
Navštíveno 11992x

potřeboval bych radu ohledně zvyšeni vykonu motoru.Stačilo by aby to jelo lepe od spodku.Na motoru nemam žadne upravy pouze změna sani filtr kn, svičky denzo ,odstraněny kat, sport vyfuk.
nejlevnější a nejspolehlivější varianta je prodat a koupit něco s větším motorem, u atmosférický 1.6 se žádný smysluplný zvyšování výkonu řešit nedá..
Vencaf:je to 1.8 TI 103kw
to je fuk jestli 1.6 nebo 1.8
jako vencaf.... u takovýhleho motoru nečekej zázraky, to nejdůležitější máš hotovo
co řikate na odlehčeny setrvačnik mělo byto jit lepe za plynem a ktomu to čipnout
to už radši vyhod všechny sedačky krom řidče, rezervu apod nepotřebný věci .... je to zadarmo a bude to mít větší efekt než vyhozování peněz za setrvačník do auta kde to stejně nemá smysl...
když to udelas tak si kde?nekde na 110 - 115kw? To radsi prodej tohohle polobavora k tomu pridej prachy co by si do tohohle nesmyslu vrazil a kup si 100x hezci coupe nebo sedana ve dvou litru kde mas stejny vykon a k tomu 6 válců, nebo jeste lepe si sezen dva a půli.

28.09.2010, 10:35 |
bawor Nejjednodušší bude nacpat do toho nějakou M50 nebo M52 asi nejrychlejší a nejefektivnější úprava.
slyšel jsem že lze použit jinou řidici jednotku zjineho vozu pry tojede odost lepe
filtr kn, svičky denzo ,odstraněny kat, sport vyfuk
...seš si jistej, že to s těmahle úpravama jede opravdu líp, nebo je to jen subjektivní pocit? Já mám zkušenost jinou ;-)
tibore udělej to co jsi slyšel. tady ti x lidí říká, že je to hovadina, ty vypadáš přesvědčeně o něčem jiným, jdi do toho a uvidíš.
Prodej to a kup šestiválec 323ti, pokud nestačí tak kupé v eMku, tenhle motor není 330d abys jednoduchou úpravou přidal 30 koní...
jasan hod tam řídící jednotku třeba z 316ky.... divil byc se kdyby tam vůbec pasovala nějakáz bmw který zrovna nebude 1,8ti.... možná tim někdo myslel vopyčovat to a né měnit jednotku......
v tomhle autě prostě výkon nehledej, nikdo ho to nemělo a mít nebude...a když ano tak tě to bude stát aspon 100k pak by to mohlo mít klidně 200-250hp ale to by byla už zásadní přestavba kde by se měnil KP, vačky a vyhodila sériová ECU popř. se přemapovala ta stará...
diky všem za rady, asi mate pravdu.Ještě jsem uvažoval o vyměně rozvodky z jinym převodem,pokud to pasuje z nějakeho jineho typu.Byla byto asi rozumna investice z vysledkem.
Ja bych tam nacpal turbo, treba z oktavky 1.9 TDi z te nejsilnejsi samozrejme.
problém horšího zátahu vespod je to, že jsi vykuchal kat a dal "průchozí" vejfal. Kdybys tam měl sériový výfuck, jelo by to lépe ve spodních otáčkách. Když by ti ještě ani to nestačilo, tak udělat svody 4-2-1, které pomáhají právě v těch nižších otáčkách.
Každopádně od toho nečekej žádné zázraky. Je to slabý a malý motor. Chce to prostě větší motor - nejlevnější varianta - prodat a koupit jiné bawko s 6ti-válem(u E36 ideálně 2,8 nebo 2,5Vanos)
mrazik: tak prefouknout by to slo celkem v poho.. ale stalo by to minimalne jako cely to auto...
tibor: differak s jinym prevodem sezenes..
kazdopadne bych se na naky tuneni tohodle vykaslal a poridil sestivalec.
Prodavat to nechci,něco jsem dotoho už vrazil.Šel bych do toho diferaku.ale nevim z jakym převodem a z jakeho typu .PS poradte.mam ročnik 97 1.8 ti.
nevim jakej prevod tam mas ted, ale myslim ze by tam mel pasovat diff i z tricy, najdi si co tam mas a jaky se davali a prepoctes si to, ono zase dat nakej uplne njpomalejsi abys mel maximalku 150 a pri dalnicnim presunu to tocilo 6tis asi zase neni uplne nejlepsi napad. Jo jinak jak tu psal nekdo prede mnou, ztrata kroutaku vespod je zpusobena tim sportovnim vyfukem bez katu... ono kroutak je danej objemem motoru(vicemene) a tima upravama ala filtr,vyfuk,vacky se posouva vejs a tim ziskas vetsi vykon... ale ve vyssich otackach, spodek tim zabijes. kroutaku vespod npomuzes zadnou upravou motoru "na vyssi vykon" co se obvykle dela, holt se pak s takovym motorem jezdi na nizsi kvalty a vic se to toci no. podle me je lepsi si najit vykonejsi bawo nez sypat dal do tohodle a nakonec to stejne skonci prodejem. ja mam 328 a stejne je to slaby a hned bych menil za M3 :)