
Navštíveno 9932x

Rád bych se zeptal jestli je možnost přidělat posilovač řízení na auto kde od výrobce není. Chci (pokud to jde) ho dát do mého Clia r.v.93. Nerad bych tady četl že to je zbytečné, ale myslím že to je větší ,,tuning" jak honění koňů a kW tam kde to nejde, nebo to bude stát miliony :) Díky za info
P.S: jestli někdo řekne že je to staré auto a tudíž i zbytečné, tak ať raděj nepíše.. Auto mám vymazleno a nyní vím že je po technické stránce 100% připraveno do provozu a určitě v lepším stavu jak většina aut.
Hlavní důvod je ten že tam budou kola 195/45 R16 a rád bych, aby s ním mohla jezdit i přítelkyně (což si přiznejme by byla makačka)

27.11.2010, 23:20 |
clown na VW Polo to stalo 20 litru .. cca 8 let zpet
az na motor slo tenkrat ven skoro vse ,
nechaval jsem to delat .. co se menilo uz fakt nevim
proto se ptám, co by to vše obnášelo a co je potřeba nového/jiného.. Samo, že jestli to bude stát nesmysl tak na to prdím :)
Do clia se servo ale davalo ne? V tom pripade by nemel byt v nicem problem sehnat z jineho auta a nechat vymenit. Potrebujes servopumpu s drzakem jestli ji tvuj blok nema, potom servorizeni + mozna tyc rizeni ( ale v pripade renaultu by ten tisicihran mel byt snad stejny), potom hadice a nadobku na kaplinu,remen na motor se servem. Remenice by snad meli byt stejne a ne jako u feldy kde musis menit vsechny remenice a altik
A k čemu servo? Já ho naopak z auta kde bylo vyměnuju za mechaniku.
Nevim jak u clia,ale do R19 ho kámoš dodělával,teda na aukru koupil tušim za 500,- celej hřeben řízení včetně posilovače a asi za 5hod (kvůli rámu pod motorem) ho měl na auté který posilovač z výroby nemělo 1,7 66kw r.v 89 a nemůže si ho vynachválit.
záleží do máš za motor, ale myslim že máš 1,4ku a k tomu pokud dobře pamatuju se dával, tzn nebude problém ale musíš sehnat kompletně celý řzení, všechny tlakový hadice co k nemu vedou, pumpu a nádobku, a pravděpodobně řemenici na kliku pokud to mělo oddělený řemeny...... je to čistě mechanickohydraulická záležitost bez nějakejch el. vejmyslů jako dneska takže jen seženeš a našroubuješ.... na motoru na to bude příprava maximálně nějakej kovovej držák kvůli napínáku apod,hadice tam místo na průchod maj, nádobka tam bude mít přípravu na uchycení a žízení má šrouby stejný maximálně jiný ax. táhla s čepama....
přesně tak nismo, mám 1.4ku
Vasekkch: vysvětlení jsem tam napsal, přítelkyně vs. velká kola= nic moc...
takže by to mohlo vyjít finančně dobře za díly jo? rád si co nejvíc udělám sám a na zbytek mám známé mechaniky, kteří by to kdyžtak dodělali.. Díky moc za rady