
Navštíveno 14400x


18.01.2010, 18:47 |
Pajk potřebuju na Octu (5x100) vetší brzdy, Nyní mám 288 a myslím, že i 312 z RS mi bude málo. Jsou na nějakém koncernu s mojí roztečí třeba 330?

18.01.2010, 18:52 |
Kapka (M)
co v tom mas za motor že ti budou 312 z RS malo?

18.01.2010, 19:02 |
Pajk Je to 1,8T ale bavme se k těmto komponentům. GT2871R, 630ccm, supersprint, K&N, čip = 324PS 397Nm

18.01.2010, 19:07 |
Kesam Ty krávo to jsi ztoho vymačkal dost:-)

18.01.2010, 19:09 |
Kapka (M)
no...ono papir tech koni snese hodne...docela bych to chtel videt v realu...jinak k tem brzdam..neco "origo" se na tento tvuj vykon nechyta...takže jedine kompletni brzdovy kit..což si tak priprav 50papíru...
peknej setup, kdo to ladil?

18.01.2010, 19:20 |
Kesam To GT je Turbo? GARET??

18.01.2010, 21:03 |
Pajk

18.01.2010, 21:04 |
Pajk Toto je auto od kamaráda z fóra, já od něj ty komponenty budu právě brát. On půjde ještě výše, přes 400 koní.

18.01.2010, 21:20 |
Thomas | Upraveno: 2010-01-18 21:21:25
R32

mi jsme dávaly na golfa IV brzdy z EVA, tak to by taky nemuselo být od věci
[ Link ]

18.01.2010, 21:34 |
Kesam Masakr ta brzda.
teda musi se nechat že dostat takovejhle výkon zrovna z tohohle zku*venyho motoru to je velice dobrý , ten motor je rád že je rád a jeho hranice všude deklarujou kolem 300hp s životností na h**** a jít přes 400 tak to je opravdu vyjet na projíždku a potom hurá repasovat :))
a ad to video brzdy tak to nechápu ..... ????? to je jako fake nebo o co go ? to auto se chová hůř než atmosférickej žigulík ! při takovymhle boostu a výkonu to auto musí zabrat a vystřelit né se táhnout jak nudle z nosu ???

18.01.2010, 22:49 |
Pajk [ Link ] Takovýhle výkony jsou naprosto normální. Sériový motor zvládně těch 300koní zcela bezpečně. Potom už koupit pár kovaných věcí no.

18.01.2010, 22:51 |
Pajk Jinak tu RRS jsem měl mít, ale lidi jsou ku*vy. Ani záloha nepomůže :(

19.01.2010, 09:24 |
Alííí Na Leonu Cupra R (165 kW serie) jsem měl 323 mm brzdy, a 4-pístek Brembo, brzdilo to dost, s kombinací s měkkejma deskama.
Spíš mi nestíhal podvozek. :-(

z kocernu na 5x100 můžeš použít max Bremba, co se dávaly na Leony Cupra R nebo 5x100 GIV R32, ale to bych řekl, že neseženeš. Ještě můžeš jít cestou těch kotoučů z R32 a na to přizpůsoboit 4/6ti pístky z Porsche.. cayenne, 996, atd.

19.01.2010, 09:58 |
Alííí Pravda, šestipístek z Cayenne jsem taky sháněl, ale ceny se pohybujou okolo 2k € za set na předek, takže jsem se na to vyprdnul. Mrkni na ebay.de
na dily z porsche mame kontaktiky... pokud byste chteli, dejte vedet ;-)

19.01.2010, 11:22 |
Pajk Jsem právě doufal, že to bude mít nějaká audi v třílitru a asi nic :D Vše je 112 :(

19.01.2010, 11:24 |
Pajk A z té cupry bych chtěl aji tu 6q převodovku ale to už jsem taky zabalil, nejde to sehnat, nikde nic není :(
no az to nebudeš potřebovat,tak se stim sesype pytel :D to znam no :-( co třeba
[ Link ] ??ale zkušenost nemam
tohle už by chtělo 4x4, jinak bohužel s tim podvozkem nepoužitelný jak řiká Alííí

19.01.2010, 11:40 |
Pajk Vypadá to super, ale já právě první hleděl spíš po ceně. Víš co, kdyby bylo něco na koncernu, máš to do 10 000 aji s kotoučema. Ale když už nebude jiná volba, zainvestuju...

19.01.2010, 12:02 |
Pajk | Upraveno: 2010-01-19 12:07:10
Escudo, já jel v té RRS, má to 340 koní a vůbec mi nepřišlo, že by to potřebovalo 4x4. Podvozek na ní byl nějakej sportovní Eibach, jestli 3cm dolů. Prostě origo od Richtera a fakt super svezení.
záleží jak s tim člověk jede, já mám na stejnym podvozku u Eibachu 390Nm a je to nedotáčivý jak *****, trakce vzhledem k nárůstu taky nic moc a to mám asi jen 160PS (je to nafta). To je i důvod proč to auto prodávám, pokud chci něco aby to jelo, musim si k tomu koupit něco co pro to má předpoklad :o( jenže člověk si to uvědomí až když se do toho nechutně vyleje

19.01.2010, 14:17 |
zipp Pajk: jo, až na to, že do takové stovky nemohl dat plnej plyn, protože by se mu to rozhrabalo :-)

19.01.2010, 14:22 |
Pajk :D tak měl zaplý ESP že.. Ale je tam spešl tlačítko, vypne to ABS, ESP, ASR a neudržíš to. To bude můj problém, mám jen ABS :D
jednou dopadneš jak já, budeš hledat V8 :o)

19.01.2010, 14:32 |
Pajk holt mám potřebu si něčím projít no :D

19.01.2010, 18:47 |
Augi Pajk: Vypne to pouze ESP a ASR, ale ABS nevypneš... ;-) To jen pro info...

19.01.2010, 20:54 |
Pajk Hmm, nevím no. Mi to bylo tak řečeno:)
tak ti byla řečena kravina :)

19.01.2010, 22:12 |
Pajk Jako je mi to hlavně jedno, auto stejně nemám..
stejnak oktávka s takovejma koněma na předku bude nepoužitelný auto jak řiká escudo, to auto má tragickou trakci už samo o sobě takže na rozjetí si člověk bude muset hodně hrát s plynem a než se to chytně aby to vůbec dokázalo využít tenhle prapodivně rozloženej výkon tak tomu stejně mnohem slabší auto s dobrou trakcí ujede ...
abs nevypneš a brzdy teda netušim proč řešit bez auta :)

20.01.2010, 10:04 |
Tichy Vasekkch,Nismo: Jestli jsem dobre pochopil tak Pajk ma Octu 1.8T uz koupenou a do ni se bude montovat turbo atd z ty cerveny na videu...

20.01.2010, 10:08 |
zipp Tichy: pochopil jsem to stejně
nismo: ad video, viz vedlejsi tema s 2,0tdi oktou.. vypada to ze meri staticky..

20.01.2010, 10:21 |
Pajk Přesně tak, já mám Octu už 5let. Tu žlutou RRS jsem měl pouze mít, ale i přes zálohu to majitel prodal jinam :( PS: když na ní bylo zaplý ESP a ASR, auto ani nepodhráblo.
počítal bych že se zapnutou trakční kontrolou to auto pojede na jedničku tak s 40% výkonu a na dvojku možná 60% :o) ten podvozek je stavěnej na výkon co těch 200PS, sice se dělaly i sériový auta s vyššim jako TT, Cupra atp, ale tam byly změny a stejně se to nedalo s jinejma sportovníma autama do zatáčky moc srovnávat. Jako je to hezká raritka, tim to ale taknějak končí :o(
to nemluvim o tom že ty podvozky s 200PS+ byly vesměs s haldexem

20.01.2010, 10:35 |
Pajk To máš pravdu, proto je zrychlení z 0 na 100 za 6,7. Auto do zatáček to nebude, to je jasný, to není ani teď, ale mírné zatáčky a rovinky budou pecka :D Kdejaký BMW a méďák půjde sr*t, ale to už i teď :D
ale jo, tak suchá rovinka na 3, 4, 5 bude asi zajímavá
kdejaký BMW půjde srát tak možná když to bude 1.6 nebo starej vrak, zkus přesednout na chvíli z okty třeba do 330 a uvidíš v čem je rozdíl :-D

20.01.2010, 10:42 |
Pajk 330D? nevím.. Ale 530D 2006 šla srát :D Je to těžký!

20.01.2010, 10:49 |
Pajk No tak to jsem neměl tu příležitost setkat se..
ale i ta nafta má podle mě dostatečnej potenciál aby tomu ujela i přes ten těžkej motor.. ale to už jsou jen teorie..
... myslím, že mojí bejvalou M3čku bys asi nepoladil :)
jo a MIG 29 taky ne frajere...nechte toho :o)

20.01.2010, 13:40 |
Pajk Nevřis tak s cca 200koňama ne no.. Mluvím o současné situaci.

20.01.2010, 13:45 |
Alííí To je zas debata... :-/
Stačilo rovnou napsat inzerát, že koupíš gigantický brzdy, a ne se tu lopotit v tom, kdo komu ujede.
Koncern má největší s 5x100 asi ty 323mm co má Leon Cupra R. (TTčko asi taky, ale tam bude 5x112) HOWG
TT mk1 má samozřejmě 5x100

20.01.2010, 13:56 |
Pajk Z Leona je to ztráta času.. Těch dílů moc není, téměř vůbec.
nevim co řešíš.. kup R32 kotouče a na to 6ti pístky z cayenne. Pokud chceš investovat víc, tak jedině nějakej kit 30k a výš.

20.01.2010, 14:04 |
Alííí Pajk: Nemáš pravdu. Jen musíš vědět kde hledat.
Vem do ruky slovník, a vlez na www.cupra-forum.de tam je nadšenců...maj tam kity v 1.8T i na 450 PS.
nemyslel jsem tvojí současnost:) tam by sis ani neškrt:D ale i po upravě bys měl co dělat ...zadokolka má určitě lepší přenos sil než předohrab
Escudo ...víc nic ?
taktak, proti sériový M3 co měl E36 by si okta neškrtla i kdyby měla 500koní.... prostě nemá to trakci a pochybuju že by ORS v zatáčkách mohla prudit nějaký bmw a mb .... je to jen škodovka nic víc !
každopádně si myslim že 323 tam budou dostačovat naprosto megaluxusně ! neni potřeba z toho dělat raketu když to raketa neni prostě to stačí.....
tohle mereni e-penisu mi vzdycky pripomene uryvek z jednoho kultovniho filmu :)
[ Link ]

20.01.2010, 17:58 |
Pajk | Upraveno: 2010-01-20 17:59:00
Alííí já neumím německy, tos tipl dobře :D A nemám na to nervy to čekovat přes google nebo slovník. Stejně by mi ti zmr*i sem do ČR nic neposlali. A Vasekkchu, to je na ho*no, kotouče to máš tak 15tis, plus ty třmeny 8 když dobře. To si radši koupím toto
[ Link ]

21.01.2010, 08:20 |
Kapka (M)
ten brzdovy kit nevypada spatne..akorat je tam cena bez desticek...a jak se pak treba daji sehnat po nejake dobe nove kotouče a desticky?a cca cena?abych pak nedal za vymenu kotoucu a desticek znova 10000,-

21.01.2010, 10:50 |
Pajk No to bude podle mě ještě víc než 10000...
s cenou R32 kotoučů to zase tak horký nebude
[ Link ]

21.01.2010, 11:09 |
Pajk Nikde tam nepíše rozměr. Budou to malý m*dky. A navíc neposílá do ČR :(
Tak si vyhul a nech si tam ty 288ky

21.01.2010, 11:17 |
Pajk :D nemyslel jsem to zle omfg :D

21.01.2010, 11:40 |
Alííí :-D

24.01.2010, 20:55 |
Pajk [ Link ] Není to nějaká blbost ten rozměr 320? Znám jen rozměry: 312, 326, 334 a menší samozřejmě.

24.01.2010, 21:03 |
Kesam Ali mazec.