Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Pridavne budiky Mechanicke alebo Elektrika ...

 o Navštíveno 12031x o
o 03.10.2010, 18:55 | cila | Upraveno: 2010-10-03 19:12:00
Rad by som poznal Vas nazor na pridavne budiky. Ci mechanicke (hadicka a pod.) alebo elektricke. Ide mi predovsetkym o tlak turba. Dostal som teraz STACK (hadicka) ale mam pocit, ze elektricky by sa hodil asi viac. Druhy budik mam v plane teplotu oleja alebo tlak a neviem sa rozhodnut pre aky typ ... Dik za kazdy rozumny nazor ...

foto k příspěvku  od cila



o 03.10.2010, 19:12 | stewe21
ak ti ide o vzhlad urco by som riesil pod palubky,teda ci je palubka digital/analog. :-)
o 03.10.2010, 19:16 | cila
... neriesim vzhlad budikov ten mam jasny ide mi o princip merania ci klasicky mechanicky alebo elektricky prenos !
o 03.10.2010, 19:50 | Fox_cali
analog je nesrovnatelne rychlejsi jak elektrika a u turba to je fakt sileny rozdil, ale kdo chce treba nejakou tu scan funkci tak analog to bohuzel neudela no ale pokud ne tak bych jasne videl ten analog a jeste jsem koukal na ebayi a jsou tam nejaky budiky s "pry" novinkou stepper motor a pisou ze je to rychlejsi jak klasicka elektrika ale jak analog to urco nebude ale kuknu na youtube a tam je tech videii srovnavacich videi mrte ;)
o 03.10.2010, 19:59 | semtex
Ja mam od firmy PROSPORT konkretne tlak turba, tlak oleje a teplotu oleje v modelove rade PREMIUM 52mm. Jsou taky se stepper motorem, ale zeby byli pomale se mi nezda. Ja jsem si je zvolil hlavne kvuli "alarmove" funkci a peak funkci a taky samoska kvuli podsviteni, aby mi ladilo s tovarnim.
[ Link ]
o 03.10.2010, 21:27 | Rajdlos
Za mne tedy urcite elektricky budik, mechanicky tlak oleje by byl asi dost nrepaktickej, jeden zakaznik mi tvrdil, ze to tece. Vychcanej olej do palubky neni asi to prave orechove.

Nejpresneji meri cidlo v motoru a nasledne dle signalu do budiku. Ale samozrejme zalezi na vyrobci, jak ma kvalitni stepper a senzory. Mezi kvalitni patri rozhodne STACK (drazsi rady), AEM, DEFI, AUTOMETER.

Jinak mne vyhovuji urcite digitalni ukazatele. Nemusim lovit nikde dlouho rucicku a presne vidim jakou hodnotu ktery ukazuje. Pouzivam jich celkem 6, a v tom aby se prase za jizdy vyznalo :)
o 04.10.2010, 06:23 | Pagoš
Na tlak turba doporučuju určitě mechanickej princip a a používám Stack.
o 10.10.2010, 17:23 | cila
to Pagoš: cize si spokojny z mechanickym STACK budikom na tlak turba. NEmas problem z trasenim rucicky ?
Pokrocila faza ukladania STACK budikov ...

foto k příspěvku  od cila

o 11.10.2010, 13:03 | Pagoš
Ručička se chvěje v nulové poloze, jinak ne. Pak teda ještě kolem 1,7 bar, ale to je chyba v nastavení motoru :)
o 11.10.2010, 18:00 | cila
o 13.10.2010, 16:58 | zipp
no, to je sice fajn, že je ten analog tak rychlej, ale osobně se mi to moc nelíbí....ta ručička je taková moc zběsilá...ten elektrickej mi přijde mnohem více oku ladící
o 14.10.2010, 01:00 | endru.ondra
Pokud to nebude vadit tak se vetřu do tématu, když dam na tlak turba tak po nastartování se tam oběví kolik to turbo tlačí? že se zvedne jako na danou hodnotu třeba jako u voltmetru? chtěl bych ho hlavně abych si dokázal skontrolovat kdy ho to můžu chcípnout nekurvil si ho prostě pro kontrolu
o 14.10.2010, 09:08 | Pagoš
zipp: Oku ladící možná jo, ale o funkci regulace turba, případně nějaké závadě Tě bude informovat pozdě či blbě právě z důvodu hystereze a zpoždění. Takže pokud to tam chceš na parádu, tak je elektronickej ideální.

endru.ondra: Po nastartování se tam obejví, kolik turbo tlačí, ale ono na volnoběh netlačí nic, nebo něco pod desetinu baru. Turbo se po pár vteřinách po zastavgení/volnoběhu točí dostatečně pomalu. Pro vypnutí motoru je důleřitjěší teplota, ideálně kontrolovat teplotu motorového oleje a EGT (teplota výfukových plynů). Takhle to řeším já, ale třeba Ti někdo poradí něco lepšího.
o 14.10.2010, 18:32 | cila
... Analog budik STACK som pustil jednemu manikovi na Leon 1M. Po nahodeni krasne vidiet, ze analog STACK sa sprava uplne inac ako analog budik tlaku na videu vyssie. Myslim, ze jasny priklad kvality znacky. Keby som o tom nevedel povedal by som, ze sa sprava ako elektricky ...

[ Link ]
o 15.10.2010, 09:19 | cila
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3196 sekund.