Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Jak na kotouče dozadu na Škodovku?

 o Navštíveno 15979x o
o 16.02.2010, 12:01 | Tuner#2
Celá léta jsem jezdil na Žlutce vzadu bubny s prasátkama z Felicie pick-up. Byl jsem spokojen, ale loni začali bubny házet a než řešit druhovýrobu, která hází už nová a nebo bubny stáčet a problém opakovat jsem se rozhodl pro kotouče dozadu.

Sehnal jsem skoro nová zadní šikmá ramena.

foto k příspěvku  od Tuner#2



o 16.02.2010, 12:03 | Tuner#2
Rozebral, obrousil a natřel plochu pod výztuhou a navařil výztuhu dle soutěžní Š130L/A

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 16.02.2010, 12:04 | Tuner#2
Poté ramena dal opískovat a natřel 2 vrstvy dvousložkového epoxidového základu

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 16.02.2010, 12:05 | Tuner#2
Na to 2 x Alkyton a vymazat spáry mezi svárama a nakoupil ložiska SKF

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 16.02.2010, 12:06 | Tuner#2
Zakoupil nové zadní náboje udělané na zakázku a k nim kotouče Brembo (přední VW Golf III)

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 16.02.2010, 12:07 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-02-16 12:10:17
Dal některé díly nazinkovat a koupil nové brzdiče na Octavii I kvůli lanové ruční brzdě a na ně opět 2 x Alkyton

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 16.02.2010, 12:08 | Tuner#2
No a teď už jen to LEGO Škoda 130, VW a Octavia složit, snad to bude pasovat :-O

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 16.02.2010, 12:15 | Skury
Dobrá práce. ;) Se doma asi hodně nudíš, co? :-D
o 16.02.2010, 12:17 | MATTESS
pěkný Lego :-) Abych si o Tebe dával ještě větší odstup
o 16.02.2010, 12:21 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-02-16 12:22:37
Skury: Ani ne aktuálně vybírám projektanta na barák, obíhám úřady a toho času už není jako dřív :-D

MATTESS: Jo to bude asi potřeba, hlavně díky gumám :-)
o 16.02.2010, 16:05 | Kesam
Pěkná práce Tuner jako vždy :-)
o 16.02.2010, 16:58 | Honcke
Dobře ty:-)
o 16.02.2010, 18:19 | Petura
ten zadek bude flekovat líp než předek ne? :o)
a nebo se chystáš mít 5 rychlostí vzad a jedu dopředu? :oD
ale jinak hezká skládačka
o 16.02.2010, 18:59 | Tuner#2
Kesam, Honcke: Díky

Petura: Proč myslíš? V předu jsou o chlup větší kotouče 247mm vs. 239mm zadek, jsou vniřně chlazené (což na to nemá vliv) a jsou tam 4P s daleko větší deskou. To se nedá s plovoucím 1 pístkem srovnávat. Navíc podobný zadek už to jezdí na pár autech a všichni spokojeni.
o 16.02.2010, 22:48 | kucik
No pěkně se s tím mazlíš,akorát proč dáváš pod alkyton ještě epoxydovej základ?-vždyť alkyton je samozákladový
o 16.02.2010, 22:52 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-02-16 22:53:47
kucik: Díky a o tom Akytonu je to blbost kterou řekne každý kdo do toho jen trochu vidí. Zkoušel jsem i test na sptřebáku a rozdíl mezi 2 x Primerem a na to 2 x Alkytonem je proti samotnému Alkytonu značný. Z toho co jsi napsal pak vznikají Ti co na Alkyton nadávají, že jim to začlo brzo reznout.

Já chtěl mít ještě lepší základ a proto jsem koupil dvousložkový přímo od výrobce vše co je na fotce za 290,- Za to bych měl obyčejný syntetický základ Primer a to je tohle podstatně lepší...
o 16.02.2010, 23:11 | Rajdlos
detailista, to se mi libi, jsem stejnej :)
o 17.02.2010, 03:34 | Kamil
parádní práce
o 17.02.2010, 08:43 | Kapka (M)
pacient jako vždycky :-) good prace..rad otviram tvoje temata v sekci Tuning
o 17.02.2010, 12:02 | Petura
moje poznámka měl být JOKE, je mi jasný, že na předku máš brzdy taky určitě předělaný, ale představa předních origo brzd š105 a vzadu tohle .... no posuď sám co by asi flekovalo líp :o)
o 17.02.2010, 12:09 | cupra.165 | Upraveno: 2010-02-17 12:11:37
Ty si ale pekne hrajes,je to fantazie. Taky se rad divam na Tve pociny,vim ze v pristim zivote chci byt Tvoji skodovkou :-)
o 17.02.2010, 12:15 | MATTESS
cupra.165: v Mostě na okruhu bys jí být určitě nechtěl :-))
o 17.02.2010, 12:56 | Tuner#2
Díky pánové krásně se to čte, ale zas to nepřehánějte k dokonalosti tam ještě dost věcí chybí :-O
o 17.02.2010, 14:03 | Vlastah
dobra prace
o 17.02.2010, 15:12 | Nismo.Power
hezký hezký ! :) ale někde na to ten čas prostě brát musíš :)
o 17.02.2010, 15:39 | Kesam
Ten základ musí bejt lepší jsem ho tam měl dát taky minulej rok kurwa.
o 17.02.2010, 15:41 | TUNER
....třeba víc koní )))
o 17.02.2010, 15:52 | Tuner#2
Nismo: Nj to jsou ty večery v garáži místo u TV na gauči :-)

Kesam: Určitě bez něj je to nesmysl, taková barva už z principu nemůže existovat.

TUNER: Třeba... koní není nikdy dost :-)
o 17.02.2010, 19:10 | Kesam
Jo jasný ale nenatíral jsem to aspon na rez jak tady někteří píší a dá se říct že je to v podstatě i na plechovce odstrante kartáčem to co tam nedrží a jedeme :D
o 18.02.2010, 10:33 | Tuner#2
Já mám obě nápravy opískované a přes to jsem základ dal. Alkyton je dá se říct pouze trochu lepší syntetika která je průzná a nevím o žádné že by uměla být jako základní i vrchní barva současně.
o 18.02.2010, 16:09 | Kesam
Tuner:Jak už zde někde bylo již vidět že to někomu slezlo atd tak si myslím že je to spíš tím že tam nechaj rez nastříkají na to slabou vrstvu 1 pěkně naředěnou jak voda a pak se ta rez krásně prokouše ven :)A když si stím dá někdo sraní a napálí tam více vrstev tak je to ok:-)
o 21.02.2010, 18:03 | mr.brain
Tuner2: alkyton jsi dával i na ty třmeny? Co si dal jako základ, ten epox S2300 nebo jen obrousil, odrezil a na to ten alkyton rovnou? Díky
o 21.02.2010, 18:31 | TUNER
Myslim že nový třmeny neni potřeba odrezovat )) Jo dal tam i základ ;-)
o 22.02.2010, 10:33 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-02-22 10:33:30
mr.brain: Epoxidový dvousložkový základ je na železo a je pouze na ramenech, na brzdičích je Galvinol (základ na lehké kovy od stejné firmy jako je Alkyton - je to taková vodička co to jakoby naleptá) a na to 2 x Alkyton. Mám to takhle i v předu a drží to nádherně, tam jsou brzdiče pozinkované, tady ty jsou hliníkové proto ten základ na lehké kovy.
o 22.02.2010, 11:06 | Tuner#2
Včera jsem Lego složil.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 22.02.2010, 11:14 | Kapka (M)
hezky lego..
ju hele když už se hrabeš v tech brzdach...tak se zkusim zeptat odborniku...na OcteRS vzadu -je tam vetraný kotouč...mi strašne jakoby piskaji destičky..ale jenom na zpatečku..je to spiše takový zvuk jako když drhne železo o necoa je to dost nahlas že se pulka ulice otoci :-( ..byli tam davané nekdy v lete origo ve skodovce nove kotouce a desticky..a od te doby to dela takovy ramus..ale jenom na zpatecku..
o 22.02.2010, 11:15 | Tuner#2
A test s kotoučema s držákem brzdiče.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 22.02.2010, 11:26 | ibizman
pekna pracicka.....
o 22.02.2010, 11:35 | ruffrider
pěkné pěkné, to asi bude trochu rozdíl oproti těm bubnům že? :-)
o 22.02.2010, 11:37 | Tuner#2
Kapka: Moc velkem odborník na tyhle novodobý plovoucí třmeny nejsem, ale švagr tvrdí, že je to choulostivé na vůle dističek. Nesmí tam bejt ani moc fest ani s moc velkou vůlí. Stačí když to pak trochu orezne a dělá to ty pískavé zvuky, ale je fakt, že některý desky a kotouče prostě v dané kombinaci pískají a nezbavíš se toho.
o 22.02.2010, 15:10 | Tuner#2
ruffrider: Tak jak jsem psal s bubnama jsem byl spokojen, byli tam prasátka z pick-upu a brzdilo to výborně, problém byl s vibracema, které se tímhle odstraní.
o 01.03.2010, 13:31 | Tuner#2
Natřel jsem podruhé brzdiče a pak oškrabal docedací plochy od barvy a začistil - hotovo

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 01.03.2010, 13:53 | Tuner#2
A koupil pancéřový hadičky a koncovky a začíním skládat.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 01.03.2010, 14:15 | Conan
Pěkná práce, mám dotaz, obrázek "16.02.2010, 12:05".
Čím jsi tam vymazával ty spáry mezi svárama?
Dík.
o 01.03.2010, 14:20 | Tuner#2
Conan: Karosářským tmelem co se vymazávají třeba spáry na blatníku/sloupku. Dělá se černý, bílý a nějaký šedivý co jsem viděl.
o 01.03.2010, 16:13 | Vasekkch
na ty hadičky je nějaký přípravek? nebo jak se to složí?
o 01.03.2010, 16:23 | Tuner#2
Vasekkch: Není, prý ucvakneš nůžkama aby to bylo rovné a jen nasadíš a sešroubuješ:

[ Link ]

o 01.03.2010, 16:24 | Tuner#2
Jen musím vyměřit správnou délku, 2 x měř, jednou stříhej :-O
o 01.03.2010, 16:38 | Vasekkch
ted ještě otázka... tahat rozvody po autě takovou hadičkou nebo klasika trubičkama?
o 01.03.2010, 16:40 | Tuner#2
Určitě trubky a až tam kde potřebuješ ohyb dej hadice.
o 24.03.2010, 11:38 | Tuner#2
Tak jsem se k tomu zas včera dostal po dlouhé době a složil to.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 24.03.2010, 11:39 | Tuner#2
2

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 24.03.2010, 11:40 | Tuner#2
Zatím jen jednu stranu, protože na druhém brzdiči je trochu vylezlý pístek a ne a ne ho dostat zpět. Je tam prý i závit a má se sním nějak točit, ale mě to nejde :-/
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4521 sekund.