Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > To Nismo.Power - protoze Čak Norris necte Vzkazy...

 o Navštíveno 12767x o
o 15.11.2010, 13:01 | tappaja
Zdar draku,
ty mas nekde nakej servis ze jo? Kamosovi na picassu asi prdlo tesneni pod palici, para z vejfuku atd atd... Podival byses mu na to?
A asi bude potreba udelat palice...



o 15.11.2010, 13:10 | .mycTD
OT: kdybys napsal do predmetu mrdka emericka, tak si to precte i ve vzkazech ;-)
o 15.11.2010, 13:37 | tappaja
Ja se chci dozit zitrka... :o)) Nebo vcerejska, v pripade Čaka...
o 15.11.2010, 14:01 | Nismo.Power
tappaja : si moudrej že to nebereš jako .mycTD ;-) Jinak já sem to stejně věděl už předem že mi budeš psát vzkaz akorát sem zrovna musel odběhnout ( na zem se řítil meteorit tak sem šel na tenis) tak sem nemoh odepsat :)

co se pičasa týče tak to bys musel hodit přímo na sevis co dělám jako normál zakázku a neni problém..... na svojí dílně mám totál když pominu že bych takovouhle věc asi standardně ani nebral už proto že to je francouz a ještě takovej kde se k ničemu nemůže :) ale když to veme na na servis tak to prostě překousnu a udělám resp. stejně to nejdřív diskutuje se mnou zdali se do toho pustíme ale když to je pro "známý" tak to překousnu :)
o 15.11.2010, 14:03 | Nismo.Power
a vůbec vzkazy sem dneska zkouknul a nic nevidim ;-)
o 15.11.2010, 14:09 | tappaja
Hele jako ofiko zakazku samozrejme. Jeho znamej mu nastrelil cenu 9tis, ze prej se musi udelat hlava. Ja nevim za jakejch podminek se to stalo, ridila jeho zena, takze znas to. Nevim jestli to odskakala palice nebo je to jen tesneni.
Kdyz reknes, ze je za 9 tis i u vas, tak nema cenu laborovat a at to odtahne k tomu svymu znamymu...
o 15.11.2010, 14:40 | Nismo.Power
to musí říct sám jak moc chce šetřit či nešetřit, nemůžu vědět co mu nabídnul známej ....
muže mu říct za 9k protože těsnění stojí 1500 s tim že on ho koupí za 900 na sebe a zbylejch 8100 má vejvar nebo zdali do toho jeho známej zavrhnul krom těsnění věci jako
-nový šrouby dohlavy
-přebroušení a natlakování hlavy
-výměna oleje
-výměna chladící kapaliny

když to vemu ten tak z pohledu našeho servisu tak
těsnění cca 1500 nevim co má za motor, šrouby který bych já určitě měnil cca 800, ~1200 zbroušení hlavy, +/-600 za novou vodu do chladiče, olej asi podle stavu ale měnil bych ho radši taky při jednom tzn cca 1200 podle toho co tam leje a kolik ho tam je.... a pak nějaká ta práce máme 500/h a pičaso sem nedělal takže nemůžu říct ale viděl bych to tak 5-6hod práce takže když to vezmu takhle tak má cca 5,5 matroš a 2,5-3práce takže si myslim že to výjde uplně stejně takže pokud mu známej udělá všechno co sem řikal já tak klidně at mu dá vydělat.... otázka aby s nim nechtěl vyjebat no....
o 15.11.2010, 16:23 | tappaja
Ja mu psal to samy, tesneni za 1300 a je to. Pokud bych byl peclivej, tak tesneni pod vejfuk, mozna i sani, srouby to doufam poberou ty puvodni, jinak sada za 600...
Preliznuti hlavy a natlakovani tam je + gufero na vacce+na ventilech, takze z tohodle pohledu 9tis je asi bezna cena...
Slo mi taky o to, jestli si to nechcete vydelat vy.
o 15.11.2010, 18:06 | Octávák
No, ono taky není vůbec sranda sehnat někoho, kdo chce udělat nějakou trošku jebačku... Mám dneska pocit, že by 99% servisů nejraději měnili jen olej a to ještě svůj s krásnou 300% marží a to samý na filtrech :( Ale jak jde o nějakou "práci" tak to je jen: hele, dej to raději někomu jinýmu, nám se do toho nechce a to slyšim zleva zprava...
o 15.11.2010, 18:23 | Nismo.Power
octávák..... ono si nevybereš, třeba já když se dělá něco takovýhleho tak rovnou každýmu řeknu že to chci udělat takhle a takhle tzn. udělám vždycky to co je potřeba při něčem udělat a když to dělat nemám tak sem nasranej..... to někdo přijede že má tohle tak mu řeknu že at počítá minimálně tohle tohle a tohle a on mi řekne že až udělám jen tamto že na víc nemá tak mu řeknu že se mu to nevyplatí že za chvilku ho to bude stát 2x tolik nebo se to bude dělat znova a stejně je to těm lidem jedno.... :)
a to s tim olejem to je normální, marže sou všude takový a ten servis výměny olejů držej nad vodou, my máme výměnu oleje zdarma..... litr 10w za 200 a 5w za 300 a filtr za normál cenu to je kolem kila většinou a ten servis žije hlavně z prodeje olejů.... nemůžeš to koupit za 60 a prodat za 80 to bys přišel na hůl hned i kdyby si toho měl velkej obrat... a upřimě lidi který si přinesou vlastní olej a filtr fakt moc nemusim, nebo takový který si přinesou olej do forda s tim že někde psaly že tam má bejt A1/B1 místo aby se třeba přijel poradit zdali to nejde levnějc..... nebo lidi který kupujou za těžký prachy selenia jen protože na jejich italskym autě to je napsaný přitom já jim tam levnějc můžu dát lepší olej......

a lidi který si nosej vlastní matroš tak ty nemusí žádnej servis resp. většina servisů regulerně řekne běžte jinam (i kdyby šlo o výměnu svíček nebo něco primitivního ) nebo prostě má dražší práci.... my máme 700/h
a sehnat někoho na jebačku bejvá problém no, já sám mám radši složitější práce resp. jebačky neb to beru jako výzvu, ale většina servisů by radši jen vyměnit olej, nápln klimy, geometrii a prostě věci na kterejch neni velká zodpovědnost a je velkej vejvar....a proto považuju špinavý servisy kde se dělá od A do Z za nejlepší než když přijedeš někam kde ti mechanik v kvádru převeze auto na zrcadlově lesklou podlahu a sedne do toho s notesem a bojí se aby se neušpinil o kliku náhodou....

tapp : jj myslim že běžná cena taky si myslim, pokud ho ten známej nechce ojebat tak mu to klidně nechte :) já se rád vyhnu práci na francouzovi ;-)) a když jo tak bych samo chtěl dělat minimálně to co sem psal :)

o 15.11.2010, 19:11 | nocarret
kurva 700/h že jsem se líp neučil sakru :-)) jinak takhle nějak by měl asi servis vypadat bohužel tady u nás "na venkově" je milion frantů ze stodoly co dělaj právě tyhle sociální opravy za hubičku a ještě mají tu drzost se tim chlubit a pak ke mě na dílnu přijedou lidi zoufalý kolikrát už ten krám byl v servisu a jestli bych teda neporadil co s tim....
o 15.11.2010, 19:25 | Nismo.Power
tak myslim si že 500/700 je asi jedno z nejlevnějších co se v praze a okolí sežene když to vezmu jakože "autoservis" a pominu "franty ze stodoly" a autorizáky který sou tak 1000+ hodinovky :)
těch 500 si myslim že je tak nějak fajn a samo těch 500 nejde mechanikovi ale vydělává na servis, mechanik z toho dostane průměrně tak 100-150 záleží jak má smlouvu dělanou samo...
peníze pro mechaniky sou tak trapný že kdybych se tim měl živit tak to rozhodně nedělám, i tak tam dělám jen že mě to baví, vyučenej tim nejsem takže to mám stejně jako koníček takhle trochu spojenej s prací jinak sem běžně ITák a i tam to je dneska tak kolem 200/h žádná hitparáda :)
o 16.11.2010, 07:30 | H-Honza (M)
700,- na hodinu? jeste ze neziju v praze...
za tyhle penize mi tady budou delat v kazdym autorizovanym servisu a jeste mi zustane dost na nejakej dobrej obed :O)
Musim podekovat Hartikovi, jeste ze ho tady mam a muze mi delat auta tak jako byl zvyklej v USA - tam je na dany auto a danou opravu presna doba za jakou se to ma udelat. A hlavne ze to vidi stejne jako Nismo, proste nektery akce jsou nevydelecny ale je to vyzva, a pusti se do toho, ac to je nekdy masakr, a stravi na tom tolik casu ze kdyby udelal 5 tech "nejebacek" tak by vydelal 2x tolik. Ale hlavne nad sebou nezivi aparat kravataku, sekretarek, spojovatelek a podobnych nesmyslu.

To ze si lidi nosi svuj material je ale jen a pouze vina tech servisu, ktery prodavaji 10W40 za 200,- a okradaji na vsem. Ono na nekom vydelat a nekoho okrast neni to same. Ja se chovam k lidem slusne a s rozumem, a nikdo nam zadny svoje dily nenosi.
Nemuzu chtit 300,- za litr 5w kdyz treba uz i ford ma tenhle olej v originale za 1100 za 5lt...
o 16.11.2010, 14:33 | Dragster
Ať se každý zlobí jak chce, ale já si olej do servisu nosím také svůj, mám LL od Castrolu za 200,- Kč/1L a a autorizáku je prodejní cena cca 800,- Kč/1L, to si myslím že je vážně zlodějina.
o 16.11.2010, 22:17 | Nismo.Power
Honza : no jak řikám tak 700 je v případě vlastních dílů a to se nám stává málokdy, jinak 500 je v servisech běžný a v Praze si troufám říct i dost levný vč. okolí Práglu.....

k ceně olejů tak nechápu jak to myslíte ani jeden ? vám příjde 200 za 10w-40 moc ? nebo 300 za 5w-40 ?? troufám si tvrdit že prodáváme jeden z nejkvalitnějších olejů možná i nejlepší z běžně dostupnejch olejů (petro canada) a zkus si ho na internetu sehnat za lepší cenu..... že ho máme v naprosto nejlepší velkoobchodní ceně za cca 60-70kč tak to neznamená že ho bude prodávat za 90přece za to si koupí člověk maximálně břečku do 105ky.....
že si nějakej trubec přinese 4L oleje s tim že jí koupí za ~500 to je jeho problém, u nás to bude za 800 ale práci má zdarma takhle zaplatí třeba 200za výměnu oleje a hurá je na 700 s tim že si kooupil starline či mogul místo toho aby dostal jeden z nej olejů ?
mě vadí že si lidi nosej vlastní oleje s tim že je to výjde beztak dráž a přinesou horší olej to je prostě blbost....proč kupuje selenia když je dražší a horší ? proč castrol kde se platí jedině značka ?

dragster : jasně taky ho dokážu sehnat levnějc ale ber to tak že průměrná cena je taky jinde než 200 a samo 800 je zlodějna ano, ale největší zlodějna je ofiko VW tam se nestyděj dát do passatů olej vklidu 1500 za litr...
o 17.11.2010, 09:32 | cendler
N.P. máš pravdu a plně stebou souhlasím, mi když jsme před 3rokama začínaly, tak taky, mraky lidí jezdilo se svýma dílama, tak jsem zavedly dvoují metr, tzn 350hod za nše díly a 450hod za zákazníkovy a bez záruky, samozřejmě ceny máme jiné oproti Praze, je to prostě o tom, že každý druhý jouda, má někde u prodejců slevu a myslí si, že na tom vydělá, ale ve finále je to i obráceně a nedej bože, že díl co si donesl odešel, tak práce dvojí a placení taky, ale tohle je problém prodejců dílů, protože sami aby hodně prodaly, to dávají každému se slevou, takový malý příklad, jednou jsem přišel na jednu pobočku, zapoměl jsem říct registrační číslo, rovnou jsem řekl co potřebuji a k výsledné ceny mi prodejce říká, že mi udělá 10% slevu, jen tak a to je problém. A o tom, že je tu hodně servisu co mění jenom olej mi ani nepište, to knám jezdí samí jobovky co nikdo nechce dělat, to dokazuje mám 60L kanistr oleje 10W na 2měsíce a to je na servis, opravdu hodně dlouho a to nejsme malý servis. Máme 3 sloupové zvedáky atd atd.
o 17.11.2010, 09:48 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
no v praze jsou taky najmy za jiny ceny nez na vesnici :-)

a z tech znackovejch snad pod 1.000,-Kc nikdo nedela

BMW ma tusim cca 2.200,-Kc bez DPH a v m3000 na S-klasse bylo snad 2.800,-kc bez DPH

jeto jako s gumarema, privezes pneu a cena za obuti je x2
o 17.11.2010, 11:24 | Boďa
No jo máte pravdu, ale...
Když chci nějakej kvalitní díl na japonce, třeba kladku na rozvody, vodní pumpu... tak v servisu mi namontujou poláka za nehorázný prachy. Takže si stejně musím sehnat "svůj" díl japan, kterej je levnější a vydrží dvakrát tolik. Jenže oni se tu japoncema nezabejvaj... ale když si donesu svůj lepší, tak milion keců...
Ono je fakt, že je to tu taky prdel světa a v servisech neni výběr.
Proto jezdím do servisu akorát na doplnění klimy a na geo :-)
o 17.11.2010, 11:35 | cendler
Boďa : mi se na japonce specializujeme, takže u nás tohle nehrozí www.pjshop.cz
o 18.11.2010, 14:08 | Dragster
Ten Petro canada se nechá v klidu do 200,- Kč sehnat

[ Link ] =

Váš nákup může být klidně 70,- Kč, když ho bude brát X litrů, tak bude mít určitě jinou cenu.

Píšete, že máte různě hodinu za cca 400,- Kč, když si přinesu své věci tak 500,- Kč a ještě nemám záruku na práci, ale pokud potřebuji držet záruku vozidla a dnes i mobilitu tak stejně musím do autorizáku.

Casrtol LL také cena okolo 200,- Kč běžná

[ Link ] =

o 18.11.2010, 14:17 | Nismo.Power
Boďa : jak kterej servis, u nás tě nikdy neojebem záleží jen kolik chceš investovat a když řekneš že chceš kvalitní díl dostaneš kvalitní, když řekneš že chceš jen febi tak dostaneš jen febi, když chceš ušetřit dostaneš starline.... nikdy se nestane že budeš chtít febi a na autě bude starline ....
za díly držíme záruku pokud jsou od nás, když si někdo přinese vlastní díl tak nás záruka nezajímá ručíme pouze za práci tj za montáž.....


Dragster : a řešíš rozdíl 20kč na litru ? kdyby jsme měly 10W za 300 tak neřeknu ale běžná cena jeho je kolem 200 a my ho za to máme..... práci máš zdrama jediný co se účtuje je nový těsnění pod šroub který dáváme pokaždý a když má někdo kryt pod motorem tak to se taky platí, zdarma je to pouze bez dalších problémů jako jsou tyhle kryty apod....neb nemůžu to dělat zadarmo když mi tam pak přijede Géčkovej mrdcedes a já se tam budu půl hodiny srát s krytem co váží 30kg ....
o 18.11.2010, 19:48 | cendler
Dragster : nemyslel jsem to jak píšeš, u nás pokud si přivezeš svůj díl máš samozřejmě záruku na práci a to si troufám tvrdit, že stejný to bude i u Nisma, ale nebudeš mít záruku na díl, co jsi si dovezl
o 18.11.2010, 23:16 | deda
mam kamarada ktery delal v jednom nejmenovanem autor.servise a nosil mi z prace olej za 100kč/l.-Když jsem se ho ptal kde to jako tam bere(krade) tak se kroutil ze nic nerekne.Když se napil tak povidal.. Jdu do skladu nafasovat 5l oleje.Dostanu ale jenom 4,8 s tim ze 2dc.jsou pro skladnika.Ja naleju zakaznikovi 4,5l oleje a dalsi 3dc jsou pro me.A zakaznik ma samo vymeneno 5l. ze tam ma 0,5l stareho to uz nevi:-(....tak to jenom mala vsuvka na vymenu oleje v autorizovanem servisu za 800kč/hod...
o 18.11.2010, 23:28 | endru.ondra
Tak drobet vsuvky do vymene oleje, do octavky se vejde 4,5 litru a ve skodovce si uctujou 5 litru a zbytek maj pro sebe. Jinaj je nejlespi mit auto mechanika známýho u kterýho si tu vymne oleje udelat sám :)
o 19.11.2010, 06:16 | dedo
ak si nedokážu tí ľudia ustrážiť svoj účet tak by nemali mať vodičák, ja mam naplň v motore 3,25l a na učte som nemal viac nikdy... ani to neskúsili dať mi viac, je to o ľuďoch.. a v autorizovanom servise mi robia za 20€/hod. čo mi príde v pohode za kvalitu práce. Mohlo by byť aj menej, ale radšej si priplatím.
o 19.11.2010, 07:27 | endru.ondra
Ono je to dneska težký, každej krade kde se dá a vydělává na čom se dá. Jinak já sem o autem nidky v autorizovanym servisu nebyl, tohl sem čet na lidech ve foru.
o 19.11.2010, 08:12 | Lukasino
dedo: co to je za autorizak? 20E je pecka...
o 19.11.2010, 08:33 | H-Honza (M) | Upraveno: 2010-11-19 09:59:21
tak nevim, bud to jsou zvasty, nebo mi vas prazaku je docela lito...
Mercedes ma jednotnou sazbu, a myslim ze je jedno jestli to je prazsky M3000 nebo Libereckej H&Ž.
takze A a B trida je nekde pod litr, C a vsechno nad je 1390,- (osobni auta...) u aut starsich 8 let se nabizeji ruzne akce kde se lze dostat na 550,- za hodinu.
U BMW je trochu jiny system kde se ale da rict ze hodina prace je cca 1450,- resp. 5minut za 120,-.
Proto v posledni dobe rikam, ze ma cenu se vratit k autorizovanym servisum. Jednak maji na danou praci presne dany cas, takze jsem pri predani vozidla schopny dostat informaci kdy bude vozidlo hotove a co to bude stat.
(mam v rodine majitele zastoupeni audi i BMW ...)

Treba na rozvodech jsem usetril 3500,- v autorizovanem servisu proti mistni autodilne, a velkou cast te castky delal rozdil v praci..
Dost automobilek se zacina probouzet z te cenove letargie a tak jako treba MB dela akce na spotrebni dily, kterym se prodejci druhovyroby tezko budou vyrovnavat cenami, se i Skodovka snazi viz jejich soucasna akce na vymenu prednich brzd pro octavie.
o 19.11.2010, 12:26 | Nismo.Power
Honza : a jen tak náhodou ta akce fabia/octavia nemluví se tam jen o práci ??? :) tzn těch cca 1100práce + cena originálních destiček ? :)

my třeba máme za výměnu destiček na jedný nápravě za 450 s tim že se do toho vejdu víceméně vždycky a je jedno zdali dělám sorento kde je mám během pár minut nebo RS6 kde se jebu s počtem pístků prostě za 450 to u nás máš vždycky + cena destiček a pokud sou ty brzdy totálka tak se tam připočte ještě něco za rozhejbání třmenů nebo vodítek ale i s tim se vejdem většinou do těch 450....

na M3000 sem od nikoho nikdy neslyšel nic dobrýho pokud se nejedná o "zmrdy" s nejdražšim autem co zrovna měly a ty to neřešej, ale normální lidi tak kdo tam byl tak splakal nad výdělkem a už tam většinou nepáchnul a to mám jak od známejch s mb tak lidí co mi občas řikaj když přijedou k nám na servis

a jako řešit někde 3,25L oleje no to snad ne ???? tohle mi někdo vecpat tak má tečku mezi vočima..... asi nikdo neřeší že neni filtr jako filtr že třeba na stejný auto můžu použít jak toho tak toho výrobce resp. kterýho zrovna budu mít po ruce a udělat rozdíl jen na filtru třeba 2dc neni sebemenší problém, jednou to někomu naleju pod plnou jedno po plnou :)
to se prostě regulérně zaokrouhluje tohle....
o 19.11.2010, 17:51 | Rajdlos
Nismo.Power: za kolik mi vymenite spojku na Picassu 2.0HDI ? :)
o 19.11.2010, 17:55 | Nismo.Power
Máš to k nám kousek tak se zastav a domluvíš se s šéfikem, já sem ten co to bude dělat né kasírovat ;-)
jak je benzina na argentinský tak hned u jejího výjezdu do ulice "U Topíren" je vjezd do dvora ;-)

ještě někdo tu má picasso aby mě nasral ? :)))
o 19.11.2010, 18:21 | tappaja
Rozvody na 2.0 TDI? :o))
o 19.11.2010, 18:26 | Nismo.Power
ty sou eins-zwo...... ;-)
o 19.11.2010, 18:28 | tappaja
Tak parada, vis tam o nejaky vychytavce, kde se musi prevrtat nakej sroub z M8 na M10?
Zkus mi zjistit cenu, anebo kdyz by to slo o vikendu a ja to moh ocumovat, tak i akceptuju vasi cenu.
o 19.11.2010, 18:48 | Nismo.Power
teda o vychytávce nevim ??? v jakym smyslu vychytávka ? myslíš jako u 2,5tdi strhaný M8 co se převrtávaly ? to se mi ještě teda u těhle motorů nikdy nestalo abych musel převrtávat :)
víkendy samo nemakáme a ocumovani nema velitel rád neb když se tam člověku cokoli stane tak má problém on.... neřikám že si jelito ale často nám tam jezděj bulhaři apod. zvěrstva a pár incidentů už tam bylo když se motaly a ublížily si tak od tý doby radši čumendo jen v rámci možností :)

jak na to spěcháš ? já sem tam až v úterý ale kdyžtak bych v pondělí moh vyzjistit cenu, samo záleží co preferuješ za výrobce..... já osobně si myslim že je uplně jedno zdali origo/skf/febi nebo nějakej contitech..... nebrat INA a neni se čeho bát...ono ostatně u těhle motorů je tma rozdíl cenovej minimální u těch značek, pak pokud máš vodu v chladiči dobrou tak jí můžem použít a nemusí se měnit ;-)
o 19.11.2010, 18:55 | tappaja
Nespecham, rozvody jsou snad az ve 120, nicmene rad bych uz v 90. Mam 84...
S tim sroubem to najdu.
o 19.11.2010, 19:01 | tappaja
[ Link ]
myslim, ze jde o tohle
o 19.11.2010, 19:12 | tappaja
Ale ted koukam, od MR2007 je predepsanejch 150tis, takze to ma snad jeste cas...
o 19.11.2010, 19:45 | Rajdlos
muzes se zeptat sefika baj vocko cena? :)
o 20.11.2010, 12:03 | Nismo.Power
tapp : voe to sou hustý sračky na tom foru :) kurvítek sem viděl dost ale tohleještě ne..... každopádně s rozvodem to zrovna moc nesouvisí ale udělat by to nemusel bejt problém :) spíš zjisti zdali to máš ve svym motoru taky tu tyčku z modelíny nebo ne :)

ad rozvody tak ano sou psaný až na 150 ale všichni k nám jezděj klasicky na 120 neb tomu nikdo nevěří +/- hlavně taxikáři ani ty to nejezdějch za 120 :)

rajdlos : jj zjistim a zavolám
o 23.11.2010, 09:47 | Nismo.Power
u nas pocitej tak 6k matros se spojkou luk a tak 2,5-3 prace :)
o 23.11.2010, 10:57 | dedo
Lukasino: Citroen v BB
o 23.11.2010, 11:13 | dedo
Nismo.Power: ako chceš mi povedať, že keď vieš, že náplň do motora je 3,25 litra, a na účte je 3,5 tak je to v pohode, podľa mňa teda nie... Nemienim niekomu darovať moje prachy, ak ma chce ojebať o peniaze, tak nech to urobí nejako inteligentnejšie, lebo taký spôsob by ma urazil. Nejde o 2dcl oleja, ale keď už musí, tak nech si navýši cenu niečoho čo neviem odkontrolovať, nie?
o 24.11.2010, 09:56 | Nismo.Power
ne ja ti jen řikám že tvrdit že nápln do motoru je 3.25 je hovadina protože kdyby si to párkrát dělal tak uvidíš že jednou se ti tam vejde 3,1 a jednou 3,4 vklidu..... a v kterym servisu to počítaj na setiny a jak to měřej to nevim to mě příjde reálnější ta o červený karkůlce teda.....
muset to já někomu měřit po setinách tak zaprvý nevim jak bych to udělal když konve sou klasicky skoro všechny měřený po půllitrech s tim že většina servisů to na ně zaokrouhluje nebo bych to musel asi dělat metrem a nechat ten olej 10minut stýct po stěnách abych tě náhodou neobral o 0,04L na účtě....
pokud jim v servisu cpeš že v máš v knížce psáno že tam je 3,25 tak to je tvoje blbost , je to motor od motoru ale v každym se to liší hrozně, u nějakýho ti olej může vytejkat klidně hodinu než steče ze všech stěn a u nějakýho ho prostě vypustíš a během minuty je celej venku , u nějakejch ti zůstane viset na ventilech v hlavě, táhne se po stěnách a to můžou bejt vklidu decky co ti zůstanou v motoru.....

jediný co tě může zajímat tak to aby ti tam nenechaly záměrně 0,5L vyjetýho aby ušetřily, to je jediný svinárna co ti můžou udělat která stojí za to řešit a často se to někde stává, takže drobnosti že ti nejde o 2dc oleje coprostě nepřeneseš přes srdce na účtě nechápu když tam budeš jezdit 10let s tim že máš v autě 3,25 a on si výslednou cenu na kalkulačce vezme *1,2 s tim že u něj máš 10procent slevu ještě ale ty budeš spokojenej že tam máš 3,25.....

jediný co sem ti schopnej věřit tak že jezdíš do nějakýho servisu kde prostě naleje něco jako 3 a čtvrt litru a más tak stupidní malej motor z kterýho to prostě dokonale vyteče a používáš stále ten samej o. filtr že prostě těch tři a čtvrt bude někde akorát před maximálkou .....

já prostě neberu zřetel když mi někdo nacpe namoudrovanej že tam má 4,4 prostě mu to vypustim naleju si 5L a hodim tam 4 nastartuu a doleju to a divil by ses že se tam vejde najednou 4,8 a já mu klidně naúčtuju 5 a každýmu to je jedno neb jindy zase mu naúčtuju 4,5 protože variací filtrů je hromada a každej sežere jiný množství oleje po startu
o 24.11.2010, 10:34 | dedo
ale ja hovorím o inom, ja nehovorím, že to mám presne 3,25, alebo že naleje skutočne toľko, ale keď to je raz tak dané, tak toľko chcem zaplatiť. o inom to nie je. Ja som spokojný tam kam chodím, a to či mi naúčtuje o na filtri o 5€ viac ma netrápi, resp. nemám mu to ako dokázať. ja som len chcel povedať, že ak má ísť do auta 3,25l a na účte je 4l, tak je to ma hovno... A ak ma niekto chce osrať o peniaze nech to urobí sofisktikovane, a nie spôsobom, že on to aj tak nevie, on je tupé hovädo, nevie nič
o 24.11.2010, 10:40 | tappaja
At mi tam nalejou 4,5 nebo 4,7 tak platim 5 litru a zbytek si beru a mam na dolejvani.

Naposled se vlezly 4 litry, tak sem platil 4. Kdyz nacne 5tej litr, tak ten si beru.
o 24.11.2010, 10:55 | Nismo.Power
tapp : tak u točenýho to je jinak zase :) samozřejmě pokud tam leješ srajdy jako longlife tak pak ano ten se nestáčí neb lidí co to chce je málo a než bys vytočil sud tak by byl prošlej :D
o 24.11.2010, 18:46 | Rajdlos
NP: nezapomnels na mne?
o 24.11.2010, 19:17 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
Rajdlos: nebylo tohle Tobe? :-D

23.11.2010, 09:47 | Nismo.Power
u nas pocitej tak 6k matros se spojkou luk a tak 2,5-3 prace :)
o 24.11.2010, 22:52 | Nismo.Power
Vpodstatě zapoměl když sem mu vlastně psal že zavolám a místo toho sem to napsal sem ;-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3846 sekund.