Ja jsem ted dostal nabidku na lehce jety d2 racing/rally za dobre prachy, tak do nej jdu i kdyz vim jak to je. Potrebuju to snizit. Potom dam reference
Rajdlos: Aha, tak to je OK, protože samozřejmě rally vyžaduje úplně jinou tuhost pružin a útlumu než okruh. Já jsem vyměnil pružiny 3x než jsem se dopracoval k nějakému výsledku s kterým jsem spokojen.
Ono taky ta spokjenost Němců je dána kvalitou silnic u nich vs. u nás. Pokud bude kvalitní povrch, tak můžeš s okruhovým podvozkem bez problémů i jezdit v provozu, ale na ty naše uskákaný cesty to pak není. Bylo to krásně vidět když Bezouška začal s Coltem jezdit rallye, tak to auto skákalo jako koza na vrchovém podvozku, pak ho vyměnili a na další rally to bylo "klidné a poslušné" auto.
jinak D2, XYZ a k-sport totožné provedení a stejný výrobce...
Tuner: ja koupil JIC-MAGIC, japan firma, a skace to taky jak koza, ale je to spise blbe nalazene, ono stejne na tyhle tankodromy to naladit ani nejde, takze tam pujde zpet serie, ktera funguje skvele

20.01.2010, 10:52 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-01-20 10:52:48
Rajdlos: Naladit to jde na jakýkoliv povrch, mrkni na rally jaký jedou nastavení asfalt, rozbitá cesta a nebo šotolina. Pokaždý jiná tuhost pružin, v každém případě dvě progresivní a k tomu upravené průtoky v tlumiči a nebo i jiný tlumič. Strávil jsem pár hodin na vymýšlením tuhosti mých pružin, volal Huškovi, Křistkovi, konzultoval s nima na jaký povrch kolik kilo pružiny dávají a je to alchymie. Pokud znáš zažížení jednotlivých náprav, tak to není problém spočítat, jen prostě musíš říct co s tím budeš jezdit. Já už mám podvozek laděný spíš na lepší silnici a okruh, ale i tak je to kompromis, kdy na okruhu by to sneslo +40kN na pružině, naopak na rozbité okresce klidně něco dolů. Prostě podvozek bude vždy o kompromisu pokud zrovna nepůjde o elektronicky řízené tlumiče, ale ani to není spása na všechno, protože prostě to pak chce i tvrdší pružiny a ty si za jízdy jen tak nezměníš jako tuhost tlumičů :-))
No vzhledem k tomu, že nabízeji varianty jako street, sprint, okruhy, super race, rally sníh, šotolina, asfalt. Tak bych počítal že street bude fungovat vpohodě...
STREET - použitelný pro běžný provoz, střední tvrdost, snižení až 12 cm, plné stavitelný podvozek včetně komprese pružin, tlumiče tuhostně nastavitelné ve 36 stupních
az bude hezky, zkusi se nekolik nastaveni, jestli to nebude vyhovovat, vratim serii
Mě osobně zaujala nabídka vzduchového podvozku,ale kdo ví jak to bude fungovat, když dle vašich zkušeností nefungujou ani štelováky.
[ Link ]
georgeeino: Kdo tady tvrdí, že štelovák nefunguje? Funguje, ale vždy na určitý povrch, neexistuje univerzální podvozek, to je snad jasné z toho co jsem psal na začátku 20.1 v 10:52. Vzduchový podvozek pokud to myslíš se svezením vážně nepřipadá v úvahu.
No netvrdí to nikdo, ale tak jsem to asi jen blbě pochopil...
Tak ještě taková otázka, když budu sice jezdit po "normálních cestách" ale plánuju auto snížit tak cca o 10 cm, jaký typ podvozku z nabídky D2 bych měl volit? Nebude to na žádné závodění, jen na klidné ježdění...
Ideální máš verzi Street, mám ho taky na autě a jsem s ním max. spokojený. Mám to max. snížené a nastavené na max. tuhost. Sedí neskutečně.

25.01.2010, 14:42 |
Bingi tak muj D2 podvozek na Mazdu je doma. Hned jak bude trohu pekne tak ho tam supnu. Uz se teším jak mx-5tka přestane vypadat jak tank:)

to levapx: a na jakém autě ho máš nasazený?