
Navštíveno 8656x

Zdarec poradi někdo kdo se hrabe v 1,8T koncern?je to passat 97r.v. motor AEB hlavni problem,nemá výkon a za studena dlouze startuje diag.hlasi přispusobeni směsi. Tlak turbiny je v prd....0.2, 0.3 při odpojeni regulace turba je tlak v pohodě 0.9 ventil n75 je v pohodě ohmicky i mechanicky otevíra a ted otazky:
1)někdo měnil váhu vzduchu dal tam nějakou levnou krysu
ale udajně auto nejelo předtím slyšeljsem že takove levne dily stoji za h..hlavně u tohoto motoru
2)muže vaha omezit tlak turba přes N75?tuto prioritu by měly dělat jine členy jako třeba maf??
kdyby někdo věděl diky za rady
ano muze, jednoduse auto hodi do nouzaku na 0.5bar, zacal bych vymenou vahy, pak promerit lambdu
lambda je ok!vahu tu dam druhou koupim ji u pana boshe a uvidime co jineho by to mohlo ještě byt?do nouzaku to beru otevře se N75 a tlak turba je omezen proč tedy když odpojim reg.u turba kdy nastane situace zvednuti plniciho tlaku tak proč mi ten ventil o5 neotevře? nemuže byt špatně nastavene tahlo ktere mechanicky omezuje tlak???
muze to byt i sptany aktuator na turbu, taky odchazeji celkem casto, diverted valve ventil (seriovej Bosch blow off)
ale minimalne by to hazelo chybu na VAGine, chyba obtokoveho ventilu, minimalne sporadicky chyba by tam musela byt, videl bych to na tu vahu
ten bych taky vyloučil protože dkyž chci tlak tak ho mam ventil teda těsní myslim si že evidentně mi dotoho nějaky člen kecá něco mi asi otevírá N75 nebo se turbo samo otevře mechanicky ještě mě napada odpojit N75 a vyzkoušet co se bude dit s tlakem jak mi tlak vyroste tak je jasně chyba v nějakém členu ktery zasahuje do omezení tlaku
kdyby si chtel treba tu vahu tak tu mam komplet dily z passata 1997 kod motoru je AEB.. 723886640
dily zatim netřeba zitra budu mit vahu od pana Boshe ta co tam ma byt tak uvidime jen takovy poznatek našel jsem tam rozvalenou trubku odvětrani klikove skřině ale todle asi nebude přičina

25.08.2010, 20:29 |
Lukin.xxx | Upraveno: 2010-08-25 20:42:48
..