
Navštíveno 10929x

Tak tu máme opět nějaký fotečky naší práce. Tentokrát se mi dostala do rukou oprvdu zajímavá sada.
Na první pohled není rozdíl moc patrný - 15" a 19" není dnes nic vyjímečného.

Durhý pohled už ledaccos napoví šířka 7" vs 13"

Kompletní renovace kol na Dodge Viper 10x18 předek, 13x19 zadek.
Chemické odlakování, vaření a rovnání, strojní leštění, přelakování čirým lakem.
Kola jsou focená PO LAKU. Ztrátu lesku už je opravdu minimální.

A něco pro milovníky veteránské klasiky - 7x13 Ford RS by Ronal.
Taktéž kompletní renovace:
chemické odlakování, rovnání, lakování do černé barvy, strojní leštění čelních ploch, přelakování čirým lakem.
Výsledek si myslím, že je velice blízký originálu a navíc bez nutnosti přelešťování díky čirému laku.

pecka prace a pecka kola.
Ronaly pecka, je vidět, že jsi od doby co jsme tam byli s kamarádem pro Apolla na Rapida a moje bývalý kola zas o kus pokročil...
Ty kola z Vipera sem viděl na vlastní oči ještě před tímhle stavem a ta šířka mě taky celkem dostala :o)
Pěkná práce.
proste moc hezke kola :o)))

Kolik vyjde taková sranda? Uvažuji o tom že bych přes zimu něco podobnýho udělal se svýma kolama.
Aez Icon 5 17"
Bílej lak, čelní plochy vyleštit, přelakovat, jedno kolo dovařit malej výkus od obrubníku, jedno kolo rovnat lehce zevnitř. Chci to jen baj vočko.....

18.07.2010, 09:52 |
Rudi dobrej leštěnej soudek už :-)
by me zajimalo.. jetli ta kocka umejva i interier :o)) potazmo treba i ridice :o)))
všem děkuji
Tuner#2: udělat kola 2barevně strojně bylo hodně laborace. Ale postup máme vychytanej a pro renovaci retro kol je to nutnost. Tyto kola vyleštit komplet by byla cesta zpět.
cr4sh3r: až to bude aktuální tak se ozvy. Kompletní renovace do 2barevné varianty je cca 12. Záleží na stavu, složitosti a náročnosti opravy (rovnání, vaření..)

18.07.2010, 19:53 |
Kesam Ty ronalky jsou masakr :-)
no ty jo - to aby ty kola pomalu měla už loukotě na vnitřní i vnější straně ne? :-))

18.07.2010, 21:56 |
Augi Dud_481: Psal jsem Ti mail ;-)
Only_one: ty kola byly křivý a dle mého názoru dostaly docela pěknou ránu. Na vnitřní straně byly celkem rovný. To mě díly velikosti vnitřního límce docela překvapilo. Není to žádný bahno .-)
Ty Ronaly jsou bombový, jůů

22.07.2010, 19:07 |
Cormi vážně super práce ! Dudu, počítej s tím že k tobě půjdou přes zimu moje MAE na odstranění oděrek, vyleštění a zalakování. Už máte vychytané vyleštění těch pukliček (krytek šroubů)? A ještě se tě zeptám, je možné kolo strojně vyleštit a zkombinovat to s černým lakem vnitřní části? Případně tu vnitřní část nalakovat několika vrstvama čirýho laku kvůli bordelu od destiček? Tu vnitřní stranu čistím jen při přezutí, takže už je totálně zašlá...

22.07.2010, 19:09 |
dolph Dudu: nejely ty devatenáctky na vipera náhodou do Havířova?
Cormi: teroreticky ano, praktice problém. Když bude kolo pod lakem, nebudeš mít s čištěním problém. Laku je jedno, jestli ho meješ 1x týdně nebo 1x za sezónu.
Pokud si myslel černý boky paprsků a čelní plocha + límec v lesku s následným přelakováním, tak to problém není. Pukličky jsem vzdal. Jsou lepší než byly ty tvoje ale 100% nejsou a asi nebudou.
dolph: ano - ono asi není v ČR moc lidí co by dělalo vipera. Jestli si byl na dílně tak víš.

22.07.2010, 19:55 |
dolph dílnu jsem ještě nenavštívil..ale romana znám dlouho :)