Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > chip máte někdo zkušenost?

 o Navštíveno 10392x o
o 21.06.2010, 09:17 | grebec
delší dobu přemíšlím nad chipem mám golf5 1.4 16v je to líná mrcha vím že chip tomu moc nepřidá takže zázrak žádný nečekám ale aspon něco málo.máte někdo zkušenost s firmou esotuning ted mají slevu 30% tak nad tim uvažuju za nějakých 3500k... [ Link ]


o 21.06.2010, 10:04 | tappaja
Vyhozeny penize...
o 21.06.2010, 11:52 | *konny*
U benzinové atmosféry to jsou vyhozené peníze.
o 21.06.2010, 11:55 | Vencaf
jako modří...
o 21.06.2010, 11:57 | Jajinek
nevím jak u toho golfa,ale mě to na feldě pomohlo a su spokojenej,takže s ´´modrejma´´nesouhlasím. Je to sice už 10let a stálo mě to 8tis v autonově,ale fakt supr.
o 21.06.2010, 12:05 | 323Marty
A k čemu ti to bude dobrý? Upravit 55kw na 58,5kW - zhoršit průběh výkonu i krouťáku ve prospěch vyššího maxima někde v šesti tisících, který použiješ jednou za rok, abys předjel nenačipovanej golf 1,4? Když chceš spotřebu a nízký povinný ručení, nežádej výkon. Když chceš výkon, nekupuj a NEČIPUJ atmosferickou 1,4. Ušetři ty prachy, dej do air boxu filtr od KN, ať může autíčko dobře dejchat a dopřej mu nádrž stooktanového benzinu a uvidíš rozdíl v celém spektru otáček...
o 21.06.2010, 12:11 | Jajinek
Zhoršit průběh a krouťák???? Já teda nevím kde vám čipovaly auta,ale já mám přesnej opak co píšeš. jde to po plynu a hned to táhne,není to sice TDI nebo T,ale škubne to trochu a na feldu super
o 21.06.2010, 12:12 | Milhauzz
323Marty: narazil si na jádro pudla, lidi jsou ochotní vyhodit pár tisícovek, za čipování benzínovejch atmosfér pro placebo, ale Shell V-Power (například) je pro ně drahej :)
o 21.06.2010, 12:14 | Jajinek
Shell v bower je na p...!!! Dusí se mě to a nejde po plynu,ale píšu svou zkušenost,tak mě hned neukamenujte;-)
o 21.06.2010, 12:19 | Milhauzz
Proto sem psal ono například do závorek :) Tankuju obyč benzín a tak se v těch lepších nevyznám. Ani nějak nemám snahu to zkoušet, mě výkon mýho motoru stačí jak je.
o 21.06.2010, 12:43 | choze
Shell V-Power ano, ale ne v čechách!
o 21.06.2010, 13:02 | dj.DEKL
Slušnej a levnej je Ultra95 třeba u Globusu [ Link ]
o 21.06.2010, 14:42 | 323Marty
Choze: Proč ne v čechách? Slyšel sem, že právě Power racing je jedinej benzin, kterej se sem dováží v nezměněné podobě. A pravdou je, že tankuju jen tohle palivo už přes dva roky ať už jedu kamkoli a když natankuju za hranicema, rozdíl necejtim...
BTW, když už tedy u nás tankovat stooktan, tak u koho??
o 21.06.2010, 14:44 | grebec
filtr kn už mám a v pover taky někdy beru ale ted je benzín dost drahý tak beru normální shel nic jiného.chip chcu kvuli tomu aby to líp zabíralo v nižších otáčkách a mělo to trošku svižnější rozjezd a plyn semnou trochu komunikoval závodit s tím nepotřebuju mám to na jezdění po městě a 1.4 zatím stačí ale je to těžké auto.mě třeba příde zase demance chipovat auto které má třeba 250koní na 300 apod to se mě zdá celkem zbytečné u nás.
o 21.06.2010, 14:45 | tappaja
Verva od Benziny nebo si tam michat aditiva svoje.
Mam naftu a VIF aditivum je ku*evsky znat, nehuli to, sbira se to lip a tahle do vyssich otacek.

A delaj neco i pro benzin.
o 21.06.2010, 15:08 | Atrey
ten lepší benzín je opravdu fajn, ze skušeností u shell V-power lepší chod motoru menší spotřeba, ale ještě lepší to bylo s OMV Carrera 100, nebo od benziny Verva. Zkoušel jsem to na stejné trase cca 1000km. Vyzkoušeno na focus 1,8 16v r.v. 99 a na clio 2 1,6 16v RSi.
o 21.06.2010, 15:18 | muSlim
LOL Jajinek... ja z Teba umrem :o)))
o 21.06.2010, 16:05 | Milhauzz
Slim: to víš, načipovaná felda, to je terno ... :)

tapaja: souhlas, aditiva sou dobrý, bylo to poznat hlavně při vytáčení v zátěži do maxima

grebec: myslím že řešíš opravdu neřešitelný ...
o 21.06.2010, 16:41 | Rustapha-659
Hele nefmějte fe mu..:o) já jsem měl MPI upravený od Cimbu a opravdu to nejelo špatně..(teda proti sérii a v rámci objemu motoru)..ale rozdíl byl skutečně znát.
o 21.06.2010, 17:02 | Jajinek
buď tak hodnej a umri slime.
Přesně to sem čekal,kecy a sračky k feldě.
Jedinej kdo to pochopil je asi Rustapha,protože jak sem psal nahoře,píšu to k feldě ale v cimbu jsou asi jitrnice a čobol tomu rozumí víc a aji asi ví,když je z toho vysmátej.
o 21.06.2010, 17:45 | grebec
jajinek:kdysi sem měl fáčko a taky to na v pover vubec nechtělo jet.spíš to poskakovalo
o 21.06.2010, 17:50 | Jajinek
Můj názor na vpower je že je to věc vyhnaná reklamou,nic jinýho.
o 21.06.2010, 18:40 | antrax
Tak cim nieje podla mna blbos,urcite to je poznat mam sam skusenost a auto ide viac za plynom a tiez mam 1.4 a zviseni vykon asi o 8kw.A ohladom toho benzinu je to blbos.sledoval som relaciu 5stupen kde testovali 100 oktanovi a viac a na slabom motere to nieje vobiec poznat jedine kde nameraly vyssi vykon tak bolo 300 konove subaru.
o 21.06.2010, 20:36 | muSlim
2 Jajinek: no z Teba aj umrem... asi :o)))
o 21.06.2010, 20:46 | viper
zkus autochip.cz byl jsem snima spokojenej :)
o 21.06.2010, 20:46 | viper
a máš to kousek
o 22.06.2010, 00:53 | Rustapha-659
Kucííí klíííd :o)
o 22.06.2010, 09:38 | mrazik
Hmm, ja lil do naftaka VIF a nepoznal jsem vubec nic. Asi sem divnej.
o 22.06.2010, 10:26 | Rudi
Doufám, že maj aspoň brzdu, když sou takový profíci? Jo, oni jí nemaj? Takže klasika nalejvači u Tesca... :-D
o 22.06.2010, 10:32 | Midnite | Upraveno: 2010-06-22 10:41:53
jel jsem jak v sérii feldě MPI tak i v čipované a naprosto to samé takže mě nikdo nepřesvědčí že tam rozdíl je...
ad Shell V-power.. lepší průběh, nižší spotřeba (asi o 1 - 1,5l), takže nikdy s ním problém

edit: teda krom spotřeby která vzrostla

edit2: každopádně to vypadá že se budou kupovat motory 1.0, 1.2, 1.4 a pak se budou ohromně čipovat na 150kw atd... Když chcete jezdit rychle tak si k tomu kupte auto
o 22.06.2010, 11:44 | Milhauzz
Přesně tak, mno proč já idiot kupoval 2.8 V6, sem si mohl koupit 2.0 a načipovat ...

já vůl, já vůl ... a ještě sem mohl ušetřit na povinným ... :)
o 22.06.2010, 11:57 | 323Marty
Milhauzz: a nenapadlo tě, že bys čipnul tu 2,8 V6 - vyhlídky jsou jasný - minimálně o nebeských 8kW větší výkon a poloviční spotřeba!!
Jednou sem taky řešil, jestli nenačipovat 2,0i, tak sem to vyřešil koupil 3,0i. Spotřeba stejná, výkon o 75kW víc :o)))
o 22.06.2010, 14:19 | Milhauzz
Mno celej žhavej :) Mám mít 142kW při natural 98. Sám jezdím na N95 a že by to bylo nějaký líný,to se mi nezdá. Takže když nepoznám řekněme 5kW dolů z důvodu jinýho paliva, nepoznám rozdíl výkonu s a bez klimy ... myslím, že i kdyby to šlo, tak mě nějakých trapných 8kW fakt nevytrhne :)

Pro žhavé a nasrané oponenty, kteří nemají smysl pro humor, doplňuji, že názor je psaný s nadsázkou :)
o 23.06.2010, 23:57 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-06-24 00:03:27
V-Power 100oct. opravdu poznat je klidně i na 1,3l motoru a to dost znatelně. Jen je potřeba mít motor upravený s větším KP, protože u série se to opravdu moc nepozná a delší doba hoření přijde vniveč. Navíc ne každá série při 100octanu dokáže adekvátně přenastavit předstih a proto ve výsledku si dost lidí stěžuje, že to je "jen drahej benzín k ničemu" což je blbost.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3398 sekund.