
Navštíveno 15768x


04.02.2010, 15:53 |
Kapka (M)
potreboval bych nekam do motoru vrazit tohle cidlo teploty oleje..jde o motot 1.8T Octavie RS...mate nekdo nejaky napad kam nasroubovat atd?dikes


04.02.2010, 16:07 |
Hanes vana motoru je hliníková, tak do ní, nechal bych tam asi navařit z hliníku udělanej kroužek se závitem a tam.
Ono na motoru nejspíš nebude připravený místo kam to jednoduše zadělat.
Pokud se pletu tak sorry,ale nikdy mě teplota oleje nezajímala.Spíš jeho tlak.
Redukci pod olejový filtr a nebo někde najít kanál a udělat závit.
Jinak opravdu důležitější budík je tlak a podle taku jde dost dobře i odhadnout teplota oleje, respektive kdy je olej dostatečně prohřátý dle tlaku na volnoběh.
Na olejovém filtru (resp to k čemu je chycen) je pto to záslepka M10

04.02.2010, 19:20 |
TUNER Jak psal T2,mezikus asi za 7 kil nebo kolik stojí a máš možnost připojení i budíku na tlak stejně jako já ;-)

sendvic pod olejak nebo Y a rozbocit se seriovym, ale nejednodussi je sendvic

04.02.2010, 20:41 |
Vasekkch | Upraveno: 2010-02-04 20:46:33

05.02.2010, 09:42 |
Kapka (M)
už na to taky koukam do ETKY...je tam zavit M10x1..tak to pujdu zkusit jestli to tam bude pasovat

05.02.2010, 11:24 |
Kapka (M)
jeste než to rozeberu..mozna lama dotaz..jak zmeřim jaky zavit ma to cidlo?jestli je to M10x1..

05.02.2010, 11:41 |
Kapka (M)
a jinak?mam v supliku digitalni posuvku..merky nevim kde ted budu schanet
a taky by to mohli nekde psat
kapka: mereni - vnejsi prumer asi zvladnes - to by melo byt 10. A stoupani bys mel omerit taky - mel bys mit 1mm, aby jsi to mel jistejsi, omackni si ten zavit treba do papiru a zmer rozmer pres vice zavitu...
tybrdo ten sendvic je dobrej. Nevedel jsem , ze neco takovyho existuje. Sikovna vecicka

16.02.2010, 16:49 |
Kapka (M)
tak to vypada že to pujde v pohode primo na teleso držaku filtru.jeste dotaz..už nemam navod od toho budiku..ale to cidlo ma jenom jeden vystup..jak zapojit nevite nekdo?
Čislo má obvykle jen jeden vstup, respektive výstup a ten připojíš kablíkem do budíku který má vlastní + a kostru, tzn. vedou do něj tři kabely + , kostra a signál z čidla.
Jo když jsme u těch budíků, tak mě toho čeká trochu víc na tu 1.8T :)

vše jsem bral i s čidlama z usa a na čidlech : Made in Czech Republic :)
Vasekkch: Pořádný retro a 17:09 :-O

16.02.2010, 17:51 |
Kapka (M)
ja mam takovy ten "tuzinkový budik" jak se mu daji menit 5 barev podsviceni..takže to ma 5 dratku...3 mam zapojene už delsi dobu..trvale +12...trvale -12V a +12 od podsvetleni palubky..a pak mi zustavaji dva dratky..cerveny a zeleny..a ted nevim co s nima..když jsem si hral s tim cidlem a ohmmetrem,tak cim je teplejsi tak tim ma mesi odpor...

17.02.2010, 09:17 |
Pajk Nezobrazuje se náhodou teplota oleje v diagnostickém režimu na klimatroniku? Ukazuje to spoustu věcí, mohlo by to tam být. Ovšem znamenalo by to, že už tam někde čidlo je...

18.02.2010, 09:58 |
Kapka (M)
jenže tam to pobeží po Can-Busu..což z toh asi sam ten signal nevytahnu...
nikdo nevi jaky dratek kam?