
Navštíveno 8682x


21.04.2010, 20:01 |
WiLaS Nemáte zde někdo zkušenosti s tímto autem? Dost o něm přemýšlim. Asi bych ho chtěl sehnat na léto. A hlavně zkusit větší výkon a zadní náhon.

21.04.2010, 21:12 |
WiLaS No je jich dost málo....:-(
v dobrem stavu jako safranu, taky jsem jeden cas shanel

21.04.2010, 21:35 |
WiLaS a sehnal?

21.04.2010, 21:47 |
Pajk [ Link ] Jediný co jsem našel v ČR, ale nehledal jsem dlouho :)

21.04.2010, 21:55 |
WiLaS Jojo o něm vím.....ale moc se mi nelíbí a hlavně bude asi v trochu jiný cenový relaci než hledám....

21.04.2010, 21:56 |
WiLaS hlavně jsem chtěl zatim dohledat nějaké info o tom autě....ale co jsem koukal tak jich tady je dost málo.

21.04.2010, 21:56 |
Pajk Taky se mi nelíbí, kolik za to chce? Víš?

21.04.2010, 21:58 |
WiLaS Nevím, ale psal jsem mu mail....tak uvidíme:-)
viděl bych to na krám vylágrovanej, ze kterýho bude kasička :( po takovymhle majiteli votuningáři.
nesehnal a uz ani neshanim :)
dej vyhledávat a najdeš.....rozepisoval jsem se tu minimálně 3x a najdeš tam naprosto cokoliv co budeš chtít vedet :)
ten zelenej je fakt odpornej.....

22.04.2010, 01:09 |
Zephyr | Upraveno: 2010-04-22 01:10:33
Choze už to prodal škoda :-(
[ Link ] jinak to projdi tady:
[ Link ] čas od času se tam objeví zajímavý kousek...
k tomuhle auto to chce pořádnou dílnu, pořádné nářadí a trpělivost
Nic neříkám, japonský auta jsou super :o)))

22.04.2010, 14:02 |
WiLaS jo ale je problém ho sehnat.....
WLS: RB to myslel trochu jinak... :o)))

22.04.2010, 14:03 |
WiLaS Něco jsem našel ale ta cena je poměrně malá....
[ Link ]

22.04.2010, 14:14 |
WiLaS aha....každý je jiného názoru! každý auto se může pos.at úplně stejně...... je fakt, že jsou auta na které je spoleh a auta na které ten spoleh neni. taky záleží jak se kdo o to stará. jsem ještě mladej, tak si chci zkusit něco jiného a trochu si užít v menším a rychlejšim autě než mám teď a než si pak pořídim větší auto rodinného typu.
on ma vubec zajimavy nabidky, jeste prodava A6 za 1Kc :-)) Ale vymenit 200sx za Feldu 1.9d, to je ouchylarna :)

22.04.2010, 14:16 |
WiLaS jo taky jsem na ní koukal..... co je na tom za úchylárnu?

22.04.2010, 14:21 |
WiLaS Lukasino: ty jsi z čelakovic????
jj, puvodne a obcasne :o) Ted spis Praha ;)

22.04.2010, 14:23 |
WiLaS My máme na Grádě chalupu:-)

22.04.2010, 14:24 |
WiLaS Mylíš, že to 200sx bude blbý za ty peníze? Já se v autech moc nevyznám, jen tak zběžně.....

22.04.2010, 14:37 |
Prady Počítej, že do toho dardu nasypeš...myslim, že pro začátek, aby to auto za něco stálo a bylo ve slušným stavu alespoň 80-100Kkč...teda záleží co s tim máš v plánu a na jaký účely.

22.04.2010, 14:39 |
WiLaS 80-100 jo?? nevim, zatim jen na ježdění a sem tam nějakou tu prdel.....a pak by se vidělo....ale třeba se s tim začít učit driftovat..jen tak decentně
být tebou tak jdu naprosto jiným směrem a to nějaké osvědčené třeba BMW s vetším motorem a méně mechanickýma součástkama...
když koupíš
S13 kolem 50k tak to bude auto v cajku....ale samo se může stát že seženeš udržovaný auto za 20-30k který tě bude bez problémů vozit roky a budeš tam jen lejt benzín a olej.....
všeobecně to je bezporuchový auto když mu dobře mažeš motor, jak se vyprdne někdo na mazání a kvalitní olej tak pak jde spodek..... a rozhodně s žádnym BMW s většim motorem si nezažiješ tolik srandy na to můžeš z fleku zapomenout... a v porovnání "mechanickejch součástek" jak píše O_O je S13 plně srovnatelná s nějakou E36 takže posrat se může dost věcí na obojim když na to příjde.... u BMW je jediná výhoda že zpravidla ty 2,5L benzíny fungujou ale zase ten motor je dost louda proti CAčku takže něco za něco :)

22.04.2010, 16:10 |
WiLaS Nismo.Power: Takže jde o to jen trefit na dobře udržovanýho.....? Co ty si myslíš o tom za těch 25k?
jj je to o tom natrefit...... ale spíš než s technickym stavem budeš mít problém natrefit na nezkorodovanej stav :)
za 25 proč ne....o to víc ti zbyde pak na případný věci co by tam byly opotřebovaný ale chce to si při koupi prohlídnout stav ideálně s někym kdo to zná..... to obnáší většinou kouknout přes zátku na opotřebení vačky, sundat hadici od turba v jakym je stavu, poslechnout a projet motor a zbylý věci budou ok takže koukat jen po zri už a stavu náprav..... zadek bejvá ok silentbloky nápravy sou hodně odolný ale vpředu tension rods (příčný rameno spojující předek se spodnim ramenem) bejvaj kaput a poznáš to zcela jednoduše že to auto bude plavat po silnici jak nudle v bandě :)

22.04.2010, 18:12 |
WiLaS ok....tak díky za rady.....asi toho týpka co to prodává kontaktuju....chtěl bych to na léto.....No a teď moje největší překážka je prodat moje auto aby byly peníze na to sxko :-( a aby bylo v pořádku. Podle toho co píšeš tak se zdá, že na to auto je celkem spoleh. Právě, že Kindlik mi řákal, že jsi ho měl a že s tim byla fakt sranda. Tak mi s tím udělal dost velkou díru do hlavy :D
to auto je opravdu jednoduchý...... poruchový neni prostě za tim si stojim největší jeho porucha je reznoucí kastle a motor se vysere pouze když nemažeš za tim si stojim :) jediný co se mi jednou vysralo elektrickýho byla páčka na zapínání světel že nepřepínala na dálky myslim..... rozebrání mi trvalo asi pul hodky vč. očištění a přihnutá plíšku aby byl kontakt a hotovka :)
takže jediný na to se připrav je rez či shnilej vejfuk originální....... motoricky to chce prohlídnou, každopádně ho neber s tim že "klepe hydroštel" protože ten klepe leda KA motorů u CA klepou opravdu hodně ale hodně zřídka takže když něco klepe tak to je vylágrovaná klika či její počátek..... způsobeno nekvalitnim olejem či sranim na mazání opět :)

22.04.2010, 20:06 |
WiLaS Na kolik by pak vyšla taková oprava? a je tam něco dost nutný vyměnit aby se s tim dalo blbnout jako se sériovkou nebo ne?

22.04.2010, 22:51 |
Prady WiLaS: a jaký máš cca rozpočet na vše, styl jakým chceš jít, jestli ti jde čistě jen o požitek z jízdy, zajezdit si nebo i trochu vzhled...já to vidim aby to auto za něco stálo vzhledově a po jízdních vlastnostech tak aspoň 80Kkč, toť můj názor...souhlas s Nismem, že po motorový stránce bude ok, ale já bych třeba měnil komplet výfuk rovnou za nějaký sportovní z dovozu, kola, podvozek, trochu pročistit interiér, dát do pořádku karoserii v motoru nějaký sání úpravy...výhodou japonců je, že se s nima dá dělat hrozně moc věcí, spousta možností úprav apod.
oprava klepajícího motoru...... ?
nevim, je lepší měnit o. čerpadlo ale neni to nutný pokud bude v dobrym stavu, i tak je ale lepší ho rovnou vypodložkovat pro větší tlak....
pak nějaká šály takže ACL což seženeš tak kolem 1500-2000 sadu...... přebrousit kliku tj cca 2000 podle brusírny a výměna oleje to je tak vše nejnutnější pro opravu kliky.... takže drahý to neni ale je na tom samo nějaká práce, nejrychlejší je vyndat motor samo protože pod vanou je náprava.....
aby se s tim dalo blbnout tak neni nutný nic, to auto si troufám tvrdit nejlepší na světě co se týče na drifty a je i nejpoužívanější..... samo když to s driftem budeš myslet vážně tak je dobrý koupit nějakej podvozek nebo minimálně nějaký nižší a tuhý pružiny.....
nevýhoda S13 u nás je ta že nemaj zpravidla LSD ale dneska už jich je všude dost a je to záležitost tak 3-4k sehnat od někoho na foru protože bez samosvoru to jde dle mě prostě hůř....
brzdy z velkejch rychlostí nejsou silná stránka S13 a zadní brzdy už vůbec ne.....ty moc nefungujou na většině aut takže orezlýho či malý brzdný plochy vzadu si nevšímej jiank to auto samo brzdí a ABS zpravidla funguje.......
co se úprav týče tak jak píše prady.... je tam hrozně moc možností a dost levně se z toho auta dá dostat dost koní navíc..... troufám si tvrdit že na sériovce naženeš minimálně 20koní za invesici asi 5kč :)
CA motoru hodně pomáhá větší IC protože kostička před přednim kolem je dost malá, ukrutně tomu pomáhá vejfuk ala trubky dozadu a tam tlumič.... a když koupíš walbro255 pal. pumpu kterou dneska splašíš vklidu kolem 2k tak si můžeš dovolit zvednout tlak i na sériovce někam na 1-1,1b resp. sériovka udrží vklidu 0,9b se všim sériovym a výkon při tomhle tlaku bude někde kolem 200hp..... ta pumpa je lepší už z principu aby tam bylo dost paliva neb nechcem si přece po cestě do kopce propálit písty :)
první co když to koupíš tak :
vyměn olej zcela určitě, dobrý je tam dát třeba 10w-60 castrola nebo cokoliv co splní nejnovější API třeba..... a do oleje doporučim přidat aditivum MOA od BG který dělá opravdu zázraky a dokáže tě zachánit i před vylágrovánim :)
rozvody na ty se vydlábni, motor se nepotká max. zkontrolovat stav rozvodáku....
naštuduj nějaký forum nebo se s nekym porad a zlikviduj veškerý zbytečný podtlakový hadičky od ECCS sání protože jedna tam je omotaná kolem dokola např. .... získáš tim mnohem lepší reakci na plyn

23.04.2010, 06:51 |
WiLaS takže defakto k ceně auta připočítat tak 15k a bude s toho docela dělo :D to auto se mi začíná líbit čím dál víc a víc!!!

23.04.2010, 06:57 |
WiLaS tím to myslím jen pro začátek.....

23.04.2010, 13:13 |
Prady WiLaS: no dá se říct, že pro začátek ti bude stačit 15, max 20 Kkč na ty základní provozní potřeby, aby to šlapalo pokud se nebudem ohlížet za nějakým větším zvyšováním výkonu, zlepšením podvozku a vzhledu ;-)