
Navštíveno 9275x


04.07.2010, 21:26 |
kucik Čau lidi, mám následující problém u 405 2.0 sri,r.v. 92, 88kw ,auto nebrzdí.Prorazila se mi brzdová trubka, tak sem ji vyměnil, všechny ale vypadaly hrozně, tak sem je vyměnil všechny. Jediná věc, kterou sem změnil je, že jsem vyhodil reduktor brzdného tlaku (viz foto), protože stejně chyběl ten plech s pružinou a trubičky napojil napřímo, což by neměl být problém. Brzdy sem odvzdušnil, když není nastartováno tak jde pedál těžko, prostě je cítit že je natlakovaný, ale jakmile se nastartuje, tak jde až na podlahu, prostě jakoby v trubičkách nebyl tlak. Poradí někdo co s tím, už jsem bezradný


04.07.2010, 21:27 |
kucik

04.07.2010, 22:58 |
Hanes Bud to mas jeste zavzdusneny,coz se stava,nebo ti pri tom proslapnuti jak ti praskla trubka odesel hlavni brzdovej valec. Normalne nohou ho neproslapnes a po nastartovani s posilovacem ano...

04.07.2010, 23:17 |
kucik A jak správně odvzdušňovat?-je na to nějaký přípravek,aby se nemuselo šlapat na brzdu?-protože u toho je vlastně to riziko, že zničim válec
Vakuova pumpa, nasadis na odvzdusnovak, vypumpujes vzduch a povolis odvzdusnovak, pak utahnes a takhle porad dokolecka.

04.07.2010, 23:23 |
kucik | Upraveno: 2010-07-04 23:30:49
Když mám odvzdušňovák utažený, tak z něj nic nevysaju ne?Případně, kde se to dá koupit?-těch pump bude asi víc:-)
[ Link ] kdyz nepovolis odvzdusnovak, tak to proste neodvzdusnis...

05.07.2010, 00:09 |
kucik Teoreticky by to mělo jít i s injekční stříkačkou ne?
Potrebujes udelat docela dost silny vakuum, takze na strikacku zapomen. V tomhle pripade najdi nekoho, kdo to naslape a ty to odvzdusnis.
a nebo na tyci do servisu, kde maji "odvzdusnovak" pres nadrzku (pokud mas klasiku se standartnim vickem)
ukus to odvzdušnit přímo u válce..párkrát mi to pomohlo

05.07.2010, 22:23 |
kucik To sem taky četl že hned u válce,že se odpojí vedení hned u něj a pak se šlape na brzdu,ale když mi v něm při odvzdušňování kapalina mizí, tak v něm vzduch být nemůže ne?Jinak Dnes jsem to odvzdušnil znova a už ze všeho šla jeb kapalina bez jakéhokoliv zpěnění, takže asi tohle v pohodě,ale pedál jde pořád hodně dolů, i když ne až na podlahu.ˇčetl jsem i o seří zení nějakého mrtvého bodu u pedálu, ví o tom někdo něco?
dost casto se stava ze po naliti nove brzdove kapaliny ten valec umre, pac ta nova brzdovka je samozrejme agresivnejsi nez ta stara vycuchla...jinak vakuova pumpa je pouze jedna z moznosti odvzdusneni brzd, my mame v praci jak vakuovou tak pretlakovou (ta se dava primo na nadobku a kapalina se pere tlakem do systemu a na kolech to akorat povolis a az prestanou jit bublinky tak utahnes) ale samozrejme stara dobra metoda vyslapani musi fungovat...