Parkrat jsem zde daval ukazku z me renovacky Porschete, nyni jsem temer u konce auto je az na nepatrne detaily hotove a vesele brazdi silnice.
Dovolil jsem si mensi popisek.
Jedná se o vůz značky Porsche 924 . Vůz jsem koupil spolu s dvěmi dalšími 924kami. Tento exemplář byl v celkem slušném stavu ačkoli nepojízdný, dlouhé odstavení a neprovozování mu v podstatě pomohlo.Vůz byl poprvé registrován v Nizozemsku odtamtud přivezeno předchozím majitelem do ČR od té doby stálo až do roku 2005 kdy jsem ho zakoupil a později kompletně zrenovoval.
Skelet původní bez známek koroze diky celopozinkované karoserii, veškeré její části jsou původní, provedena ošetřeni slabších míst pouze menší počátky oxidace a porovnání drobných šrámů na karoserii. Spodek kompletně ošetřen ochranným nástřikem.
Na voze proveden celolak v černé metalíze a matná černá na lyštách kolem oken a dveří.
Podvozek rozebrán do šroubku a provedena repas, díly otryskány povrchově upraveny zinkováním a nalakovány barvou a lakem. Samozřejmě použita nová ložiska gufera atd .
Brzdy rovněž kompletně zrenovovány použity stávající komponenty takže vpředu kotouč s jednopístkovým třmenem a vzadu brzda bubnová (původně jsem chtěl nahradit brzdami z 924 turbo kde je 4x chlazený kotouč). Veškeré brzdové trubky hadice a kostky dělány na míru.
Motor použit původní až na pár drobností, provedena GO nové hlavni a ojniční šály, rozvody , těsnění, vstřiky, spojka , repas hlavy, nove zapalovací kabely a rozdělovač. Motor komplet rozebrán očištěn odmaštěn a nalakován, veškeré hliníkové části byly chemicky vyleštěny, repas alternátoru a startéru plus povrchové úpravy. Sportovní filtr KN.
Palivová soustava natažena celá nová v mědi nové čerpadlo filtry atd.
Výfukové potrubí částečně nové, ošetřeno žárovým nanášením vrstvy hliníku.
Převodovka rovněž rozdělána a po výměně ložisek, oleje, těsnění atd.
Kola původní, chemicky odlakováno, čelní plochy hliníkové barvy, vnitřky černé. Na kolech jsou nové pneu odpovídajícího rozměru 205/60/15.
Interiér má nově přečalouněný strop a přístrojovou desku v černém flocku (časem bude nahrazeno originální ), ostatní části interiéru jsou původní a k tomuto vozu autentické, pouze vyčištěno a drobné opravy čalouněni a volantu.
Exteriér, nové čelní sklo , zadní s křídlem z 944 , světla originální , nové těsnění targy, dveří, sametky dveří, hrdla nádrže, klik, zrcátek, zámků atd.
Na zadním nárazníku zatím není gumová lyšta čeká se na novou.
Renovace trvala přez dva roky někdy se ale dlouhé měsíce nic nedělalo. Velké poděkovaní patří tolerantní přítelkyni a za ruce k dílu bratrovi.
obsahlejsi fotodokumentace zde
[ Link ] 