Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Olejovy chladic

 o Navštíveno 9944x o
o 27.02.2011, 21:33 | Mišan26
Ahoj mam takovou otazku spise poradit. POtrebuju dat do auta pridavny olejovy chladic do Omegy MV6 nebudu rikat proc ale je tam zapotrebi. Ted mi jde o to ze tento blok mtoru ma primo vyvody na olejovy chladic ktery je v nahore v bloku motoru. Ten tam ale nebude nestiha chladit. Tak mi bylo receno ze jde to vzit primo z bloku na chladic ale.. Prej by tam mel byt chladic s termostatem..? Coz sem zatim nikde nenasel sehnal jsem termostat vedeni oleje za nehorazny penize. Je tam opravdu zapotrebi.? Nebo bude lepsi kdyz to bude chladit porad od zacatku ten olej. Dekuji


o 27.02.2011, 21:38 | Nismo.Power
nahoře v bloku ? to je nějaký divoký tohle je vždcky na spodku....
termostat ??? wtf ??
mormálně si prostě kup sendvič pod olejovej filtr, mrskni to pod filtr a jedeš....
o 27.02.2011, 21:47 | Mišan26
tady mas fotku jak to vypada pak kdyz ten chladic ve vnitr praskne proto jeden z duvodu proc ho tam nechci a misto toho ty trubky navest do predu k chladici pod naraznik

Termostat proto aby propoustel kdyz se oleje zahreje a teply olej se chladil. proto

foto k příspěvku  od Mišan26

o 27.02.2011, 23:05 | Eidy | Upraveno: 2011-02-27 23:06:20
Já bych navrhoval spíš výměník voda-olej. Nejdřív voda olej ohřívá, pak ho pomáhá chladit. Dají se sehnat podložky pod olejovej filtr, jak říká Nismo. Nebo pokud se bojíš a chceš kvalitu, tak třeba výměník Mocal napojený do hlavní větvě chlazení. Ale levný to není.
[ Link ] Tady si třeba vybereš. Najdeš tam i podložku pod oleják s termostatovým výstupem.
o 28.02.2011, 07:50 | Rajdlos
Sam pouzivam taky Laminovu, coz je tepelny vymenik a funguje to perfektne, ale je to proste drahy.

Kdybys potreboval komponenty na chlazeni oleje, mame toho dost skladem.

[ Link ]
o 28.02.2011, 10:55 | Nismo.Power
Teda nevim nechci ti do toho kecat ale asi budeš muset objasnit proč hodláš chladit takhle ten olej....
MV6 motor je prostě stará jebka která nejede a žere a aby toho nebylo málo tak se sere, to co vidim vypadá přesně jako by ti fouklo těsnění pod hlavou, vařil si to a rupnul ti někde blok a najebal se ti olej do vody....
Jako že fakt MV6 je mrdka tak tohle se tam nestane jen tak zbůhdarma ale bud to těsnění nebo uživatelská chyba v podobě málo vody nebo špatnej olej kterej se přepeče a přestane mazat motor kterej se upeče.....
o 28.02.2011, 15:03 | C.W.O.K.
nismo: kolik myslíš že může vážit takovej motor(komplet ustrojenej?)
o 28.02.2011, 15:40 | Nismo.Power
takováhle V6 bych počítal 100-150 nastrojená
o 28.02.2011, 18:28 | C.W.O.K.
díky, přesně to jsem potřeboval vědět.

mišan26 - visíš mi ty 3 sudy piva, tady to máš potvrzený!
o 28.02.2011, 19:42 | CervinVega
160kg váží M54B30 R6 s hořčíkohliníkovým blokem, nejlehčí ve své kategorii
o 28.02.2011, 19:59 | Mišan26
No stou vahou motoru trosku vic pridejte ne nadarmo se rikam ze omega je tezka jak krava :) A jinak nefouklo tesneni Takhle to vypada kdyz se rozmrdne ten chladic oleje v bloku motoru :) MV6 je super kdyz se oni staras slape jak hodinky. PS: ukaz mi motor ktery je bezchybny.

Tady jde o to ze muzu bud zaslepit ty vyvody puvodni k tomu chladici a musel bych dat pod filtr tu redukci a nebo muzu dat to primo z bloku a nemusim vyuzivat pod filtrem. Zas mi bylo receno ze studeny oleje nebude taky moc idelani
o 28.02.2011, 20:19 | Mišan26
Nismo: co mas ty za auto ..?? mas zkusenost z MV6 ze ho tak odsuzujes..?? :)
o 28.02.2011, 20:27 | Lukasino
Misane, kolik to melo namotano?
Tak si rikam, jestli neni lepsi to dat do orig stavu, koupit novej ten vnitrni chladic a veci kolem... Mas jistotu ze to bude fungovat a vydrzi to dalsich 300k km, nebo kolik to ma najeto ;)

Nisma neres, ten je proti MV6 zaujatej dlouho, uz pred x lety, kdyz jsem ji mel :-D
o 28.02.2011, 20:35 | Mišan26
Lukasino no moc ne typnul bych tak do 140 000 vacky a cele oelejove mazani je v luxus stavu zady humus nebo tak. tady mas fotky z motoru:) [ Link ]

no oni jsou ty trubky k tomu chladici totalne kaput vis. tak proto mam doma novej oilcooler tak prave bych ho vyuzil anebo to zaslepim

Dobra nebudu resit :-D
o 28.02.2011, 21:24 | Akordýsek
Kluci výměník je krásná věc ale nesmí být na avii já je mám odpojené..už jsem několikrát viděl jak odešel a krásně se zadřel motor :-D
o 01.03.2011, 08:31 | Barthez
Hm ja mam tu samou zkusenost. Chladic oleje jsem radsi odpojil. mam teda starej motor ze sOPELu ( C20XE ), ale hodne lidem kolem me to udela nenavratne skody. Morot ma vetsinou vstup na olej chladic nekde u rozvodu ( v mem pripade original kostkou pod filtrem ) a pak se chladnej olej triska jen na krajni cast motoru a to nedela dobre spodku. Videl jsem takhle spousty lidi prijit o motor... sice nejezdim nejakou britvu, ale radsi jsem ho vyndal a je to... Provozuji 5 let a no problemo, ale rikam - nejezdim britvu... a motor nikterak moc nenamaham.
o 01.03.2011, 12:18 | C.W.O.K.
mišan26: omega možná je těžká kráva, ale určitě její motor neváží 750kg jak mi tvrdíš ty.
o 01.03.2011, 13:45 | Lukasino
To musi vydrzet vic jak 140tis, vzdyt vsechny omegy budou mit kolem 300k dle me a neverim, ze by kazdej to uz 2x absolhoval :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3633 sekund.