
Navštíveno 13222x


05.04.2010, 18:18 |
Katy Mnozí z těch "starších" uživatelů toho fora si určitě vzpomneou, jak jsem kdysi pořád řešila snížení podvozku pevného (ještě s lamin.naraznikama),... pořad to byla vysoká koza, potom šel první štelovák Koni, to už trochu spokojenost, ale nakonec šel po dvou letech na auto další - vysněné KW var.1
A moje trápení bylo skončeno a toužení ukojeno !:)
Sice to vypadá teď jako "šíp", ale musim to ozkoušet chvíli, taky nebudu škrtat aspoň zadníma lemama (zato trocha předníma než pujdou dorazy), zadek bohužel stavitelny se nedela na punto, takže se to možná časem pořeší, ale to už mě netrápí, hlavně že můžu "žehlit zem".


05.04.2010, 18:19 |
Katy

05.04.2010, 18:21 |
Katy | Upraveno: 2010-04-05 18:23:08
sice ještě je kam na podvozku, ale na kolech už ne-e. museli se vyřezat i vnitřní hrany předních lemů, abych byla spoko :)

pěkný, chtělo by to celou fotku z boku. jen sem zvědavej, jak dlouho vydrží přední nárazník, než si někde "lízne"

05.04.2010, 18:24 |
Katy a tady přehled " jak to šlo postupem času" ... :)


05.04.2010, 18:26 |
Katy foto z boku ještě ve větším:


05.04.2010, 18:29 |
Katy strašně jsem se namlsala a nakazila na našem "daily kháru" :))) a ten toho už vydržel ! tak punto věřim, že to taky zvladne, i proto dostalo loni plastove narazniky:)

Brousíš diskem o ten tlumič ne?

05.04.2010, 19:11 |
Katy nn, t oje blba fotka, protoze dal jsem ruku nedostala, ale je tam misto tak na půl širky maličku :D

05.04.2010, 20:18 |
P@vel hezký, jen nevím co příčný prahy?

05.04.2010, 20:22 |
Kesam Masakr sníženo :-) To budou retardéry :-)

05.04.2010, 20:31 |
Katy jeden retarder betonovy, takovy nizky, mame u baraku, ale přejedu i když ho trocha "lížu":)
Mě se to moc nelíbí... Ten předek bych dal trošku vejš na úroveň toho zadku. Takhle to podle mě není moc vyvážený, ale nadruhou stranu hlavně že se to líbí tobě...!

05.04.2010, 22:06 |
Katy | Upraveno: 2010-04-05 22:07:08
2octavak: jak jsem psala na začatku, časem půjde spiše zadek dolu:) udelalo se to tim snizenim, staci 2cm a takhle se to "naklopilo".

05.04.2010, 22:09 |
petis muj názor, že tohle už je moc. Nejvíc se mi líbí varianta s Koni podvozkem.

05.04.2010, 22:20 |
Katy beru i takovy nazor, spoustu lidi si "klepe na čelo" že vubec tu G3 mame tak nizko.
to už s tím autem budeš muset objíždět i vajgly na silnici:-)

05.04.2010, 22:26 |
NEMO Pěkný. Konečne to lehlo k zemi. :-)

05.04.2010, 22:26 |
Katy | Upraveno: 2010-04-05 22:27:31
2ruf: :D:D
diky Nemo
ja rikam porad.... NA ZEM S TIM ;-) takze za me zadek taky dolu (jak rikas) a supr
me uz to pride taky dost, ale zvednout se to da vzdycky
mě se teda líbí více ten golf... to je Krasavec v originálu...
snížit.... a pořádná áčka ...... a nechat v garáži..... :-)

05.04.2010, 22:58 |
Katy o ačkach bych tady moc nemluvila :D
2unihero: to je.
nelíbí nechápu :-( jak vozit se na koze...

05.04.2010, 23:58 |
dakty Katy, vypadá to moc dobře :) sice mám štelovák, ale chystám se na seštelování a taky trochu přiblížení k zemi :D

06.04.2010, 00:07 |
swep vsechno super, snizeni beru, auto taky vymazelny, ale co absolutne nesedi, je ten obrovsky predni blatnik a to malicke kolo v nem, opticky to zcela nehraje - to musis prece videt
golf je ovsem peckovni

06.04.2010, 00:13 |
zipp koni verze byla nejhezčí :-)

06.04.2010, 00:26 |
Katy 2swep: naraznik je originalni, jen kousek prodlouzeny. s tim se nic delat nebudu, spise zadni prodlouzit taky. a mi se to docela libi jak je to kolo v tom "schovane":) jinak kola trči ven aj.

06.04.2010, 00:48 |
Kesam Katy Swep nic o nárazníkách nepíše blatník nejni nárazník :-)

06.04.2010, 02:25 |
RepaO varianta koni super!!!jinak nevím kdo co vidi na tom golfu..obyč seriovka spadlá na kolech..nevidím duvod k rozplývání..
Jako je to v pohodě, ale mam takovej dojem, že na prvnim zvednutym přechdu končíš. Bejt to moje, tak bych se teda od baráku moc daleko nedostal.
Ale ten golf je masakr.
Asi se ti to nebude libit...
Ale KONI varianta is THE BEST
A GOLF... mnamka ;)

06.04.2010, 09:10 |
Katy | Upraveno: 2010-04-06 09:10:58
2kesam: jsem už byla ospala :D
jj blatnik je veliky, mi se libi, kdyby takovej ti tupci z fiatu udelali i vzadu :(
jinak diky za nazory.
btw: u varianty Koni byla velka mezera mezi gumou a lemem nu a už nebylo na podvozku kam jit:) ale jak tu nekdo psal, zvednout se to da vzdycky. i love štelováky !:)
Takovy krasny Acka na gumach a schovat je za plech blatniku.... Co to rovnou pratahnout plechem do pul kola a la Tatrapaln? No a pak ta nemoderni stribrna na kolech...Cerna matovka preci ne ? At to vypada jak na plechacich z 10ti metru a z 15 ze to levituje :). Respekt k vlastni tvorbe a vkusu ale pridam se k nazoru ze mene je nekdy vice.

06.04.2010, 11:09 |
BULOH Mě se to moc líbí, super.
no nevim, tuningu asi nerozumím, ale radši jedu jako člověk v normálně odpruženým autě než abych byl vyklepanej po pár kilometrech, za mě palec dolů
jsem taky rad, ze mam tyhle hovezi leta za sebou :)
jinak pekny

06.04.2010, 23:16 |
Katy hovezi leta :D
nj, uchylka trochu, radeji obetuju komfort.
mě tohle přešlo ve chvíli, kdy jsem vypad ze školy a začal jezdit víc km. přestalo mě bavit furt si hledat cestu kudy projedu a kudy ne. navíc tohle už je tak nízko, že už se mi to ani moc nelíbí

07.04.2010, 01:08 |
m1tv srovnej ten zadek a bude to fajny

07.04.2010, 22:58 |
Cormi wow Katy se rozjela :-) no já bych se spokojil s tou předchozí verzí :-) nevidím v tom moc rozdíl... auto vypadá supr ale přepravovat ho budeš jen na podvalu? :-) a ten Golf na denní ježdění taky nic moc teda ;-)
pokud jde jen o vzhled tak za mě paráda... víc sexy Punto neznam :-)

07.04.2010, 22:59 |
Cormi chtěl bych to auto vidět za jízdy na silnici... to musí bejt mazec ! ;-)

07.04.2010, 23:27 |
Katy | Upraveno: 2010-04-07 23:28:51
podval neuznavam pokud k tomu neni vazny duvod, jako treba nefunkčnost nejake tech.veci z duvodu např. rychleho poskladani auta na akci nebo způsobené poruchy nebo auto pouze na zavody-nemožné přepravit po ose ! jinak i "při zemi" vzdy po ose ;)
Vycvičila jsem se prave na golfovi,...hlavne ted v zime :D
no jinak uz predtim to vypadalo dobře pri jizde. tak se mi i zalibil ten new look s naraznikama, kdyz jsem to videla ve zpetnym;)jsem si nemohla do te doby zvyknout. ted to bude snad o fous jeste lepsi:)

08.04.2010, 01:24 |
JP Já pro tohle vůbec nemam pochopení. Nevim proč bych měl brzdit před retardérama a přejezdama, nebo kličkovat mezi dírama a brzdit provoz jak magor jenom proto, abych měl podvozek o kousek níž... Ale ono to celkově nevypadá jako auto na ježdění, takže jestli je to jenom šoukár na srazy a 1000km ročně, tak budiž:D
Auto má bejt v rovině...

Sorry za názor, ale mně se to nelíbí, vypadá to, jak kdyby to auto někdo zezadu podkopl. Navíc - nesedí mi ten přední nárazník a prahy v kombinaci s těmi koly, které sice jsou pěkný, ale ne na tohle auto. No a to snížení, nezlobte se na mě, ale pokud chci mít auto na zemi, mělo by být složený komplet, jak to Esco nebo ten Golfík. Jestli to před tím vypadalo jako koza, že to bylo vysoký nebo co, tak teď to vypadá jako koza, která vystrkuje prdel na kozla.
Jízdní vlastnosti naprosto nulový, pohodlí nulový, vypadá to kulantně řečeno zvláštně, jakýkoliv retardér bude problém přejet, aby nárazník neutrpěl zranění....
Zajimave ale neprakticke
by mě zajimalo jak by jsi přejela jeden přičny prah v praze ktery je na začatku strahovskeho tunelu, ale co je hlavni tak že se to libi tobě
Ted teprve zacne to opravdovy trapeni si myslim... :o))))
No, mám na fakoňovi snížení o 3,5cm - H&R pružiny - koupil jsem to tak, ale je to šílenost. Imrvére někde klepu vanou, břichem, ramenama. Se divim, že to ještě drží pohromadě. Sakra, natož jít o 5 a více cm. A abych pravdu řekl.....nějak se mi to extra nelíbí, ale hlavně, že se to líbí tobě.

19.04.2010, 20:17 |
Dr.T Sory za negat. ohlas, ale kdyz zakladas thread predpokladam ze chces i negat. odpovedi.
Tuning - neco co je libive az extravagantni, ale FUNCKNI, ja preferuji jizdni vlastnosti pro pocit z rychlosti a eleganci interieru protoze si rad uzivam luxusu. Sorry.
za mne snizeni 60/40 - r.2007


19.04.2010, 22:26 |
Katy mame za sebou vikend po docela nerovnych cestach a klikatych,.. nakonec jsem to musela o 1cm zvednout, ale porad to vypada ke spokojenosti,... a spokojena i jsem! jen ty dorazy aby to pri ostrych zatackach neskrtlo a bude to 100% spoko! :) nj, kazdy ma holt jine potreby, ja na nejakej luxusni naklánějící se koráb kašlu at je to sebelepsi značka auta.
takže UP 1cm a už to není tak moooc nakople :) i tak zadek jeste poresim nebojte, takže bude rovina a budem spokojeni všichni :))


19.04.2010, 22:27 |
Katy a jedna z výletu a z lesa :)


19.04.2010, 22:32 |
Dr.T ja nerikam ze mam toho medu, to foto jsem dal ze jsou videt cela kola a je to temer na nich, proste blatnik kopiruje konturu kola a mezera minimalni. Naklaneni auti taky nesnasim, ale nejake nerovnosti podvozek pobrat musi, skakat v sedaku nechci. Jasne, kazdemu se libi jine...
btw, chtel bych ho nekdy mit, hehhe
za mě nelíbí,předek už je moc nízko. A o praktičnosti takové úpravy se snad ani netřeba bavit,přejet tímhle blbý sídliště ve městě musí být fakt lahůdka..

21.04.2010, 19:28 |
Fipo já měl feldu 5 čísel od země a je to úplně k HO*NU! Ale každej na to musí přijít sám :-)
kdo umí jezdit nemá problém i se sníženým autem, já měl Feldu -8cm a bez problému a to u nás zrovna rovina není... jen s tím člověk nemůže jezdit jako kdyby měl kozu... jinak mě se snížení na Fiatu moc líbí ;-), i když Fiaty zrovna v lásce nemám :-)

23.04.2010, 10:18 |
Katy jj Raimmii ma recht,... jinak diky vsem za nazory i kladne i zaporne ;)