rozebírá se to i na honda clubu, ale zatím bez výsledku, tak to zkusím i tady ...
jde o to, že po montáži sportovního podvozku a celkového snížení auta (je jedno o kolik) se od tlumičů do karoserie přenáší bouchavé zvuky, (snad to popíšu dobře) je to takvé klachtání jako když je vymletý čep, většinou od zadních tlumičů, to "klachtání" se ozývá při jízdě po členitém povrchu kostky, drsnější afalt, záplaty apod ...
tlumiče s pružinama jsou sesazeny dohromady origo horní miskou, s prachovkou, podložkami, prostě se vším jako origo tlumič, festově staženo i po několika KM překontrolováno a dotaženo....
je zajímavé, že naprosto stejný zvuky se ozývají více lidem na různých modelech Civicu a typu podvozku...
já např. tohle proprvé měl na Civicu 6G hatch s podvozekm FK Automotive, na Civicu G6 VTi se závodním podvozkem HP a nyní i na C5G coupe s V-Maxxxem (který jsem koupil sice za příznivou cenu, ale asi jsem měl dát přednost Weitecu od JR)
tady link na původní topic
[ Link ] kdyby někoho něco napadlo, sem s tím