
Navštíveno 10392x

delší dobu přemíšlím nad chipem mám golf5 1.4 16v je to líná mrcha vím že chip tomu moc nepřidá takže zázrak žádný nečekám ale aspon něco málo.máte někdo zkušenost s firmou esotuning ted mají slevu 30% tak nad tim uvažuju za nějakých 3500k...
[ Link ]
U benzinové atmosféry to jsou vyhozené peníze.
nevím jak u toho golfa,ale mě to na feldě pomohlo a su spokojenej,takže s ´´modrejma´´nesouhlasím. Je to sice už 10let a stálo mě to 8tis v autonově,ale fakt supr.
A k čemu ti to bude dobrý? Upravit 55kw na 58,5kW - zhoršit průběh výkonu i krouťáku ve prospěch vyššího maxima někde v šesti tisících, který použiješ jednou za rok, abys předjel nenačipovanej golf 1,4? Když chceš spotřebu a nízký povinný ručení, nežádej výkon. Když chceš výkon, nekupuj a NEČIPUJ atmosferickou 1,4. Ušetři ty prachy, dej do air boxu filtr od KN, ať může autíčko dobře dejchat a dopřej mu nádrž stooktanového benzinu a uvidíš rozdíl v celém spektru otáček...
Zhoršit průběh a krouťák???? Já teda nevím kde vám čipovaly auta,ale já mám přesnej opak co píšeš. jde to po plynu a hned to táhne,není to sice TDI nebo T,ale škubne to trochu a na feldu super
323Marty: narazil si na jádro pudla, lidi jsou ochotní vyhodit pár tisícovek, za čipování benzínovejch atmosfér pro placebo, ale Shell V-Power (například) je pro ně drahej :)
Shell v bower je na p...!!! Dusí se mě to a nejde po plynu,ale píšu svou zkušenost,tak mě hned neukamenujte;-)
Proto sem psal ono například do závorek :) Tankuju obyč benzín a tak se v těch lepších nevyznám. Ani nějak nemám snahu to zkoušet, mě výkon mýho motoru stačí jak je.

21.06.2010, 12:43 |
choze Shell V-Power ano, ale ne v čechách!
Slušnej a levnej je Ultra95 třeba u Globusu
[ Link ]
Choze: Proč ne v čechách? Slyšel sem, že právě Power racing je jedinej benzin, kterej se sem dováží v nezměněné podobě. A pravdou je, že tankuju jen tohle palivo už přes dva roky ať už jedu kamkoli a když natankuju za hranicema, rozdíl necejtim...
BTW, když už tedy u nás tankovat stooktan, tak u koho??
filtr kn už mám a v pover taky někdy beru ale ted je benzín dost drahý tak beru normální shel nic jiného.chip chcu kvuli tomu aby to líp zabíralo v nižších otáčkách a mělo to trošku svižnější rozjezd a plyn semnou trochu komunikoval závodit s tím nepotřebuju mám to na jezdění po městě a 1.4 zatím stačí ale je to těžké auto.mě třeba příde zase demance chipovat auto které má třeba 250koní na 300 apod to se mě zdá celkem zbytečné u nás.
Verva od Benziny nebo si tam michat aditiva svoje.
Mam naftu a VIF aditivum je ku*evsky znat, nehuli to, sbira se to lip a tahle do vyssich otacek.
A delaj neco i pro benzin.

21.06.2010, 15:08 |
Atrey ten lepší benzín je opravdu fajn, ze skušeností u shell V-power lepší chod motoru menší spotřeba, ale ještě lepší to bylo s OMV Carrera 100, nebo od benziny Verva. Zkoušel jsem to na stejné trase cca 1000km. Vyzkoušeno na focus 1,8 16v r.v. 99 a na clio 2 1,6 16v RSi.
LOL Jajinek... ja z Teba umrem :o)))
Slim: to víš, načipovaná felda, to je terno ... :)
tapaja: souhlas, aditiva sou dobrý, bylo to poznat hlavně při vytáčení v zátěži do maxima
grebec: myslím že řešíš opravdu neřešitelný ...
Hele nefmějte fe mu..:o) já jsem měl MPI upravený od Cimbu a opravdu to nejelo špatně..(teda proti sérii a v rámci objemu motoru)..ale rozdíl byl skutečně znát.
buď tak hodnej a umri slime.
Přesně to sem čekal,kecy a sračky k feldě.
Jedinej kdo to pochopil je asi Rustapha,protože jak sem psal nahoře,píšu to k feldě ale v cimbu jsou asi jitrnice a čobol tomu rozumí víc a aji asi ví,když je z toho vysmátej.
jajinek:kdysi sem měl fáčko a taky to na v pover vubec nechtělo jet.spíš to poskakovalo
Můj názor na vpower je že je to věc vyhnaná reklamou,nic jinýho.
Tak cim nieje podla mna blbos,urcite to je poznat mam sam skusenost a auto ide viac za plynom a tiez mam 1.4 a zviseni vykon asi o 8kw.A ohladom toho benzinu je to blbos.sledoval som relaciu 5stupen kde testovali 100 oktanovi a viac a na slabom motere to nieje vobiec poznat jedine kde nameraly vyssi vykon tak bolo 300 konove subaru.
2 Jajinek: no z Teba aj umrem... asi :o)))

21.06.2010, 20:46 |
viper zkus autochip.cz byl jsem snima spokojenej :)

21.06.2010, 20:46 |
viper a máš to kousek
Hmm, ja lil do naftaka VIF a nepoznal jsem vubec nic. Asi sem divnej.

22.06.2010, 10:26 |
Rudi Doufám, že maj aspoň brzdu, když sou takový profíci? Jo, oni jí nemaj? Takže klasika nalejvači u Tesca... :-D

22.06.2010, 10:32 |
Midnite | Upraveno: 2010-06-22 10:41:53
jel jsem jak v sérii feldě MPI tak i v čipované a naprosto to samé takže mě nikdo nepřesvědčí že tam rozdíl je...
ad Shell V-power.. lepší průběh, nižší spotřeba (asi o 1 - 1,5l), takže nikdy s ním problém
edit: teda krom spotřeby která vzrostla
edit2: každopádně to vypadá že se budou kupovat motory 1.0, 1.2, 1.4 a pak se budou ohromně čipovat na 150kw atd... Když chcete jezdit rychle tak si k tomu kupte auto
Přesně tak, mno proč já idiot kupoval 2.8 V6, sem si mohl koupit 2.0 a načipovat ...
já vůl, já vůl ... a ještě sem mohl ušetřit na povinným ... :)
Milhauzz: a nenapadlo tě, že bys čipnul tu 2,8 V6 - vyhlídky jsou jasný - minimálně o nebeských 8kW větší výkon a poloviční spotřeba!!
Jednou sem taky řešil, jestli nenačipovat 2,0i, tak sem to vyřešil koupil 3,0i. Spotřeba stejná, výkon o 75kW víc :o)))
Mno celej žhavej :) Mám mít 142kW při natural 98. Sám jezdím na N95 a že by to bylo nějaký líný,to se mi nezdá. Takže když nepoznám řekněme 5kW dolů z důvodu jinýho paliva, nepoznám rozdíl výkonu s a bez klimy ... myslím, že i kdyby to šlo, tak mě nějakých trapných 8kW fakt nevytrhne :)
Pro žhavé a nasrané oponenty, kteří nemají smysl pro humor, doplňuji, že názor je psaný s nadsázkou :)

23.06.2010, 23:57 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-06-24 00:03:27
V-Power 100oct. opravdu poznat je klidně i na 1,3l motoru a to dost znatelně. Jen je potřeba mít motor upravený s větším KP, protože u série se to opravdu moc nepozná a delší doba hoření přijde vniveč. Navíc ne každá série při 100octanu dokáže adekvátně přenastavit předstih a proto ve výsledku si dost lidí stěžuje, že to je "jen drahej benzín k ničemu" což je blbost.