Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > TURBO - CIVIC D15B2

 o Navštíveno 9510x o
o 31.01.2010, 15:00 | *Rabbit*
zdravim premyslim ze bych dal do sveho civica turbo ale potreboval bych vedet co vsechno to obnasi .. jako ono koupit turbokit je docela lehke... namontovat to do nej vicemene taky.. ale co jeste je potreba aby vse fungovalo tak jak by melo .. jaky maximalni plnici tlak by se dal dat na seriovy motor... a co by se popripade muselo jeste na motore upravit tak aby ho to neodrovnalo hned pri prvnim nastartovani.. tim ze se snizi zivotnost motoru s tim jsem se smiril tim ze se zvedne spotreba to taky... mate nekdo tady CIVICA s timhle motorem a turbem ? jo a jeste jedna otazka o kolik by se cca mohl zvednout vykon ?! a jestli neni lepsi kompressor nez to turbo jelikoz kompressor nema tak velky boost tak by mel byt mozna setrnejsi ne ?


o 31.01.2010, 15:23 | Petura
podívej se na honda club, jeden takovej už jezdí
[ Link ]
o 31.01.2010, 15:33 | mikísek
kompresor je určo lepší než turbo- proto že je nezávislej na tlaku spalin... určite budeš muset od nekud pokud civic nemá přímo udělanej odvod na olej na mazání toho turba,musíš někam umístit intercooler a taky držák na turbo... neni to tak jedno duche ale nechci te tím odrazovat :) výkon se ti určo podlemého zvedne tak o 30PS... a taky nedke musíš sehnat tlak na ten olej do toho turba...
o 31.01.2010, 17:57 | antrax
skus napisat tomuto mozno to bude vediet co to obnasa.ja ho osobne nepoznam takze netusim len som na to niejak natrafil. [ Link ]
o 31.01.2010, 18:18 | davevo
Chlape co to chceš udělat dyt ten motor to nevydrží a nemá cenu do toho investovat takové hrachy to tam rači pořid druhý motor ten z VTI 160k stím autem musí dělat zázraky osobně si myslím že na 90k nemá smysl dávat turbo.Určitě musíš udělat brzdy pač ty bubny vzadu to neubrzdí.Nechi odrazovat.Myslím si že by bylo lepší sehnat silnější motor.Ale to je to samé musel bys vyměnit nápravnice předělat brzdy protože i u seriového VTI jsou ty brzdy chabé.O kompresoru toho moc nevím takže to komentovat nebudu.
o 31.01.2010, 20:05 | mikísek
souhlasím tome nedošlo :( ty brzdy tak velkej problém ani neni, ale je pravda že lepší motor je mnohem levnejší než koupit celí kit turba :) a bude to i snažší , ale chápu že udelat tam turbo bude chezké a určo skvělé :D :D
o 31.01.2010, 22:01 | H-Honza (M)
no ze jsem se v tomhle taky placal, tak napisu ze resis hlouposti, preplnovani toho motoru je nesmysl.
Levne turbokity z ciny jsou sice lakave, ale neresi elektroniku, se kterou budes mit problem a programovatelna ECU stoji balik.
Znam nekolik lidi co se v tomhle placali a nikomu z nich to auto nefunguje nebo nefungovalo, byly s tim jen problemy a ty motory byly neustale rozesr*ny.
Spis se podivej po nejakym VTi motoru, taky se s nej daji vystourat zajimavy kone, financne to vyjde stejne, ale nebudou s tim problemy.
o 31.01.2010, 22:37 | xenonman | Upraveno: 2010-01-31 22:46:01
wheelmenovi to funguje, ale bohuzel to budes neco stat pokud mas volnych 100-150tis tak do toho jdi, RJ - hondata nebo AEM - 30-40tis a pokracovat dal asi nema smysl...

můj osobni nazor - pokud chces davat turbo - je hloupost koukat na spotrebu a cekat ze to bude jezdit za 5,5 jako TDI

o 31.01.2010, 23:11 | *Rabbit*
xenon: ja sem pisal ze spotrebu neresim... jinak ted mi doslo ze vlastne stejne z toho 100 konoveho motoru vic jak 40 koni navic asi stejne tim turbem nevytahnu tak asi bude vazne lepsi sehnat to VTicko... ale tak me se libi hlavne hodne aji ten zvuk toho turba ... a ten pocit jak se sepne jak to zatahne... je bozi.. tak i kvuli tomu jsem to chtel
o 31.01.2010, 23:40 | TUNER
sepnutí "vítka" by nestačilo.....?
o 31.01.2010, 23:49 | *Rabbit*
jo jasne... VTEC taky kdyz sepne tak to tahne ... ano ale neni tam ten zvuk :D
o 01.02.2010, 11:52 | vypuk
Ano, není tam zvuk turba, ale zvuk sepnutého VTECu - mmmm ;)
o 01.02.2010, 13:21 | *Rabbit*
mmmm - ale to neni ono ;)
o 01.02.2010, 20:10 | luda551
hmmm tady asi nikdo neseděl ve VÉTEKU 118kW :O) dáš tam ,,sportovní filtr,ladák " a turbo by si stzejně neslyšel.
jinak sežen bouračku z DE s Vtecem 110-118kW a budeš nadmíru spokojen z toho motoru vytáhnaš celkem dost:)
o 02.02.2010, 11:02 | xenonman
[ Link ]

toto je pro tvoje ladeni asi idealni a nebude te to stat tolik :-)
o 02.02.2010, 15:37 | *Rabbit*
luda551: ne asi ve VTECu jsem asi fakt nejel kdyz ho mam skoro doma :D 118kW verzi ... nevim proste turbo je turbo.. jak zvuk.. tak zatah ... proste je to pekne ... XENON: to jako aji funguje ? :D
o 02.02.2010, 16:15 | Chris
tak keby si si precital par prispevok tak komprosim oturbenia je na motor D16Z6, par chalanov HC to skusa, ale to len v ramci urcitych medziach
o 02.02.2010, 16:28 | *Rabbit*
Chris : promin ale tvuj prispevek vazne nechapu... muzes mi to trochu vic vysvetlit ? :)) diky
o 02.02.2010, 23:43 | Chris
ze skus prestudovat hondaclub.. par chalanov tam skusa low-cost oturbenie.. ale ak tak pri seriovom motore zozen aspon d16z6.. .lb ten d15b2 ma tenke ojnice, resp. tvoj motor robia upgrade na 4bod vstrek tusim a vtec hlavu z d16z6/y8 a pod.....
o 03.02.2010, 00:14 | Nismo.Power
na low cost oturbení potřebuješ co nejvíc lowcost motor, tzn ideálně karburátor
v případě ECU se to dá taky ochcat docela levně.....

to co píše chris tak to je D16 motor na tom se pracuje nejlíp a má nějakou tendenci to i vydržet.....

co se oturbení týče tak potřebuješ :

-CO svářečku
-vejfukový trubky
-sehnat ideální turbo, jetýho garetta apod, pro tu 1,4 třeba něco z Uno Turbo , volvo 480 apod... prostě něco pro menší obsahy pokud chceš něco málo navíc, pokud chceš víc na úkor turbolagu tak větší turbo, T25 z 200sx apod ....
-zařídit mazání turba, na to se prodává kit a neni ani drahej
-zařídit chlazení turba, jednoduchý....
-napasovat IC a napojit mezi turbem a klapkou trubky... v tvym případě tak 55mm...
-udělat samodomo svody s přírubou pro turbo, neni těžký....

naladění motoru
budeš mít víc vzduchu tim pádem potřebuješ i víc paliva, při současnym stavu by si měl na takovej tlak vzduchu malej tlak paliva na liště tzn vyhodit originální FPR , koupit štelovatelný FPR , nejdražší položka celýho oturbení zřejmě bude wideband lambda kterou potřebuješ abys věděl jak ti to spaluje tzn AFR budík.....na FPR sešteluješ takovej tlak aby jsi se na budíku udržel v zelenym poli tzn že motor nebude ani chudej ani bohatej..... tim jsi ochcal řídící jednotku...
ale čim mín elektroniky to bude mít ten motor tim líp pro tenhle případ..... i v případě fpr je ideální zasáhnout do mapy

každopádně jako celej je to nesmysl, pokud ti chybí výkon kup si adekvátní auto....
o 03.02.2010, 00:18 | Nismo.Power
samo že postup kterej jsem napsal neni směrodatnej a neni určenej k tomu aby si zvednul výkon o 100hp......
je to spíš na lehký oturbení protože pak už by si měl problém s palivovou pumpou a malejma vstřikama když by si zvedal tlak moc....tohle je na lehký oturbení hlavně tzn. ubrat motoru zápornou práci kterou musí vykonat při sacim cyklu + mu ještě trochu pomoct tlakem v plnění :)
o 03.02.2010, 11:32 | *Rabbit*
NP: tyo ten navod nevypada vubec spatne.. ja presne jak rikas nechcu aby ten civic mel 200Hp ale jen proste jak rikas nejak tomu motoru pomoct v mistech kdy to proste zrovna dvakrat netaha .. proste nez se sepne VTEC tak to trochu posoupnout tim "oturbenim" .... kdyz bych to udelal takhle jak jsi rekl.. do jake cenove kategorie bych se vlezl? cca.... a to jak posilal link XENONMAN.. to je co ? to taky funguje ? ja moc timhle ve kterym je to psane jazykem neumim :D
o 03.02.2010, 20:11 | Petura
ty woe, dyť ti to tu všichni píšou ...
tak trochu pomůžeš když dáš 4bod a na životnost motoru to nemá vliv ...
než ku***-turbit 1,5 tak fakt jdi do VTI
o 03.02.2010, 22:27 | Nismo.Power
no asi takhle

lambda s budíkem ta horší ale dostačující kvalita pro tenhle účel se dá sehnat za 200 doláčů takže řekněme 4k na naše
turbo v dobrym stavu seženeš tak kolem 5k, z něčeho prostě
trubky na povaření svodů, příruba pro turbo cca litr za matroš + CO sváření
nějaký IC tak 1500
trubky ,kolínka a spojky k IC ....tak 2-3k
mazání turba, ebay kit tak do 100dol s poštou tj. max 2k
BOV pro případnej efekt "Tssst" tak 100dol kopie HKS
FPR regulátor taky tak do 100dol s poštou.....

práce : k nezaplacení :)

myslim že by se to dalo vklidu zvládnout za nějakejch 15k s tim že boost nemusí bejt velkej ale tak 30-40hp by to mohlo hodit, záleží co by vydržela benzínová pumpa (kdyžtak ebay tak 100dol opět) a vstřiky ale ty by měly mít nějakou rezervu, popř. sehnat nějaký shodný co tam padnout s většim cc
o 04.02.2010, 13:50 | Petura
30-40 koní ... když je přidáš k těm původním 90, tak seš furt cca -30-40 kobyl oproti vti :o)
o 04.02.2010, 14:40 | Nismo.Power
tak to je jen teorie.....se silnou pumpou a dobrejma vstřikama můžeš teoreticky i +100 a víc .....záleží jak dlouho budeš schopnej korigovat směs...... popř. rovnou i zásah do ŘJ a nějaký VTI se může jít klouzat protože pak můžeš jít tak daleko dokud to písty vydržej :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3024 sekund.