
Navštíveno 10473x


06.01.2011, 09:05 |
Meda Doufam, ze tu bude nekdo kdo o tehle problematice neco vi a poradi:
Predstava je takova, ze bych vzal napr. BMW E36 kupe, naimplantoval motor z petkove rady, tudiz nemohl resit klasickou prestavbu, popripade motor soupnul kousek do auta kvuli vyvazeni a vubec provedl vetsi upravy a chtel to prihlasit na doklady, muselo by to splnovat emise, bezpecnost a projit nejakou statni zkusebnou za docela tucny poplatek, ze? Vi nekdo neco konkretnejsiho jak by tohle melo fungovat? Postavit si auto neni problem, ale chtel bych s tim i jezdit normalne, ne to tahat na plataku :)
Nekdo rikal, ze by to melo jit nejak pres Nemecko, nevi o tom nekdo?
Diky

06.01.2011, 09:20 |
Skury To ti odpovědi na Tuningforu nestačí?

06.01.2011, 11:01 |
Meda A on mi tam odpovedel nekdo, kdo to delal?

06.01.2011, 16:02 |
Skury Tak ohledně Německa jsi tam odpověď. Přehlásit do DE, přestavět, schválit, přehlásit zpět do ČR. Někdo ti tam psal, že to dělal, tak nevim, jestli jsi to s ním dál neřešil po SZ. Případně třeba Šmoula má takhle upravenou fabku s 1.8T v papírech.

06.01.2011, 18:13 |
Hráďa jako Skury, v čechach víceméně šance 0. musí se napsat výrobci což je BMW tam ti to musej schválit a pak jako stavba jednoho kusu to musí jít do státní zkušebny na idividuální schválení což je tušim 80 papírů a vejš s nejistym koncem. samo musí odpovídat bezpečnost - což pošoupnutí motoru nevim nevim následně na to s motorem jdou ruku v ruce brzdy. pokud použiješ motor z většího auta musíš splňovat jeho emisní limity nebo lépe být pod nimi. ale jak říkám je to v podstatě boj s větrnými mlýny

07.01.2011, 13:50 |
Meda Mas pravdu, nekdo tam napsal, ze si to nejaky uzivatel ktereho neznam a ani jsem tam nenasel nechal prehlasit na znameho a ten mu to prihlasil, opravdu vycerpavajici a konkretni odpoved, takze pokud opravdu nechces poradit, jdi prudit nekam jinam..
Jdu zkusit sehnat nekoho kdo to v Nemecku delal a poptat se, diky

07.01.2011, 13:55 |
Skury Prudění vypadá trošku jinak, ale ok. Kdybys nebyl línej a napsal tomu člověku, mohl jsi se dozvědět více informací... Defakto nikdo tohle moc neřeší, protože policajti poznají jinej motor maximálně ve stodváce a nebo feldě. Technická se dá obejít a jinak je "legálnost" motoru k ničemu. Při bouračce nikdo nebude zkoumat motor.

07.01.2011, 13:56 |
Skury A mimochodem já tohle pro svoje auto řešil taky, ale kašlu na to. Přihlásit to ale umim i v ČR.

07.01.2011, 16:00 |
Meda Jde tam o to, ze uz se mi pri kontrole stalo, ze mi koukali pod kapotu a i blbec musi poznat, ze se do maleho auta ten petilitr nedaval :)
Vidis, ted mas neco k tematu, muzes radit.
Jinak jsem psal tomu Smoulovi jak jsi rikal, tak uvidime, jestli bude chtit poradit, dik
keď hovoríš o petilitru, myslíš asi 4,4L z e39 či?
píšeš o e36 kupé...
pohľadaj v nemecku na predaj e36 alpina v8 a máš to bez starostí, len to prihlásiš a máš to legálne
radšej nejakú v horšom stave, za menej peňazí. nebude problém dať ju do poriadku, lebo je to v podstate len e36. všetko na e36 je dostupné za dobré prachy.
len motor je trochu poladený, ak odíde, dáš tam klasickú v8 4,4L s 286ps, to si už ale nikto nikdy nevšimne
legalizácia tej tebou zamýšlanej prestavby a samotná prestavba by ajtak stála viac ako taká alpina v8 v dobrom stave

08.01.2011, 23:24 |
Meda Nene, jde o S62, tudiz M5 5.0, ten asi jen tak v E36 nenajdu :)
kdyz jsem pred 5 lety delal Lowridera,chtel jsem s nim taky normalne jezdit,zjednodusene-klasicky tlumice se predelali na hydraulicky,uchyceni,polosy atd,spousta veci jinak,predtim jsem se normalne objednal do nejakeho vyzkumaku v Praze,dostal jsem cislo od kamarada,prihlasoval tam Ameriky predelany na Evropske normy,ale bohuzel nevim jak by to pokracovalo,protoze k realizaci ty legalizace nedoslo...
aha
ale vymeniť S62 za M62 nebude ani zdaleka taký problém ako strkať S62 do nejakej 318i
V8 ako V8, nikto si to tam nikdy nevšimne
stále jednoduchšia prestavba ako legalizácia
otázka je koľko to má celé stáť
môžem sa spýtať aký máš na to rozpočet
a na čo ti také auto bude? na dennodenné jazdenie či na pretekanie?

09.01.2011, 16:50 |
NEMO Představa je to sice pěkná, ale nikdy to nikdo neschválí do provozu. Nevím no, ale je to černá díra na prachy, který se dají investovat daleko rozumněji.

09.01.2011, 21:32 |
Meda Polovina lidi rika, ze to nezaplatim, polovina, ze to neni problem v Nemecku prihlasit, konkretni ale neni nikdo. Az budu vedet, ze me bude to prihlaseni v DE stat 100 000,-, tak se na to vyprdnu, nikdo ale vlastni zkusenost nema..
meda: nejrozumnejsi reseni zde jednoznacne napsal "1morok" a tou cestou bych se v tvem pripade i dal. Nicmene mam z tebe trochu pocit ze ti v garazi lezi motor z rozborene M5,mas E36 pred barakem a chtel by si to nejak splacat dohromady.. :-)
takže koľko máš na to prachov?
bude to na každý deň alebo na pretekanie?
vieš čo obnáša živiť motor m5 z e39
min. 1L oleja na 1000km -to pri tých prvých
pri tých novších menej, neviem presne od ktorého roku
o vanose si počul? vydržia tak cca.100tkm
materiál na opravu cca 100t.korún
ak ten motor ešte nemáš, poobzeraj sa radšej po M62 4,4L s 286ps
+nejaký dobrý výfuk, sanie, optimalizácia ECU a si na povedzme 330ps
už skutočný výkon sériového motora s blíži k 300ps
pár takýchto prerábok z nemecka poznám, tam je to skoro bežné.málokedy sa tam hovorí o cene za zapísanie takejto prestavby ale keď zapísanie blbého podvozku kt. nemá ABE stojí pár desiatok eur, v takomto prípade bude potrebné vykonať aj nejaké skúšky, určite to nebude za pár 100eur
ale ani 100t.czk to určite nebude
potrebuješ pri tých skúškach predložiť kompletnú dokumentáciu, o každom jednom diele, kt. použiješ a kt. nieje originál z toho auta.
podľa mňa dosť ťažký pôrod
neverím, že by si sa na to dal, alebo že by si to zvládol ale aj tak si rád prečítam takéto "príbehy"
kúp si len tú alpinu B8 a máš vystarané

11.01.2011, 07:43 |
Meda Klobouk: nene :)
morok: kolik na to mam penez neni predmetem reseni a neboj, vim co je M5 zac, jezdim s ni :) Jinak Vanosy jsou trochu fama, ale to uz je mimo.
To znamena, ze i v DE pokud dam tenhle motor do jineho auta budu k nemu potrebovat "dokumentaci"?
No nic, jak jsem rikal, pockam ze se ozve nekdo, kdo si tim uz prosel..