
 Navštíveno 8744x 

 
Poradí mi někdo, jestli je lepší koupit podvozek od KW nebo HR? Který z výrobců je lepší a kterého by jste doporučili? Potřebuju výškově i tuhostně stavitelný podvozek a potřebuju taky takový, aby byl v čechách někdo, kdo tu značku zná a umí to profi poštelovat. Porto asi jedu z těchto značek...
 
Nevím jestli H&R už dělá tuhostně nastavitelný streetstyle..to JR upřesní. Jinak H&R tuhostně stavitelné nedělá. Z mého podhledu je jedno jestli koupíš HR nebo KW. Ani jedním chybu neuděláš. Co se týče repase, tak HR musíš poslat do fabriky a KW prodává patrony. Pokud KWčko tak rozhodně variantu 2.
 
Tak nevim. Tady  
[ Link ]  píšou, že je i tuhostně, ale jinde je to zase jinak, takže nevim. Každopádně bych potřeboval výškově i tuhostně. Pokud to neexistuje, tak s tim asi nic neudělám. Ale je to z hlediska toho, že bude v zadu zástavba a ta prdel si hodně sedne, tak sem tomu chtěl ten podvozek přizpůsobit. A říkal sem si, že by bylo nejlepší individuálně upravit jak výšku, tak i tuhost předku a zadku zvlášť.
 
Musíš koukat po KW Varianta 2... ta má jak výšku tak tuhost.
 
ještě se koukni po štelovácích KONI a Weitec... taky mají modely jak s výškou tak tuhostí.
 
Jo jo, máš pravdu. KW varianta II je tuhostě + vejškově. Cenovka na moje auto: 35 369 Kč s DPH
 
jo levnota to není, ale stojí za to. 
 
Cca o 5 000 víc jak varianta I. Teď ještě kolik tak za výmenu a štelung...
 
Na té výměně nejde co zkazit. Stáhni si přímo na stránkách KWčka manuál v PDFku at víš jak se u tvého modelu pak nastavuje ta tuhost. Bud jako v mém případě na demontovaném tlumiči, takže nastavíš jednou a už na to nešáhneš. Nebo to jde nastavovat i po montáži. Tohle píšu jen pro to, abys to někam nedal namontovat a nezapomnělo se na nastavení té tuhosti.
 
Tak v tomhle případě se to asi bude muset nastavovat zejména až na autě a odzkoušet.
 
Jemie děláme Koni a komplet podvozek bych doporučil, ale co teď koumám, tak na tvoje auto komplet štelovák nedělají, pouze pevní snížení 30/30mm se štelovatelnou tuhostí a cena pro tebe nějakých 19t
 

 28.06.2010, 21:59 | 
JR kvalitou je celkem jedno jestli HR nebo KW. HR Streetline se dela i se stavitelnou tuhosti (pro par aut) a tlumice u techto podvozku jsou Koni. KW ma zase uplne stejne tlumice jako Weitec, takze timto se okruh rozsiruje. Pokud jde o nastaveni tuhosti, tak muj nazor je ten, ze to nema smysl. Vyrobce ladi podvozky tak, aby fungovaly co nejlip v danem setupu pro konkretni auto.
Pokud si budes chtit pokecat vic na dane tema, tak mi klidne pres den zavolej na 724123377 a muzeme hodit rec.
 
Cendler: chtěl sem se za váma na dílně taky stavit a poptat se, určitě tam v tejdnu zajedu a proberem to.
JR: de o to, že kdybych nemusel, tak ten podvozek nedávám vůbec. Nejde mi o to, abych auto snížil nebo byl podvozek tužší a jízda sportovnější, ale řešim to bohužel jen kvůli hudbě, aby prostě auto bylo seřízeno tak, že nebude zadek na zemi a předek nahoře. Předpokládám, že vzhledem k zatížení kufru se to bude i jinak chovat, proto i tu stavitelnou tuhost.
 

 28.06.2010, 22:26 | 
JR Jinaik se to chovat nebude a tuhost neni potreba. Je to asi jako s ruznejma motorizacema. Meni se tu vaha na predni naprave, ale tlumice zustavaji porad stejne. U pevnejch podvozku se lisej pruziny (kvuli vaze a tim jinymu snizeni) a vejskove stavitelny podvozky motorizaci neresej, protoze se vejska nastavi. Kazdopadne at je zatizeni jaky chce, tak tlumice jsou porad stejny.
Uplne stejne je to i u tvyho kufru.
 
Dej si ale pozor, většinou když dáš velkou zátěž do kufru a budeš stím jezdit, počítej, že ti ty zadní tlumiče odejdou rychleji...
 
Tak vzhledem k tomu, že s tim najedu za rok tak 2-3000 km, když bych bral fakt maximum, tak 5 000, ale to se asi nestane, tak by to alespoň tak 3-4 roky co to auto budu mít mohlo vydržet,ne?
 
a co koupit žlutý koni tlumiče. Nějakou sadu snížených pružin a v případě nouze nechat umotat v invelu v plzni zadní péra?
 

 28.06.2010, 22:51 | 
JR U znackovejch podvozku uplne bez problemu najedes cca 100 000 km
 
Tak to mám na celej život a ještě dvakrát dokola. 100 000 bych s autem nenajel ani za celej život :-D
 
Pokud ta zátěž v kufru bude velká,tak bych to řešil jak píše Vasekkch...nechat umotat jiný zadní péra.
 
Myslíš bez nutonosti výměny podvozku nebo jako vyměnit podvozek a ještě vyměnit zadní péra za jiný?
 
to je jenom na tobě. Klidně můžeš nechat jen namotat jiný zadní péra. Prostě vyndej péro, odvez to do invelu a řekni, že bude o 200kg větší zátěž a oni už si s tim poraděj.