
Navštíveno 9944x

Ahoj mam takovou otazku spise poradit. POtrebuju dat do auta pridavny olejovy chladic do Omegy MV6 nebudu rikat proc ale je tam zapotrebi. Ted mi jde o to ze tento blok mtoru ma primo vyvody na olejovy chladic ktery je v nahore v bloku motoru. Ten tam ale nebude nestiha chladit. Tak mi bylo receno ze jde to vzit primo z bloku na chladic ale.. Prej by tam mel byt chladic s termostatem..? Coz sem zatim nikde nenasel sehnal jsem termostat vedeni oleje za nehorazny penize. Je tam opravdu zapotrebi.? Nebo bude lepsi kdyz to bude chladit porad od zacatku ten olej. Dekuji
nahoře v bloku ? to je nějaký divoký tohle je vždcky na spodku....
termostat ??? wtf ??
mormálně si prostě kup sendvič pod olejovej filtr, mrskni to pod filtr a jedeš....
tady mas fotku jak to vypada pak kdyz ten chladic ve vnitr praskne proto jeden z duvodu proc ho tam nechci a misto toho ty trubky navest do predu k chladici pod naraznik
Termostat proto aby propoustel kdyz se oleje zahreje a teply olej se chladil. proto


27.02.2011, 23:05 |
Eidy | Upraveno: 2011-02-27 23:06:20
Já bych navrhoval spíš výměník voda-olej. Nejdřív voda olej ohřívá, pak ho pomáhá chladit. Dají se sehnat podložky pod olejovej filtr, jak říká Nismo. Nebo pokud se bojíš a chceš kvalitu, tak třeba výměník Mocal napojený do hlavní větvě chlazení. Ale levný to není.
[ Link ] Tady si třeba vybereš. Najdeš tam i podložku pod oleják s termostatovým výstupem.
Sam pouzivam taky Laminovu, coz je tepelny vymenik a funguje to perfektne, ale je to proste drahy.
Kdybys potreboval komponenty na chlazeni oleje, mame toho dost skladem.
[ Link ]
Teda nevim nechci ti do toho kecat ale asi budeš muset objasnit proč hodláš chladit takhle ten olej....
MV6 motor je prostě stará jebka která nejede a žere a aby toho nebylo málo tak se sere, to co vidim vypadá přesně jako by ti fouklo těsnění pod hlavou, vařil si to a rupnul ti někde blok a najebal se ti olej do vody....
Jako že fakt MV6 je mrdka tak tohle se tam nestane jen tak zbůhdarma ale bud to těsnění nebo uživatelská chyba v podobě málo vody nebo špatnej olej kterej se přepeče a přestane mazat motor kterej se upeče.....
nismo: kolik myslíš že může vážit takovej motor(komplet ustrojenej?)
takováhle V6 bych počítal 100-150 nastrojená
díky, přesně to jsem potřeboval vědět.
mišan26 - visíš mi ty 3 sudy piva, tady to máš potvrzený!
160kg váží M54B30 R6 s hořčíkohliníkovým blokem, nejlehčí ve své kategorii
No stou vahou motoru trosku vic pridejte ne nadarmo se rikam ze omega je tezka jak krava :) A jinak nefouklo tesneni Takhle to vypada kdyz se rozmrdne ten chladic oleje v bloku motoru :) MV6 je super kdyz se oni staras slape jak hodinky. PS: ukaz mi motor ktery je bezchybny.
Tady jde o to ze muzu bud zaslepit ty vyvody puvodni k tomu chladici a musel bych dat pod filtr tu redukci a nebo muzu dat to primo z bloku a nemusim vyuzivat pod filtrem. Zas mi bylo receno ze studeny oleje nebude taky moc idelani
Nismo: co mas ty za auto ..?? mas zkusenost z MV6 ze ho tak odsuzujes..?? :)
Misane, kolik to melo namotano?
Tak si rikam, jestli neni lepsi to dat do orig stavu, koupit novej ten vnitrni chladic a veci kolem... Mas jistotu ze to bude fungovat a vydrzi to dalsich 300k km, nebo kolik to ma najeto ;)
Nisma neres, ten je proti MV6 zaujatej dlouho, uz pred x lety, kdyz jsem ji mel :-D
Lukasino no moc ne typnul bych tak do 140 000 vacky a cele oelejove mazani je v luxus stavu zady humus nebo tak. tady mas fotky z motoru:)
[ Link ] no oni jsou ty trubky k tomu chladici totalne kaput vis. tak proto mam doma novej oilcooler tak prave bych ho vyuzil anebo to zaslepim
Dobra nebudu resit :-D
Kluci výměník je krásná věc ale nesmí být na avii já je mám odpojené..už jsem několikrát viděl jak odešel a krásně se zadřel motor :-D
Hm ja mam tu samou zkusenost. Chladic oleje jsem radsi odpojil. mam teda starej motor ze sOPELu ( C20XE ), ale hodne lidem kolem me to udela nenavratne skody. Morot ma vetsinou vstup na olej chladic nekde u rozvodu ( v mem pripade original kostkou pod filtrem ) a pak se chladnej olej triska jen na krajni cast motoru a to nedela dobre spodku. Videl jsem takhle spousty lidi prijit o motor... sice nejezdim nejakou britvu, ale radsi jsem ho vyndal a je to... Provozuji 5 let a no problemo, ale rikam - nejezdim britvu... a motor nikterak moc nenamaham.
mišan26: omega možná je těžká kráva, ale určitě její motor neváží 750kg jak mi tvrdíš ty.
To musi vydrzet vic jak 140tis, vzdyt vsechny omegy budou mit kolem 300k dle me a neverim, ze by kazdej to uz 2x absolhoval :)