
Navštíveno 8986x


17.05.2010, 16:50 |
psychopath | Upraveno: 2010-05-17 16:52:01
Zdar vsem takto jsem rucne vylestil kola.Co nato rikate??No a pokud s timto mate nekdo skusenosti budu vdecny kdyz se neco jeste dozvim.

Toto je odraz v paprsku!!

ukaz radsi cele kolo tohle nam toho moc nerkne, jinak zkusenosti tu ma az az Mishan a vcelku i kesam umi :)
jakoze vetsina lestenych kol je naprosta pecka, tak si nemuzu pomoc, ten orig lak se mi tady u tech libi vic :(

17.05.2010, 17:47 |
hanx Paráda, poradíš mi prosím jak jsi to udělal? respektive co jsi na to použil? a ještě, jak dlouho ti to trvalo?
mame asi stejnej kalendar :D:D
No cekal sem ze mne spis poradi nekdo me:)ale klidne.lak sem zbrousil prvne vybrackou 120 a pak 240 no a pak to horsi pod vodou to vybrousis 400,1200 a 1500 no a pak hadrovejma kotoucema predlestici pasta a pak lestici pasta,no a nazaver to prelestim lestickou na laky protoze v tom zustavaji takovi mikro rysky.No a doba lesteni jednoho kola je tak 10 az 12 hodin fakt makacky to se skoro nezastavis.nejhorsi je asi ten lak je original a drzi tam jak s..
no to uz je lepsi me se to libi jeste pak foto na aute :) hlavne to nezabij nejakou gumou o profilu 60 :D

17.05.2010, 18:44 |
hanx No já mám na svejch kolech lak už dole, ale udělaly se mi na tom kole takový hnusný černý ťupky, takže se to bude muset dělat znova... A já samozžejmě nevím jak na to a nemám na to žádný pomůcky

17.05.2010, 18:56 |
Toxxx psychopath: Uz sa tesim ked to uvidim na zivo;)
psychopath: můj názor - má to takovu "mdlou" barvu právě protože si to nakonec vzal leštěnkou na barvu.
Těch vlásenek se budeš při leštění hliníku jen těžko zbavovat. A i když to vyleštíš a bude bez nich, máš je tam po prvním umytí...
Moje doporučení: dokonči leštění pastami na hliník i za cenu vlásenkových rýh. Když je uděláš pravidelně, bude to ok. A na kolo se dívej cca z 0,5-1m Tak jak se na něj budeš dívat stejně ty :-)
Dudu 481:ja to nebral lestenkou na laky ale tou lestickou.do toho kotoucu sem si natahl tu lestici pastu kterou sem lestil tema hadrakama vrtackou.No a s toho umejvani mam taky respekt porad premejslim jak to delat hlavne kuli prachu z desticek.Jo a ten mdlej vzhlet je kuli hliniku nekterej ma tuhle nasedlou barvu a vic to proste nerozlestis je to prej slitinou.
hanx:Ty fleky sem tam mel taky to musis brousit dokut to proste nezmizi.:)
Toxxx:No az pristi rok najare:((
P3rf3kt:neboj 215 35 R18:))

17.05.2010, 20:35 |
Kesam Tedka tu mám taky audináky :-)
máš to celkem pěkně vyleštěné, ale já ti radit nemůžu, mám to od Admina zakázané :-)
Cau nevim jak u kol ale kdyz sem lestil ja hlinikovej ram na motorce,tak sem to musel prelakovat aspon 3 vrstvama bezbarvyho laku,protoze kdyz to zalakovany neby,tak to vzdycky treba po mesicu uplne zaslo a vypadalo to strasne ale rikam nevim jak je to na kolech

17.05.2010, 21:41 |
Toxxx psychopath: Ja si pockam:)
psychopath: a zkoušel si starou známou vrtačku? Leštička na laky je pomalá. Pokud jsou to originál Audi kola, tak musí být výsledek uplně někde jinde.
Pokud se s tím bude trápit, tak ti to můžeme vyleštit ručně u nás. Když se domluvíme, tak ti to můžu udělat i na počkání. Samotné doleštění je otázka cca 1-2h / sada.
jak je to s údržbou? jednou čtu že stačí jen utírat a nikde žádná oxidace a zašednutí nehrozí, jinde zase že to stejně zajde ať s tím děláš co děláš ...
mám starý kola, kde byl lesklejší límec než zbytek kola a nevim jestli celý nabarvit nebo límec vyleštit
Petura: mnoho leštičů tvrdí, že vyleští kolo tak dokonale, že není nutné jeho přelešťování.
Já s tím absolutně nesouhlasím. Nezalakovaný hliník je prostě živý kov který podlého pověrtnostím vlivů. Už jsem dokoce četl, že někdo dával na ruční leštění bez laku záruku na lesk. To je asi zatím největší nesmysl, co jsem se zatím dočetl.
Bez laku je prostě nutné pravidelné a pečlivé čištění kol a jejich občasné přeleštění.
Pokud někdo chce leštěná kola bez údržby, pak jen jedna varianta - strojní leštění + náš lak. Na tuto variantu dáváme záruku i v případě renovace kol.
OK, dík za info, kola se stříknou celý do barvy ...
Dude481:Vrtackou sem to delal ale tou lestickou ty mimi rysy jakoby rozmatlas tezko se to popisuje.Joa sou to origo kola ja proste neverim ze je to mozny rozlestit jeste vic.Me by zajimalo jakym postupem to lestit abych se natom nenadrel jak v..!Jo a s tim dolestovanim souhlasim hlavne u hliniku treba nerez je v poho.

18.05.2010, 19:13 |
Kesam musíš tou vrtačkou hele.Jinak souhlas s Dudu to nevydrží já jsem je přeleštoval keskiny po 1 měsíci :-)
Jednou je utřeš a už to nejni ono jak to bylo.Audi jdou dobře.

18.05.2010, 19:15 |
Kesam Audi TT


18.05.2010, 19:17 |
mishan | Upraveno: 2010-05-18 19:20:27
audiny mají úplně jiný matroš, to se leští krásně :-)
máš strach, že ti to ta tráva poškrábe? :-))) že tam máš hadr :-)
taky přidám na ukázku jedny Alesia, když už tu píše Kesam


18.05.2010, 20:18 |
Kesam :-)

18.05.2010, 23:32 |
CRK hele wole, moje kolo
psychopath: vím přesně o čem mluvíš. Na ty šmouhy samozřejmě fígl existuje.
Bylo by asi hodně naivní si myslet, že ti někdo z leštičů prozdradí své knowhow. Nebo tedy já rozhodně ne :-))
Originál kola se dají vyleštit opravdu luxusně. Tohle je strojně před přelakování.
Více na www.LESTIMEKOLA.cz


19.05.2010, 16:07 |
Kesam Parádička.
no kdyz to polozim za slunka na travu a vifotim tak to bude to sami ja to fotil kdyz bylo zatazeno a na cernobyli fotce na sedy dlazbe tak to pak je nasedli.ja to blejsknu az bude pekne a pak porovname:)No a stim ze mne nekdo tady bude srdce ryvne radit jak lesti sem nepocital spis nejaka ta rada,no ale stejne asi nic no.
psychopath: a kde je hranice mezi srdceryvnou radou a nějakou tou radou?
Myslím si, že to máš vyleštěný docela dobře - alespoň podle fotek. A vyleštění na 90% a top kvalita už je opravdu jen o detailech a ty si každý hlídá jako oko v hlavě.
přesně tak, jak to říkal Zdéééňa "recepty živí mě, proč bych je musel dávat někomu, aby "živily" jeho...."
poradit jak to udělat lze, ale tu koneřčnou fázi si každý sám nechá pro sebe...¨proto se tu nesmíš zlobit :-)
mishan: to je věta Pohlreicha? Docela mi k němu sedí. Je to stejně frajer - v dobrém slova smyslu.
ano ano, tak nějak to říkal v tom rozhovoru, je to na streamu myslím. Je to BOREC!!! Takový přístup jak má on , by měl být ve všech odvětvích průmyslu :o) já ho žeru :-))
Ja se nezlobym,jestli to tak vyznelo tak sorac ale ja si na aute delal skoro vsecko sam a snazim se to delat jak nejlip to jde.Ja to neminim delat na kseft!!!Protoze ten sistem kterym to delam ja,je bych rekl dost narocnej.Vy nato mate asi figle jak to udelat podstatne rychleji a v ty tez kvalite.Ja chtel vedet jestli to takhle jak to je,uz je dobry a pokud to jde lepe tak alspon nejak natuknou jak.Ja sem s tim co sem udelal vcelku spokojen a pokud me nekdo neporadi nebudu se zlobyt a necham to tak. Jo a Polreich borec nejvedsi.