Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > New Lak

 o Navštíveno 13882x o
o 31.05.2010, 07:01 | fanys.h
Tak jsem chtěl přiťuli udělat překvápko s stříkl jí auto... Původně to mělo být jinak ale kůli kopmlikacím při tvorbě se muselo improvizovat. Jinak už se příťule i rozhodla a autí bude na prodej..

foto k příspěvku  od fanys.h



o 31.05.2010, 07:05 | Komba
Kdyby to mělo jiný kola,tak by to už za něco stálo,ale stejně je to těžko prodejná kára podle mýho....co to vůbec je?
o 31.05.2010, 07:37 | PlusOne
Komba:
Tohle vypadá na Probe...
o 31.05.2010, 08:18 | Barthez
jj na auto jsem koukal pri tvorbe....
o 31.05.2010, 08:22 | Lukasino
sorry, ale ten text je hroznej, zni to jako ze jsi ji to jako prekvapko nastrikal a ji se to tak libi, ze to chce radeji prodat :-D

kazdopadne to chce min. lepsi foto, ale ja tyhle kombinace moc nemusim, vzdy to vypada ze to bylo bourany a nekomu se nechtel delat celolak podle me :)
o 31.05.2010, 09:23 | FBS
jako Lukasino :-)
o 31.05.2010, 09:32 | camron
No, totál nesrozumitelný text...
o 31.05.2010, 10:22 | Luke_288
no, mě to spíš přijde, že ho s tim nakopala do prdele. já kdybych mladý přitáh auto, s kterým nemůže jet rychlejc jak 80km/h aniž by si u toho nepřekousla jazyk, tak by mohlo mít lak jakej by chtělo...
o 31.05.2010, 11:30 | Petura
pěknej inzerát :o)
o 31.05.2010, 12:37 | Alííí
:-D Jako Petura... :-DDDDD
o 31.05.2010, 13:09 | fanys.h
Nene inzerát to není zatím to není přimo na prodej, ještě si pojezdí, ale z toho důvodu že jsme se přestěhovali a zimě to je šrumec tak se rozhodla pro Navaru či L200 doublecab. Jinak s autem se určitě dá jet rychleji než 80 km/h na autě je zvduchový podovzek s tuhostně štelovatelnými tlumiči KONI takže to není kosti třas..
o 31.05.2010, 14:45 | FBS
tlumiče KONI a vzduchový podvozek? Tak jedno nebo druhý? protože mám takovej pocit že oboje dohromady asi neeee :-D
o 31.05.2010, 15:07 | JR
FBS: Vzduchovej podvozek spociva v tom, ze pruziny vymenis za mechy a tlumice ti zustavaji ...
o 31.05.2010, 15:49 | tappaja
Jak je to pak reseny, kdyz mas coilover?
o 31.05.2010, 18:01 | P3RF3KT
za me auticko vcelku pekny a povedeny :)
o 31.05.2010, 19:26 | jura.j
to je kombinaca jak na farvovej kalibře , dobrý
o 31.05.2010, 19:48 | FBS
no spíš mě zarazila kombinace vzduch. podvozku a štelovatelnými tlumiči KONI. Mohu vidět fotky? :-)
o 31.05.2010, 20:06 | fanys.h | Upraveno: 2010-05-31 20:09:56
FBS Jojo můžu nafotit je to jak psal JR na každém vzduchu musíš mít tlumie a místo pružin jsou dané měchy, na Probe se tořešilo pantronamy KONI které jsou dle popisu výrobce dány do origo tlumičů blbě se to popisuje ale je to asi tak že původní pístnice je vyndaná a zbyde pouze futro na které byly připavněny duralové podložky pro měchy, vloženy tyto tuhostně štelovatelné tlumie (patrony) KONI - [ Link ] a poté je to utěsněno aby to neprofukovalo..
Hlavně jak jsem psal ty tlumie jsou štelovatelné na tuhost výška s nima už štelovat nejde to vše již vzduchem...
o 31.05.2010, 20:09 | FBS
nevím proč ale mě se to nezdá :-)
o 31.05.2010, 20:13 | fanys.h | Upraveno: 2010-05-31 20:16:20
Vzpoměl jsem na pár fotek z emailu před montáží..

foto k příspěvku  od fanys.h

o 31.05.2010, 20:14 | fanys.h
...........

foto k příspěvku  od fanys.h

o 31.05.2010, 20:14 | fanys.h
.............

foto k příspěvku  od fanys.h

o 31.05.2010, 20:15 | fanys.h
.............

foto k příspěvku  od fanys.h

o 31.05.2010, 21:39 | Kesam
Pěkná fordice.
o 31.05.2010, 23:26 | kucik
to fanys.h:na co ten podvozek komplet vyšel? a kde jsi sháněl měchy a další příslušenství?-nějaký univerzál?
o 01.06.2010, 07:37 | fanys.h
Dělal mi to kluk z Ustí, cenu už přesně nevím protože se to postupně upravavovalo a ještě se kupovali ty KONI tlumiče ty stály asi 13 500,-
o 01.06.2010, 13:01 | Briann
Pekny, za me super.
o 01.06.2010, 16:43 | Fox_cali
taky se mi moc libi, a jak se jezdi na vzduchaci??
o 01.06.2010, 16:50 | Muff
auto pěkný ale nechápu na co si tam dával takové tlumiče když tam máš měchy.
o 01.06.2010, 18:38 | fanys.h
Na vzduchu je to podle mne dobrý, ty tlumie jsem tam dal po zkušenosti jízdy z autem kamaráda na vzduchu který to měl na seriových tlumičích, auto tak nesedělo a dole to bylo jak šutr na hoře jak na matějský pouti na všech atrakcích dohromady..
o 01.06.2010, 22:12 | Muff
Njn,ale když dáš vzduch tak auto ztratí své jízdní vlasnosti a to ad máš tlumiče jaké chceš ne??
o 01.06.2010, 22:15 | FBS
jako Muff
o 01.06.2010, 22:52 | JR
To ze vzduch podvozek nema nejaky uzasny jizdni vlastnosti je znama vec. Na druhou stranu je furt o dost lepsi tam dat nejaky kvalitni tlumice, ktery fungujou nez nejaky levny mrdky s kterejma to nebude fungovat uz vubec.
o 02.06.2010, 12:51 | psychopath
Mas kontakt na toho borca co ti ten vzduchac delal?
o 02.06.2010, 13:01 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-06-02 13:05:01
Tady se mě už poněkolikáté potvrdilo, že FBS je opravdu jen prodejce aut...

Ono měch nahrazuje pouze pružinu a tlumič který k tomu je nutný (jinak by se auto houpalo jako když má jen pružiny bez tlumičů) slouží právě na tlumení těch kmitů a opravdu může být tuhostně stavitelný. Jsou firmy jako Spax, GAZ, AVO a další který mají na sobě kolečko a tím si ladíš tuhost: [ Link ] a nebo se to dělá úpravou průtoků v tlumiči.

Takže i k vzduchovému podvozku si naladíš tuhost podvozku dle sebe. Samozřejmě vzducháč má problém v tom, že když je dole, tak je měch měkčí a když je nahoře, tak je tvrdší, ale pokud si najde vejškové nastavení pro jízdu a k tomu odladí tlumiče, tak to může fungovat bez rozdílu s pružinou. Probllém je, najít tu optimální mez je hodně těžké a s výškou auta se prostě mění vlastnosti tuhosti což u štelováku ne.
o 02.06.2010, 13:23 | fanys.h
Je to jak píše TUNER2 na Probe je to také štelovatelný tím kolečkem a vychytával jsem to tak 2 měsíce do optima...
o 02.06.2010, 13:48 | tappaja | Upraveno: 2010-06-02 13:52:55
Mno, nebudem si nalhavat o cem vzduchac je, ne? Nebude to rozhodne o jizdnich vlastnostech.

A tu narazku na prodejce aut sis moh mozna odpustit. Zni to jak od nejakyho mistra sveta.
o 02.06.2010, 13:54 | Tuner#2
Jen pro příklad aby bylo pochopeno. Vezmeme si jedno a to samé auto napřed na štelováku a potom na vzduchu který nám bude fungovat na principu tlaku v měchu a nastavme si tři různé výšky auta. Jednu na zemi na hodně dobré silnice, druhou výšku na běžné ježdění a třetí do "terénu". Aby se to dobře bralo, tak u prvního nastavení je od kola k lemu 1cm u druhého 4cm a u třetího 8cm. U všech nastavení beru tlumič odladěný na stejnou tuhost.

Máme nasazen štelovák, pružina má 40kN:

1cm - pružina má 40kN
4cm - pružina má 40kN
8cm - pružina má překvapivě stále 40kN :-)

Máme nasazen vzduchový podvozek:

1cm - měch je "vyfouklý", máme menší tlak v soustavě a má to jen 20kN
4cm - máme zvýšený tlak a tím pádem jsme na 40kN jako pružiny
8cm - máme plný tlak a jsme na 60kN

Z toho plyne, že při nastavení na jízdu nemůže být mezi měchem a pružinou rozdíl. Bohužel se změnou výšky k tomu rozdílu dochází a v tom je nevýhoda vzduchového podvozku. Při dané výšce a tlaku nemůže být ale rozdíl.

U štelováku beru variantu klasicky jedné pružiny s danou tuhostí. Samozřejmě pak tu máme ještě progresivní podvozky, kdy jsou dvě pružiny, jedna tvrdší a druhá měkčí, aby auto lépe kopírovalo nerovnosti, ale přitom bylo pořád tuhé a stabilní, ale to už je jiná pohádka, tady šlo o ten příklad.
o 02.06.2010, 13:56 | Tuner#2
tappaja: Možná mohl, ale po tom co jsem si přečetl u paliva E85, u Hondy xenonmana a tady jsem to prostě nevydržel. Kdyby měl nějaké technické znalosti o autech, tak se snad nediví, že tlumič může být tuhostně stavitelný a že je u vzduchového podvozku potřeba úplně stejnou měrou jako u pružiny.
o 02.06.2010, 14:30 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-06-02 14:36:19
Ještě doplním, že ten příklad byl pro jednoduchý vzduchový podvozek tak jak ho nejčastěji montují "tuneři". Samozřejmě existují i vzduchové podvozky, která třeba v S-classe, Jaguaru apod.: [ Link ] fungují aktivně a mění svou tuhost dle stylu jízdy či přepnutého módu. To jen tak na okraj, když tady zaznělo jak je to na hovno a samozřejmě že takové podvozky mají i tlumiče a to dokonce opět s proměnou charakteristikou...

Tímto postem se nezastávám tohodle konkrétního aua, neviděl jsem to zespoda a nejel jsem s tím a je jasné, že když např. amatér vymění tlumič s pružinou za měch a tlumič přivaří na rameno a nápravnici/kasli do jiných míst, tak to nebude fungovat optimálně, neb na tlumič budou působit jiné síly než pro které byl navržen.
o 02.06.2010, 14:35 | FBS
Tuner:
Hele přiznám se že KONI tlumiče jsem u vzduchu viděl poprvé, protože mi to přijde ztráta času (naladit podvozek aby pracoval ideálně s tlumičem),peněz (KONI vs. obyč tlumič) a princip - Těžko někdo dá na trabanta kvalitní, drahý, zádvodní brzdy se sériovým motorem.
Nechci tady přítelovi fanysovi hanit auto, ale přišlo mi zvenku oplastovaný ne nijak zvláštně nalakovaný starý levný probe s tak propracovaným vzduchovým podvozkem. Proto jsem chtěl fotky...
Nic víc k tomu nemám, jen by jsi se pane Tunere měl trochu zamyslet a nebrblat tady
o 02.06.2010, 14:45 | Tuner#2
FBS: A KONI snad není obyč tlumič :-) Vždyť dělají různé řady a jsou to naprosto běžné tlumiče jako dělá stovka dalších výrobců a co se brblání týče, tak co konkrétně máš na mysli?
o 02.06.2010, 14:50 | Vencaf
T2: to chceš říct že pružina u auta na 8cm nemá žádnou progresi?
o 02.06.2010, 14:59 | FBS
Tuner: "Tady se mě už poněkolikáté potvrdilo, že FBS je opravdu jen prodejce aut..."
"Kdyby měl nějaké technické znalosti o autech, tak se snad nediví, že tlumič může být tuhostně stavitelný"
Detaily o tom co jsem Xenonmanovi napsal ví jen on a já. Spolu jsme se v jeho kšeftu bavili o tom, že by chtěl Corvette tak jsem ho tam mírně pošťouchnul. Probírali jsme výhody Corvette oproti Hondě. Není to tak že bych mu tam psal pičoviny a on o ničem nevěděl.
Sám jsem měl na Corse A výškově i tuhostně stavitelný podvozek a ladil jsem ho se známým na váze (každý kolo zvlášť) aby byl optimálně srovnaný. Tak mi prosím nepiš kokotiny typu že jsem "prodejce". Měl jsem tě za solidního člověka, kterej má moc pěkně udělanou škodovku do detailu, ale vylezl z tebe frajer, kterej to musí dávat světu vědět...Je vidět že ti ležim v žaludku kvuli nevim čemu..
o 02.06.2010, 15:17 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-06-02 15:21:51
Vencaf: Jak to myslíš? Síla na pružina působí pořád stejná, jen je prostě posazené/vyšroubované spodní uložení výš.

FBS: Frajer? Já tady nemachroval hustýma příspěvkama se smajlíkama co měli ukázat na blbost majitele auta a přitom tu blbost jsi tady tvrdil Ty. Asi to samé jako jsi tvrdil s tím těsněním pod hlavou, že u E85 a starších aut je problém a neobjasnil jsi proč. Já jsem argumentoval stejným materiálem jak těsnění, tak kroužků od staré Š 120 až po novou Fábii třeba od firmy Elring.
o 02.06.2010, 15:31 | FBS
Starší auta nemají čidlo klepání a proto si neumí upravit směs. Už nevim proč jsem tam neragoval...
Každopádně mě přišel příspěvek jako uplně nesrozumitelný, auto který stavěl pro přítelkyni, pak jí ho stříkl a přítelkyně chce vlastně jiný auto, atd? To je celý, nic víc za tím není.
o 02.06.2010, 15:36 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-06-02 15:40:27
FBS: Čidlo klepání je jasné, ale to nesouvisí s životností těsnění, to spíš souvisí s předstihem a směsí.

Jo tak na tom se schodnem, taky tohle téma a popis nechápu, ale prostě s tím podvozkem mě to asi nepřiměřeně "nadzvedlo" a ten Tvůj výsměch nebyl oprávněný.
o 02.06.2010, 16:07 | JR
Milousi, ja bych rekl, ze slo spis o tohle a to uznej sam, ze jsi byl kapku mimo ....


31.05.2010, 14:45 | FBS

tlumiče KONI a vzduchový podvozek? Tak jedno nebo druhý? protože mám takovej pocit že oboje dohromady asi neeee :-D
o 02.06.2010, 19:39 | FBS
nedělejte machry :-) tohle mi fakt necvaklo, ale šíleně mě nasralo to o tom prodejcovi.
Dlouho jsem se vyrovnával s faktem, že už nejsem ten Milouš ve špinavejch montérkách ale jsem teď kravaťák. Říkal jsem si že mě lidé co mě neznají budou odsuzovat tak jak jsem je odsuzoval já a toto byl první člověk co to udělal...Takže jsem se neudržel... :-)
o 02.06.2010, 22:08 | JR
no vidis kravataku posranej :-D
o 03.06.2010, 20:30 | psychopath
Ptam se podruhe nemate nekdo PROSIM kontakt na toho borca co mu ten podvozek delal nebo na nekoho jinyho od koho by se dali koupit mechy.Nejlepe dvouplastove.Predem opravdu DEKUJI.
o 04.06.2010, 00:46 | PachezZ
o 04.06.2010, 07:37 | fanys.h
PachezZ: díky akorát jsem se chystal to sem hodit..
o 04.06.2010, 23:35 | psychopath
Mnohokrad dekuji.
o 06.06.2010, 11:34 | el.barto
no,nechci nic na nikoho tady hazet,ale ta cena co tam pise je uplne normalni,nic extra,za Ty ceny to tu dela kazdej
o 16.06.2010, 21:34 | fanys.h
Pár foto

foto k příspěvku  od fanys.h

o 16.06.2010, 21:35 | fanys.h
.............

foto k příspěvku  od fanys.h

o 16.06.2010, 21:35 | fanys.h
...............

foto k příspěvku  od fanys.h

o 16.06.2010, 21:35 | fanys.h
..........

foto k příspěvku  od fanys.h

o 16.06.2010, 21:36 | fanys.h
..........

foto k příspěvku  od fanys.h

o 16.06.2010, 21:36 | fanys.h
..............

foto k příspěvku  od fanys.h

o 16.06.2010, 21:37 | fanys.h

foto k příspěvku  od fanys.h

o 16.06.2010, 21:37 | Kesam
S takhle zvedlím musíš u nás jezdit pořád to nevypadá dobře a na placku jen na srazu :D
o 16.06.2010, 21:37 | fanys.h

foto k příspěvku  od fanys.h

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4472 sekund.