
Navštíveno 13210x

Dokaze nekdo sehnat neco takovyho?
Diky prodejci!


02.02.2011, 22:05 |
Luke-Jeep | Upraveno: 2011-02-02 22:06:01
jeee to je krasny! to chcu taky i kdyz nevim na co by mi to bylo :-D
edit: joke... ale zajima me to vazne taky...
Cena? Dokazes to levneji nez 800 treba?

02.02.2011, 23:11 |
jardajuzik | Upraveno: 2011-02-02 23:14:39
Už jsem také o tom přemýšlel. Pomůže to na 2.5Vanos V6? s úpravami: sportovní sání, upravené výfukové potrubí, přeprogramovaná jednotka. Slyšel jsem že pomáhá při akceleraci kompenzovat nedostatek paliva.. Tak kde je pravda? Má to cenu do pouze akto upraveného motoru?
já bych spíš počítal že nejlevnějš to seženeš tak 1500-2000 .... 800 je fakt málo, to je tak ebay s odřenejma ušima včetně dopravy....
L-J : klidně si to tam dát můžeš jen to nahodíš na tlak jakej tam máš a bude tam další chromová fíčura :)
jardajuzik : tobě to rozhodně nepomůže.... pochyboval bych že se sociální 2,5kou s drobnejma úpravama byť trochu přiblížíš standardnímu FPR limitu na liště.... ten je tam s tak velkou rezervou že to to absolutně nemusí tlačit ..... tohle je spíš vhodný pro přeplnovaný motory kde sériovej tlak na liště bejvá 3-3,5b a ten po zvednutí tlaku už nemusí bejt dostatečnej takže se těmahle věcma dá zvedat tak na 6-8....
Nismo: puvodne jsem to chtěl do jinyho projektu, ale to co jsi napsal zní jako dobrej plán :-D další pitchovinka do motoru na ktere je chrooooom :-D
jj dobře díky. sice bych tento motor nenazyval socialni ale proti gustu:)... jede hezky...
ale díky za vysvětlení:)
Ja jen, ze to co sem dal, umim za cca 850 i s postou, tak se ptam, netusim, kolik to stoji u nas, ale pocitam tak 2x tolik.
Hele ma to 3 vyvody:
vstup-vystup paliva a podtlak. To jako pri zavreni klapky snizi tlak? Pri volnobehu?
L-J : no vidíš jaký mám nápady ;-))
jarda : je socialni ;-)
tapp : jasan z ebaye to doženeš za tu cenu určo, ale to by se pak samo rajdlosovi nevyplatilo prodavat, jasan ze nakupka bude smesna ale o tom je obchod no :) slevu ti udela urcite a aspon to budes mit hned zalezi jak pospichas :)
konektivita je jak rikas, bud sou na tvrdo nastavitelný či natvrdo nastavený, nebo laditelný podtlakem jako tento tudíž ten tlak je variabilní v závislosti na podtlaku v sání a nebo pak zcela jiná varianta jako je FMU který je hozený za origo FPR a můžeš s nim v danejch poměrech hejbat A/F což je dobře použitelný třeba pro lehký oturbení NA motoru kde timhle zajistíš větší přísun benzínu na origo vstřiky a nemusíš ani hejbat mapou v ecu...ale samo to neni košér a je lepší hlídat AF když se to dělá takhle :)
jj možná pro tebe, pro mě finančně nenáročný. V čem jezdíš ty? Nismo.power : jestli soudim správně podle ncku tak se nedivim že je pro tebe tenhle motor sociální =D to by se mi taky libilo.
PS: je možné dát regulator na nachiplou naftu?
zprvu si radši naštuduj rozdíly mezi naftou a benzínem :) pak pochopíš proč to na naftovej motor dát nejde ;-)))
prisun nafty jde teda ovlivnit pouze cerpadlem a ridici jednotkou?
přímo tomuhle na fotce se vyhni obloukem... šunt.. neudržít tlak, a než ho dáš od auta je potřeba rozborka sborka a odrstanit výrobní nedostatky, v podobě špon a podobnejch nedokonalostí...
sám jezdím buď origo bosch, kterej je stabilní, nebo štelovák weber, kterej najdeš např ve starších lanciích a fiatech. pak tu je ještě alternativa od FSE (např. na
[ Link ] úplně ty poslední 2 a ty jsou vynikající.. držej tlak a zpracování OK)

03.02.2011, 08:46 |
Rajdlos | Upraveno: 2011-02-03 08:46:52
Tapp: tak to bohuzel nedokazu, beru to uplne od jine firmy nez je Wiltec, od neho jsem to bral puvodne a 2-3ks z 5 se mi vratily, praskaly u nich sklicka manometru a drzely na pikachu tlak, ted beru podstatne drazsi, ale zase funkcni, prodavam jich ca kolem 5kusu tydne. Jinak Wiltec uz s nimi konci. Asi prave kvuli kvalite. Jinak hodne kvalitni mam treba skladem SARD, ale tam uz se bavime o tisicich, ne stovkach.
OK, rozmluvim mu to, radsi at vezme nejakej stavitelnej Holley bez budiku za par kacek...
jardajuzik : o prisun nafty na benzínu se stará benzínový čerpadlo který natlačí do lišty u motoru benzín na takovej tlak jakej mu řekne FPR tudíž udržuje tam třeba ty 3b ale u walbra to jde třeba i na 9b takže tam je potřeba společně s FPR měnit i pumpu tak aby byla schopná dělat to co chceš na FPR mít...
u nafty zpravidla pumpa bud neni nebo je jen podávací k motoru a pak bud je styl TDI kde prostě čerpadlo v určitý otáčce tlačí vysokym tlakem naftu k jednomu vstřiku kterej se pak tim tlakem otevře mechanicky či elektronicky, nebo systém TDI PD kde se nafta ve vstriku zatlačí jakoby vačkou a tim se natlakuje a el. se vstříkne nebo pak common rail kterej má lištu za kterou je čerpadlo který to tlačí na hrozně vysokej tlak a jen se el. říděj vstřiky pod lištou...
takže na naftu to opravdu nemáš kam dát...
ad FPR tak samo lepší koupit něco dražšího at už třeba SARD nebo ebay ale tam radši ne ty věci za 20-30 dolarů ale třeba kvalitní za 100....
kvalitni dela Tomei, SARD, FSE...
běžte do háje! ja chcu ten budík!
budík si tam můžeš dát jakej chceš voe :D ty výjdou i docela levně a určo se dělaj i nějaký v chromu...
no jasny ze to musi byt chroooom :-D a potrebuju to do motoru... covece kdyz ses vlastne ten čak... vymysli mi tam nejakej budiiiik ;-) dikas :-D
LJ: budiky mam samotny na listu :)
Já nenašel ani regulátory s budikem natož samotný... Tak mi vymysli nejakej chrooooooom budík do motoru ;-)
LJ: po dovce hodim odkazy, jinak mi to pls poslete tedy v PO ;-) dikes za snahu
Ok ber to za vyřízeny a dovču si užij ;-)