Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > 944 a denní svícení...jak na to?

 o Navštíveno 12026x o
o 26.04.2010, 21:21 | Ravo | Upraveno: 2010-04-26 21:25:24
Ahoj,
jeden můj spolupracovník vlastní 944ku a docela pravidelně mě nasírá když ráno přijede do práce ;-)

Měl jsem možnost v tom autě jet a je to prostě Porsche a basta (i když má motor vepředu...ale je to zadohrab, prý nějáký Tránsákle ;-) a začínám mít pocit že asi brzo budu PP (Porsche Positive). Je to krásný auto který si snad budu moct i někdy koupit, ty ceny nejsou tak hrozný.

Ale teď k dotazu, strašně té siluetě auta ubližuje to debilní denní svícení = auto má vyklopený světla. S kolegou jsme to probírali a taky ho to dost štve. Výrobce určitě nepočítal s tím, že bude pořád rozsvíceno. Dole v nárazníku jsou však obrysy a dálkový myslím. Tak mě napadlo, že kolegovi pomůžu:
Nešlo by ty světla dole v nárazníku něják šikovně upravit, aby nemusely být hlavní světla otevřený, ale nechceme moc zasahovat do toho auta (žádný přibastlený diodový nesmysly co jsou teď "děsně módní", je to přecenejom už trošku starší auto se svou duší z doby žárovkové).

Jak to řešíte vy ostatní (L-J, Ibizman atd..)? Nesvítíte vůbec? Máte pořád vyklopeno? ...nebo už máte pořešeno?

díky moc za rady


o 26.04.2010, 21:29 | Luke-Jeep
no... ja jezdim porad vyklopeno... Ibizman taky... nicmene ted je reseni na ceste.

Vyrabime se Somaleckem denni sviceni vestavene do tech maly dalkovych svetel... bude se chpovat jako denni sviceni - rozsviti se automaticky, zhasne pri otevreni hlavnich. bude svitit polovicni intenzitou tech pridavnejch dalkovejch - tedy 25ti wattama... bude to krabka ktera to bude ovladat a bude se vkladat do cesty kabelum...

nebude to sice 100% koser podle zakona - nebude to mit Ecko, ale pak kluku tak s 944kama jezdi a bude to v pohode - na tohle auto totiz diody nepatri...

takze dej nam par dnu a bude to k mani ;-) a za rozum
o 26.04.2010, 21:30 | Luke-Jeep
btw: ve meste mi vyklapnuty svetla nevadi, ale na dalnici je to az litr na 100km rozdil:-/
o 26.04.2010, 21:35 | Ravo | Upraveno: 2010-04-26 21:38:26
Super, až budete mít tu krabku dejte vědět, já jsem do toho Poršíka úplně zblázněnej a to ani není moje...

O spotřebu na dálnici nejde, stejně se s tím jezdí spíš pro radost = okresky (aby si člověk zajezdil) a město (aby byl člověk řádně viděn ;-). A právě ve městě jde o design a vyklopený světla jsou na škodu.

A s diodama souhlas. To by to auto zabilo, nejlepší krasavec je když tak jak ho pánbůh Porsche stvořil :)
o 27.04.2010, 07:30 | Thullo
Sice nemam PORSCHE, ale take mrkacku a drive jsem to vyresil takto:
[ Link ]
Nikdy mi nikdo na tohle nic nerekl, neb to prave vypadalo jako ORIGO - zapojeno to je presne dle vyhlasky, tedy kdyz zapnu obrysovky nebo potkavacky, tak tato denni shasnou.
o 27.04.2010, 10:55 | Luke-Jeep
no to je presne ono, jen my tam zachovame i svetelnou houkacku... :-)

foto k příspěvku  od Luke-Jeep

o 27.04.2010, 10:57 | Luke-Jeep
i kdyz me osobne se to s otevrenejma libi :-) ale jen s rozsvicenejma tema malejma vetlama to zas vypada brutalne no...

zkratka uz se na tom maka - dam vedet...

foto k příspěvku  od Luke-Jeep

o 27.04.2010, 14:26 | Ravo
mě se to s otevřenejma nelíbí, zepředu se to ještě dá, ale z boku to vypadá děsně, kazí to tu linii čumáku - velký světla vepředu jsou pěkný na klasické 911, ale to je jiná liga (a hlavně jsou světla nevýklopný a zakomponovaný do designu auta - btw. nevím jeslti sledujete seriál Californication (DOPORUČUJU, už to vysílá i ČT1), tak tam Hank (Duchovny) jezdí pořád s tím jedním světlem na své 911 cabrio rozbitým, jak mu ho hned na začátku prvního dílu rozbili...už třetí sérii :)
o 27.04.2010, 19:33 | Thullo
Heh a to by si clovek rekl, ze Duchovny, ma penez na opravu blbyho svetla dost penez, co? :o) hihi
o 27.04.2010, 20:44 | xenonman | Upraveno: 2010-04-27 20:46:21
nač vymýšlet něco složíté kdy už někdo něco vymyslel, zapustit denní svícení vč homologace do nárazníku dneska už stojí slušné penize

viz
[ Link ]
o 27.04.2010, 21:45 | martin924
Luku, až to pořešíte, tak prosím dej echo, docela mě to taky zajímá, já to zatim řešim v rozporu s předpisy - jezdim na obrysovky - mám tam nějaký brutální minižárovičky (neco jako halogeny) a svítí to jak prase, ale chtělo by to aby to fungovalo jak má...
o 27.04.2010, 21:48 | xenonman
jinak velmi snadne reseni do tech parkovacek dat dennisviceni - a zaroven zachovat parkovacku doporučeni model 287 typ 2 - po nastartovani bude svítit ledka jak nastartujes parkoacku tak zhasne dennísvicení a vše vč homologace a bez starosti
o 27.04.2010, 21:49 | martin924
xenonman: tak to zní zajímavě...
o 28.04.2010, 08:36 | ibizman
prej luxusni vzhled:o))))) me se ty zvednuty svetla libej... ason vidim kde me konci cumak, bez nich jsem v p... radeji by meli zrusit to zasrany denni sviceni, nez takhle bastlit auta a tahat z lidi dalsi prachy za to, ze nekdo prisel s tema ledkama....
o 28.04.2010, 08:45 | ibizman
2RAVO: jinak stim Porsche positive... me nakazil L-J...poprve kdyz me svezl, tak bylo na 90% jasno, ze misto ibizky pujde 944 a zatim toho nelituju, sice na to padlo vsechno co melo prasatko v pupku, ale coooo clovek si splnil svuj sen a tak to ma byt :o))))
o 28.04.2010, 09:12 | Luke-Jeep
dan: prave ze nechcu rezat do narazniku + me proste na porschika ledky nesmi,.. vypada to hrozne - i kdyz je montaz a vsecko okolo jednodussi... to uznavam...
o 28.04.2010, 11:43 | Thullo
Presne Luku - sve denni svetla jsem tady dal prave krz toho, ze na to Porsche ty LED nebudou to pravy orechovy - ja si je tam sice dal, ale to jen proto, ze nemam PORSCHE :o)
o 28.04.2010, 11:51 | xenonman | Upraveno: 2010-04-28 11:57:26
nové porsche ma ledky orignál a jak tomu sluší, o řezaní do narazníku tu nebyla řeč :-)

vše by se dělalo do te pozičky at vymysliš cokoliv žádné homologace narazíš na policistu pedanta a máš pokutu

jinak říkám to otevřeně furt tohle co tu máte nemá s porchetem nic společného max znáček jinak je to vw :-) ale tož jinak máte to pekné to jo

foto k příspěvku  od xenonman

o 28.04.2010, 12:07 | .mycTD
neni to vw!





...je to audi :-)
o 28.04.2010, 12:11 | martin924
pánové mycTD a Xenonman - nerad Vám kazim radost, ale to o čemmluvíte je 924 :-) 924S,944 (a její další specifikace) toho už s vW/Audi moc společnýho nemaj, alespoň co se týče motoru a podvozku....
o 28.04.2010, 12:14 | xenonman | Upraveno: 2010-04-28 12:22:55
tak pokud jsem se seknul tak se hluboce omlouvam ale porsche je pouze 4x4, u tohoto modelu slavny 2,5 je VW motor a brzdy a spodek opět vw koncern :-)

nicméné třeba jsem se spletl a tohle sem samo nepotří takže sorry ot

Potíž je v tom, že ne všechno, co nese označení Porsche, lze s klidným svědomím doporučit. Mezi nejlevnější kousky patří dnes model 924, který většinou v bazarech postává v žalostném stavu a s odepsaným motorem (který je mimochodem původně z dodávky VW). Daleko jistější volbou je tedy jeho přímý nástupce, Porsche 944. Na první pohled jde možná jen o trochu pečlivější facelift, jenže pod kabátem se změnily zásadní věci. Například nápravy, brzdy a především motor – všechno pocházelo od automobilek Audi a Volkswagen, což zaručovalo dostatečnou spolehlivost a nepřemrštěnou cenu. Pokud vám ale někdo bude tvrdit, že 944 je vlastně jen takové lepší sportovní Audi, nevěřte mu – vývojáři od Porsche nestáli v rohu se založenýma rukama. Na tomhle autě odvedli pořádný kus

když už teda

ČASTÉ ZÁVADY

vůle v ramenech zadní nápravy • netěsná pístnice servořízení • vylomený zub na stálém převodu • hučící převodovka nebo ložiska hřídele Transaxle • prasklý kapalinový silentblok motoru • prasklý rozvodový řetěz spojující vačkové hřídele (šestnáctiventilové motory) • prasklé ventilové pružiny • tekoucí vodní čerpadlo • vysoká spotřeba oleje • porézní tlakové vedení paliva nad výfukem (následkem může být požár vozidla)

DOPORUČENO

944 Turbo/S (184 kW)

Turbodmychadlem přeplňovaný 2,5litrový zážehový řadový čtyřválec, osmiventilový rozvod OHC, elektronické vícebodové vstřikování paliva. Důvod: Ke 250 koním pomáhá 2,5litrovému motoru výkonné přeplňování. Základ robustního čtyřválce je však natolik kvalitní, že ani turbo nestlačí jeho životnost pod 300 tisíc km.

NEBRAT!

944 S, S2 (140, 155 kW)

Atmosférický zážehový 2,5- nebo 3,0litrový řadový čtyřválec, šestnáctiventilový rozvod DOHC, elektronické vícebodové vstřikování paliva. Důvod: Svými parametry tyto motory nejsou špatné, ale trpí na praskání řetězu (ač řetězy obvykle nepraskaji) spojujícího oba vačkové hřídele. Nad rozsypaným motorem dnes nikoho neutěší, že vinen je spíše značný počet najetých km než pochybení výrobce.

ale tohle samo všichni už znají a nejvíce asi samotní majitelé
o 28.04.2010, 12:50 | Thullo
2 Xenonman:
Jasne Dane, na tech novych Porsacich LEDky jsou a je to pecka - ale u tehle aut (tech starsich) by to vazne bylo jako pest na OKO. Tak, jak jsem tady dal LINK jsem mel denni sviceni udelane na PROBE a NIKDY NIKDO NIC nerekl, neb to bylo v origo lampach, zapojeno dle vyhlasky. Navic to vypadalo jako origo, neb tam nebyly LEDKY a tudiz i jakoby bylo mozny, ze to takhle mohlo bejt origo a POLICIE v CR nastesti netusi, ze to neni origo.

Kazdopadne me se LEDKY moc libi, tak jsem to na auto dal takhle a max spokojenost - ted mam tedy 4x denni svetla :o) (viz foto)

foto k příspěvku  od Thullo

o 28.04.2010, 12:50 | Thullo
Jo a je to presne model 287 typ 2 :o)
o 28.04.2010, 12:56 | xenonman
podle meho názoru, co montujeme furt bych přesně i u probe dal jinéj model a prdnul bych ho k pozičkám nahoru do té lišty vypadala by to skoro jako originál...

ale jak říkám, každého podle libosti, vždyt je majitelem on ja jen montuji
o 28.04.2010, 14:20 | Thullo
JJ kamarad to tak presne ma, jak rikas - ovsem me slo o to, aby to vypadalo na prvni pohled stejne, jako puvodne - tedy daval jsem stejny rozmer, jako jsou pridavne dalkove a pod sebe - opticky to vypada jako JEDNY puvodni pridavne dalkove - a ucel to plni, takze jsem spoko :o)
o 28.04.2010, 15:02 | Thullo
Tady - bohuzel lepsi foto nemam - ale je tam videt, jak jsem se snazil zachovat puvodni vzhled (na prvni pohled)

foto k příspěvku  od Thullo

o 28.04.2010, 23:30 | dan22
xenonman:

zaroven zachovat parkovacku doporučeni model 287 typ 2

sorry, to jsem nepochopil, to jako vypreparovat ledku a plesknout jí místo parkovačky? Nebo někam implantovat celé svítidlo?
o 29.04.2010, 00:55 | martinz
proste na 20 a vice let stare auto to nepatri , samozrejme je to vec vkusu ale za me ne
do diskuze co je a neni Porsche se jakozto zaujaty poustet nebudu
o 29.04.2010, 11:11 | martin924
MartinZ to rozseknul :-) Luku: šup sem s návodem
o 29.04.2010, 11:12 | Zephyr
no já si myslím že na SX by to nemuselo vypadat až tak špatně, pořád o to přemýšlím, páč mi taky vydí ty světla vyklápět a Sleepy Eyes asi policajti chválit nebudou :-)
o 29.04.2010, 14:39 | Ravo | Upraveno: 2010-04-29 14:42:20
TO L-J: Taky mě zajímá ten návod, popř. ideálně částka už za hotovou krabičku s popisem kam ji zapojit (ta 944 přecejenom není "ještě" moje a kolega není moc velký bastlíř ;-)

jsem zvědavej jak to vymyslíte, jeslti se bude používat původní žárovka na dálkový a půjde do ní míň výkonu (ať už omezit napěťově, proudově nebo hi-techově PWM modulací:) a nebo implantujete další žárovku...

Jinak ohledně diod mám(e) jasno, prostě na některý auta NE a 944 je jedno z nich.
o 07.05.2010, 09:41 | KTMatej
Čau, bohužel bez fotky, ale jednoduchý popis, mám vepředu mlhovky a dálková světla. Mlhovky jsou zapojené jako denní svícení, zapínají se s poslední polohou klíčku. Bohužel nezhasnou když vyklopím světla. Přídavná dálková jsou zapojena na světelnou houkačku i normálně.

foto k příspěvku  od KTMatej

o 07.05.2010, 16:23 | Ravo
díky za info, ale to právě nechci svítit mlhovkama jako denním svícením.

Spíš by to chtělo nějáký udělátko co bude dálkovýma svítit málo (denní) a pokud se zapnou hlavní světla, tak to zhasne a bude to fungovat jako normální dálkový
o 07.05.2010, 23:23 | Luke-Jeep
kua Somalecka do toho musim dokopat.. slibuje mi to uz rok...
o 11.05.2010, 09:02 | KTMatej
Takhle je to pro mě nejelegantnější, nepřišel jsem ani o mlhovky, ani o dálková světla. Jinak denní svícení se zapíná až se startem motoru.
o 12.05.2010, 11:34 | Ravo
TO ALL (zvlášť L-J, Ibizman):
kolik vlastně 944ek jezdí po Brně o kterých víte... a dá se někde vás trošku pohromatě potkat (třeba to parkoviště u hřbitova)?
o 12.05.2010, 23:17 | Luke-Jeep
Pokokot ;-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3342 sekund.