Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Problém po výměně předních brzd GOLF 4

 o Navštíveno 15500x o
o 22.06.2010, 09:05 | Cormi
Ahoj, doved by mi někdo poradit? Měnil jsem u Golfa 4 komplet přední brzdy včetně těhlic... měl jsem brzdy FSIII s kotoučem 256x22mm a ted mám brzdy FN-3 s kotoučem 312x25mm. Těhlice jsou nové, ale druhovýroba, ještě jsem vzal nové snímače ABS, ale zřejmě levnota (400/jeden). A teď s tím mám následující problém:

problém č. 1: vždy svítí kontrolka ABS - VAG ukázal mechanickou závadu levého i pravého předního snímače
problém č. 2: k rozsvícené kontrolce ABS se přidá ještě kontrolka brzdového systému (jako když je zatažená ručka) a ze začátku ještě několikrát výstražný signál - k tomuto nebyl žádnej záznam v diagnostice

kombinace obou kontrolek znamená např. nízkou hladinu brzdové kapaliny
navíc píšou, že pokud se rozsvítí oboje najednou, není závada pouze v systému ABS, ale i v brzdovém systému. Musíte počítat se změněným chováním při brzdění - to pozoruju... Tahle kombinace není ale pokaždý (někdy svítí jen ABS)... dál píšou, že pokud je hladina kapaliny OK, může být závada způsobena systémem ABS. Víc info v servisní knížce není. Hlavně ty varovný signály jsou na pováženou...

napadla mě ještě jedna věc - co když jsou špatné třmeny - mohly se poškodit při opískování... prý to bylo poctivě rozebráno, všechno jak má... věděli že to jsou třmeny brzd, ale nebyl jsem u toho tak za to ruku do ohně dát nemůžu... prostě jsem jim to svěřil... ale tam by snad být problém neměl... když svítí samotná kontrolka ABS tak to brzdí normálně, ale právě mam hrůzu když se rozsvítí ještě ta druhá kontrolka - to je průšvih

každopádně mám docela strach vzít další snímače ABS, protože popravdě nejsem přesvědčenej o tom, že se tím problém zcela vyřeší.

Díky

foto k příspěvku  od Cormi



o 22.06.2010, 09:08 | Cormi
jinak prý když se ty brzdy vezmou komplet např. z Okty I RS včetně jetých těhlic a snímačů ABS - výměna kus za kus tak s tim není problém... takže žádné napasování řídící jednotky ABS není potřeba
o 22.06.2010, 10:14 | xenonman
použivál jsem originál tehlice a originál čidla a nikdy žádný problém...

druhovýroba bude asi čína a toho bych se asi bál u snímačů...

abs - čidlo je jasné a pokud i ESP tzn můžeš mít špatně udělaný odklon a hned ti to bude vyhozovat chybu

osobně bych rači koupil použitý tehlice na vrakačí pokud máš znamé vč čidel a bude to fungovat...
o 22.06.2010, 15:46 | tommas
osobně mám na autě dvě čínská čidla za 400Kč/ks a bez problémů...
Vadná čidla se dají poznat podle vnitřního odporu, pokud to nejde diagnostikou (hodnoty nevím).
Ještě pozor na sprváné nasazení snímačů. Pokud jsou špatně nasazené, mohou vyhodnocovat blbosti.
o 22.06.2010, 15:57 | tommas
A ještě mě napadla jedna věc. U TDi občas za jízdy blíká kontrolka žhavení, která signalizuje nefunkční snímač brzdového pedálu.
Nevím, jak se to projevuje u benzínu. Ale to jsou moje dedukce, třeba plácám blbosti...
o 22.06.2010, 18:43 | Cormi
objednal jsem snímače BOSCH tak uvidíme potom... další krok budou jeté těhlice :-) dneska svítila zase jen kontrolka ABS tak snad to až tak žhavý nebude... taky je divný že mi to teda o moc líp než původně nebrzdí... akorát má motor větší práci aby to vůbec utáhnul... ale ještě budu dávat velký chlazený zadky 256x22mm oproti původním 232x9mm tak uvidim
o 22.06.2010, 18:48 | dj.DEKL
Hl.brzdovej válec+posilovač si nechal původní?
o 22.06.2010, 19:32 | Thomas
Myslím si že problém bude v těch snímačích ABS.. Brzdy si musí sednout aby fungovali tak jak mají...
o 22.06.2010, 20:30 | Lukin.xxx
snimače bych proměřil klasicky ohmicky hodnota je od 1000 ohm po nějakych 1500 ohm pin 1-2 a to same bys měl naměřit i naopak 2-1 a taky bych kouknul na vzdalenost snimaču od ozubeneho věnce
o 23.06.2010, 06:18 | Honza2.016v
kouknout jak jsou daný snímače -jestli maj správnou vzdálenost od signálovýho kola

- o kolik větší maj brzdiče větší písteknež ty starý -můžebejtproblém,že ti neseděj objemy... a chtělo by to celej novej posilovač z auta, z kterýho máš třmeny... pouze HBV bych kvůli pedal-feelingu neměnil..(a nebojo, pedál ztvrdne a budeš muset působit větší silou,aby si dosáhnul stejnýho tlaku jako s původním,menším HBV..)
o 23.06.2010, 15:21 | Cormi
fakt dlouho jsem to řešil s klukama z fóra vw-club.cz a právě by se tam nic dalšího měnit nemělo... je znát že to je těžší, ale to auto se celkově ovládá pořád dobře... i když pocituju že je asi hozená geometrie - tu udělam až se namontujou ještě zadky...

jednoznačně - z dnešního pohledu bych se na takovej upgrade vys*al !!! Navíc to ani nebrzdí líp - jenom řekněme jinak (ale moc sem toho ještě nenajezdil, třeba se ještě musí víc obrousit)... a taky se víc zasírají leštěný disky - je víc bordelu z destiček :-D

prostě jsem chtěl mít adekvátní brzdy na těžký 18"... ty teda nakonec mám ale přínos kromě vzhledu žádnej... a 30 tisíc víte kde (a to neni finální částka)...
o 23.06.2010, 15:22 | Cormi
jinak jsem právě objednal nový snímače ABS od ATE a uvidíme... další krok už je akorát vyhodit ty nový těhlice a dát místo nich zhnilý origo z vrakáče... víc už s tím opravdu dělat nepude

ale věřim že se to bez těch těhlic obejde
o 24.06.2010, 20:57 | Lukin.xxx
tak jestli tam maš nove kotuče a desky tak to si sedne a bude zlepšení
o 26.06.2010, 17:15 | MattiK
asi neslo moc ocekavat ze drazkovane kotouce budou desky brat min nez klasicke ze :-) proto asi ten bordel... divim se ze nemas jeste vrtany, to by pak brzdilo fakt megamoc :D
o 28.06.2010, 16:29 | Thomas
Čau Cormi, tak jak jsi dopadl s čidly...?
o 29.06.2010, 13:15 | Vasekkch
30tis za obyč 312ky? To si děláš srandu...
o 04.07.2010, 11:42 | Cormi
ještě to nemam dořešený, zatim jezdim pořád bez ABS...

4000 třmeny předek
5000 třmeny zadek
10000 kotouče a desky
3000 opískování a lakování třmenů
2000 těhlice
1600 ložiska
2000 nové ABS snímače
+ 4000 co jsem koupil zbytečně díly a zbytečné lakování jednich držáků třmenů, které se měnily :-) a ještě k tomu práce mechanika

nakonec budu muset ještě udělat geometrii protože se celá rozhodila, ale to až budou namontovaný ještě zadky
o 04.07.2010, 18:44 | dj.DEKL
Už to aspoň brzdí?
o 11.07.2010, 15:34 | Cormi
ale jo už to docela brzdí... za týden se to konečně dovyladí a při té příležitosti se přehodí ještě zadky... brzdy už si sedají tak jim občas i šlápnu na krk, aby si sedly úplně :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3269 sekund.