
Navštíveno 8882x

Tak po par silenejch napadech jsem se pustil do realizace...Par lidi vi ze jsem se chtel pustit do upravy Twinga....probehl nejaky ten pokus s muzikou, pak nejaky ten styling a ted prisel cas uz na poradny tuning aneb konec hrani:o)Ted zacne poradne s*ani :o)
Takhle auto dopadlo po poslednich vetsich upravach....nejvetsi zmeny jsou narazniky,kola,lampy a lak...aa....

...aaa ted jsem si rekl ze zkusim teda neco dalsiho a posadime do Twinga trosku silnejsi agregat :o)jde o 1.8 16V 99kw....darce organu se stalo Clio I...

teprve zacatek....ale uvidime jak se to vyvede
a sem se to bude cpat :o)

hlavně nic neudělej s kapotou ;)

27.02.2010, 21:42 |
DJ.UFÍK | Upraveno: 2010-02-27 21:43:15
myslis tuhle?:o)prijed se na ni podivat vyplazni tady cinkatka a je tvoje :-)

mohu vypláznout tak jazyk :D
když bude potřeba helfnout nebo si nebudete s něčim vědět rady tak dej vědět a rád přiložim ruce k dílu ;-)
držim palce:-)
to bude letadlo
pevný nervy přeju...určitě budou potřeba :-)
uz jsem v twingu videl i 172jku :) ale menit olejovej filtr bych tam teda nechtel hehe
svezeš mě pak? :-D docela by me zajimalo jak to s tim bude hýbat

28.02.2010, 15:05 |
zorro DJ.Ufík: čus, konečně pořádnej tuning, přeju hodně štěstí...:)
Jinak když jsem měl ještě twingo, tak jsem tam chtěl strkat 172ku, měl jsem jí kupovat z Prahy za super prachy, ale nakonec se ukázalo, že borec na mě chtěl udělat téčko, páč auto bylo ještě nalízovaný. Takže z toho sešlo.
Teď 172ku mám. Ta myšlenka 172 v twingu mě furt láká, ale už bych se do takový přestavby nepouštěl. To auto (clio sport) funguje fantasticky už v sérii a než by člověk donutil takhle fungovat twingo, tak by z toho zešedivěl - mám na mysli podvozek, brzdy, tuhost karoserie atd...ale jak jsem psal, přeju hodně štěstí a těším se, až to uvidím v akci...:)

28.02.2010, 19:04 |
Kesam To bude letadlo hele :-)
Tak at se zadaří a nemáte stím moc sraní.
Zorro ty jeste zijes:o) jj vim vzpominam kdyz jsi o tom mluvil :o) uvidime jak to vsecko pujde....bude to narocne a jeste o to narocnejsi ze nemam poradne vybaveni :o( uvidime...Kesame nebude:o) ale jestki se zadari probehne jeste dalsi uprava motoru a pak slibuju ze to bude strela :-)

02.03.2010, 10:34 |
zorro DJ.UFIK: žiju žiju...už jsem kdesi na netu viděl fotky z téhle přestavby...mělo by ti stačit základní vybavení...všechno pasovalo, pamatuju si jen, že bylo zapotřebí vyrobit držák motoru na pravý podběh, ten nepasuje...co se týče řídící jednotky atd, tak by to taky mělo být v poho, někde jsem četl, že u twinga + R5 + Clia + R19 stačí připojit snad jen 4 nejdůležitější kabely od spínačky atd k ŘJ a už to jde nastartovat.

02.03.2010, 20:44 |
Unihero | Upraveno: 2010-03-02 20:44:54
měl jsem 16V clio...
prima raketa... držím palce
Ufíku, kamarád má F7P v R5GTE, kdybys měl potíže, písni, dám Ti kontakt, řekl bych, že rád poradí a bude-li čas, tak myslím, že i pomůže :-))) Jinak Honza bral motor z R19, jediný potíže byly s výběrem chladiče - origo se pod kapotu tak trochu nevešel :-)
tak zrovna chladic je to co me trapi nejmin :o) ten se nekam nacpe:o) Zorro nezapomen na me pls s tim clankem:o) Unihero dikes, maresk urco se ozvu to je jasne:o)
no good luck teda
nebylo by lepsi vzit Clio a odlehcit ho? :-)

03.03.2010, 10:36 |
Alííí Tohle je jedna z úprav, kterou jsem vždycky obdivoval.
Kamarád má v Corse 2.0T z Calibry, a když to auto vidim jet, mám husí kůži. :-) Sprášil mě i na sprintu v Příbrami, tušim že loni. Má v tom na brzdě 205 PS na kolech. :-)
Dobrej pacient je i ten maník tady z fóra s tou Koktou II. a 4x4 3.2 V6 v ní.
Držím palce.