
Navštíveno 8409x


25.09.2010, 19:40 |
Pajk jen blbej dotaz .. Nezajímá mě ten s tím odporem, ale ten, co se dává na čerpadlo. Co je to zač?
to je nějaká novinka ? už i odpor na čerpadlo ? :)

26.09.2010, 09:13 |
Pajk No cpal mi to předevčírem kámoš, jak to není super atd. Má to na autě a nemůže si to vynachválit. Je to tištěnej spoj s několika součástkama a dobrej powerbox má udajně dvě kolečka na ovládání. Jeden na turbo a druhým se ovládá to čerpadlo. Prý se tím posouvají jakoby křivky. Takový multi soft. :D :D
tokový hovadiny, takhle po ránu, bože můj
OMG :D Pajku ty mi dáváš spíš ten tvuj kámoš :)

26.09.2010, 11:40 |
clown slusnej placebo efekt .. :o)

26.09.2010, 12:35 |
sotek A co když turbo v autě nemám? Co budu ovládat tím turbo-kolečkem?

26.09.2010, 12:36 |
Pajk Jste zlí lidé! :D Třeba je něco, co funguje a vy to neznáte! :D
PS: názor mám ale stejný jako vy .. Jak se tomu říká powerbox, tak je něco špatně.

26.09.2010, 12:38 |
Pajk Sotek: každá motorizace má jinej :D Tak jsem to slyšel, tak to prodávám :D

28.09.2010, 09:22 |
lišky | Upraveno: 2010-09-28 09:37:05
já měl na staré oktě powerbox, ten mezikus na čerpadle a opravdu s tím nebyl problém. Každopádně dvě kolečka na ovládání čerpadla a turba je nesmysl. Kolečko tam bejvá jedno na čerpadlo. Jede to dobře, ale více to papá a palubák to zblbne uplne, ten pak furt ukazoval 3 litry a přitom to jezdilo zhruba za 6.